Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 18:42 - Искам те мъжествен, уверен и говорещ романтично, колко си надървен
Автор: pakostinka Категория: Тя и той   
Прочетен: 13948 Коментари: 50 Гласове:
0

Последна промяна: 10.11.2007 18:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кои са нещата, които възбуждат една жена и наклоняват везните при избора и на партньор за една нощ или за един живот? Отговорът е, че нямам никаква представа. Има много неща, които не знам и тепърва ще уча за жените, мъжете, общуването и търсенето, но се замислих за нещо – имам ли тип мъж, по който си падам? След няколко часови разговори снощи за секса и взаимоотношенията между двата пола, които вечно се борят за доминиране, ретроспективно прегледах увлеченията, които съм имала. Опитах се да систематизирам информацията и да оценя качествата и достойнствата, които са притежавали мъжете в живота ми. Опитах се да установя и недостатъците им и да разбера по какъв тип момчета си падам – по добрите или по лошите и се оплетох – имах и от двата типа в личната си биография. Снощи си говорихме и за това какъв мъж си търся или по-точно дали това, което търся ми и трябва и установин – не искам сериозен мъж, с който да си говоря само за политика, изкуство, бизнес и да обсъждаме планове за съвместното ни бъдеще. Всъщност, такива мъже ме плашат, защото не мога да позволя на дивото в мен да бъде опитомено – все още не. Искам мъж, с който да си говорим за сериозни неща, но и такъв с който мога да вървя по улиците и да пея и той да се забавлява, а не да се срамува от това. Искам да мога да говоря глупости и да се бием със снежни топки. Искам да се счупваме от бой с възглавници и да си правим пижамени литературни дни.  Искам да спорим и да се караме и след това да правим бурен секс. Искам да ме провокира и да ме кара да минавам на следващите нива. Искам да го провокирам и да го правим заедно. Всъщност искам по малко от всичко. Продължавайки с практико-аналитичната част, установих, че мъжете в живота ми се различават доста като визия и вкусове. Различават се и като професионална реализация, като местоживеене, произход, манталитет и начин на мислене. Различават се и в сексуално отношение. И все пак, кое е нещото, което ги свързва, освен че са били с мен и че по някакъв начин съм се почувствала привлечена от тях? Днес доста дълго разбърквах кафето си и гоних малките балончета които се образуваха от нервното въртене на лъжицата и съприкосновението и с плътната тъмна течност... и разбрах какво е общото и по какви мъже си падам. Нещата, които ме привличат във всеки  мъж са: Увереност -  обожавам уверените мъже. Не харесвам арогантността или горделивостта, а именно увереността на един мъж. Онази увереност, която излъчва така както всяка една жена излъчва аромата на собствения си парфюм или сексуалност. Увереността, че може да се справи с всичко – със страховете си, с препятствията, с промените – с всичко. Увереността, че ако бъде романтичен или слаб, няма да е по-малко мъжествен. Онази увереност, която ми казва, че ако се доверя на този мъж съм в сигурни ръце. Съблазняването – размазвам се, когато играя тази игра – мога да го правя с месеци. Погледите, случайните докосвания, допира на телата ви, кичурът коса, който той случайно отмества и пръстът, който също така случайно спуска по врата ти, ароматът му в съзнанието ти и дъхът му в ухото ти...женската чест, която не искаш вече да браниш, защото той те е убедил да му се отдадеш и защото е разпалил всичките ти желания. Мъжественост – онова излъчване и поведение, което ти казва „Аз съм мъж отвсякъде – ела и се убеди”. Тя е свързана с гореспоменатите характеристики и не съвсем. За мен мъжествеността е свързана и с визията на мъжа, свързана е с леко наболата му брада, небрежно разкопчаната му риза, с умението му да контролира, с желанието му да рискува и да превзема нови територии, с умерената сдържаност, но най-вече с осъзнатото му желание да бъде мъж, а не метросексуален половонеопределен индивид, деформиран под натиска на модата. Умение да говори – необходимостта на всяка една жена да говори е ясна на всички, но е много важно мъжът да има желание да го прави. Да е добър в словесните игри, да умее да говори двусмислено, за да ти опише какво иска да направи с теб, да се изразява дипломатично или брутално прямо, когато е необходимо. Да не се притеснява да плещи простотии, защото знае, че не може и не е нужно винаги да е сериозен и че това няма да го направи по-малко мъж. Разкрепостеност – във всяко едно отношение, а не само в секса – желание да експериментира, да променя, да прекрачва границата, да изненадва, да приема поднесените му изненади, да се променя, да се забавлява. Казано с няколко думи „Искам те мъжествен, уверен и говорещ романтично, колко си надървен” .



