Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 11:32 - Констипутия на Република Свиркария
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7576 Коментари: 23 Гласове:
7

Последна промяна: 12.08.2010 13:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

КОНСТИПУТИЯ на Република СВИРКАРИЯ

Ние, проститутките и сводниците от Седмото Велико Браншово събрание, в стремежа си да изразим волята на свиркарския народ,


като обявяваме нетърпимостта си към общочовешките ценности: свобода, мир, хуманизъм, равенство, справедливост и търпимост;


като издигаме във върховен принцип прецакването на личността, нейното достойнство и сигурност;


като съзнаваме неотменимия си дълг да разпространяваме телесните си течности и душевна мръсотия сред колкото се може повече граждани на Свиркария,


прогласяваме своята решимост да създадем содомитска, недемократична, корумпирана и мутрагенска държава, за което приемаме тази



КОНСТИПУТИЯ

Глава първа          
ОСНОВНИ СЕМЕНА



Чл. 1.
(1)
Свиркария е република със сводническо управление.
(2) Цялата държавна власт произтича от
сводниците и подчинените и принадлежащите им проститутки. Тя се осъществява от тях непосредствено, като подчинените проститутки са задължени да осигуряват непрекъснато стимулиране на органите на управляващите сводници.             
(3) Никоя част от
проститутките, проститутските и/или сводническите профсъюзи и синдикати или друга организация или отделна, различна от сводник и проститутка личност не може да си присвоява правото да обладава проститутка, без да плаща, тъй като нарушава суверинитета науправителите на Свиркария.            

Чл. 2.
(1) Република Свиркария е единна държава с местно самоуправление. В нея се допускат автономни териториални образувания, особено такива, целящи увеличаване властта на сводниците и броя на прилежащите им проститутки.        
(2) Териториалната цялост на Република Свиркария е неприкосновена с изключение на случаи на транснационално сводническо сътрудничество, предвиждащо увеличаване и разнообразяване на проститутската продуктова гама.          


Чл. 3.
Официалн
ото средство за комуникация в републиката е свирката.


Чл. 4.

(1) Република
Свиркария е всичко освен правова държава. Тя се управлява според Констипутията и постигнатите в бардаците договорки.
(2) Република
Свиркария гарантира живота, достойнството и правата на своите проститутки докато безропотно служат на сводниците си .

(3) Република Свиркария участва в изграждането и развитието на Европейския Сутеньорски  съюз. 

П.П. Да ме прощават интелектуалците.





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Икономист
12.08.2010 13:24
Брилянтно! Напълно ме устройва.Само разрешете малки препоръки:
1.в Член 2, & 2 сменете името на България със Свиркария.В потивен случай рискувате да поподнете под ударите на някои Членове от НПК.
2.За да спазите духа и буквата на исконнтите традиции на ЮРИСТПУТЕНЦИЯТА, е редно да изковете /изчукате / 3-4 конкретизиращи Закона и прилежащите им Правилници за изменение, допълнение и отклонение от тях.Редно е да се върви от общото към частното.
Р.S. Внимание: мануалните упражнения, по орални теми, могат да доведат до други мануални девиации при резки движения.
цитирай
2. pakostinka - Уважаеми Господин Икономист,
12.08.2010 13:33
благодаря за установения мой пропуск, който ме предпазва от ударите на НПК /обичам членовете, но не и на НПК/ :)
Определено имам намерение да се отдам на изчукването на закони, в т.ч. и регламентиращи сформирането на профсъюз на проститутките и синдикат на сутеньорите, за да може всичко да е под контрол и да е систематизирано :)

