Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2007 21:07 - Не ми казвай, а ми показвай...че ме обичаш
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24245 Коментари: 85 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2007 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Винаги съм се чудела кога си казваме „обичам те” и защо тези две думи са толкова важни? Снощи се опитах да преброя хората, на които съм казвала, че ги обичам и осъзнах, че са много /или поне така коментираха бройката познатите ми/. Според тях не можело така да слагам под общ знаменател – приятели и гаджета, а даже било важно да разделя проятелите си по полов признак, защото момичетата не се брояли. Най-важното, за да намеря отговора било да систематизирам информацият и да направя йерархично и полово разделение. Моля? Ай, ама шъ мъ извинявате ама няма начин. Не сме на лекция по проектно планиране, а в реалния живот. За повечето хора, които ме заобикалят изразяването на чувствата точно с тези две думички е изключително важно.  (Не)Изричането им определя бъдещото развитие или настоящия провал на една връзка. Не е един случаят, когато момичето е казало „Обичам те” и не е получило същият отговор и тогава чувствата и моментално са отишли „на другата пряка”. Обектът на най-съкровените и желания се превръща в низгвернат идиот, който използва безогледно лирическата героиня, имала неблагоразумието да излее чувствата си. В същия този момент цялостното поведение на лирическия герой  и отношението към момата /дефинирано точно, след извършване на ретроспективен анализ, т.е. от самото начало на връзката им/, нямат никакво значение...светът се върти върху думите „обичам те”. В повечето случаи момичето е безкомпромисно и изисква изричането на тези думи, а вариантите които се очертават пред момчето са все неблагоприятни, тъй като след като не ги е изрекъл тогава, когато и тя значи има причини.Те могат да са много – страх, недоверие, преценяване че е твърде рано за това, стремеж за поддържане на образа на мачо и т.н. Какъвто и да е мотивът, то вариантите са два – или отстоява личните си убеждения и не казва „обичам те” или се „пречупва” и свещените думички се отронват от устата му, но звучат изкуствено и неубедително. Каквото и да направи момчето – развитието в 90% от случаите е ясно – край на връзката. Какво правят гневните дами, след като не са чули изискваните от тях думи? Ами освен, че моментално си тръгват от мястото, на което са били с момчето следват гневни смс-и и имейли, в които се пише за това какво безчувствено прасе е момъкът и колки много е вярвала, че е различен, а той се е подиграл с нейната човешка същност. Някои по-крайни представителки на „нежния” пол се захващат незабавно със скрояването на сложни планове за отмъщение, в което са замесени всички роднини до девето коляно и приятели на момчето. В тези случаи, преждеспоменатите особи не разбират какво е провинението на момчето – те узнават единствено, че е курвар, темерут, пресе, нещастник, безчувствено говедо и непоправим тъпкач. И причиняват това на човека, за когото са твърдяли, че обичат. Ай, още веднъж мерси, ама няма нужда. Другият вариант са хората, които никога не изричат тези думи. Те показват с действията си своята привързаност и обич. Всеки, който има неблагоразумието да им каже, че ги обича е подложен на емоционална дисекция и действията му започват да се наблюдават под микроскоп, защото „има нещо гнило”. Мотивите на хората да не желаят да изричат тези думи също са много, със сигурност са основателни за тях самите, но не ги разбирам. Не разбирам защо тези две думи са толкова важни. Не разбирам и защо трябва толкова да си усложняваме живота. Когато обичам някого искам той да знае и да го вижда. Не мисля, че има някакво значение значение дали е мъж или жена, дали ми е просто приятел или е човек, който усеща и с когото споделям не само емоционалните си състояния, но и сексуалните си желания. Няма нищо по-важно от това да се чувстваш добре до човека, с когото си, а думите...понякога са просто думи ... а действията...те са израз на чувствата, които се обличат с думи. Пожелавам си действия, облечени в красиви и желани думи, но ако трябва да избирам...избирам прегръдката и нежната целувка, а не висящото във въздуха „Обичам те”.



