Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2007 22:05 - Един (не)обикновен разговор...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4360 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2007 22:08


-      Ще се видим ли отново?

-      Зависи....

-     От какво зависи? От глобалното затопляне, от начина по който ставаш сутрин, от програмата на кината и театрите?... от какво?

-     От всичко, което спомена. Ако глобалното затопляне продължи, може да ни отнесе някоя вълна и да не оцелеем след това Балканско цунами. Ако се извъртя по някакъв странен начин и падна от леглото си и си счупя врата, може отново да не оцелея, или пък ако няма достатъчно добри театрални постановки и филми, на които да те заведа, никога няма да те поканя да излезем. Виждаш ли колко условно е всичко?

-      Ако се опитваш да се измъкнеш така, че да ти повярвам – не успяваш. Можеш ли да ми отговориш в прав текст „Ще се видим ли отново”?

-      Може би...

-      Подиграваш ли ми се?

-      Не, просто наистина не знам...трябва ми време...може би един-два дни и после ще знам...

-      Мислех си, че това женска реплика... бях убедена, че няма мъж, който да каже такова нещо, но все пак...трябва ти време за какво?

-      Да помисля за себе си, за теб, за това какво искам и дали искам нещо с теб?

-     Ахаааааааа, само да улесня малко мисловния ти процес . Някъде включени ли са моите желания?

-      Да, аз знам какво искаш.

-      Така ли? Какво искам?

-      Искаш връзка, искаш да имаш някой, на когото можеш да разчиташ, искаш силен мъж до себе си, който да ти дава поне половината от онова, което ти ще дадеш... и искаш да се видим пак J

-     Позна само едно нещо – искам да се видим пак, да.

-     Не искаш ли връзка?

-     Можеш ли да предизвикаш бурята или да преместиш облаците?

-     Ти можеш всичко

-      Мога ли?

-      Можеш...

-      Не, не мога... не мога да получа отговор на единствения въпрос, който ти зададох, така че не си прав.

-      Можеш да предизвикаш бурята и можеш да накараш много сърца да затуптят по-бързо. Можеш и да разбиеш много сърца. Можеш да разбиеш моето.

-      А бих ли го направила?

-      Да, не би се замислила... просто ще го направиш.

-      Добре, щом така мислиш смятам, че разговора приключи. Няма нужда да отговаряш на въпроса ми, вече не искам. Можеш да помислиш върху разговора ни следващите един-два дни, но не ми казвай какво си решил, защото за мен вече няма значение и не ме интересува...

 

 

 





Тагове:   Обикновен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitakat - Wow !
19.04.2007 22:58
Това истински разговор ли е ?!
цитирай
2. pakostinka - мдаммммммм,
20.04.2007 01:02
това е един абсолютно истински разговор...
цитирай
3. mitakat - С риск да се повторя:
20.04.2007 01:13
Понякога добра съдба смилява се над нас
и чаша живо злато дава в дар,
но чашата разливаме в пръстта,
от някакъв безсмислен детски страх.
цитирай
4. candysays - ...Хмм...
20.04.2007 15:53
И аз съм водила някои подобни странни разговори... Особено с един персонаж, който безкрайно много обичам и винаги ми е бил под кожата независимо дали искам или не... В крайна сметка не се получи (с него, де)... Такива опаки и "на инат" разговори и отношения, клонящи към остроумност, не водят до нищо добро... Поне не на този свят... Дано твоя опит опровергае моя, но не знам...

Поздрави, Пакостинке... Ти си оправно момиче, чу ли?! ;) Бързо да намираш изход от ситуацията...
цитирай
5. dimitko - Няма мъжки и женски реплики, мило.
20.04.2007 17:54
Може да е имало, но няма вече... Проблема е в това, че всички женки искате всичко да е ясно разграфено и разчертано като като чертеж за някоя ултрамодерна сграда, до най-малката подробност, което направо ме побърква. Не може ли просто да се виждаш с някой без да правиш планове и да говориш за чувства, да задаваш невинни въпроси-тестчета и и да хвърляш рибарски др. мрежи?

Всъщност, това не е насочено към теб. Ама нещо се дразня. Май ще взема да напиша нещо по въпроса. Някой път.

Все пак, успех с момъка ; )
цитирай
6. pakostinka - Mitakat,
21.04.2007 12:32
с риск да се повторя си прав, но може би не се повтаряш ти, а ситуациите в живота ни - сигурно има неща, които всеки един трябва да научи и докато не го направи, ще му се случват едни и същи неща :)))

Канди,
съгласна съм с теб, че тези разговори не водят до никъде, помагат единствено и само за това да се отдалечите един от друг и да се нараните.... мисля си и че при мен няма да доведе до нищо добро... но дано да опровергая и теб и себе си :)))
Благодаря за поздравите и за оправното момиче, а за изхода... само така изглежда... :)))

Миташки,
наистина си мисля, че малко смесваш нещата, защото това, което аз исках в случая беше един отговор, който не е свързан с неща от типа "Искаш ли да ти рода деца" или "Какво ще да се оженим?"... само едно просто въпросче, което няма нищо общо с разчертаните неща и планирането.
И дали можеш да се виждаш просто с някой? Сигурно може. Аз не исках нищо повече от това да се виждам с някой, но не може ли мъжете да не са такива страхливци и да спрат да възприемата подобни въпроси като опити за надяване на някакъв хомот?

Май и моето не е насочено към теб, ама мамка му... яд ме е, че е такова говедо.

Успех? Едва ли ще има нещо такова... :)))
И все пак... благодаря ;)
цитирай
7. blackroses - Жените
21.04.2007 12:44
просто за по - подредени от мъжете в отношенията си.