P.S. За невро-лингвистично програмиране ли ми намеквате ? :)
цитирай
3. анонимен - Икономист
12.08.2010 14:16
Уважаема г-жо Пакостинке / пиша г-жо, защото в бон-тона е прието към дамите над 24 г.,да не се обръщат с "г-це",за да не се докачат, че още не са се задомили/,ако ще се "отдавате"на изчукване, само ще се отдадете и нищо няма да изчукате.Съзирам в желанието Ви за пълен контрол,върху дейността,тоталитаризма в който тъй лекомисленно ме обвинихте.Напуснете тази територия,много е хлъзгава.Не искам да Ви давам акъл, но по-добре се заемете с това което ви препоръчах в днешният си сутришен постинг от темата за мъжете.Никой не е пророк в собственното си село,а часовника цъка неумолимо.
НПК е съкращение на Нфукани Прости Копелета и сте прави да страните от тях.
P.S. Само невро лингвистично действие,програмирането препраща в хипотетични измерения.
цитирай
4. pakostinka - Уважаеми Господин Икономист,
12.08.2010 14:27
елементарната култура, дори на провинциалистите изискват да познават правилата за обръщени и водене на кореспонденция, но ако този тип демонстриране на знания Ви кара да се чувствате по-велик - ок, аз нямам нищо против.
Смея да твърдя, че единственото желание, което съзирате е позиционирано във Вас самия и използвате всеки привидно подходящ повод, за да го изразявате и да храните усещането си за значимост и величие.
Позволете ми, да имам правото да решавам сама дали да напускам определени територии или не, тъй като все още живеем в една демократична страна, въпреки, че явно Вашият свят е доста далеч от толерантността и зачитането правото на мнение и избор на всеки човек.
Между редовете, а и в предишните коментари забелязвам гневът на един кореняк софиянец, гневящ се на всичко, които са от провинцията, но моля ви - това е грях и ако не те християнин, то поне нямате ли желание да бъдете коректен? Това ли е примера, който давате на подчинените си като шеф? Наистина е малко притеснително, защото аз може да се отдам на желанието да изчукам и или да го сбъдна или не и това няма да ме промени, докато усещам, че за Вас е много важен резултата и постигнатия успех.
Ах, нас не ни учат на тези неща на село, сигурно затова живеем толкова добре в града :)
цитирай
5. анонимен - Икономист
12.08.2010 15:53
Уважаема г-жо Пакостинке,вярно е че между 14 и 16 ч. не е прието да се безпокоят хората, но сте ми изключително симпатична и не мога да си удържа клавиатурата.Няма да Ви се извинявам, защото извинението обикновенно е второ нахалство.Ах, това мъжкарско "его"!!!
Дали случайно не работите на втори трудов договор,като ясновидка или гадателка? Имате ли кристално кълбо / по възможност "Сваровски"? Искате ли да Ви кажа и зодията си да ми спретнете едно хороскопче? Може и на карти или на боб.
Величие,значимост,успех са съмнителни и субективни категории.Не се мъча да Ви впечатля,очаровам или опазил ме Бог,да Ви поучавам.Просто си бъбря с Вас.А аз правя нещо, само докато ми е приятно и забавно.В момента това е така.Но, не мога да се променя,само за да вляза във Вашите представи за "не мачо".
Репликата за изчукването,сбъдването и промяната е култова!Ако добавите "и като се изкъпя, на другия ден ще съм същата", ме праща при Клаудия Кардинале- главната героиня на великия филм "Once Upon a Time in the West".Само спомена, какво струва!
Бъркате и по отношение на мнимото деление метрополия - доминьон / София - провинция/.Хората са такива каквито са и съм далеч от високомерието на "кореняка софиянец".Много кореняци софияннци са родени с провансалски манталитет.Което е болният им комплекс.
Естествен е ищаха на чичковците като мен, да се опитват да поучават младите хора, като Вас.Това е защото почва да ни мъчи екзистенциалния въпрос"какви ли щяхме да сме сега, ако можехме да сме на тяхно място?" Уви, не можем!Така, че не ме приемайте толкова на сериозно.
И на края-повярвайте,аз добре живея и на село.Когато успея да избягам от София.
цитирай
6. pakostinka - Уважаеми Господин Икономист,
12.08.2010 16:10
доколкото знам тези времеви ограничения е добре да се спазват само в почивните дни и в едни други страни, където диапазона е доста по--голям и го наричат "сиеста", така че....радвам се, че ме безпокоите :)
Очарована съм от отправения комплимент, подчертаващ моята симпатичност, като смея да заявя, че това е голямо признание за мен, отчитайки факта, че именно вие го правите :))

