2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. sparotok
13. getmans1
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Прочетен: 17719 Коментари: 68 Гласове:
Последна промяна: 17.01.2010 20:42
„Аз обичам тебе, ти обичаш друг, другият обича друга, той пък някой друг…”
Разминаването и непрекъснатата емоционална въртележка са част от ежедневието ни. Скоро четох, че повече от 20% от българите на възраст 20-40 години са сами. Според единия тип анализатори и социолизи, това се дължи на упадъка на семейството като „основна клетка на обществото”. Според други е закъсняла бунтарска реакция срещу един предходен режим, в който е трябвало до една определена възраст да се задомиш ако не искаш да бъдеш заклеймен като неудачик и непрокопсаник.
Това добре, но никой не говори нищо за емоционалната ни деформация. Това, че 20% от икономически активното население в страната са „сингъл -и” не се дължи на бунта и на реформаторските желания, пробудени от вагините и пенисите ни. Проблемът е по-дълбок и определено доста загниващ. Според мен се дължи на тоталното ни неумение да се предлагаме на един имагинерен и виртуално-реален пазар, който стремглаво преминава всички граници, които сме очертавали в съзнанието си.
Все по-често се срещам с хора, които си уреждат секс-срещи в сайтове за секс-запознанства и избягват старомодния начин, който до преди 10 години бе смятан за революционен и развратен.
До преди 10 години репликата „Здравей, сигурен съм, че сме се срещали някъде” вървеше, а сега предизвиква единствено саркастична забележка от типа: „Ти откъде точно идваш?”.
Нещата се променят стремглаво. Бързо и неконтролируемо. Хората в обкръжението ми нямат връзки или имат една официална и няколко странични флирта. Неспособността да си с един човек е покъртителна, а още по-трагична е неспособността да избереш поне един, с когото да си.
Снощи, на поредното кифла-парти говорихме точно за това. Една от споделените теории, според която обясняваха ситуацията бе лицемерието на представителите на двата пола. Мъжете казват, че търсят прекрасна жена, която да бъде до тях, но в същото време искат прикрита мръсница, на която да и личи че е такава. Жените твърдят, че искат стабилност и любов, а всъщност искат единствено секс и пари. Тогава, когато по време на свалка се заговори за чувства и за партньорство, неизбежно се стига до момента, в който единият от двойката се спича и си тръгва.
Снощи, но в по-късните часове на нощта си говорих с едно момче, с което съм имала прекрасни сексуални отношения, които искам да прекратя, поради факта, че се чувствам привлечена от друг мъж. Това същото момче ми беше казало, че иска да изживеем нещо по-сериозно, но като се стигна до момента, в който му казах, че ще пием само чай и че сексът е минало, той се сети за спешната си и неотложна работа.
Лицемерието е навсякъде, но дали то е причината за тези 20% самотници, с които започнах поста си? Според едни други теории, самотата се дължи на тоталното раминаване в очакванията и правилата на играта, които имат двата пола. Жените очакват да бъдат ухажвани, а мъжете очакват да правят секс. Въпросът е защо до преди няколко години тази игра беше ок и играчите се срещаха някъде по средата, а днес не е така?
Чия е отговорността и къде е тайната?
В интернет пространството, което ни улеснява и прави нещата не на един ден, една ръка или докосване разстояние, а на един клик дистанция?
Дали се дължи на факта, че днес е по-лесно да видиш нечий пенис и вагина в някои сайтове, отколкото цвета очите?
Дали причината е тоталната промяна на ценностната система и неспособността ни да се адаптираме или просто това, че въпреки всичко си оставаме непоправими романтици, вярващи в историята с главен герой адмирал Нелсън?
Може ли да се дължи на факта, че до преди 10 години слушахме Бон Джови и крещяхме страдайки за невъзможната и неосъществена любов, а днес вдигаме едни чаши и пияни пеем „гаси тока”?
Не знам….
Задавам въпроси…основният от които е: „Защо днес няма нищо по-лесно от това да си осигуриш секс и няма нищо по-невъзможно от това да откриеш споделена интимност отвъд секса?”
И още един: „Защо под дрехите виждаме единствено първични и вторични полови белези?”
Усмивки :)))
ЛейдиБърд,
един мислител беше казал, че ключът не е в отговорите, а в правилно зададените въпроси. Проблемът е, че бих се радвала да разбера какво е отвъд въпросите :)
някои неща са по лесни за повечето хора на един клик дистанция.
