Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2007 13:30 - Безмълвно
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8068 Коментари: 37 Гласове:
0



 

 

Стоя срещу теб и те гледам...

Толкова много неща са се променили...

Реши да заминеш, после се върна, после отново замина, а сега стоиш срещу мен и отпиваш нервно от чашата си.

Взирам се в очите ти, както и ти в моите и не мога да те позная.

 

Какво се е случило, кога се промени толкова? Кога аз се промених толкова?

Очите ти са празни. Къде е онзи блясък, в който се влюбих и който те правеше уникален? Къде е вярата ти, че можем да променим нещата? Какво се случи с мъжът, за когото се борех с целия свят и заради когото победих повечето от страховете си?

Какво стана?

Защо и двамата мечтаехме толкова един за друг и не успяхме да сме заедно?

Защо сега си с една жена, за която ми казваш, че е единственото ти спасение и ме гледаш по този начин, казвайки ми “С нея съм, защото не успях да бъда с теб?”.

Защо аз съм с много мъже и те гледам така питайки те “Защо не успях да бъда с теб?”.

Какво се случи и къде се разминахме?

Няма значение нали?

 Фактите са факти.

Ти си с нея, а не с мен.

Аз съм с тях, а не с теб, но защо?

 

Питам те какви са плановете ти, а ти ми отговаряш че нямаш такива.

Питам те ще заминаваш ли или оставаш, а ти ми казваш, че не знаеш.

Питам те ще я вземеш ли със себе си, ако заминеш, а ти ми казваш, че на нея няма да и хареса и затова сигурно ще се върнеш.

Питам те обичаш ли я, а ти ми казваш, че на тази възраст на която си любовта е илюзия, останала в миналото и че ти е останала единсвено студената рационалност.

Питам те дали си щастлив, а ти ми отговоряш утвърдително.

Тогава те попитах защо след като си щастлив очите ти са налети със сълзи, а погледът ти е празен и ти ме излъга, казвайки ми, че все още изживяваш културен шок и не можеш да се адаптираш.

 

Казвам ти, че ми липсваш.

Ти ми казваш, че ти липсвам.

Мълчим и се гледаме в очите.

Хващаш ръката ми и се опитваш да ми кажеш нещо.

Аз ти казвам, че трябва да се прибирам, защото рано сутринта пътувам.

 

Питам те, ще ме закараш ли, а ти ми казваш “да”.

В колата, пред вкъщи ме погледна отново и ме попита кога ще ме видиш пак.

Аз ти казах, че не знам...може би за Коледа, а може би следващият път, когато се върнеш пак в България.

Каза ми, че имаш физическа нужда да си с мен.

Аз ти отговорям, че тази нужда трябва да е свързана с нея, а не с мен.

 

Молиш ме да ти обещая, че ще ти се обадя.

Аз ти обещавам.

Целувам те нежно за довиждане...питам те с очи “усети ли любовта ми”?

Ти ми отговоряш с очи и видях пламъкът, който обичам...

Тръгвам си.

Тръгваш си.

...за да извървим пътя си поотделно...

 

 




Гласувай:
0



1. isis - ---
03.12.2007 13:33
Не точно същото, но толкова подобно... И толкова болезнено е и при мен.
цитирай
2. nezabravima - ***
03.12.2007 14:32
Болезнено и познато...
цитирай
3. cerafina - Красиво...
03.12.2007 22:39
Истинско... и... донякъде познато...
Поздрави!
цитирай
4. nakom - ;-)
04.12.2007 20:19
да не ти пука
цитирай
5. krissstina - ....
04.12.2007 22:38
трябва да те видя....
цитирай
6. анонимен - ;)
05.12.2007 14:03
Егото Пакост, ЕГОТО!
Виждам СТРАХ, мазохизъм, непостоянство, стени от егоизъм....
Абе не ми харесва гледката......
Признанието, че е с нея "...защото не е успял...."
е много с извинение " некадърно ".
Горкия.....
Горката.......
......

Моникс знаеш, че те ..... :)))))
цитирай
7. pakostinka - @Isis, nezabravima, cerafina,
05.12.2007 17:13
как се справяш с това?