Тагове:   МЕ,   обичаш,   КАЗВАЙ,


Гласувай:
0



1. kanela - винаги е хубаво да чуваш тези думи. . ...
25.11.2007 21:24
винаги е хубаво да чуваш тези думи...
дори и да знаеш, че няма да сте завинаги заедно - да казваме "Обичам те", дори и да е вярно само за момента =))

PS - хубав клип btw ^_^
цитирай
2. nakom - Хората са започнали да разсъждават за
25.11.2007 21:24
обичането като за нещо много ценно, което само специален та супер специален човек може да провокира в тях.За целта са необходими куп обстоятелства, правилни действия, много късмет и някакъв страшен шанс.Иначе всичко отива в лайната и ето - отново не обичаме.
Май сами не можем да осъзнаем че колкото повече обичаме - котка, куче, родители, съседите ако ще, толкова по-добре ще се чувстваме ние самите.или поне да го осъзнаваме преди да сме загубили въпросния обект.Обаче сме удавени в сивото докато нещо цветно не ни ухапе по носа.Осакатено общество сме.
цитирай
3. nezabravima - ***
25.11.2007 21:48
Аз също!!!
Поздрав от мен!:)
цитирай
4. maymi - Толкова лесно и толкова често, и на толкова хора казвам "обичам те",...
25.11.2007 22:08
...че понякога се тревожа, че го обезценявам и ми заприличва на словоблудстване с думата.... Знам ли, може пък да не е толкова кофти :))
цитирай
5. soho - Аз когато обичам истински много ...
25.11.2007 23:41
Аз когато обичам истински много рядко го казвам, незнам защо ми е толкова трудно. Винаги гледам да го покажа и да го изразя.
цитирай
6. анонимен - силно любим и силно мразим, като на ...
26.11.2007 01:00
силно любим и силно мразим, като на Балканите...
цитирай
7. raztvoritel - Страшно гротескно описваш нещата. ...
26.11.2007 10:25
Страшно гротескно описваш нещата. Ние не сме идиоти.
цитирай
8. monix - ***
26.11.2007 10:33
Казвам това, което мисля.
цитирай
9. анонимен - Браво разтворител
26.11.2007 13:03
Крайно време беше някой блогър да й каже че е много грубо поведението й.
Това момиче прекалява! Пълни главите на хората с нейните помии.
цитирай
10. demoniceye - Ами...
26.11.2007 13:10
Прасета са. С малки изключения.
цитирай
11. keyholder - Не ми казвай, а ми показвай... че не си предубедена...
26.11.2007 17:31
Радост, мило, с поста си плачеш на за "обичам те" (казано или показано), а за разбиване. Ти, радетелка за равни възможности и разбиване на стереотипите, как избра в хипотетичната случка момчето да е това, дето се дърпа да каже "Обичам те"? Пъстрият ти опит това ли показва - момичетата плямпат "обичам те" като "добър ден", а за всяко момче това е израз табу? Ако наистина искаш да правиш анализ на отношенията жена-мъж бъди по обективна и задръж малко стереотипните си представи - губиш мъжката си публика.
цитирай
12. anallizator - Думичките "обичам те" ...
26.11.2007 21:20
Думичките "обичам те" отдавна са се превърнали в клише и без(пре)мисленото им използване още повече олекотява смисълът им.Тези две думички са най-сладкият завършек на флирта и началото на съвместното съществуване на двама!Преди години имаше един хубав филм -"Деца забравени от бога ",там героинята ОБИЧАШЕ без думи,просто защото не можеше да говори,изводът е-ПОказвайте на любимите си хора,че ги обичате,а ако същевременно го и казвате с думички още по-добре!!!
Поздрав пакостнице за хубавия пост :)
цитирай
13. monix - Към 9. анонимен и keyholder
26.11.2007 21:38
Тъй като има още един, който е на моето мнение искам да усведомя анонимкото и keyholder, че поведението ми не е грубо - първо. Второ - изобщо не е вярно твърдението, че "Пълни главите на хората с нейните помии." Аз съм реалистка и не живея в някакъв измислен свят, в който намират убежище повечето хора днес. Та нека ви кажа нещо...когато не разбирате значението на думите "Обичам те", то тогава вашите критики по мой адрес изобщо нямат място в този постинг, защото това не са съдържателни коментари, а чисто и просто детинско и глупашко заяждане, което смятам да пренебрегна в случая!
цитирай
14. eliza - хм. . . самото признание за мене е ...
27.11.2007 00:33
хм...самото признание за мене е достатъчно доказателство.
Аз пък имам нужда да ги чувам тия думи, за мене те са нещо свято...не че ги чувам, но ми се иска.
цитирай
15. pakostinka - @Demoniceye,
27.11.2007 01:35
не, не са прасета - те се преврущат в такива, след като някоя тъпа дрисла реши, че трябвеа да се играе по нейните праявила, т.е. сутрин, обед и вечер да и се казва по 5 пъти "обичам те", а между това да има и по един здрав секс, щото то иначе няма да е истинска либофта ;)))