освен това няма никаква отговорност, а това е толкова хм, неангажиращо
18.01.2010 03:01
18.01.2010 10:32
Това, разбира се, е ироничен цитат. Иронията на неслучването. Използвах темата преди време в един разказ - твоят текст ме накара отново да се замисля по въпроса.
boristodorov56,
според мен средата и социалните фактори много бързо могат да те накарат да забравиш възпитанието и отношението към света, които си имал. Влиянието на социалните фактори е огромно и според мен е водещо в днешно време.
Marcusjunius,
много ми хареса цитата ти -много може да се разсъждава върху него :)
18.01.2010 12:09
Иначе, че е възможна хипотеза съм съгласна, а кликът определено е улеснение, но не говоря само за тези кариеристи, които ти имаш предвид. Говоря за нормални неотдадени на кариерата си нормални хора, които някак си остават без среда от себеподобни, остават без половинки и единственото нещо, което имат е компютърът.
За романтиката в интернет няма да говоря, защото явно никога не съм я търсила ;)))))
Анонимен 21,
много добро мислене, надявам се няма да стане като онази популярна теза: "Колкото повече педераси, толкова повече самотни жени за оправяне от мен" :))
18.01.2010 12:32
пари=стабилност, а секс=любов, тъй че дотук противоречие не виждам.
сингъл остават, защото е по-лесно. на мъжете не им се налага да издържат семейство и деца, та да остава повечко $ за бири, мотоциклети, сноубордове, и други подобни работи, дето са сега на мода. а жените - защото до 30-35 винаги се намират мераклии да ги изчукат, не само в твоите секссайтове, а и наживо.
само дето минат ли тази възраст, мераклиите рязко намаляват. те са си поживели, обаче ноу фрий лънч, дето се вика.
и последно, на философа, който смята, че ролите на половете били наложени от патриархалната матрица - това отива на някоя феминистка да го каже. останалите хора знаем, че причината е чисто биологична. яйцеклетките са малко и скъпи, сперматозоидите - много и евтини. съотвено ролите на мъжа и жената.
18.01.2010 12:44
Честно казано малко теоретично приказвам, защото почти не познавам сингъли - само една приятелка, ама тя е в чужбина и твърди, че тамошните мъже й били тъпи. :) Поздрави за постинга.
И никога не съм харесвал обощаванията. Мъжете искали това, жените искали онова. Бля, бля, бля.
Колкото хора толкова вселени. Но явно авторът съди за хората по своето собствено възприятие за света. Пълно е с хленчещи хора, които се оплакват, че вече нямало истински мъже, или пък всички жени били курволя.
Вие просто не знаете какво търсите. Ако си отговорите на този въпрос, няма нужда да Ви отговарят на вашите въпроси.
А статистиката си е една куха и безсмислена наука. Повечето българи не са сами, а не са женени. За съжаление държавните институции трудно регистрират явления извън стандартно заложените им, дори да са станали най-нормалното нещо за повечето хора.
Rat,
осмелявам се да ви информирам, че забелязах известно противоречие във вашия коментар. От една страна споменавате, че не харесвате обобщаванията, а частта, в която казвате: "Пълно е с хленчещи хора, които се оплакват, че вече нямало истински мъже, или пък всички жени били курволя" - правите именно това.
Това формира много въпроси, които няма да задам, защото не искам да рискувам отново да констатирам вместо да питам :)
А и още нещо - авторът не е представител на държавна структура, институция и/или социологическа агенция, затова представя на аудиторията само скромното си и невзрачно мнение :)
Усмихнат ден.
looklikerain,
стремежът за спреживяване и откриване на себеподобни е ествествена човешка потребност. Позволи ми, обаче да имам достатъчно на брой контакти и да базирам наблюденията си на конкретни лица с конкретни проблеми и неуспешни опити.
Относно държавните институции - няма да коментирам - всички знаем колко "читави" са нещата, които правят и решенията, които взимат. :)
Rat,
осмелявам се да ви информирам, че забелязах известно противоречие във вашия коментар. От една страна споменавате, че не харесвате обобщаванията, а частта, в която казвате: "Пълно е с хленчещи хора, които се оплакват, че вече нямало истински мъже, или пък всички жени били курволя" - правите именно това.
Това формира много въпроси, които няма да задам, защото не искам да рискувам отново да констатирам вместо да питам :)
А и още нещо - авторът не е представител на държавна структура, институция и/или социологическа агенция, затова представя на аудиторията само скромното си и невзрачно мнение :)
Усмихнат ден.