Тагове:   надървен,   мъжествен,


Гласувай:
0



1. анонимен - ..
11.11.2007 00:56
Тия работи се усещат..на момента
цитирай
2. blueneo - ;)
11.11.2007 09:46
Ехааа... Жена МЕЧТА !!! :))))
цитирай
3. stone - еее, пакостинке скъпа
11.11.2007 12:15
теб те познаваме само от блога и знаем, че пишеш добре, но какво друго ще предложиш на този мъж? той ще иска (и ще заслужава) много - дано да го имаш... ама готова ли си за конкуренцията?
ми че той е мъж-мечта, и ти ще трябва да ходиш постоянно с пръчка, та да разпъждаш другите жени, дето ще го желаят.
дай малко по-скромно.
цитирай
4. hubavche - когато четях,
11.11.2007 12:18
имах чувството, че това словоизлияние е мое...явно всички търсим тези неща у мъжете, както и те у нас, предполагам. И не точно в наличието на критериите ни се крие магията на привличането (и евентуално задържането), а в различните нюанси и степени,в които се проявява всяко от тези неща в човека, който е до нас .
Поздрави за хубавия постинг!
цитирай
5. nakom - ти па
11.11.2007 13:08
не е било нужно да ме описваш.
цитирай
6. andreytcho - Да се опиша на кратко :)
11.11.2007 14:03
Mъжествен, уверен и надървен - търси романс
цитирай
7. boyana - Само едно нещо забрави да си поже...
11.11.2007 15:53
Само едно нещо забрави да си пожелаеш:ДА ТЕ ОБИЧА!
цитирай
8. geekster - Кои, наистина?!?!?!?
11.11.2007 16:10
"Кои са нещата, които възбуждат една жена и наклоняват везните при избора и на партньор за една нощ или за един живот?" - за едната вечер: самочуствие, за един живот: пари пари и пак пари.
Simple as Hell!
цитирай
9. isis - Снощи ме домързя да коментирам, но ще го направя сега :)
11.11.2007 16:56
Наистина най-важното качество за мен е мъжът да е динамичен, да се развива, да е смел в мечтите и в делата си. Само промяната може да задържи за дълго време интереса към един човек. Само променяйки се, хората могат да "експлорват" в дълбочина себе си, другия, любовта и живота. :) Поздрави за хубавия постинг!
цитирай
10. pakostinka - @Анонимен,
11.11.2007 18:57
да, усещат се на момента и не само...има едни такива, които се откриват и раазбират по-късно....

@Блу,
мислиш ли? Това са само част от желанията ми ;)))))

@Stone,
интересно е как точно реши, че трябва да го пазя с пръчка - да не би да е куче, че да го ръчкам да си стои при мен? Ясно е, че когато вземаш трябва и да даваш и това си мисля, че се учи първите седем години, ама идеята със спирането и пръчката не ми е много присърце - смятам да оставя хладните оръжия под леглото и да използвам женските ;))))

@Hubavche,
да, нюансите са много важни. Всъщност търсим едни и същи неща, но подредени по различен начин и добре, че е така защото иначе жените щяха да се бият до смърт за едни мъже, а други щяха да си остават девствени ;)))

@Nakom,
сори - не се сдържах. Ще да ме извиниш ли за това, че така съм те разголила? ;))))

@Андрейчо,
а телефонен номер няма ли да оставиш, че да ти се обаждат жадните фенки? ;))))