@Влади,
слънце...знаеш, че много те обичам, но знаеш също така, че напоследък много се разминаваме в гледните си точки :)))0
1. Не искам да печела и привличам мъжката аудитория - не ми дрерме какъв пол са хората, които ме четат, а как ме четат.
2. Не, слънце, не съм избрала хипотетична случка, а такава, в която са били участници мнго мои познати и приятели, така че аз като радетелка за равните възможности, не мога да отрека, че в повечето случаи нещата са такива, каквито съм ги описала. Сори, ама това е истината и ако ти смяташ, че си различен - ок, покажи го, обяви се като такъв, но не ми казвай какво искам и какво не, защото все пак съм достатъчно голяма, за да го знам. Другото нещо, което искам да ти кажа е, че колкото и да е голяма мъжкаста солидарност - има мъже и мъже, както и жени и жени.Целувки, слънце...знаеш, че ме кефиш :)))


На всички останали...усмивки и то големи, а на анонимния с помиите...много е лесно...дръпни щепсълчето и не ми идвай на гости - ще дишаш по-леко и няма да усещаш задушаващият те аромат на гадости :)))

Ай, поздрави ;)))
цитирай
16. monix - ***
27.11.2007 08:32
Най-сетне някой да им подреже крилцата.
цитирай
17. анонимен - Pakostinka_Sladostinka
27.11.2007 09:39
Защо да не идвам?? Интересно ми е да гледам, да изучавам как върви пълната ти деградация.
Беше ясно, че ще ми обърнеш специално внимание и съм доволен и се радвам, че дори и любимия ти кейхолдър те накваси :)))).
Хайде дерзай - "реви за любов".
Между другото слагам си противогаз преди да "влезна".


цитирай
18. анонимен - mnda
27.11.2007 10:03
На моникс мога да пожелая скорошно оздравяване и все така пълно, дълбоко навлизане в значението на думичките "обичам те"!

Обичам те МОНИКС :) !!!!!!
цитирай
19. monix - ***
27.11.2007 10:14
Може би ти не знаеш тяхното значение, анонимко. Радваш! Като осъзнаеш тяхното значение и влияние върху човека, тогава ела да ми говориш.
И аз те обичам!:)
цитирай
20. анонимен - Хубаво, че написа "може би...
27.11.2007 10:46
Хубаво, че написа "може би".
Когато осъзная тяхното значение тогава ще мина да "НАПИША" нещо а не да ти говоря ...
АХ ето че то се случи - аз го правя!!!! ВЛЮБЕН СЪМ!!!! Разбрах какво искаше да ми "кажеш".
Ти зае моето съзнание MONIX!
Имам букетче с цветя многолистни, ще го дам на първата срещната жена и ще те й кажа, че са за ТЕБ моникс....

ОБИЧАМ ТЕ многолистно!


цитирай
21. monix - ***
27.11.2007 10:53
Няма смисъл да споря с теб. Не искам да си губя времето.
цитирай
22. анонимен - Аз пък искам с ТЕБ МОНИКС. Еххххххх ...
27.11.2007 11:01
Аз пък искам с ТЕБ МОНИКС.
Еххххххх каква жестокост!
:((
цитирай
23. monix - ***
27.11.2007 11:13
Явно тези думи не означават нищо за теб!
цитирай
24. анонимен - Поддържай огъня МОНИКС. Не се пр...
27.11.2007 11:53
Поддържай огъня МОНИКС. Не се предавай любима моя!
Аз съм плътно зад гърба ти и го ... пазя.