Ако трябва да съм съвсем искрена - имам си своя собствена фирма за предоставяне на гадателски услуги и макар да не съм талантлива и надарена, като управителче се опитвам да съм в час с нещата, а моите ясновидки са много добри. От мен се изисква единствено да имам винаги в себе си заешко краче, крило от прилеп и раковина /това било най-модерното за лято 2010/, но като едно добро шефче гледам да има взаимозаменяемост и понякога се пускам и аз да гадая. Така и с Вас - просто тренирам :)
Освен това бих желала да знаете, че "като се изкъпя утре /и в други ден и след това/ ще съм същата" и да - намирам се на запад, но все още ми е рано да казвам "Имало едно време" :)))
По отношение делението София-провинция, мога да Ви върна обратно към първия абзац и да кажа, че аз само тренирам гадание и ясновидство и понякога /макар и рядко/ , правя грешки :)))
А за поучаването - това определено не е само чичковска черта - и аз го обичам :)))
И накрая, бягайте по-често, може да се засечем някъде по селата, за да ми покажете как живеете там :)



цитирай
7. анонимен - Икономист
12.08.2010 16:55
Не ми се хващайте.Вече споделих,че съм манипулант.Великият френски мислител Ла Рошфуко е писал:"Обикновенно хвалим другите, с цел да получим похвала за себе си".
Моля, с мен не тренирайте.Никога не съм се чувствал добре в ролята на боксова круша.При гадането, както и при други неща следва да се постига определена дълбочина и да се постига компромис между качество и цена.Работете ме професионално,а не като хоби.Така следва и да ме поучавате-професионално и с въображение.
На село, вероятно ще се познаем, по стадата от досадници, които пасем и по вързаните на гегите лаптопи.А сега лека и прохладна вечер.Отивам на една скучна среща с надути к....ти. Евентуално, като същински чичко ще Ви направя проверка за спазване на вечерния час.
цитирай
8. анонимен - пакостинка пак си е разлигавила ...
12.08.2010 16:58
пакостинка пак си е разлигавила констипутието
цитирай
9. анонимен - Чл. 5
12.08.2010 17:02
Чл. 5
Останалото и неспоменато в чл.1, ал. 2 и 3 народонаселение на Република Свиракия, ИМА ИСКОННАТА СВОБОДА И ПРАВО ДА СПАЗВА БЕЗПРИКОСЛОВНО И З А Д Ъ Л Ж И Т Е Л Н О ТАЗИ КОНСТИПУТИЯ.
цитирай
10. pakostinka - Уважаеми Господин Икономист,
12.08.2010 17:08
аз пък понеже съм запозната с едни други философии, според които "Страхът ражда ласкателство" и затова реших да Ви успокоя и да бъда мила - поне за малко :)
Сега започва да ми се изяснява защо гледните ни точки са така различни - школите ни нямат почти нищо общо, което налага необходимостта от тренировки с Вас. :)) Обещавам да не Ви третирам като боксова круша, а като лотус в езеро, което не означава, че ще ви пазя от бурите, слънцето и вятъра :))))
Бих могла да Ви работя професионално единствено в качеството си на полу-богиня, която до няколко години ще бъде повишена в ранг Богиня. Тогава независимо каква е сферата, в която ще ви работя - ще бъде качествено, професионално, с въображение, но най-вече ще ви срещам често с представители на различни школи, за да разширите представите си за ласкателството, манипулацията и всички други теми, които Ви интересуват.
На село, опасявам се, че дори няма да се забележим един друг, тъй като стадата освен многобройни са и високи, а моята гега я открадна приятелка в нужда и няма на какво да си връзвам лаптопа :)

По отношение предстоящата среща, предполагам имате предвид надути "капути"? Хм, това е група, която все още не съм опознала в дълбочина - моля Ви, опишете ми основните им характеристики, за да мога в следващия си пост, оплюващ мъжете да Ви цитирам Л(

Като същинска фръцла-бунтарка, най-вероятно няма да си спазя вечерния час :)