@Boyana,
Не, не съм го забравила - то е ясно, но според мен е по-важно - двамата да се обичаме или поне да се уважаваме, а не само той ;)))

@geekster,
парите не възбуждат и не задоволяват точно тези желания, за които говоря...или поне мен, така че позволи ми да не се съглася с теб ;))))

@Isis,
Напълно съгласна. Поздрави за хубавия коментар ;)))





цитирай
11. geekster - Хаха...
11.11.2007 21:48
Каквото и да говорите вие жените, за чуства и прочие, парите имат значение за вас. Isis го каза: "...да е смел в мечтите и в делата си". В днешно време какви дела да има освен предприемачески. Поне си признайте, че и парите имат значение...
Но и пред себе си явно не го признавате? :)
цитирай
12. анонимен - Много искаш. Изисквания колкото ...
11.11.2007 22:26
Много искаш. Изисквания колкото щеш, а какво ще дадеш на този мъж?Да не би да си идеална ?
Такива мъже не съществуват и не са съществували, както и ти не си перфектна.

Гледай някое филмче по-добре ;))))))
цитирай
13. stone - Не бе
11.11.2007 22:31
пръчката не е за него, а за другите жени. виж, че твоите посестрими тук също се точат за такъв мъж, как ще ги пребориш?
предполагам какво ще е... имал съм гадже манекенка, ми то не можеш да идеш на дискотека с нея - докато идеш до бара да си купиш една бира, вече двама-трима се натискат да я заприказват. добре, че не съм ревнив.
така че не си мечтай за някъв твърде привлекателен мъж... трудно е да го опазиш после само за себе си.
цитирай
14. pakostinka - Не мога да разбера само едно
11.11.2007 22:56
Stone, защо реши, че говоря за красива визия? Защо реши, че можеш да сравняваш твоето гадже манекенка с това, за което пиша в този пост? Наистина си говорим на различни езици - говоря ти за качества, а не за визия, а и аз като цяло си падам по грозновати мъже ;))))
А колежките да си се точат - в крайна сметка един такъв човек е зрял и може да направи избор, а ако избере някоя друга не мога да му се сърдя - мога само да го уважа. Не искам да пазя никого, камо ли да ставам пъдар и това е разликата между твоите и моите виждания ;))))

Анонимният,
много обичам да ми дават тон в живота и да ми казват какво да правя. Благодаря ти, че задоволи тази ми потребност на тъпа и незнаеща каво да прави крава и ме ориентира в правилната посока. Поклон и риспект :))))

@geekster,
умението ти да изопачаваш написаното и да го трансформираш така, че да звучи по начина, по който ти искаш е умело, но непрактично. Смелостта на делата не е непременно предприемачество или по-точно е, но не в смисъла, който ти влагаш. Смелост на действието е, когато някой тръгне да скача на една жена, мъжът до нея да я защити, смелост на действието е да направи нещо рисковано, за да я направи щастлива и т.н.
И да, парите са важни - живеем в комерсиален свят, но те са само средство и за съжаление оправдание, с което една голяма част от мъжете си бършат задниците.
Сори за прямотата, ама ми писна от мъже тип жени, които ми казват "Вие търсите само парите на мъжете" и ми писна, защото може и да има такива жени ама има и от другите. Край
цитирай
15. alexandra63 - нещо не я разбирам тая селяния. . . И а ...
12.11.2007 00:06
нещо не я разбирам тая селяния...

И а обичам когато мъжа до мен знае какво и как го иска, така успява да ме задържи до себе си вече 20години...
цитирай
16. geekster - Малеее....
12.11.2007 00:25
За сигурността донякаде си права. Една жена неможе да се защитава сама срещу пиян мъж в дискотека да речем! Тук трябва да се съглася. Но все пак искам да видя твоят мъж срещу 5-6 пияни циганина (+2 малки) как ще те направи щастлива? Или пък срещу регионален щампион по вале тудо, хехехех...