цитирай
25. monix - ;)
27.11.2007 12:01
Ако вляза в тона ти може да се разбираме по-добре. Какво ще кажеш, мое тайно съкровище?
цитирай
26. анонимен - Правилно! Вътрешната красота е ...
27.11.2007 12:41
Правилно! Вътрешната красота е израз и на външната.
Време беше да се разкриеш ЛЕДЕНА ВИСУЛЧИЦЕ.
Порови в сърчицето си и ще намериш къде съм скрит.
цитирай
27. monix - ***
27.11.2007 14:16
Вече съм те открила и знам, че ти си любовта на живота ми. Чувствам се страхотно и искрено се надявам, че и ти се чувстваш така, съкровище мое!!
цитирай
28. monix - ***
27.11.2007 15:23
Не мога да повярвам! За пръв път съм готова на всичко, само и само да бъда с теб!
цитирай
29. анонимен - :)))). Неземна ти, кралице моя. ...
27.11.2007 15:56
:)))). Неземна ти, кралице моя. Сега навън грее слънце.Твоята ледена обвивка се стопи и ти се отвори за света и мен.
Целувам те нежно така както пиратите целуват съкровищата си :)))...
цитирай
30. raztvoritel - "Те", заблудата за другия
27.11.2007 17:45
Другият също е аз. И ти си аз. И аз съм аз. Аз е аз, откъдето и да свидетелстваш съществуването му. Понякога гледаме отвън-навън, така си внушаваме, че аз е другият, що се отнася за телесна форма, впримчила сетивата ни. Чувствата са вътре. Можеш да кажеш "обичам те", гледайки отвътре-навън. Това поведение е съзнателна жертва.

Причината другият да не каже обичам те с голяма вероятност се дължи на това, че другият в момента не те обича. Ако аз обича едновременно в две тела, или в повече, аз знае това. Понякога думите са излишен разкош. Това ме натъжава: трудността аз да се разпознае едновременно във всички външни форми.

Запленен от удоволствията на сетивата аз играе заедно с тях; играта е толкова приятна, аз другарува със сетивата. Обаче не ги интегрира в себе си.

Самоограничава се, блаженство без общуване на аз с аз не може.
цитирай
31. monix - ***:))));)
27.11.2007 19:41
Рицарю мой, надали някога си очаквал някоя да те обича толкова колкото аз. Нека моите целувки бъдат толкова ценни за теб, колкото въздуха, който вдишваш всеки ден, всеки час, всяка минута, всяка секунда! Мисли за мен, съкровище! Само за мен!:)))
цитирай
32. monix - ***
27.11.2007 22:15
И ако се откажеш от тази тъй силна любов, това за мен е равносилно на убийство. Ще разбиеш сърцето ми, скъпи. Не го прави!
цитирай
33. pakostinka - :)))
27.11.2007 23:37
леле...каква любов и силни чувства се вихрят тук :)))

@Разтворител,
причната понякога да не кажеш тези думи може да се дължи просто на усещането, че ще станеш уязвим и на нищо повече, но като цяло съм съгласна с теорията ти за "аз"
поздрави ;)))
цитирай
34. platanus - Бързай бавно
28.11.2007 01:24
Мисля, че със сигурност може да се твърди, че като цяло мъжете прекалено бързо казват "Обичам те", а жените - прекалено бавно. Оттам идват (почти) всички разминавания между половете.
цитирай
35. monix - ***
28.11.2007 08:29
И аз съм съгласна с platanus. Ако един мъж разбере, че момичето или жената му е в кърпа вързана, тогава ще повтарят с причина и без причина "Обичам те!", докато им омръзне въпросната половинка!
цитирай
36. анонимен - Аз пък изобщо не съм съгласен с вас. ...
28.11.2007 10:47
Аз пък изобщо не съм съгласен с вас.
Номера с омръзването е меко БАНАЛЕН и егоистичен.
Ако човек реши, че му е омръзнал някой това може да стане ОТ САМОТО НАЧАЛО...
А комбинацията ОБИЧАМ ТЕ няма значение колко пъти се повтаря и изрича - добре е да я има и да се казва-примерно.
Или ако я няма - да се чувства или показва....
Хора - всякакви, отношения - всякакви.

