Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2007 12:04 - Видовете мъже - без претенции за обективност и изчерпателност...само личен опит и мръсен субективизъм :)
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14288 Коментари: 22 Гласове:
0



Преди известно време бях направила класификация на видовете жени. Сега ще се опитам да го направя и за мъжете. Може би ще звуча доста язвителна, а на моменти и груба, но все пак това са си само мои наблюдения. Подобно и на жените, мъжете също съществуват и са разпределени в 5 подгрупи – „Мъже”, „Путки”, „Мъже, които са станали путки”, „Путки, които се правят на мъже” и „Бекове/биячи”. Само по себе си, наименованието на подгрупите пояснява и характеровите особености, но нека да се аргументирам или поне да се опитам. Искам да кажа, че думата „путка” е натоварена с различно съдържание, в зависимост от типовете и се надявам да усетите нюансите J.

 

 

Започвам с най-гнусните и неприятни  ми персонажи...искам да опиша „прекрасните”  - „Бекове/биячи”. Мисля си, че на повечето хора им става ясно за какво искам да пиша и какви са тези хора, но нека все пак да го облека в думи, щото не може да не съм обстоятелствена J

За мен „бековете” са всички онези мъже, които виждат в жената възможност да топнат чушката и да се позабавляват /леле, това беше брутално L/ и в стремежа си да проникнат в повече женски утроби стават  скучни путкопоклонници /любима думичка J/ и се обезличават. Склонни са да свалят звезди, да обещават всичко и казват онова, което жените искат да чуят, докато не покорят жадуваният хълм /в случая е котловина/, а след като забият флагчето си там се устремяват към следващия такъв.

 Много скоро заприличват на мъжа „Путка”, но за разлика от него не са романтични и не зачитат жената, защото виждат в нея гърдите, устните и дупките.

„Биячите” като подход приличат на „бековете”, с тази разлика, че те наистина бият. Те се характеризират със силно изразено чувство за собственост. Могат да кръшкат и да чукат, но тяхното момиче/жена трябва да си гледа децата и да си стои у тях. Ако са излезли навън, бият всеки, който се е осмелил да хвърли закачлив поглед на момичето, а ако някой заблуден момък има нещастието да започне да флиртува с „тяхното” момиче събират всички биячи и бекове и му разказват играта на милия нещастник. Аз познавам такива мъже. Мъже, които гордо казват как са се прибрали, спукали са от бой гаджетата си...излезли са да си купят цигари и после са се върнали и са ги разпрали от секс. Тук е и въпросът защо тези момичета стоят с тях, но това е наистина друга бира. Тези мъже много често отиват в дискотека или заведение и съзнателно си търсят повод за сбиване или го създават и са наистина опасни, защото обикновено се движат на групи. Когато са сами са просто едни жалки нещастници и не си позволяват да се държат така, защото ако бяха чак толкова мъже нямаше да бият жени, нали?

 

Продължавам с най-често срещания персонаж, а именно „Путка”-та. Това са всички онези момчета и мъже, които се опитват изцяло да угаждат на жените. На въпроса „Къде ще ходим тази вечер?”, стандартно отговарят, „Където пожелаеш” и елемента на изненадата за представителките на нежния пол /който става грубия такъв/ – липсва, освен ако самите те не решат да се изненадат и поизгаврят с момъка. Тази линия на поведение е допустима и приемлива от време на време, за да покаже желанието на момчето да зачете женските вкусове, в случай че момичето е притеснено ясно да заяви своите предпочитания, но... в повечето случаи, обаче развитието на връзката е доста тегаво за момата /ако изобщо може да се говори за развитие/ и става досадно за повечето уважаващи себе си жени, а и за тези които искат да уважават партньора си, защото за всички става ясно, че си имат вземане-даване с представител на категория „путка”, а такъв мъж няма как да уважаваш. Аз лично съм излизала с едно момче, което на 100% причислявам в тази категория. Той беше ужасно изнервящ и досаден, защото не само искаше аз да казвам какво, кога и къде, ами когато една вечер бяхме в една пицария се притесняваше дори да се храни. Изчакваше ме аз да взема парче пица, за да си вземе и той или аз да отпия от виното, за да отпие и той. Издържах до третата серия и го попитах – какво прави, а той ми каза, че по този начин показва уважението си към моята личност. Стоп, благодаря! Радвам се, че ме уважаваш, брат ама си мисля, че има и други начини. Около 1 час след това му казах, че не мисля че има смисъл да излизаме заедно и че не мога да оценя галантното му поведение, защото съм грубиянка по дефиниция и че неговите аристократични жестове и джентълменско поведение ме дразнят, а не ме впечатляват. Е, казах му го по-нежно, надявам се да не съм го обидила, но все пак...