. :)
Няма обобщение при мен. Аз казвам, че е пълно с хора, които си задават подобни въпроси. Не ги обощавам по никакъв признак.
Липсата на любов...лично аз съм свидетел как хората се притесняват да показват чувствата си, а понякога и на мен самата ми е трудно, особено ако държа на човека повече, отколкото е препоръчано от разума ми :) /това беше иронична забележка/
Казвайки: "пълно е с хора, които....", аз не обобщавам. Казвам, че в общото се среща често, определен тип поведение.
Щях да обобщавам, ако казвах: Всички полицаи са корумпирани, всички политици са маскари, което е различно от: Сред полицаите е пълно с корумпирани и сред политиците е пълно с маскари.
Едно е да се самосъхраняваш, друго е да си егоист. Разликата е в степента на проява.
За първото и аз не знам - трябва повече да се излиза по партита и екскурзии в компании, но човек като е уморен, никъде не му се ходи. Поздрави! Надявам се следващия постинг да носи развръзката! :)
Хайде сега кажи къде е границата между себесъхраняването и егоизма. Иначе в твоят коментар нищо не се съдържа.
"пълно е с хора, които....", аз не обобщавам. Казвам, че в общото се среща често, определен тип поведение.
Щях да обобщавам, ако казвах: Всички полицаи са корумпирани, всички политици са маскари, което е различно от: Сред полицаите е пълно с корумпирани и сред политиците е пълно с маскари. "
задълбавайки в етимологията и тълкуванието на думите се допитах до съответните източници на знания, където открих това:
Констатирам
Тълковен речник
констатираш, несв. и св.; какво. Установявам факт или извод, откривам. Чрез изследвания и експерименти учените констатират, че новият препарат влияе върху болестта.
• същ. констатиране, ср.
Синонимен речник
(гл.) установявам, правя констатация, виждам, забелязвам, намирам, натъквам се, отбелязвам
Oбобщавам
Тълковен речник
мн. обобщения, ср. Правя извод, въз основа на някакви факти. Философско обобщение.
Синонимен речник
(същ.) синтезирам, генерализирам, унифицирам, уеднаквявам, резюмирам
Генерализирам
Тълковен речник
генерализираш, несв. и св.; какво. Частното, единичното го издигам в общо, основно; обобщавам. Не бива да генерализираме отрицателните му черти и да пренебрегваме положителните.
Синонимен речник
(гл.) обобщавам, синтезирам, уеднаквявам, вадя извод
....и познайте какво? И двамата правим едно и също нещо - констатираме и обобщаваме, но не генерализираме. Аз също не харесвам генерализирането и ако това понятие ти наричаш обощение - ок, значи имаме мир :)
Егоизмът е стремежът да поставиш себе си и личните си интереси пред и над интересите на останалите или т.нар. себичност и себелюбие.
От друга страна самосъхранението е стремеж да се запазиш - да запазиш личността, здравето си, живота си, ценностите си и т.н.
Казано с други думи егоистът държи всички да приемат и уважат неговата гледна точка и да признаят неговото превъзходство, а самосъхраняващият се човек отстоява позициите си и се стреми да отклони негативните влияния.
Проблемът е не в това, че не ги разграничаваме, а че ни е удобно да се самозаблуждаваме и оправдаваме сами пред себе си :)
"пълно е с хора, които....", аз не обобщавам. Казвам, че в общото се среща често, определен тип поведение.
Щях да обобщавам, ако казвах: Всички полицаи са корумпирани, всички политици са маскари, което е различно от: Сред полицаите е пълно с корумпирани и сред политиците е пълно с маскари. "
задълбавайки в етимологията и тълкуванието на думите се допитах до съответните източници на знания, където открих това:
Констатирам
Тълковен речник
констатираш, несв. и св.; какво. Установявам факт или извод, откривам. Чрез изследвания и експерименти учените констатират, че новият препарат влияе върху болестта.
• същ. констатиране, ср.
Синонимен речник
(гл.) установявам, правя констатация, виждам, забелязвам, намирам, натъквам се, отбелязвам
Oбобщавам
Тълковен речник
мн. обобщения, ср. Правя извод, въз основа на някакви факти. Философско обобщение.