@Nakom,
абе ще спре да ми пука, ама ми е много прясно :))))

@Киш,
пиши ми на лични, че искаш да пием ромове ;))))

@Анонимен,
липсваше ми алтруистичното ти умение да поникваш в егоистичната ми същност :)))
Внимавай как го правиш, за да не взема и аз да се влюбя в теб, че тогава може с Моникс да с пооскубем косите ;)))
цитирай
8. анонимен - Абе Моникс си е запазена марка за ...
05.12.2007 17:46
Абе Моникс си е запазена марка за мен.
Момичето "кърти мазилки" с нейния подход, нежност... и затова я обичам. Не й скуби косите, моля те. Пък и мисля, че сте от една и съща ПАРТИЯ ;) и трябва да си поддържате "прическите" ;).
Драсни й на "лични" че много я обичам ;).
..
Не наблягам конкретно на някой от двамата в "постчето" ти. Това изплува директно от пръв прочит.А от втори..
Е, при втория прочит вече съм на вълна МОНИКС :)))))
...
Моникс къса ми се сърцето когато ми липсваш а то е постоянно.
Искам да те "сърраундна уит кеър" : с плет от целувки, хризантеми, нежни бодли, ядки, мед ...
И да те изям :)) кукло МОЯ !



цитирай
9. monix - :)))
05.12.2007 18:05
Какво чакаш? Почвай ме, жребецо мой!;)))
цитирай
10. анонимен - Почвам те МОНИКС. Съгласна ли си да ...
05.12.2007 18:15
Почвам те МОНИКС.

Съгласна ли си да те заведа на китайската нова година!?
цитирай
11. monix - :)))
05.12.2007 18:42
Съгласна съм. С теб ми е добре навсякъде!
цитирай
12. monix - Страхотен постинг. Много ми е по...
05.12.2007 19:30
Страхотен постинг. Много ми е познат. Имах подобен случай преди едно известно време. Е, не същия, но почти. Беше болезнено! Но такъв е живота и трябва да си отваряме очите и да внимаваме къде стъпваме!:)))Поздрави!;)
цитирай
13. анонимен - Не се и съмнявам, че ти е добре с мен ...
05.12.2007 19:38
Не се и съмнявам, че ти е добре с мен :))).
Поздрави мило МониксчЕ
цитирай
14. monix - ***
05.12.2007 20:09
Хм...само с поздрави ли ще се измъкнеш? Искам нещо повече от поздрав!:( И искам ти да ми го дадеш!
цитирай
15. monix - ***
05.12.2007 22:44
Съкровище, желая ти сладки сънища. Целувам нежно устните ти и те гушвам до себе си, за да можеш да заспиш. Аз няма да успея да го направя, защото копнежът и съмненията ми са прекалено силни, но се надявам, че ще ми докажеш любовта си, когато умората те напусне! Обичам те!:)
цитирай
16. anallizator - . . . ако го нямаше това. . . всички ...
06.12.2007 00:08
...ако го нямаше това...всички връзки щяха да са щастливи,всички щяха да са доволни,нямаше да има хубава лирика и такива истински постове....
Това е сухия коментар :)
А ето и чувствения-радвам се и поздравявам теб и всички жени,които са способни на такива мисли...
цитирай
17. анонимен - Лека нощ мила. Целувам те и аз. Както ...
06.12.2007 01:11
Лека нощ мила. Целувам те и аз.
Както винаги до сега да се слеем в света на сенките сникерсчето ми и да попеем
заедно песничка космонавтска.
Ще си предсавям как ме прегръщаш и целуваш:).
Аз пък те дарявам с неописуемо креватно преживяване - бой с възглавници :)))) и още нещо ;)...
Скъпа, лека нощ.
Обичам те безвъзвратно.
цитирай
18. monix - ***
06.12.2007 08:35
Надали има друг мъж на тази земя, който да дарява повече любов отколкото ти на мен, сърце мое. Обожавам те!:) Колкото до креватното преживяване (състоящо се от две части) искам да ти кажа, че беше незабравимо. Никога не ми е било толкова хубаво. Аз знаех, че си страстна натура, но вчера направо ме довърши!;)
цитирай
19. анонимен - И на мен все още ми държи влага. Зв...
06.12.2007 09:12
И на мен все още ми държи влага.
Звездните приключения бяха страхотно преживявване писанке моя.
И да, права си че няма друг като мен, който толкова да те обича!
Зная, че си ми в кърпа вързана и това те прави още по-притегателна за мен.

http://vbox7.com/play:ca731d24

цитирай
20. monix - ***
06.12.2007 09:15
О, пандишпанче мое, толкова си сладък!:)
цитирай
21. анонимен - Вярно е - сладък съм. А ти си с вкус на ...
06.12.2007 09:17
Вярно е - сладък съм .
А ти си с вкус на сметана, карамел и ванилия.
цитирай
22. monix - ***
06.12.2007 09:20
Само и единствено за теб!;)
цитирай
23. анонимен - И аз само за теб МОНИКС! Целувам те ...
06.12.2007 09:28
И аз само за теб МОНИКС!
Целувам те с цялото си гърло.