А за парите, ти сама го каза, в прав текст: парите са важни! Какво има да се изопачава в това??!! По колко начина може да се тълкува????
И, можеш ли да отучниш (в приблизително количество) колко са важни?
Да почна и аз някакв бизнес, все пак имам достатъчно капитал и заможни познати които са готови да ми дадът ей така няколко стотин хиляди (без лихви)... :)

Странно защо всяка жена казва: аз не съм от този тип жени! Много много жени са ми казвали, че парите са важни до някаква степен (но не единствено те) защото светът е комерсиален... странно защо изтъкват точно това, сякаш искат да кажат нещо несъзнателно ;)
Като светът е комерсиален и са важни парите работете! Работете от 8 до 20 да видите какво е комерсиализъм! Да видим дали ще ви остава време да се замисляте над това какъв мъж искате :)
Но нали можеш, само защото изглеждаш добре, да си намерих здрав и як бизнесмен...
"Островът на изкушенията" е един много интересен пример. От избраните, в началото 4ри двойки, един не се намери да е от средната класа, всичките мъже си имат бизнес. Може би изключение е цепеняка с бизнес дамата, но тя искала да го зарязва защото не работел! ХА значи мъжете трябва да понасяме секирата а вие жените да бъдете облагодетелствани и защитени по всяко време??? ЯКО! :)

Сега можеш да кажеш край! ;)
ПС: Сори ("извинявайте") за прямотата но не слагам всички жени в това множество. Има и готини жени... но всички те заминаха на запад :(
Baby, baby come back!!! :D
цитирай
17. venercheto - nakom, ако тва верно си ти, искам да ...
12.11.2007 06:05
nakom,ако тва верно си ти, искам да се запознаеме :))))))
не че нещо- просто ей тъй, хахахa :D :D :D
цитирай
18. анонимен - gotina pesen &gotin klip
12.11.2007 09:56
Имам навика повече да чета отколкото да пиша.Ти винаги ме провокираш да не съм толкова вярна на навиците си:))Както всеки път до сега подхващаш тема която ме вълнува.Много пъти съм се чудила какъв трябва да е идеалният мъж,какви черти трябва да притежава.Тези които ги спомена и още една поне ;)))Да може да чете мисли и да знае какво ми се иска и кота ми се иска,би било идеално.Горе долу такъв мъж се приближава до идеала ми за МЪЖ МЕЧТА.А и би ми спестил много време да говоря бавно и отчетливо за да съм сигурна че е разбрал какво искам.Защото докато четох коментарите за пореден път се обедих че мъжете и жените не говорят на един език
цитирай
19. fresh - bez komentar
12.11.2007 09:58
...
цитирай
20. stone - е, де :)
12.11.2007 11:45
знаеш какво искам да кажа. разбира се, че нямам предвид красив мъж - но този, който си описала, е идеалът на 99% от жените. също както за мъжете е важно жената да е красива, така за жените е важно мъжът да е уверен, мъжествен, успял, и т.н.

та такъв мъж, според мен, не можеш опази. освен ако си нещо изключително де, не те познавам лично.
ще се почне една серия от изневери, че накрая като станеш на 40 години, да не те и зареже заради някоя 20-годишна. щото той и на 40 ще си е също толкова привлекателен за другите жени.
по-добре да се задоволиш с някой, дето има и малко недостатъци. човешко е :)
цитирай
21. анонимен - *
12.11.2007 12:10
До stone .Според теб един мъж с повече недостатаци е по верен от почти идеалният а.....
цитирай
22. geekster - stone...
12.11.2007 12:14
Прав си! "Недостатъчните" мъже са по несигурни и се страхуват да не ги напусне жена им като разбере, че й изневеряват! Докато успелият, уверен... докато "принцът", той си има един постоянно движещ се зад него харем от фенки :)
цитирай
23. анонимен - *Какви мъже сте бе еи :))
12.11.2007 12:26
geekstar ама ти наистина ли си вярваш на глупостите които пишеш
цитирай
24. soho - Хм, искам и аз такъв. Сори, че е ба...
12.11.2007 13:11
Хм, искам и аз такъв. Сори, че е банално, ама кви мъже има....
цитирай
25. geekster - Какви жени сте бе ей :))
12.11.2007 13:23
...е може би за "Недостатъчните" мъже, в смисъл обикновенният мъж, греша, защото доста хора изневеряват на половнките си, не само "мъжът мечта" както искаше да каже stone. Обикновенният мъж, ще е верен защото неможе да си позволи... да.... по-добре това да остане за отделен постинг не коментар :)