Синонимен речник
(същ.) синтезирам, генерализирам, унифицирам, уеднаквявам, резюмирам
Генерализирам
Тълковен речник
генерализираш, несв. и св.; какво. Частното, единичното го издигам в общо, основно; обобщавам. Не бива да генерализираме отрицателните му черти и да пренебрегваме положителните.
Синонимен речник
(гл.) обобщавам, синтезирам, уеднаквявам, вадя извод
....и познайте какво? И двамата правим едно и също нещо - констатираме и обобщаваме, но не генерализираме. Аз също не харесвам генерализирането и ако това понятие ти наричаш обощение - ок, значи имаме мир :)
Обобщавам може да се ползва вместо генерализирам, то си е написано и в тълкуванието.
Егоизмът е стремежът да поставиш себе си и личните си интереси пред и над интересите на останалите или т.нар. себичност и себелюбие.
От друга страна самосъхранението е стремеж да се запазиш - да запазиш личността, здравето си, живота си, ценностите си и т.н.
Казано с други думи егоистът държи всички да приемат и уважат неговата гледна точка и да признаят неговото превъзходство, а самосъхраняващият се човек отстоява позициите си и се стреми да отклони негативните влияния.
Проблемът е не в това, че не ги разграничаваме, а че ни е удобно да се самозаблуждаваме и оправдаваме сами пред себе си :)
Всеки човек е егоист и добре, че е така, иначе отдавна щяхме да сме изчезнали от лицето на земята.
Когато отглеждаш едно дете и му отдаваш почти всичко, ти пак мислиш за себе си и за своята изгода от това, да създадеш добро поколение. Ти искаш да оставиш нещо значимо след себе си. Отново мислиш за себе си. Както и да има кой да се грижи за теб когато остарееш. (Ама какъв пример дадох само :)))))))))))))
Често интересите на хората се разминават. Аз не съм егоист, ако искам да наложа моя интерес. Така ще оцелея аз, а не другия.
Знаех си, че не трябва да поствам синонимите :)
Отглеждането на дете е свързано с потребността от продължаване на рода. Според тълкувания на пирамидата на Маслоу третото стъпало на "принадлежността" може да се тълкува от една страна като стремеж да си част от група, но също така и като потребност да продължиш рода си и да разможиш гените си.
Според тази същата пирамида "сигурността", където попада и инстинктът за самосъхранение е на второ място, а егоизмът е изкривено възприемане на 4-то и 5-то ниво - увереността и самоусъвършенстване.
Егоизмът е свързан със суетата, а самосъхранението със инстинктите. Различни категории са, а относно децата и продължението на рода като действия, мотивите за чието осъшествяване са егоистични съм крайно несъгласна :)
И да, егоист си ако налагаш своя интерес с изключение на случаите, в които това касае оцеляването ти, които са редки. Едно е развитие, напредък и трупане на капитали, друго - оцеляването :)
В същото време не намирам нищо нередно в това човек да поставя собствения си интерес над чуждия. Стига да е законно и морално, разбира се. Както са казали руснаците "своя рубашка ближе к телу".
Ти пречупваш нещата през морално-етичното и философско огледало.
Природата не търпи празни пространства. Ако аз не си наложа мнението, ще го направи някой друг. Кое е лошото? Лошото е, че този някой друг може да е по слаб от мен, и неговото мнение да е по малоценното. Защо да отстъпвам, за да не бъда егоист ли? Егоизмът е положителен във всяка една сфера. Егоизмът създава оцеляващи индивиди, силни индивиди. Но пак казавам, няма ясна дефиниця, що е то егоизъм?
Ако аз стана доброволец в Сомалия, за моето смейство аз ще бъда ужасен егоист, защото пренебрегвам тях, за да задоволя свое желание, независимо, че то е благородна кауза. Не можем да сме егоисти, защото правим това, което искаме.
Е аз може да избера да отида на карибите, вместо да бъда със семейството си или да ходя в Сомалия. Тогава ще бъда ужасен егоист:))))))))))))))
В същото време не намирам нищо нередно в това човек да поставя собствения си интерес над чуждия. Стига да е законно и морално, разбира се. Както са казали руснаците "своя рубашка ближе к телу".
Подсъзнателно ние винаги мислим за собствения си зад....... Убеден съм в това. Може би се раждат някакви единици хора, които не мислят по-този начин, но ние всички сме егоисти, това ни е естествено заложено. Понякога дори не можем да го контролираме и владеем. Правим го инстинктивно.