цитирай
24. monix - ***
06.12.2007 09:29
Съкровище, не говори така. Ще притесним останалите. Тези неща са си само между нас.
цитирай
25. анонимен - Не могат да се противопоставят на ...
06.12.2007 09:31
Не могат да се противопоставят на нашата любов МОНИКС. Бих ексхибиционирал навсякъде с теб.
Другите не ме интересуват :)).
цитирай
26. monix - ***
06.12.2007 09:34
Щом казваш...:)
цитирай
27. анонимен - Мислиш ли за нов постинг МИЛА? ...
06.12.2007 09:37
Мислиш ли за нов постинг МИЛА?
Искам да видя как се развиват нещата при теб
след "мъжкия сексапил".
цитирай
28. monix - :)
06.12.2007 09:41
Който е след "Глупавите мъже"?:)));) Може и да напиша нещо. За теб!:) Или заради теб! Но това ще стане довечера! Сега ще ходя на фризьор, съкровище. Все пак днес е Никулден:)
цитирай
29. анонимен - Абе хареса ми за "мъжкия се...
06.12.2007 09:53
Абе хареса ми за "мъжкия сексапил" ;)!
"Глупавите мъже" нещо не ми допадна.
Пък и там някакъв блогър те атакува по фланга...
Обичам те МОНИКС!
цитирай
30. monix - ***
06.12.2007 09:55
Е, това беше, защото на някои хора не им изнася затова. Истината боли:) И аз те обичам, скъпи!
цитирай
31. monix - ***
06.12.2007 09:58
Може би за някои неща в "Глупавите мъже" не съм била права, но аз и там казах, че приемам критиките, защото всеки мъж е сам за себе си. А аз не слагам всички мъже под общ знаменател!
цитирай
32. анонимен - Да, не всички са толкова елемент...
06.12.2007 10:18
Да, не всички са толкова елементарни ;).
Някои са още повече !:))
Е, повечето сме пичове от класа..

Поздрави на Николай от мен или Николинка...
Кажи им, че са и мои приятели и че са много хард
парчета.
Поздравявам те с Блайнд на КОРН.
...
Напиши за мен.
Искам да се видя в някой ПОСТ.
Ама каквото ти идва от вътре зайченцето байченцето ми. Искрената ти привързаност към мен желая да "цъфне" наяве в целия й блясък.


цитирай
33. monix - ***
06.12.2007 10:20
Добре тогава. Каквото пожелаеш, любими!:)
цитирай
34. monix - ***
06.12.2007 10:25
Благодаря ти за поздравчето, съкровище. Аз освен всичко слушам и метъл, така че KORN са добре дошли за мен. И Linkin Park, Iron Maiden, Disturbed, Coal Chamber, Skillet и т.н. Аз те поздравявам с Rebirthing на Skillet. Много е яка! Ще я харесаш, съкровище! Обичам те и до довечера!:))) Пращам ти много много целувки!
цитирай
35. анонимен - Благодаря за прераждането скъпа. ...
06.12.2007 10:40
Благодаря за прераждането скъпа.
Пожелавам ти приятна вечер много усмивки и ползвай
... овлажнители за устните ...да не ти се напукат ...
:))) нежна ми РОСИЧКЕ.
Между другото бих казал, че освен МЕТЪЛ слушаш и всичко :))).
Разполагай с детството си...
цитирай
36. анонимен - ***
06.12.2007 11:42
Ц-ц-ц, каква любов, чак аз се разчувствах! Обичайте се хора и живейте щастливо!
цитирай
37. monix - ***
06.12.2007 20:33
Здравей, любов моя! Мина толкова малко време откакто за последно ми писа, но аз имам чувството, че е минала цяла седмица. Липсваш ми, съкровище.
Както ме помоли... имам нещо за теб в блога си. Влез и го прочети! Целувам те!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952610
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170