Важно е да се оценят, локализират навреме и трезво сигналите на ответния, който да предложи ясна, адекватна и отчетлива реакция не само на съседния но и на личния АЗ погледнат от вътре на вътре през вътрешно-изградената призма на съседния.
Зящото азът на съседния може да е на общо-колективно или друго ниво и да не се отъждествява дори и наполовина с азът на ответния :))))).Валидно е и обратното.
Разтворител - дай малко по-конкретно.
Абстрактните неща са прекалено оригинални и заблуждаващи...
Не мисля че "..поведението е съзнателна жертва". Това зависи от много неща...
Не съм съгласен и с твърдението че причината другия да НЕ каже "обичам те" означава, че не те обича в момента.
Чувствата не се "обясняват" толкова лесно.
...
Моникс - обичам те до мозъка на костите на стъпалата си!
Ти си моят нежен ФЕНИКС възкръснал от пепелта, на който бих асмимилирал, абсорбирал и асемблирал всички съставни прахове чрез частично-периодична ексхумация...
Ти си "личната ми драма" довела до "пълна промяна" моята влюбена особа и "защо не" провериш дали "имаш поща" или поне чекни сигналите от космоса при пакостинка.Целувам те мъжки-нежно по вратлето ;) "искрено и лично" .

Нека бъде щастие.
цитирай
37. анонимен - хубав постинг
28.11.2007 10:55
:))
цитирай
38. анонимен - до анонимен 36
28.11.2007 14:38
Последният анонимен купон още е мираж.
http://raztvoritel.blog.bg/viewpost.php?id=127610
цитирай
39. анонимен - до 38
28.11.2007 15:15
Четвърт думички - четвъртинки.
Ноу т(изплезено)енкс.
цитирай
40. анонимен - N
28.11.2007 20:24
tolkova trudno za izri4ane,a tolkova silno kato chustvo..znam samo edno sas sigurnost 4e vsqka nova liubov e posledna....
цитирай
41. monix - ***
29.11.2007 11:59
Nikoga ne sum predpolagala che moje da su6testvuva tolkova silna liubov. V surceto mi si edinstveno ti. Za teb mislq vseki den,vsqka no6t, vseki mig. Cqlata trupna ot celuvkata ti. Za da otvurna na tozi mil jest polagam nejna celuvka na ustnite ti i dokosvam nejno liceto ti, za da ne me zabravqsh!:)Obicham te, liubov moq!
цитирай
42. анонимен - Другарче мило, крехка ми душице, ...
29.11.2007 13:04
Другарче мило, крехка ми душице, моля те 'мини' на кирилица, за да мога да те разбирам по нашенски.
...
Твоите устни впити в нашите незабравими дни
са сладости като на боговете ни.

Обожавам те МОНИКС.
Прегръщам те с енергията на 999 атомни реактора.