Ами да, аз искам да знам дали ще све видим, защото мога да имам други планове.

И не мога да чакам до телефона в недуомение.

Или ако отида на кино или кафе с приятел, ще решиш, че излизам с друг и затова ще си отидеш.

Мъжете сами си усложнявате нещата.

Истината е една и никога няма да се промени:

- жените искат всичко от един мъж, а мъжа само едно, но от всички жени.

Приемете, че сме просто различни и не винаги искаме да се женим за вас и да имаме деца от вас.
От къде си толова сигурен, че точно ти си моя тип, а не само вариант за приятно изкарване на свободното време.
Мисля, че сами се вкарвате в уловки, като се надценявате и само губите от това.
цитирай
8. mitakat - Мен ми е чудно едно нещо.
21.04.2007 13:08
Защо, след като си била от другата страна, сега се възмущаваш, би трябвало да ти е ясно и да си приела нещата философски. :)))
цитирай
9. dimitko - Радост,
21.04.2007 13:48
ако това е ралния диалог, то момъка ти е отговорил веднага щом си го попитала. Ако си искала просто да се виждаш с някой, нямаше да ти пука кой знае колко от отговора му. А пък и в София има колкото искаш мъже. Не че съм сигурен в това, което казвам, просто така се държиш и аз си правя някакви заключения... ;)

@blackroses
Искам повече жени да бъдат като теб. Само не разбирам какво означава подредени отношения.
цитирай
10. stone - Не ти трябва такъв самоуверен младеж
23.04.2007 00:19
който явно си мисли, че може да разчита женските сърца. Знаел бил какво искаш, трънки.
А и явно се опитва да те манипулира. Играе тази игра, която обикновено жените играят, ама то малко мъже я владеят - нямат шестото чувство, което имате вие, жените :-)
цитирай
11. outfaced - е то па ква драма стана :)
23.04.2007 21:35
просто в случая трябва да ти дам право ... ролите са объркани малко :)

Обикновенно мъжете задаваме прости въпроси без контекст и очакваме прости отговори а жените търсят смисъла за задълбават ... в случая обаче съвсем наопаки.

Та ... просто единия си е мислил за едно другия за друго. Били сте на различни линии и така ... и явно той е задълбал повече отколкото ти. Ама и ти пък си го отрязала като за световно. Можеше просто да го върнеш малко на земята. Ама пък явно не си е струвало ... ти си знаеш.
цитирай
12. pakostinka - @ Blackroses,
24.04.2007 13:15
че се вкарват сами мъжлетата в някакви капани, спор няма, но не мисля че го правят, защото се надценяват, а може би защото нямат необходимото самочувствие... което разбира се, не ги оправдава за реакциите им и огромните им страхове да не би да споменеш думите - втора среща, брак, дете и т.н.

Митакат,
ми защото не вярвах, че е толкова вярна поговорката "Каквото повикало, такова се обадило" или поне ми се искаше да ми се обажда така и когато се държа адекватно :))))

Митко,
пука ми за отговора ми, не защото той е нещо свръхспециално или уникално в живота ми, а просто защото ми беше приятно... това е... само това.
А за многото мъже в София - къде са? Дай малко насам... и как точно се държа? Леле, пак съм започнала да заблуждавам с поведение ;)))

@Stone,
бе и аз така си помислих - не е хубаво да си мислиш, че знаеш какво иска човека срещу теб, камо ли да си убеден, че си и прав... направо страхотия... а в тази игра след като той реши да е жената, на мен какво ми остава - да съм мъжа? Не, благодаря :)))

Outfaced,
ех, ама пак тази мъжка солидарност - леко и елегантно защитаваш момъка... не е прав, ама просто сте били на различни линии, задълбал е повече...ама си го отрязала :))
Ми да, задълба, но в случая задълба твърде много в желанието си да ми покаже, колко многознаещ е, а всъщност май се показа повече като празнодумец или поне като празноглав... :)))
/шегувам се/
А че го отрязах малко грубо - прав си, но не мога по друг начин, още не съм се научила, което не означава, че съм го направила, за да го унижа или нещо подобно - просто държа на изказванията без подтекст, в които всичко е ясно... а това за връщането на земята - как? Мен пътро трябва някой да ме върне, че тогава аз да го правя с други :)))
Абе знам си... дръжки знам... ;)

цитирай
13. kardamom - толкова ми е познат този разговор..
24.04.2007 15:12
почти същият съм го водила и аз..
напълно сходна ситуация.. да...
щях да допълня даже и от коя зодия е ...
звучи по същия начин.. както и да е..
хубави дни ти желая.. и усмивки...
цитирай
14. estrella - Има
24.04.2007 22:40
мъже, които се омайват от собственото си остроумие и пропускат възможността да имат още един приятел до себе си.
цитирай
15. blackroses - @dmitko
25.04.2007 11:41
просто вие мъжете не ги разбирате тези неща:)*
затова не ти е ясно:))
въпроса е много, много да не ти пука!
може и да греша, но съм забелязала, че мъжете се страхуват много от силни, оправни, умни и самостоятелни жени, може би защото не могат да ги контролират и манипулират с действията си. Готова съм да споря с всеки на тази тема, дано успее да ме опровергае.
така че, Пакостниче, когато не се надценяват, то просто бягат от опасните противници!!

цитирай
16. dimitko - @blackroses
26.04.2007 15:41
Ако мислиш за мъжете като за противници на жените... не е добре. Иначе нямам нужда да разбирам какво означава подредени отношения. Защото звучи все едно има някакви категории на отношенията... и си ги категоризираш, слагаш в папка и буташ в някое шкафче... нямам нужда от това.

"Мъжете са от Марс - Жените от Венера", но не са противници ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952448
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170