А за думата "принц", явно трябва да я заменя с бизнесмен! Под "усляп мъж" какво се разбира?... Човек с пари!
И ако ми кажеш, че не търчат един куп мадами по заможните мъже, ще се обеся тук и сега! (както търчат един куп мъже подир красивите жени) :)

Така, че да! Вярвам в: парите са от значение, след една определена възраст!
цитирай
26. soho - Аз лично за пари не говоря. Някакси ...
12.11.2007 13:26
Аз лично за пари не говоря. Някакси не ме привлича. А и много обикновенни мъже могат да покрият горните изисквания. Под успял може да се има предвид и постигнал целите си, амбициран, не задължително бизнесмен. Даже точно те са леко скучни.
цитирай
27. анонимен - *
12.11.2007 13:36
Не вярвам че много хора си изневеряват,вярвам в моногамията.А може би така ти е угодно да се заблуждаваш.Така ли се утешаваш визия нямам но ще натрупам пари и мадамите ще тичат по мен:)))ха ха ха
цитирай
28. geekster - Бих искал да се утешавам така...
12.11.2007 13:47
Но за съжеление парите не се правят толкова лесно и немога да се утеша така лесно. Как се утешавам ли? Ами не се утешавам, ако се Утешавах нямаше да пиша блог! ;)

Ако вярваш, че повечето хора НЕ си изневеряват... ти препоръчвам да изпълзиш изпод камачето под което живееш.
цитирай
29. анонимен - *
12.11.2007 13:59
В много грозен свят живееш момче:)Или те е гепила есенната депресия или са ти слагали рога на скоро.СПОКО жените не са толко лоши и светът не е толко черен.
цитирай
30. stone - @анонимен
12.11.2007 14:50
ми не изневеряват в два случая:
- щото няма с кого - ако са смотани и няма коя жена да им върже.
- щото жена им е пълна десятка (по скалата 1-10)
дано за пакостинчето да важи втория случай, защото искрено симпатизирам на това момиче, много е готина :)
цитирай
31. анонимен - *
12.11.2007 14:54
stohe ти ме разби от много време не бях чела толвова смешен коментар които леко ме ласкае;))трети варият няма ли?
цитирай
32. анонимен - ДА
12.11.2007 19:04
Ще давам тон в живота ти щот такива промивки като теб са излишни на обществото.
А тея невинни и лицемерни КОЛЕГИ ти се "радват"?!
Всеки би изредил 10000 неща които иска и
за които претендира обаче, като се замислиш и се огледаш най-вече себе си, не ти ли прояснява, че най-качествените и тези които си заслужават са ПО-СКРОМНИТЕ индивиди и точно това ги краси? Независимо какви възможности и дадености имат - дори и те не се вписват в твоята "мечтана категория".
А ти освен цикъл от думичката "ИСКАМ" до безкрайност нещо друго знаеш ли по отношение на другите?
Или това е още едно комплексарско колче забито в милата ни родна почва?
Потупване по рамото и ДИСРЕСПЕКТ.
цитирай
33. pakostinka - @Geekster,
12.11.2007 22:29
наистина не знам какъв е проблемът и не мога да разбера защо скачаш толкова много. Нали знаеш, че перспективността на един човек не е еквивалентна на дебелината на пачките, които притежава? Както беше споменато по-горе се има предвид - амббиция, реализиране на целите, усременост, личностно и професионално развитие и т.н.
Лично аз не смятам, че думите "принц" и "бизнесмен" са еквивалентни, но ако това те прави по-щастлив и те топли - ок, нека да е на твоята - покажи силата на характера си и коко си твърд ;))))

