Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
...моля, запознайте се с факсоветe от Космоса, които получавам редовно. Това е една страница, в която ще се докоснете до моите аз-мислици, такива каквито са - шантави, нереални, най-вече мои си... Това съм аз - объркана, търсеща, намираща, ненамираща и още много неща... Enjoy me :)))
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938171 Постинги: 371 Коментари: 5299
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
 След известен период, в който си имах гадже ( всъщност няколко поред), насладих се на свободата и независимостта си, изтормозих всичките си приятели и приятелки с желанието ми да  пътуваме и ходим по клубове ( често несподелени и неразб...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8154 Коментари: 5 Гласове: 2
Последна промяна: 03.12.2017 18:38
Ние, българите много обичаме да се самоопределяме като трудолюбиви, интелигентни, с невероятни ценности и морални устои и най-вече – обожаваме да се определяме като честни, гостоприемни и най-вече като носители на демократични ценн...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5557 Коментари: 2 Гласове: 2
Последна промяна: 04.08.2015 22:24
 *Препратка към статия на Капитал
   Последните 3 седмици ми се наложи да мина през и около няколко ромски квартала, в които се чувствах така, както би се чувствал сърбин в Косово – хем е гласувал и одобрил автономността на местно...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3682 Коментари: 0 Гласове: 2
27.02.2014 02:28 - ***
 Потресе я!
Преобърна света и, със своите виждания и желание да започва да пише на нова страница, преди да е довършил старата! А беше толкова последователен и подреден във всичко, освен в отношенията си с нея.
Замисли я, защото задава...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3275 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 21.07.2014 15:52
04.01.2014 16:54 - Равносметка
 Какво искаш да кажа?
Как мога да го опиша?
Как се описва опустошаващата болка на безсилието?
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3487 Коментари: 2 Гласове: 2
14.07.2013 23:45 - Гневно!
 Гневна съм!
Всъщност съм бясна от около месец!
Бясна съм, защото съм част от случващото се!
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10954 Коментари: 14 Гласове: 10
Поради известното информационно затъмнение, в което бях изпаднала последните 2 дни, днес започнах да правя преглед на случилото се и от всичките коментари, репортажи и публикации в електронни сайтове разбрах няколко неща:
1)      Пол...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7900 Коментари: 9 Гласове: 11
Последна промяна: 25.09.2011 21:30
 В момента, в който  разбрах през 2009 година, че ИКЕА идват в България се радвах като малко дете – гледах каталозите и си избирах диванчета, масички, чашчици и всякакви неща, които биха могли да се напъхат в едно средно голямо мяс...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9854 Коментари: 9 Гласове: 8
Последна промяна: 14.12.2011 03:17
Здравей слънце,
 Не знам дали си предполагал, че може да получиш подобно писмо от мен, но си мисля, че едва ли те изненадва  - отношенията ни винаги са били много повече виртуални, отколкото реални, макар усещането никога да не е било т...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5805 Коментари: 4 Гласове: 14
Последна промяна: 11.04.2011 13:02
Ана казва, че ако го нямаше грозното, нямаше да оценим красивото и ако я нямаше болката, нямаше да знаем какво блаженство е хармонията и балансът.
Ана плаче, когато хората не успеят да я разберат и да видят металната планина, скрила пр...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4349 Коментари: 1 Гласове: 13
Последна промяна: 10.02.2011 11:58
19.10.2010 11:11 - Медът...
Бях седнала на пейката пред къщата. Голямата бяла котка се довлече бавно до мен. Застана в краката ми и просто застоя. Знаех, че много скоро няма да може да се движи и че краят и наближава. Оставяше следи от себе си навсякъде, а космите ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6358 Коментари: 7 Гласове: 25
11.10.2010 01:56 - ....
Преди време се сблъсках с едно момче със синдром на Даун. Вървях по улицата, заслужала се в музиката в  плеъра си, непризнавайки хората около себе си и отричайки света, такъв какъвто е. Напоследък ми харесва да се обличам като дебил. Сла...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5630 Коментари: 7 Гласове: 14
Последна промяна: 11.10.2010 10:31
Напоследък не знам какво им става на жените около мен, но са се превърнали не в кифли, а в разпльокани желета.  Желетата около мен, все повече се разплуват и затъват в собственото си самосъжаление и обвинения. Давят се в собственото си о...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7107 Коментари: 9 Гласове: 7
България е шантава страна. Има няколко предизвикателства, които са част от ежедневието ми – в началото на моето професионално развитие бях ужасена, а сега се забавлявам с действителността. Е, малко ми е трудно да обясня на чужбинск...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4263 Коментари: 2 Гласове: 8
02.09.2010 12:05 - Рутинно :)
Напоследък дните и нещата, които ми се случват се повтарят.
Ставане след едночасови опити на алармата да ме събуди. Блъскане във вратата. Клатене от спалнята до кухнята като новоизлюпена патка.  Осъзнаване пропуска на банята – връ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4494 Коментари: 2 Гласове: 7
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938171
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170