За да опиша по-нагледно този тип мъже ще използвам и друг пример от краткия ми живот – поредица от съобщения, гласящи колко прекрасен /ценен /неописуем /уникален и т.н. човек съм и то изпращани през един час. Други съобщения, в които въпросният господин ме моли да отговоря и трети, в които ми се извинява, ако ме е обидил с нещо, защото не му отговарям. Гррррррррр .... разбрахте ли сега какво имам в предвид. Вярно е, че жените обичат да бъдат ухажвани и обожавани, но е важно и да може да дишаме....1-2 съобщения на ден е добре, ама 20 вече идват в повече...моля ви, ухажвайте...не задушавайте....винаги много съм се кефила  и уважавала максимата „Заради путка на путка не ставай”, защото ако исках да прекарвам времето си с някоя путка, щях да изляза с приятелките си и щеше да ми е по-интересно, отколкото с представителите на този вид мъже.

Ясно ми е, че голяма вина за наличието на тази група момчета има и еманципацията на жените, ама все пак...не съм виждала жени /освен някакви тестостеронови бомби, поглъщащи огромни количества анаболни стероиди, с почти липсващи естроген и прогестерон в организма си или комплексарки, търсещи кученца, които да им лижат подметките/ да се занимават с такива мъже...просто не е интересно с такива мъже...може би един ден, когато започна да търся послушното обожание /ако започна да го търся/ в очите на мъжете ще се обърна именно към някой мъж „путка”.

 

Следващият в моята класация е „Путката, който се прави на мъж”. Лелееее, не можете да си представите колко много такива екземпляри има. Това са обичайно мъже, които се чувстват неудовлетворени от постиженията в професионален, семеен, личен, сексуален и т.н. аспекти. Характеризират се с „ мачовско” поведение и обичайно в заведенията са заели тези позиции, от които се виждат най-добре обслужващият персонал и посетителките жени. Държат се арогантно и нагло и възприемат себе си като изключително успели и вървежни, особено в сексуално отношение, пичове. Гледат арогантно и са с усещането за себе си, че в момента в който някоя съвременна Ева ги види, трябва да падне на колене и да каже „О, велики Адам, надявам се не бихте имали нищо против да ви извъртя една свирка...и да, обещавам да внимавам с колана и копчетата...и да, няма да ви изцапам...о не, не се притеснявайте, не е нужно да правите каквото и да е...за мен е чест да ви доставя удоволствие”. Този тип мъже, обичат да третират жените като слуги и да се отнасят с тях като с аксесоар. Показват собственото си надмощие, докато унижават момичетата, с които са, а като естествено продължение на своята мъжественост възприемат скоростния лост на своята скъпа кола. Обичайно парадират с материални придобивки и се опитват да впечатляват момичетата с тях. Ако трябва да съм искрена – виждам, че този метод върви, особено във възрастта 14-19 години, който ако е съпроводен и с почерпка гарантира на 100% секс и 100% обожание и възхищение в погледа, още същата вечер.