Това за децата си е така. Давам ти пример с няколко израза: искам да оставя нещо след себе си; искам да се гордея с децата си; не искам да умра като самотник; децата са прекрасно нещо, дават пълнота на живота (на чий живот);
Всеки човек си мисли, че света се върти около него. Може би след няколко хиляди години еволюция ще станем по съвършенни, ама сега сме гола-вОда.
А пък за суетата колко може да се изпише ухаааааааа. Най-обичам хора, които ми казват :"аз не съм суетен"......винаги им се смея. Дори само с израза :"Аз не съм суетен", те доказват, че са суетни.
Аз обаче смятам, че изместихме сериозно темата и залитнахме сериозно в една сфера, която в момента не ми е толкова интересна. Освен това, доколкото си спомням - в първия си коментар вие не изразихте мнение по темата, а критика към автора.
Това означава, че нямате мнение или че не искате да го споделите? Признавам си, че вече ми е интересна вашата позиция за отношенията и връзките и още нещо - да, прав сте - няма ясна дефиниция за това що е егоизъм :)
Сега първо искам авторЪТ да ми обясни, защо и той, залитайки по модерното, разделя секса от романтиката, любовта и т.н. Секса без познанство е като хранене в ресторант без светлина. Искам пържола, а на сутринта разбирам, че съм изял октопод и едното пипало ми е заседнало в хранопровода, та чак ми се драйфа.
Отношенията между хората, са абсолютно същите каквито са били винаги.
Винаги е имало лицемери, винаги е имало бройкаджии, винаги е имало комерсиални куч..
Прекрасната жена за един мъж включва и мръсницата, това е повече от ясно. Домакиня вкъщи и мръсница навън :))))))))))))) Тъпо клише.
Тези 20 % не са сингъл, в това също съм убеден. Съвременния човек си мисли, че ще живее 300 години. Пилее си доста времето. Разнообразния сексуален живот не носи нищо, освен задоволяване на мъжкото его. А най- големите егоцентрици освен бройката, искат и да осеменят повечко жени. Имаме един такъв осеменител на поп-фолк певици, но и това е естествено заложено.
Има всякакви хора, и нашата цел е не да накараме различните да мислят като нас или да се възмущаваме от тяхната различност. Нашата цел трябва да бъде изцяло насочена към това, да търсим себеподобни, да търсим хора, които мислят и усещат света като нас.
18.01.2010 15:56
жените плащат за флирта със секс.
мъжете плащат за секса с флирт.
жените плащат за флирта със секс.
мъжете плащат за секса с флирт.
Абе важно е да има секс.
Много неща се промениха. Те от своя страна промениха мисленето на хората. Но е крайно неприятна ситуацията и съм щастлива, че не съм сред въпросните проценти. Дано и не попадам в бъдеще.
Алексалекс,
хубав автоцитат. :)
Любопитство,
вярно си късметлийка
Marcela,
права си :)
Алексалекс,
хубав автоцитат. :)
Любопитство,
вярно си късметлийка
Marcela,
права си :)
Дори и в отговора ги раздели. "Предпочитам секса с романтика", но и другия не го отказвам :))))))))) Чукши с ориз или само ориз, но не само чушки. Ако не намира тук себеподобни, значи авторът е от Плутон.
Беше написано някъде нещо за едно момче, с което е имало прекрасни сексуални отношения. Това какво е точно? Някакъв вид връзка ли?
А по отношение прекрасните сексуални отношения, намирам въпроса Ви за твърде личен и ще използвам правото си да отговоря само с "да, някакъв вид връзка е" :)
А по отношение прекрасните сексуални отношения, намирам въпроса Ви за твърде личен и ще използвам правото си да отговоря само с "да, някакъв вид връзка е" :)
Ще помогна. Това е сексуална връзка. Два субекта задоволяват своите сексуални нужди. Жената не изпитва нищо, но се разтоварва, а мъжът храни своето его и се разтоварва. Жената харесва и познава субекта, което го прави добър сексуален партньор.
Това си е само секс. Възможно е и това момче да е бил "приятел". Но това приятелство в един момент да е прераснало в приятелство с екстри.
Както и да е, това не е моя работа.