цитирай
43. monix - ***
30.11.2007 12:08
За теб ще пиша ако трябва и по възуха. Само и само да ме разбереш. Толкова копнея да те видя, да те докосна, вече място не си намирам. Полагам още една целувка на устните ти. Мисли за мен, съкровище, както аз мисля за теб!
цитирай
44. анонимен - Аз мисля те и в нощите безкрайни, Аз ...
02.12.2007 18:31
Аз мисля те и в нощите безкрайни,
Аз мисля те и в дните краткотрайни,
Аз мисля те в моменти на наслада...
Моникс - как искам да си с мен дори И В АДА !!!
:)))))
......
Мисля за теб скъпа, мисля...
цитирай
45. monix - ***
03.12.2007 12:28
Съкровище, ти ме изненадваш всеки ден. Освен, че си романтичен си бил и поет. Поласкана съм. Готова съм да дойда с теб дори в ада, любов моя, дори в ада! Целувам те нежно и топло, за да имаш нещо за спомен от мен в студените дни и нощи! Обичам те! :)))
цитирай
46. анонимен - Кажи когато си готова да полетиш с ...
03.12.2007 17:41
Кажи когато си готова да полетиш с мен МОНИКС.
Нашата любов е с криле достойни за полета на най-силните и безметежни чувства реели се във всяка една капка човешка съдба.
Целувам те с цялата си обич.
цитирай
47. monix - ***
03.12.2007 20:54
Ти си всичко, за което някога съм мечтала. Ти си светлината в мрачния дъждовен ден, ти си сърцето, което бие в гърдите ми. Ти си въздуха, който дишам. Ти си моето същество, ти си моят живот,...който не мога да си представя без теб. Ти си толкова всеотдаен и страстен мъж, с който се гордея.
Откакто те няма образът ти ме преследва, уханието, кожата, тези устни, които пожелавам само при спомена колко нетърпеливи са те. И тези очи...тези очи дълбоки до безкрай, в които се изгубих в мига, в който ги зърнах...
цитирай
48. monix - :)))
04.12.2007 14:37
Съкровище, направи ме щастлива! Моля те!:)
цитирай
49. анонимен - Напиши ми как да те реализирам МО...
04.12.2007 15:44
Напиши ми как да те реализирам МОНИКС ?!
Сподели с мен себе си ..и да те "удавя" в моя поглед
от безкрайна топлота.
Ще попия съзите ти чисти с устните ми в един -единствен миг и дъъълго ще те гушкам, пак - поливам, и да има слънце и луна над красивия ти чувствен лик.
цитирай
50. monix - ***
04.12.2007 15:50
Как копнея да те докосна! Думите ти ме карат да треперя! Усещам нежните ти целувки по лицето си. Когато съм тъжна ще знам, че не съм сама!
цитирай
51. анонимен - Докосни ме МОНИКС. Нарисувай ми ...
04.12.2007 16:10
Докосни ме МОНИКС.
Нарисувай ми сърце и го сподели с мен..
цитирай
52. monix - ***
04.12.2007 20:20
Ще споделя всичко, което съм, с теб. Ще те докосвам, колкото ти пожелаеш. Само и само да си щастлив. А когато ти си щастлив, щастлива съм и аз (ето къде е тънката връзка). Целувам нежно, устните ти, съкровище и полагам още една по женски-нежна целувка на вратлето:)))
цитирай
53. анонимен - Приемам целувките ти скъпоценно ми ...
04.12.2007 22:46
Приемам целувките ти скъпоценно ми опалче.
Зарадва ме с "тънката връзка" между нас и си мисля как любовта ни "обрича" на пълно себераздаване, което води до задоволяване на
себенуждите на самите нас.
Аз съм Ти слети в гамата на дъгата Моникс.
В тон с красивите ти цветчета те дарявам с любвеобвилните си мозъчни импулси и нека сърцето ти тупти и топли в дългите студени зимни вечери.
Ще те схрускам!
"Мляс"
цитирай
54. monix - :)))
05.12.2007 09:01
Много ми се иска наистина да го направиш! Знаеш, че съм само твоя!;)
цитирай
55. анонимен - Ще го направя Моникс! За теб бих ...
05.12.2007 10:01
Ще го направя Моникс!
За теб бих отишъл през девет глактики в 15-та ако се наложи.
цитирай
56. monix - ***
05.12.2007 10:11
Чувствата са взаимни, любов моя!:)
цитирай
57. анонимен - Повече от взаимни !
05.12.2007 10:29
Повече от взаимни !
цитирай
58. monix - ***
05.12.2007 10:40
Чудя се дали любовта ни ще оцелее още дълго?:)
цитирай
59. monix - ***
05.12.2007 10:41
За мен тя е като прохладен дъжд след години гореща пустош, но всичко, което е прекрасно свършва прекалено бързо!:(
цитирай
60. анонимен - Всичко е относително любов моя!...
05.12.2007 10:46
Всичко е относително любов моя!
Аз те обичам и ще те обичам независимо от условията в които се намирам.
Прекрасните неща са за щастливи хора, а КРАТКИТЕ прекрасни неща са за тъжно-щастливи хора.
цитирай
61. monix - ***
05.12.2007 10:51
Това ме радва и успокоява. Кара ме да се чувствам сигурна в любовта ти:)
цитирай
62. анонимен - Пиши ме : "Безнадеждно влюбен ...
05.12.2007 10:56
Пиши ме : "Безнадеждно влюбен в Моникс"
ОБИЧАААААААААААМ ТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
Господарке на моите сакрални чувства!
цитирай
63. monix - ***
05.12.2007 11:02
Ще ти дам един съвет, съкровище, не трябва да бъдеш толкова подвластен на чувствата си към една жена. Това ще те направи слаб. Знам че така затварям вратата към теб и може би ще решиш, че е по-добре да приключим с всичко това, но ти го казвам точно защото те обичам.
цитирай
64. анонимен - Ти си Аз Моникс. Не мога да съм слаб ...
05.12.2007 11:07
Ти си Аз Моникс. Не мога да съм слаб със себе си.
Пък и ти не би използвала "слабостта" ми към теб(мен)....