Защо казвам, че са путки, които се правят на мъже? Ми може би в момента, обиждам женския полов орган, но това са такива екземпляри, които ако си жена и им вкараш една по-остра реплика могат да ти отвъртят шамар или просто ще ти кажат, че си тъпа путка. Ще се опитат да прикрият дълбокото си разочарование от това, че мъжествеността им не е оценена по достойнство. Ще се опитат да унижат, защото някоя е имала наглостта да постави под съмнение великата полова мощ на въпросния субект, особено ако тази някоя току-що му е отказала секс...лелей. J

 

Четвъртият типаж в днешната класация са „Мъже, които са станали путки”. Тези мъже се делят на два подвида, в зависимост от контактите ми с тях. Първият подвид са мъжете, които когато съм срещнала са си били такива.

Мога гордо да споделя, че имам ужасно много приятели, които попадат в тази категория...за съжаление. В случая визирам, мъже които са си типични такива, но заради кофти жени, които са имали желание да тъпчат, мачкат и унищожават в следствие на връзките си с тези чудовища са станали неуверени в себе си и са започнали да се възприемат като втора ръка хора. Смятат се за непривлекателни /въпреки, че в повечето случаи са си дори красиви/, за глупави /категорично не са/, за скучни /ако бяха нямаше да се занимавам с тях/ и за неспособни да имат връзка /ми ако продължават така, наистина ще станат такива/.

Мога с чиста съвест да кажа, че този тип мъже са на 100% продукт на женските злоба и интриги и че са станали почти емоционално импотентни, защото някоя истинска, тъпа путка е взела сърцата и душите им и се е изплюла демонстративно отгоре им и в следствие на тези случки за загубили собствената си увереност.

Такъв тип мъже са идеални за приятели, ама само за приятели и партньори на жени, които имат желание да се грижат за някой и да се изживяват като грижовни съвременни майки Терези. С малко нежност, много любов и непрекъснато помпане със самочувствие, съм сигурна че могат да станат отново мъже...не го знам от личен опит – това са само хипотези, ако някой ги е потвърдил, моля да сподели, аз мога да кажа само че са прекрасни приятели...наистина J

 

Вторият подвид в тази категория са онези пичове, които в началото те грабват и омагьосват. Държат се страхотно и са преди всичко мъже и...абе изглеждат идеални. И са такива, до момента, в който спрат да играят и си позволят да бъдат себе си. Не знам кое ме дразни повече в тези мъже, че играят толкова много или че са ме подвели...май и двете. Лично аз, съм имала доста контакти с такива мъже – изглеждат самоуверени до третата среща и после...после се държат като лигльовци и преминават към другата група, към „Путки”-те. Интересно ми е какви са целите на мъжете, които променят толкова драстично линията си на поведение и защо изобщо решават да играят? Не, че аз или която и да е жена, не се стараем в началото, не че не преиграваме, не че не се изхвърляме. Не че не се правим на супер-мацки и жени-вамп, ама все пак...аз нашите мотиви си ги знам...иска ми се да разбера и тези на момчетата и защо става така, че в един момент имам усещането, че си говоря с някоя жена, а не с мъж? Абе разбиране, разбиране, ама айде да не си сменяме половете, моля ви се....

Случвало ми се е и такъв мъж да ме зареже. Да ми каже категорично, че не съм това, което е видял в началото в мен и че не вижда смисъл да сме заедно /ето това е поведение на истински мъж – право в очите да ти го каже/. И в двата случая, в които се случи момчетата бяха прави. Аз не бях това, което бях в началото, но една от многото причини за това ми хахаво поведение, беше че те се бяха променили и аз наистина не знаех какво да правя и как да се държа. Жената в мен проговаряше и обичайно заемах позицията на т.нар. „кифло-пичка”  - успокоявах, говорех за сините небеса и безкрайните поляни и бях толкова романтично-лигава, че на моменти чак мен ме беше гнус от себе си /е, преувеличавам J/...но да, момчетата с основание си ме отсвириха и съм им благодарна...наистина нямаше нужда да се гърчим взаимно J...и все пак защот те бяха толкова различни? Защо и аз се бях променила толкова много? Хммммм....има за какво да мисля следващите няколко дни J

