Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2007 10:52 - Тя и той или те ?
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2303 Коментари: 12 Гласове:
0



Лирически герои: Тя и Той

Географско местоположение: Северна централна България

Средна възраст на героите: 27 години

Икономически статус: Задоволителен

Сериознос на намеренията: Относителна

Степен на професионално развитие: Неизяснено

 

 

 

Тя: Забързана за срещата, защото отново закъсня

Той: Подранил, защото нямаше търпение

Тя: Облякла първото нещо от гардероба

Той: Подбирал дрехите два часа

Тя: Без грим и прическа

Той: Сложил достатъчно от парфюма, който Тя му подари

Тя: Безразлична

Той: Тръпнещ от нетърпение

Тя: Знаеща, че е деня за поредната му изненада

Той: Изгарящ, защото е деня за поредната му изненада

Тя: Отегчена

Той: Инвестиращ

Тя: Пристигна на мястото и поздрави

Той: Прегърна я и я целуна

Тя: Парфюмът му и беше толкова познат

Той: Изглеждаше толкова зашеметяващо

Тя: Студено го попита как е

Той: Искрено искаше да знае всичко за деня и

Тя: Попита го къде ще я води

Той: Каза и, че ще види и е изненада

Тя: Направи се на щастлива

Той: Реши, че е наистина щастлива

Тя: Хвана го за ръка

Той: Искаше да я целуне отново

Тя: Каза, че и е студено и трябва да побързат

Той: Прегърна я, за да я стопли

Тя: Раздразнена

Той: Разтопен

Те: Докоснали се за миг и разминали се... завинаги






Гласувай:
0



1. andreytcho - Мразя тези жени :)
10.01.2007 13:21
DIDO е #1
цитирай
2. celebrities - Класика!
10.01.2007 14:16
не Дайдо ,ситуацията:)
цитирай
3. pakostinka - Andreytcho, не е нужно да мразиш тези жени, защото
10.01.2007 15:27
ситуацията може да се разиграе със същите герои, но чувствата да са разменени...
А celebrities, да за съжаление е класика...за голямо съжаление на представителите и на двата пола :)
цитирай
4. adjna - обичам тази песен! :)
10.01.2007 15:51
ситуацията не я обичам!
колкото и да боли - казвам всичко веднага и на място! защото колкото по-късно.. толкова повече ще го заболи.. мое мнение.. :)

поздрави :)
цитирай
5. pakostinka - Аз обожавам тази песен,
10.01.2007 16:00
но е тъжно че има и жени и мъже, които постъпват по този начин, които мълчат и заблуждават... и да, колкото по-рано се каже всичко, толкова по-малко боли, но понякога всички толкова много закъсняваме за всичко... :(
цитирай
6. adjna - хей :)))
10.01.2007 16:06
така е - казват никой не се е родил научен - аз съм на друго мнение по въпроса.. :))) твърде малко хора слушат тихия гласец на душата си, която знае най-добре... или по-скоро слушат, а не чуват... извини ме - аз съм по генералните изводи - макар да опитвам да не съдя другите, а да гледам себе си първо :))) и все пак - подписвам се под всичко, казано по-горе ;)))
цитирай
7. pakostinka - Ами значи едно от нещата, които трябва да се научим да правим
10.01.2007 16:15
е да засилим гласчето на душите си и да го чуваме и следваме... аз също не обичам генерализациите, но май за тази си права... :)))
А и да се научим да сме точни...поне за срещите си :) /защото аз винаги закъснявам, ама не от безразличие, а от престараване и омотаване :)/
цитирай
8. adjna - :)))
10.01.2007 16:24
сладурка :)))
желая ти да получиш всичко, което искаш!!!
всичко :)))
цитирай
9. pakostinka - Имам един приятел,
10.01.2007 17:22
който казваше сладурче - папурче :) и е яко...мерси...аз също си го пожелавам, но го пожелавам и на теб и на всички хора, защото нали сме толкова големи, колкото са големи и мечтите ни... а ако исканията ни са, осъзнатите ни мечти, то всеки заслужава да получи това, което иска...оф, пак се отплеснах... :)
Мерси и усмивки от мен :))))
цитирай
10. adjna - Хубаво се отплесваш :))))))))
10.01.2007 17:25
Благодаря и аз :))) и съм съгласна с всичко, което казваш за мечтите, исканията... за нас :)))))))
отплесвай се по-често ;))) аз ще чета :)))
цитирай
11. pakostinka - Лелеееееее,
10.01.2007 17:37
не го пожелавай, че аз като запаля моторетката и става мазало...типично в моя стил на космическа принцеса, която получава яко факсове и не може да спре... Мерси за съгласяването...и четенето :)))
цитирай
12. анонимен - УАХАТА
04.02.2007 17:02
Да, много са този сорт женици. Направо гъмжи от такива.Лично аз ги надушвам от пръв поглед.С нищо не се учудвам, но не си мисли, че повечето мъже им се връзват ;), и са толкова наивни както в описанията ти.
Те да постигнат своето пък тя нека се отегчава колкото ще :)).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951284
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170