цитирай
11. pakostinka - Анонимен 8,
12.08.2010 17:11
разлигавено ми е както констипутието, така и аналдикцията, а за други неща даже не искам да споменавам, че от толкова лиги може да наводня съседите в офиса под нас :)
цитирай
12. pakostinka - Андрешко,
12.08.2010 17:12
прекрасно допълнение - ще го включа в печатното издание ;)
цитирай
13. анонимен - Икономист - Добро утро г-жо Пакостинке
13.08.2010 09:24
За сведение на посрещачите:Рядко се страхувам,към ласкателства съм индеферентен.Вие може да сте миличка,лошичка,строга господарка или малката кибритопродавачка.И за сега и за после.Естественно е школите ни да са различни и във времето и в разстоянията.Едната ми е на повече от 1500 км. от тук.
Потресен съм от скоростта на еволюция на нетленните Ви форми и съдържание.Ако на 28 сте полу-богиня по дефолт,цяла богиня би следвало да станете на 56, а Вие планирате максимум петилетка.С какво се поливате и торите?
В същност снощи вместо да Ви порверявам,помислих върху горенаписаната тема.Предлагам незабавно да подготвите Закон за забрана на онанизма.Българският мъж обича авантата.Ако може без пари или да е по евтино.Какви сводници,какви проститутки,какви пет лева?Веднага ще се регистрира Партия на демократичната маструбационна алтернатива с девиз"Сжелезния юмрук на онанизма да разгромим проституцията".Членовете ще са милиони.Свиркария ще изпадне в остра копулативна недостатъчност и ще фалира.Така, че Закон и Специализиран съд за борба с ръкоблудството.И сега за надутите капути.
Уй-педия
1.надут капут-обикновен презерватив от магазина.След отваряне на опаковката се вкарва въздух и става надут.
2.надути капути/ки/-има ги в двата рода.Основни характеристики:Пълни с въздух,а не с твърдо съдържание.Пристегнати с евтини връзки и коланчета.Лъщящи и мазни от лубриканта с които са поляти.Някои имат пъпки,други миришат.Навират се на всякаде, защото могат да приемат формата на гостоприемника.Като ги употребиш се спихват.Но понеже са за многократна употреба се талкират и пак се надуват.При спукване се самовулканизират.Понеже са пълни само с въздух при тях няма размери.Мислят си,че винаги са на мода,и без тях не може.По често са държавни служители от мидъл-мениджмънта.Истината е, че надутите капути винаги са едни бъдещи пробити капути.
Има и други определения за надут капут, но те са изготвяни или по слухове или са написани от самите тях.
Сега отивам на обиколка из феода.До 13,00.
цитирай
14. pakostinka - Уважаеми Господин Икономист,
13.08.2010 11:25
добър да е деня Ви :)
Съгласна съм с Вас, че бих могла да бъда каквато си искам, което се отнася по същия начин и за Вас - дали се страхувате и/или ласкаете и отговорите, свързани с мотивацията и вдъхновението Ви да правите или не дадено неща, са толкова относителни, колкото и виртуалната комуникация - докато не усетиш интонацията, всеки може да е това, което пожелае да бъде :) Като пример за моето твърдение, мога да използвам Вашето изказване, че школовката ни е различна поради различно разположение във времеви и географски аспект и така: на около 1500 км. от тук се намират /доколкото не ме лъже елементарната ми обща култура/ Германия, Франция, Израел, Люксембург, Сирия, Русия, Латвия, че даже май и Египет. Казвайки ми 1500 км, аз мога да реша, че школата ви е била в Сирия, защото така съдя от писанията Ви, а вие да сте Германски или Руски възпитаник /съдейки от възрастта Ви е по-скоро второто :)/
И така, уважаеми Господин Икономист - всеки може да бъде такъв, какъвто си пожелае, тази арена дава достатъчно възможности за двусмисле и уклончивост, но ...отплеснах се.
Стига сме говорили за Вас, нека поговорим за божествената ми същност - както знаем последните десетилетия се забелязват множество прицеси, които ускоряват акселерацията. Да не си мислите, че полу-божествата са недосегаеми? А и определено имаме проблем с божествения мат'риал и схемите за кариерно развитие станаха опростени, защото се оказа, че предходното поколение богове и богини са доста шибани :)
Уважавам направените от Вас предложения и се заемам веднага с проучване на ситуацията и осигуряване на необходимата законова и нормативна уредба, за да може Република Свиркария да функционира ефективно. Мисля, само, че има леко неразбиране помежду ни относно целите, които стоят пред Републиката. В Свиркария мъжете не трябва да са щастливи и удовлетворени. Нейната политика е да ги кастрира максимално, за да могат проститутките доброволно да емигрират и да се улесни трафика :)
цитирай
15. pakostinka - Не ми стигна мястото :)