 

Минаваме към любимата ми и вечно търсена от мен категория на истинските „Мъже”. Това са онези съвременни и почти нереални герои, които на фона на еманципацията са успели да се съхранят като мъже – силни, достойни и с твърд характер /не говоря за твърда ръка или характер, който изисква як бой на лягане и ставане/. Това са онези мъже, които осъзнават, че взаимоотношенията между мъжа и жената се крепят на взаимното разбиране и „пускане на фира”, т.е. единият път ще стане на моето, а другият – на твоето. Обикновено, когато ги видиш го чувстваш....чувстваш онова усещане за непоколебимост и непреклонност, т.е. на теб моме ти става ясно, че когато един такъв мъж каже „не”, няма смисъл да вкарваш в употреба целият женски арсенал, защото няма да има смисъл. В същото време тези мъже уважават потребностите и желанията – както своите, така и на момето. Могат да бъдат романтични, но могат да бъдат и доста груби на моменти. Самоуверени са и са целенасочени. Уважават и будят уважение. Позволяват си да бъдат слаби, защото осъзнават че и мъжете могат да страдат и позволяват на жените да бъдат по-силни, когато това е необходимо. Не страдат от мания за свръх контрол, защото знаят че това е смешно.

Знам, че в момента пиша малко за едни мъже от които не са останали много, а и напоследък не съм срещала такива, та в момента връщам лентата на спомените, която е доста запрашена J, но както и да е...това са мъжете – мъже...или поне за мен това освен мъж е мечта и обект на търсене, ама не съм убедена, че е обект на предлагане J

 

 

На финала искам да кажа, че различните жени търсят различни мъже и че класацията изглежда различно за всяка една от нас. Различията се задълбочават, особено силно, когато се обсъжда категорията „Мъж”, щото това е ТОЙ – вечно търсеният и желаният, мечтаният и чаканият...а всеки търси нещо определено и специфично, нали? J

Ми май това беше...ако има други предложения за допълване и корекции – готова съм да допълвам J

А съвсем, съвсем, съвсем на края искам да кажа, че ако жените бяхме по-постоянни и наясно с това, което искаме и което ще ни угоди всичко щеше да е много, ама много по-лесно /знам, че мятам камък в моята градина, ама не се сдържах... J/.