@Анонимен 32,
ти от по-скромните, които разчитат, че това ги краси ли си? В такъв случай аз съм от грозните, искащите и наглите. Само че ще ми кажеш ли какво ти дава основание да си правиш изводи на база оскъдната информация, която дори не четеш правилно?
И по-добре да си малко колче, което е забито някъде, отколкото да ти забиват такива, нали?
Ай...лека.
Няма да се изказвам за изказването ти кои са и кои не са нужни на обществото ми, защото е под достойнството ми и мама ме е учила да не говоря лошо на хората, колкото и грубо и нецивилизовано да се изказват ;)))
цитирай
34. анонимен - *
12.11.2007 22:52
Аз съм анон.18,21,23,27,29и31 и за мен може да се каже всичко друго но не и че съм лицемерна и ДА наистина и се радвам и винаги чета с интерес написаното от pakostnika.А ти мила по спокоино го даваи не си изпускаи толко лошо нервите,че скоро мъж около теб едва ли ще се завърти.Усмихвай се:)
цитирай
35. geekster - @пакостинка
12.11.2007 22:55
Да, наистина "амббиция, реализиране на целите, усременост, личностно и професионално развитие" нямат нищо общо с парите!

ПС: Май мама ти добре те е научила да си подбираш мъжете а? Хехе...
цитирай
36. pakostinka - @ Анонимна 18,21,23,27,29,31 и 34,
12.11.2007 23:03
Аз пред мъжете нервите не си ги изпускам - затова си имам блогче да вилнея брутално тук :))), но благодаря за съвета ;)))))

@geekster,
в интерес на истината имат общо, но да - знам какво говоря, само че смятам, че ти не ме разбираш особено добре - по-скоро не искаш, но няма значение.
И да, мама ме е учила само на хубави неша, като тези да си подбирам мъжете, не според парите им, но това едва ли е нещо, на което ще повяярваш, така че....
цитирай
37. geekster - @pakostinka
12.11.2007 23:42
Е ако мама ти е учила на това, браво на нея!

Моля те, прати ми едно лично съобщение с което да ми обясниш какво не разбирам!

...аз съм дотук с коментарите по този постинг! :)
цитирай
38. анонимен - *
13.11.2007 09:10
това за нервите беше адресирано до анонимна 32 незнам защо реши че е за теб
цитирай
39. stone - пакостинче
13.11.2007 09:23
ми ти и гийкстъра за едно и също нещо говорите. срещаш един мъж, как може да го прецениш колко е амбициозен, умен, мотивиран, способен - ми то ще трябва с години да му опознаваш характера. за това се гледа едно удобно прокси - парите. ако има пари - значи е имал ум, амбиция и способност да ги спечели. ако няма... значи е загубен. или без късмет.

това, за съжаление, важи само над 25-30 години... преди това, ако си студентче например, трябва наистина да се гледа потенциала за в бъдеще. но в него лесно можеш да се излъжеш.
цитирай
40. faerie - мъжът-мечта,
13.11.2007 10:17
както жената-мечта не съществуват, затова са "мечти". всеки има различни изисквания към другия, някои си имаме цял списък ;)
но всъщност когато човек срещне подходящия това вече няма значение ... нали казват, любовта е сляпа :)))
цитирай
41. demoniceye - Романтично надървен:)))
13.11.2007 12:23
Много точен израз, хареса ми. :)))
цитирай
42. анонимен - susi
14.11.2007 10:15
жената-мечта и мъжът-мечта съществуват, но само в мечтите. В живота се случва да се влюбим и обичаме някого, когато разумът казва НЕ, но сърцето те тегли към него. Няма значение дали е богат или не, важно е да те прави щастлива.
цитирай
43. buket - Защо да е мечта този мъж
15.11.2007 01:17
Сигурен съм че го има и че изискванията са елементарни.Струва ми се обаче че той ще да е поостарял вече pakostinke.
Новия живот промени мъжете, самите жени ги промениха, без да разберат как.
В крайна сметка търсиш ли ще получиш.
Други решават проблема така:
Ако не намерят хубаво кафе, търсят три в едно!

Днес го пият със 'уверения и мъжествения'...
утре при ,говорещия'...
Третия ден ще бъде замерването...
съсс нежните топки! :))

Хубава тема, но навсякъде се търси 'въртокъщника'..