цитирай
65. monix - ***
05.12.2007 11:22
Никога! Не и с теб. Нали знаеш: "Tutto a te mi guida!" Всичко ме води към теб!
цитирай
66. анонимен - Обичам Те!
05.12.2007 11:23
Обичам Те!
цитирай
67. monix - *
05.12.2007 11:26
Аз също, любов моя, аз също.
цитирай
68. анонимен - Ще те задуша с целувки!
05.12.2007 11:28
Ще те задуша с целувки!
цитирай
69. monix - *
05.12.2007 11:33
Може ли аз първа?:)
цитирай
70. анонимен - Хахаха :))))). Защо питаш. . . де...
05.12.2007 11:36
Хахаха :))))).
Защо питаш ... действай :))))!
цитирай
71. monix - :)))
05.12.2007 11:38
С удоволствие!;)
цитирай
72. анонимен - Омазахме постчето на Пакостинка с ...
05.12.2007 11:41
Омазахме постчето на Пакостинка с нашите .... излияния.
Пакостинке, моля те прости ни :))))).
цитирай
73. monix - ***
05.12.2007 11:44
Да наистина, но можем да я умилостивим с това, че чувствата са искрени и много много силни, нали така съкровище?
цитирай
74. анонимен - Да Мониксче! Ах "КАРА МИ...
05.12.2007 11:46
Да Мониксче!
Ах "КАРА МИЯ" ! Сладка си като коледна мандаринка.
цитирай
75. pakostinka - Правя го, само защото
05.12.2007 11:48
любовта Ви наистина е искрена и при едно условие - да спрете да говорите, а да действате ;))))
Ай, сполай ви и на двамата и да ме поканите за шаферка ;))))
цитирай
76. monix - ***
05.12.2007 11:49
Най-сладката само и единствено за теб, любов моя!

Благодаря за пожеланията Пакостинке:) Сериозно ще обмислим предложението ти!:)
цитирай
77. monix - ***
05.12.2007 11:59
Съкровище, нямаш представа колко ми е неприятно, но имам спешна работа и трябва да излизам. Довечера пак ще ти пиша. И не забравяй Tutto a te mi guida! ОБИЧАМ ТЕЕЕЕЕ!:)))
цитирай
78. анонимен - Аххххх, колко съм влюбен. Непре...
05.12.2007 12:00
Аххххх, колко съм влюбен.Непременно ПАКОСТ - ти първа ще научиш и ще задействаш колелото-цикъл на живота(искам да кръстя едното детенце на теб)! Защото ти си главната "виновна" за СВРЪЗКАТА ни с Моникс.
ЩЕ ви полеем с магията на любовта-
"Сите блогъри заедно"!
И искрено се надявам и ти да срещнеш своята четвъртинка(може и осминка, а най-добре половинка)). Огледай се и зарежи СЪМНЕНИЯТА.
Не отказвай на красивите и дълбоки очи ;).
Те нивга не ще те разлюбят.
цитирай
79. monix - ***
05.12.2007 17:53
Здравей съкровище, много се извинявам, че чак сега ти пиша. Просто днес ми беше малко натоварено и след 12.00h изобщо не успях да се добера до компютъра...досега!;) Как си, миличък? Скучно ли ти беше без мен? Ти ми липсва през целия ден!:)))
цитирай
80. анонимен - Погледни в следващото постче на ...
05.12.2007 17:56
Погледни в следващото постче на ПАКОСТ.
Там съм те изтипосал.
:))))
цитирай
81. monix - ***
05.12.2007 18:45
Щастлива съм, когато знам, че съм единствена за теб. Усещам едно странно пърхане в гърдите си и едно приятно затопляне. Винаги е така, когато ти си с мен. Изпитвам собственическо чувство и страхотно удоволствие, когато знам че си САМО МОЙ!!!
цитирай
82. keyholder - и моята поща спамнахте...
05.12.2007 18:53
...
цитирай
83. monix - ***
05.12.2007 18:54
Искрено съжаляваме!:)
цитирай
84. анонимен - Кога пък съм спамвал твоята поща? ...
05.12.2007 19:42
Кога пък съм спамвал твоята поща? :))))
Иначе, ако Моникс нещо е наПАКОСТила то и аз влизам в това число. Следователно се извинявам.
цитирай
85. monix - ***
05.12.2007 20:07
Любовта ни не трябва да представлява проблем за никого. А ако е така, то това не ми влиза в работата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951396
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170