Тагове:   мъже,   опит,   обективност,   мръсен,


Гласувай:
0



1. idleman - Много прикрит идеализъм
30.01.2007 13:52
виждам в твоята градина :), но нейсе...
Един камък ще се преживее.
А случайно да си си задавала въпроса "Абе защо, да му еба майката, моя "Принц на бял кон" не ме е намерил още?"
Иначе интересна класация :@
цитирай
2. pakostinka - Прикрит ли?
30.01.2007 14:46
нищо прикрито няма...всичко си казвам...че съм идеалист - най- много :)))
А пък тоя въпрос за принца си го задавам, много често, ама като се знам каква съми той ако е такъв като мен, а то няма как да е по-различен...кой знае колко пъти сме се сблъскали, а пък не сме се отразили...ма нищо...ще се намерим :)
цитирай
3. sunflower - :)))
30.01.2007 20:55
Малко брутална, но за сметка на това доста вярна класификация! :))) Е, могат да се добавят няколко нюанса, но ... и така е добре ... не може човек да обхване всички нюанси :))))
цитирай
4. noir - ~ N ~
30.01.2007 21:22
:) Много от нещата си ги усетила добре, поздравления за което. Аз много обичам едих чудесен лаф на дядо ми, който казва, че една жена може да направи от един мъж поет или престъпник. Много лесно е една жена да ти срине всичко, което си градил с години и после да не можеш да се съвземеш още много дълго време, особено ако загубиш доверието в любовта. За мое щастие, аз съм достатъчно глупав да се хвърлям с главата напред всеки път, когато си заслужава ... поне когато си мисля така. А защо мъжете се променят след третата среща - защото се влюбват. Понякога и аз се чувствам пълен педал в подобни ситуации.
цитирай
5. dimitko - Добре де, pakostinke,
30.01.2007 22:14
като ти го няма "Мъж"-кият тип, кво правиш?
цитирай
6. zhiv - категоризацията е достоверна. ...
31.01.2007 10:42
категоризацията е достоверна.категорично. само дето, като мъж бих те посъветвал да ги по-окрупниш. трите "путки" ги обедини в едно. така ще обхване по-голяма маса т.е.да не вземе някой да се почуства пропуснат.но последната ти констатация че жените наистина не знаят какво искат е изключително верна. само колко проблеми биха били избегнати ако наистина знаеха.
цитирай
7. keyholder - радостике, мила,
31.01.2007 14:54
започвам да се притеснявам малко за теб. Виждам, че имаш доста опит с путките и техните производни. Дали се привличате, или? Страх ме е да попитам според теб в коя категория спадам... Иначе писането ти става все по-добро. Надявам се, че не пишеш романите си в работно време? :)))))))))))))
цитирай
8. andreytcho - както го каза великият ~N~
31.01.2007 15:16
Mъж си докато някоя не те СПУТКАВИ (това си е мой глагол).
И да влюбваме се след 3-тата условна среща но ако си истински мъж не се мениш бързо.

Моята категория мисля че е - мъж който си мисли за путки, но не се поддава да стане такава.
цитирай
9. dosheva - :):):)
31.01.2007 16:51
хубава класация.
А мъже от последната категория има. Все още! Продължавай да търсиш.
и Късмет! :):):)
цитирай
10. streetsmart - Eто я конкуренцията!
31.01.2007 17:16
И ето защо жените ставаме все по-агресивни. Не стига, че истинските мъже намаляват, ами стават и все по-търсени! Ако пък истинските жени спрат да се задоволяват с мъже-путки, току виж силният пол се осъзнал и се върнал към същността си :)
цитирай
11. pakostinka - @ Noir,
31.01.2007 18:45
дали наистина тази промяна се дължи на това, че са се влюбили или има нещо друго? Аз избирам да вярвам на това, че са се влюбили :Р

@ Sunflower,
знам че е брутално, исках да е такова...но пък съм щастлива, че не е толкова вулгарно, колкото си мислех, че ще стане :)))

@Dimitko,
ми кто го няма - продължавам да го търся...е, признавам че понякога се занимавам и с путки, ама какво да правиш - това е живота, не може да имаш всичко :)

@ Zhiv,
съзнателно реших да ги разделя, защото смятам че от путка до путка има разлика...и в прекия и в преносния смисъл :)

@ Владко,
ми не знам дали се привличаме с путките и производнит им, ма определено има нещо гнило...това ще го мисля тепърва...за това към коя група те причислявам...хм, това ще ти го кажа на някоя бира...за качеството на писането - мерси...а за времето - правя го в дългите самотни нощи, в които няма путки, техни производни или мъже :Р

@ Andreytcho,
този автокомплимент беше добър и доста елеганс...уважение за което :)))

@ Dosheva,
и аз разчитам на това, че все още ги има и търся ли търся...:)))

@ Streetsmart,
хм, май съм склонна да се съглася с второто ти твърдение, но имам въпросче /сефте/...та питам защо истинските жени се задоволяват с мъже - путки и ако го правят не означава ли, че са си просто обикновени путки, а не истински жени с такива /тук има отново нюанси на тълкуването за путка и жена :))))/?