Лично аз съм стигнал до убеждението че жените могат да живеят и само със едничкото от мечтаните изисквания...другото те просто го създават!
Страхотни са!
цитирай
44. 767 - PAKOSTNIKA
20.11.2007 12:17
Mila,struva mi se,4e dosta ot svobodnoto si vreme prekarva6 pred televizora s paket pukanki v ednata ruka i nosni kurpi4ki v drugata....otdava6 se na nelepi sapuneni seriali,koeto obisniava i nelepite ti me4ti!Ti niam6 nujda ot muj,a po-skoro ot priatelka!Za tova ti predlagam da si nameri6 za priatel edin sladuk gei,s koito 6te moje6 bezproblemno da pravi6 vsi4kite onezi izbroeni ot teb ne6ta v nai-perfektnata im forma...e,razbira se bez sex,no ti taka ili ina4e mai niam6 mnogo nujda ot nego!Ina4e ne bi izdigala takiva ogromni barieri pod formata na iziskvania pred edin istinski muj!Tozi maluk nedostatuk na priatelstvoto s gei e ponosim,kakto se kazva"I vulka sit i agneto cialo"!
цитирай
45. nezabravima - :)
21.11.2007 18:42
Хех* Разбиващо...

Мисля си, че познавам такъв мъж.:)
цитирай
46. jorko001 - В крайна сметка...
24.11.2007 00:59
Ок, де, в края на краищата намери ли го ТАКЪВ, какъвто го описваш?
И какво мислиш че представляваш ТИ САМАТА за един мъж?
цитирай
47. retsboc - Страхотно...
21.12.2007 16:12
...е това, че си си казала директно какво - що :) Адмирации! От известно време се ровя из твоите постинги и не мога да се престраша да коментирам. Може би защото са плаша от последвалото хорско мнение.
Но! Прехвърлих някои от коментарите на този постинг, доста хора (предполагам мъже) са негативно настроени към написаното.
Що така, бе, (към тях)? Тя е написала какво и харесва, вас какво ви засяга... не обиждайте...!!!
А съм сигурен (!), че ако някой се е познал в описанието ти, се е зарадвал... мхм... Подкрепям те с две ръце, защото знаеш какво искаш!
цитирай
48. анонимен - momiche....
04.02.2008 15:18
tarsi go, tarsi...Ama vij da se nauchish niakoi neshta predi tova, shtoto inache niama da namerish niakoi, koito da ti se varje! Zapitai se kakvo shte tarsi imenno takav maj, kakavto opisvash!Ostar jenski ezik, koito da mu slaga pohlupak na vsiaka izrechena duma???Darvena filosofka???I na vrata si da stypish, tezi muje- mujestvenite, gotinite...veche sa zaeti.I ne priemat takiva kato teb, mila.Zashtoto vurhu takiva kato teb se uchat.Uprajniavat se.Posle idvame nie- istinskite.
цитирай
49. анонимен - *
19.02.2008 20:38
retsboc, давай по-смело с мненията, няма никой да излезне да те набие ;)

И аз съм съгласен с мнението на retsboc - момичето е написала какво харесва в мъжете. Други момичета също са дали мнение, че в по-голяма степен харесват качествата, които тя е изброила. И вие, пичове, вместо да си вземете бележка да ги постигнете (не че аз съм ги постигнал, но по една случайност се стремя към подобни качества), решавате само да плюете...

И малка поправка към тва, че някой беше написал, че жените искали само пари от мъжа - има и такива (аз и някои мои приятели ги наричаме "златотърсачки"), но са малък процент. Естествено е иначе едно момиче да каже, че е плюс това мъжа да има пари, но то и ние мъжете ще го кажем за една жена. Но по-скоро на парите гледат като на показател за това какво е постигнал той в живота си, а не като на средство.
цитирай
50. анонимен - How to write a business plan
29.08.2011 12:56
odttfacishol <a href=http://valv.im/Eji>Juniper Credit Card</a> Vaartuetshiaxu
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949209
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170