Сега като един кавалер, се очаква да ми подарите най-малкото кърпичка с инициалите Ви, с която да забърсвам девичите сълзи, родили се в резултат на опустошеното ми достойнство :)
Сега като един кавалер, се очаква да ми подарите най-малкото кърпичка с инициалите Ви, с която да забърсвам девичите сълзи, родили се в резултат на опустошеното ми достойнство :)
Простете моето недостойно поведение милейди. Ето и кърпичката(подавам я с лек поклон). Благодаря за полезната дискусия и хубава вечер.
И умната:)))))))))))))))))
Приятна вечер :)
Ами аз си харесах онзни пост с полянката и съзерцанието на залеза...случвало ми се е...Човекът с когото съм сега миналата година спря внезапно по пътя, за си си позяпал облачетата...и куп други подобни нещица, които мислех, че са инфантилни и превзети за мъж, не вярвах, че е отвътре, но след година и половина познанство проумях, че понякога аз съм скептичната и неромантичната...Наистина повечето ми близки са побъркващо сами-а са красиви, умни, образовани, забавни и интересни жени.../Недоллюбвам жените, патила съм си много от тях, но когато говоря нещо хубаво за някоя жена е факт, не комплимент и го правя с уважение и признание/
Самотата обаче е по-страшна, когато живееш с някой-примерно 11 години, както беше при мен и да се чувстваш жена и желана за 15 минути няколко пъти в месеца...А има и такива, които се чувстват жени само по време на цикъл, но това няма да го коментираме. Като майка на двама сина поемам отговорността си да ги възпитам така, че жените, с които ще общуват да се чувстват специални, уверени, извисени и фантастични покрай тях. Тогава и децата ми ще са щастливи и по-положително ще приемат нещата от живота.
Постът ти е много полезен, но не за нас...Такива неща трябва да достигат до онези слепци, които правят и другите слепи...
Успех със семейния живот - след 7мата година съм чувала, че вече нищо не е страшно :)
ladydream,
каквото и да кажа относно коментара ти, би развалило пълнотата му. Затова ще ти благодаря и ще пожелая само много усмивки и любов :)
19.01.2010 10:24
Ako se zamislite malko predi 20 godini, myja raboti i pravi kariera a jenata e do nego i go podyrja!
Sega vsichko se e obyrnalo s 180. Vse poveche jeni uj imat nujda ot myj do sebe si, uj nqmat!
Vehche govorim i za lichno prostranstvo. Za moe i tvoe!
Za mnogo poveche rabota i taka silno izrazenia KARIERIZAM!
Sled kato kato chovek zapochne rabota, popada v omagiosania krygovrat na jivota i zabravia za samia sebe si!
Strianakiev,
един приятел беше казал, че любовта е в нас самите и че преди да я открием в себе си няма смисъл да я търсим в другите. Въпросите, които поставяш са сериозни и са свързани с много по-висши неща от това, за което си говорим, но рядко се замисляме, защото обясненията трудно могат да се видят и докоснат :)
Благодаря ти за повода за размисъл :)
Забелязвате ли напоследък все посребрени мъже имат малки деца? Ще кажете , не са искали! Не са искали или не са можели?
Когато на времето свършила войната , всички се юрнали да създават семейства и да раждат деца! Това е след военния бейби бум. И бащите ни бяха възрастни 40 годишни , щото преди това НЕ СА МОГЛИ да се оженат и да издържат семейство , а не защото не са искали!
Ама вие наистина ли не виждате проблема или се правите , за да се оформи разговор , чат?
Сега се наблюдава същото явление. Мъже , които 15 години не са могли да създадат семейство сега си отглеждат деца. Хващат последния влак , демек!
Отглеждането изисква грижи , любов и МНОГО пари!
Не са егоисти младите. Те нямат работа и нормално заплащане , така че да създадат семейство.
Проблемът е ИКОНОМИЧЕСКИ.
05.02.2010 23:27
2. Тя е мама си джейс
3. Квалитетен пич, който си струва да познавате ;)
4. Романтичен човек, който пише за бизнеса :)
5. Иронията и гледната точка, които харесвам
6. Каменното момче
7. Епа има си блог момчето :)
8. Побърква ме от смях..
9. Мъдрост с нотка романтика
10. Тя не е сама :)
11. Сладур, който харесвам
12. Обичам да посещавам това магазинче :)
13. Интересен и обективен
14. Синьо...много синьо
15. Младежта днес
16. Nakom
17. ssstto
18. Какво - България ли?
19. pimp
20. Нетчето
21. Дигиту
22. Юлката
23. Стоте болести
24. БТП
25. Ванката
26. Новият-стар БТП или смелия-анонимко :)