цитирай
12. noir - ~ N ~
31.01.2007 22:51
Де да знаех, да го ... :) Who cares, мир да има!
цитирай
13. streetsmart - Отговор (възможен)
01.02.2007 06:59
Щото понякога няма нищо по-добро :) Или друго - гледаш го, мъж та дрънка, а после се окаже путка, само че докато разбереш, каквато си ПЗ, си се влюбила до уши в рекламното му аз :) и все се надяваш, че има зрънце истина. Това казано с много самоирония.
цитирай
14. анонимен - УАХАТА
04.02.2007 14:37
Изглежда интересно :)!.
Ами извинявай, че ти се бъркам, но според мен истинския мъж си избира истинска жена до себе си :).
Нали знаеш каква критика следва от тук нататък ;) по твой адрес.Замисляла ли си се, че това ти е особен проблем при намирането на истински мъж :))?
От друга страна ще споделя, че познавам маса "биячи", но не се ограничават само като путкопоклонници, путколизачници, путкоебалници и задовоПУТКОвящи ами и те търсят нещо свестно, постоянно, истинско - женско както и ти с твоя сърч при мъжете...
Биячите също си падат мачовци и съвсем са на изчезване, въпреки, че познавам доста от тях. Та в тая връзка съвсем спокойно ги слагай при мъжете.
Жалко, че не ти изнасят и най-много ги мразиш(въпреки, че аз не виждам нищо лошо в тяхното поведение - да са живи и здрави и да продължават да дразнят приятно жените), но представи си, че намажеш такъв мъж и той се окаже
верен - като цяло.
А колкото до това, че стават скучни и се обезличават - не знам как да се смея на глас или с по-силен глас - хахааааааааааааааааааахахахаха..
Защо не пуснеш на приятелите ти-"мъже" едно линкче насам и не им кажеш кой към коя група спада ?Имам чувството, че освен категорията путки
и путкоподобни други не се доближават до теб?
Блях - колко гадно - бог и сатаната, заедно да пазят от такива дет лижат налево и десно каквото им падне!
Чудно ли защо не харесваш 1-я тип ?Предполага се, при евентуална среща с такъв мъж, жената да се усети по кой фланг работи бияча - нали не пасете(:)) патки от вчера?
Сигурно са по-груби от теб с приказките и са прекалено голяма лъжица(да не пиша нещо друго :))) за твоята уста?
цитирай
15. анонимен - УАХАТА
04.02.2007 14:56
За другите типове мъжки субекти - те просто са по-романтични и чувствителни души вероятно и затова ти изглеждат като ПУТКИ. Написах "бог и сатаната да пазят.." , но има вероятност такъв мъж да се превърне от путка в чист неподправен МЪЖКИ КУР.Та после да видиш зор с него - ще те ебе от 'секъде и ще се чудиш как да се отървеш от мъжките му спецификации.
Имам такъв пример и от там ИЗХОЖДАМ(се).
Не е изключено и да откриеш и истински МЪЖ,след време, в една обикновена суха ПУТКА, но трябва да си смениш очилата и да го овлажниш добре преди това ;).
цитирай
16. marsfreak - Кисело-горчливо
05.02.2007 16:24
Ова се т.н. стилски вежби, што би рекол Рамон Кено, или обиди за типизација на карактерите од животот како своевиден толковен бележник на мрзеливата писателка. Вкупниот резултат, пак, е ефектот на кривото огледало, т.е. карикатуризација на луѓето од секојдневието. Да бидеме чесни, секој од нас е понекогаш „путка“, иако настојуваме да бидеме автентични мажишта. Во џунглата на секојдневието, ова е само симпатична, кисело-горчлива скица на едно животно искуство.
цитирай
17. pakostinka - Уахата,
08.02.2007 23:31
не мисля, че това което си написал е вярно и достоверно...или поне по-голямата част от него...
За овлажняването на путките и другите неща...те тези работи са по подразбиране, но за да не бъда вулгарна ще запазя асоциациите само в мръсното си подсъзнание
