Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2017 15:05 - Певицата изпълнила "Сине, сине", Севдалина Спасова спечели Mercedes CLA 220
Автор: aloevia Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5389 Коментари: 4 Гласове:
-3

Последна промяна: 24.10.2017 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageНа 22.10.2017г., в един от най-модерните бизнес, шоу и конгресни центрове в София - хотел Рейнбоу плаза, се проведе LR POWER DAY. 

Певицата на "Сине, сине", Севдалина Спасова и Венета Милчева /дъщеря й/, спечелиха Mercedes CLA 220 с LR - една от най-успешните компании за директни продажби в Европа.


С това те показаха, че успехът на LR се базира на уникалните фактори за успех, на въплътените в живота ценности и на ясната визия за бъдещето.

Концепцията за автомобили на LR възнаграждава и мотивира. Като стимул за по-нататъшно развитие, за успешния LR сътрудник има голям избор от автомобили Mercedes-Benz. Дали спортно SLK, просторен автомобил клас M, или елегантна S класа – LR Лидерите избират сами. Благодарение на тясното сътрудничество между Mercedes-Benz и LR, всеки един от сътрудниците на LR получава своята кола-мечта.
 

Стълбовете на успеха с LR са:

• Топ-продукти с немски стандарт за качество 

• Уникална концепция за сътрудничество със знаменитости 

• Изключителна концепция за автомобили 

• Ясен и прозрачен маркетинг план 

• Отлично обслужване и обучение

Уникалното съчетание на тези пет фактора е идеалният инструментариум за нашите сътрудници и гарантира на Вас и на LR постоянен успех по пътя към върха.

Виж видео от награждаването в блогрола -  Вдъхновяващо!!! Певицата, изпълнила "Сине, сине", Севдалина Спасова спечели Mercedes CLA 220.




Гласувай:
2


Вълнообразно


1. wqpwqp - Е ми. . ., колтурна нация - колтурни ...
24.10.2017 08:16
Е ми..., колтурна нация - колтурни автомубили...
цитирай
2. yootova - А БЕ ОРА НАЛИ АЗ СЪМ ПОДОБРА ПУЕТЕСА ...
24.10.2017 13:13
А БЕ ОРА НАЛИ АЗ СЪМ ПОДОБРА ПУЕТЕСА ОТ ОНАЯ ОФЦЪ КОПУКОВА?
цитирай
3. yootova - Помощ, Копукова иска. да ме треп...
24.10.2017 13:15
Помощ, Копукова иска. да ме трепе!!!
Юлке, спасявай ме!!!
цитирай
4. 4huddovishteto - Ако Копукова беше крава, поне щеше ...
24.10.2017 13:20
Ако Копукова беше крава, поне щеше да дава мляко, да си знае поляната - и да си кендза там.
Пък тя само кендза.
Ни дете, ни паничка млечице на коте.
Само бълвоч.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aloevia
Категория: Бизнес
Прочетен: 6482
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 3
Архив