Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2011 00:09 - Тъжен край...поредният
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5805 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 11.04.2011 13:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравей слънце,

 Не знам дали си предполагал, че може да получиш подобно писмо от мен, но си мисля, че едва ли те изненадва  - отношенията ни винаги са били много повече виртуални, отколкото реални, макар усещането никога да не е било такова.
Знаеш ли, любов, нямам никаква представа в коя част на деня те заварва писмото ми, но знам, че е време, в което ти си щастлив и е тъжно, че развалям тези прекрасни моменти, но това е неизбежно. Знаеш ли, искрено се надявам да не го четеш в един слънчев и пролетен понеделник, в който обичайно проверяваш пощата си и когато би трябвало да си най-щастливият човек във вселената, защото си прекарал два дни с единият от  двамата си прекрасни сина.

Знам, съкровище, или поне се опитвам да узная колко важен фактор в живота на всеки един родител са децата, но някак си не съумявам да го направя пълноценно - продължавам егоистично да искам поне да ми покажеш, че си мислиш за мен. Сигурно съм така обсебена от себе си,  защото нямам свои собствени деца, но за сметка на това пък искам една дузина, така, че едва ли егоизмът се дължи на неопитността ми - сигурно ще си остана такава и като си имам свои.
Знаеш ли, бебе - никога не съм позволявала да съм в бокса, а ти ме караш да се чувствам така. Знаеш ли какво, любов, аз съм човек, който държи на думата си и никога няма да и измени и никога няма да застана между теб и важните неща в живота ти. Това, обаче, любов, не означава, че не се чувствам зле и пренебрегната и се чувствам така, защото ти ме накара да го усетя. Изморих се от думите ти, любов. Тежат като воденични камъни около врата ми и искам да се освободя от тях, защото те - думите ти, не са подплатени с дела, любов. Какво си направил за мен? Какво си рискувал, пожертвал, вдъхновил, извършил? .... Нищо, бебе...и двамата знаем, че е нищо.  Понякога е страшно да промениш живота си и да излезеш от руслото, но ако е било невъзможно за теб, защо тогава ми каза, че би го направил и че би направил всичко, за да си с мен? Никога не съм те осъждала и обвинявала и съм се опитвала да те разбирам, но знаеш ли какво - не те разбирам.

Всичко, което имам от теб са думи. Само думи. Нямам нищо повече, а аз съм човек, който иска не само това - аз искам всичко и съжалявам, но ситуацията в момента не ме устройва.

Знаеш ли, бебе, има само едно нещо, в което съм сигурна и никога не съм се съмнявала и то е, че те обичам и че си първият мъж, с който си представям да имам семейство, деца и рунтаво куче, но слънце знаеш ли какво? Изморена съм.
Не мога повече да бъда онзи пълнеж на времето с високо качество и добри параметри.
Не мога да слушам празни думи, които губят все повече значението и стойността си. Изморих се да слушам и да ми разказваш за звезди и да си лягам сама и да не получавам нищо, а на сутринта и да се събуждам в криогенна камера.

Бебе, знаеш, че те обичам, нали? Убедена съм, че никога не си се съмнявал в това и колко искрени са чувствата ми към теб. Знам, че и ти ме обичаш и че съм ужасно ценна за теб, но бебе…думите отдавна не са достатъчни, делата  липсват, а досетливостта е дефицит.
Убедена съм, че си наясно колко малко време и възможности имаш и не го пиша, за да те заплашвам, а защото не искам да губя времето и на двама ни.
Любовта е прекрасна и е приказна, когато е споделена, но когато принцът и принцесата живеят в различни царства и земи и на всичкото отгоре принцът отлага непрекъснато, то тогава няма смисъл принцесата да се надява напразно и да плаче неутешно.

Обичам те, принце и...сбогом.




Гласувай:
14



1. stix - Колко коварно бързо лети времето, ...
11.04.2011 00:33
Колко коварно бързо лети времето, когато човек е влюбен!

Невероятно пишеш, сякаш усещам бушуващите ти чувства.

Интересна ситуация - виртуална, нереална...
цитирай
2. pakostinka - Stix,
11.04.2011 01:02
времето лети коварно бързо, когато подхранваш илюзиите и надеждите - всичко останало е прекрасно и приказно и ...благодаря за комплимента :)
А ситуацията е...вече и аз не знам дали е реална или виртуална, но чувствата са толкова силни, че нямам вече сили да ги овладея ...
Пожелавам ти много усмивки :)

цитирай
3. luce - да и на мен това ми е интересно
02.09.2011 01:10
да и на мен това ми е интересно
цитирай
4. jonathanlivingston - До болка изстрадала истина. Раз...
27.12.2011 20:54
До болка изстрадала истина. Разтърсваща и обладаваща, и макар че всичко е било просто думи...се оказва че за момент думите са много по-силни от делата. Имат тежест, имат заряд, който те кара да си жива, да трептиш, да си сетивна и горяща. Но пък идва времето когато силата им изсивява и остава празнината...която е по-голяма от преди. И какво ли друго ти остава освен да знаеш че си живяла и си горяла...макар че много те боли...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940801
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170