цитирай
18. анонимен - Видимо мъжете заемат почетен дял в ...
15.02.2007 00:58
Видимо мъжете заемат почетен дял в съзнанието на писателката, марсфрийк. Съвсем нормално нещо за една истинска жена от плът и кръв; това само прави чест на авторката. Но не нейните размисли са онова "криво огледало, което карикатури хората от всекидневието", както го изпраскваш в забележката си, а животът около нас. Вгледай се в жените около себе си, и ми кажи в колко от тях виждаш неподправен интерес към мъжете, и колко от тях поставят мъжете, семейството и децата над кривото огледало на феминизма, меркантилността и самоцелния кариеризъм? Та тъкмо поради кривината на тези извращения българките се славят като едни от най- леките и продажни кучки по света, а нацията се топи като пролетен сняг.
Айде со здравие и инаку си во право когашто зборуваш односно мажите. Яко кай нив не станува збор за феминизам, а за осмеян рецидив од времинята, когашто мажите били почитувани како живи "богови" у кукята.
цитирай
19. анонимен - Еби му майката...
03.03.2007 20:37
Здравей!
Прекрасна статия!
Аз съм от мъжки пол, на 29 години съм и според твоята класация спадам към "мъж, който е станал путка".
Но карай...
Въобще не ми дреме на "путката", както казват някои мъже със съмнителна сексуална ориентация.
Между другото ти си прекрасен психолог (аз лично съм магистър по психология) и чаткам това-онова.
Но си мисля, че мразиш мъжете...
Навремето аз също мразех жените... но после разбрах, че вината за неблагополучието си е изцяло моя.
Аз винаги угаждах, винаги оставях момичетата да казват къде ще ходим, винаги се съобразявах с тях... и в крайна сметка им омръзвах.
ПРОСТО ИМ ОМРЪЗВАХ!!!
МРАЗЕХ ВСИЧКИ ПУТКИ, С КОИТО ИЗЛИЗАХ, НО СЪМ ВОДОЛЕЙ - ПРЕКРАСЕН ДВУЛИЧНИК!!!
Но накрая всичко свършваше ей така, сякаш никога не е започвало...
цитирай
20. pakostinka - Анонимен,
14.03.2007 11:01
благодаря за написаното...и съжалявам, че си попаднал в тази категория... ама нали знаеш, като влезеш някъде, винаги има начин да излезеш от там :)))
За това дали съм дпбър психолог - не мисля, просто се опитам да бъда по-сензитивна и да улавям разни малкко детайли, които се изплъзват на повечето хора.
Аз не мразя мъжете... по-скоро се страхувам от тях, колкото и странно да звучи това на хората,които ме познават в действителност... но сигурно и аз съм добър играч, какъвто си и ти - кой знае :)))
А съм сигурна, че един ден нещата ще започнат и няма да свършат и всичко ще е прекрасно :)))
цитирай
21. анонимен - Estella
15.06.2009 11:27
hmmmm...dosta interesno. 4estno kazano v na4aloto,kogato vidqh samo imenata na kategoriite pomislih,4e prosto si nqkakva mujemrazka. No moeto lubopitstvo me dovede do kraq na statiqta i bih kazala malko grubo na mesta,no istinata si e grubi4ka ponqkoga. Haresa mi tvoita kategorizaciq i dokato 4etqh uspqvah da dori da pri4islqvam poznati i priqteli kum kategoriite. I da,naistina istinskiqt muj trqbva da znae granicite,kakto na uvajenieto i komprosmisite ,taka i na grubostta.
цитирай
22. анонимен - hi
05.10.2009 13:46
всичко е нарет с типовете мъже браво ама имам един вапрос : Какав ще е тоя тип маж/момче дето неиска да застане като мъж и да ти каже не искам да съм с теб а те варти като пумпал и изнася кви ли не лекций и причини за скъсване?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940582
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170