13.08.2010 11:32
Цялата Свиркария е създадена около идеята да се улесни живота на сутеньорите, а не на гражданите, затова предлагам като мерки, които все пак да осигурят съхраняване на гена /понеже проститутките се амортизират бързо и трябват свежи сили и сокове/ да се създаде програма, която да стимулира мастурбирането в пластмасови кофички и да се нарича: "Със стомамена ръка да извлечем желязна сперма и да дадем шанс на каучука". Тази програма ще бъде управлявана от МТС/П/П - Мастурбационно тренирани спермомен-и за /повече/ проститутки.
Впечатлена съм от дефиницията на понятието "капути", предоставена в уй-педия и за първи път ще замълча, казвайки: РИСПЕКТ :)
цитирай
16. анонимен - Икономист - good afternoon
13.08.2010 13:59
Добре ли е храносмилането Ви, Божественна?Обикновенно на Богините не им стига нищо,включително и мястото,но съм удовлетворен,че то е заето за коренспонденция с мен-простосмъртния.Надявам се,че не Ви е затруднила работата с пергела върху картата.Изпуснали сте екзотичната дестинация Турция но спокойно-познали сте на 99%.Второто ми висше е ВАВТ в Москва, каквото и да значи за Вас това.А Сирия,Лебанон и Йордания бяха страни с които работех преди 10.ХІ. когато им продавах "КИНкалерия и ТЕКСтил". За това такъв ми е стила-твърд тоталитарист ориенталец.Така,че до някъде оправдахте гадателските си умения,но по скоро успеха отдавам на това,че докато връсничките Ви са се чукали,Вие сте чели книжки/по Ваши твърдения/.Като казах книжки,та се сетих и за още една характеристика на обичаните от Вас същества от мъжки пол.Героинята на един немски писател,дама от професията с достойния псевдоним "Железният кон" беше дала следното определение за мразеният от нея кръчмар Едуард "мръсен,мазен и скъперник".Добре ли звучи това да си го запишете в лексикона?Извинете за любопитството,във божественната Ви планина въдят ли се и други богини?Как е с конкуренцията?Имате ли си ябълки,Париси и тем подобни простотии?Вината за квалификацията с лека ръка хвърляте на предходните богове,ама да питам-те нали са безсмъртни?И като се пръквате толкоз много как се оправяте с една тоалетна?
И на края.Смея да твърдя,че в сферата на организация на бунтове,метежи, революции и преврати съм професионалист.С тази демократична Констипутия, ще просвирите Свиркария.Виж"Държавата и революцията"/Вл.Ленин/.Класиците все пак трябва да се изучават.Там е дадено точно и ясно определение на "революционна ситуация",до която ще стигнете с Вашия либерализъм.Тази ситуация възниква и прераства в революция"когато тези от долу не искат,а тези от горе не могат".Аз ще съм първият,който ще спра да мога,ако нечия стоманена ръка се заеме с процеса.А защо например не затопляте склада за сперматозоидите с горелка?Или анален стимул с кол?
цитирай
17. pakostinka - Уважаеми Господин Икономист,
13.08.2010 15:27
като Богиня, нямам проблеми с храносмилането. Те се получават обикновено, когато някой простосмъртен започне да ми създава друг тип проблеми, което не може да се каже за вас - към момента писмената комуникация с Вас, не се отразява върху храносмилането ми :)
Работата с пергела не би могла да ме затрудни по никакъв начин, защото аз изпитвам необяснимо обожание към него и разтворените му бедра :), въпреки, че за случая с разстоянието от 1 500 км., просто полетях и видях възможностите, след което ги ограничих до две и се оказах права /казах Ви, че съм добра гадателка/ :)
За съжаление не съм запозната с творчеството на автора, за който споменавата, тъй като не се насърчава изучаването на човешките пороци в нашия божествен свят, а животни които не са от плът и кръв пък хич не са ми познати. Относно моя лексикон, отдавна тези определения са зачеркнати - сега сме дипломатични и казваме същото, но по много по-приемлив начин, като често дори адресатите не се усещат какво им казваме. В моята планина е пълно с богини, но конкуренцията я няма никаква - толкова ми е скучно понякога, че си сътворявам сама Еви и Адамовци, поради което често съм на божествен трибунал и съм Пакостинка. Освен това, доколкото съм понаучила нещо докато приятелките ми са правили физически упражнения, Парис е троянец, а не божество, но не мога да се оплача от Дионисий, Аполон и Арес - достатъчни са ми. Не ползваме тоалетни - ние отделяме роса и рози.
Отностно Свиркария - според Вас не е ли на-голямата еволюция и развитие, именно просвирването на Свиркария и след голямата оргия да стане правова държава? Засега ще се въздържа от коловете и горелките :)
цитирай
18. анонимен - Икономист
13.08.2010 16:16
Временно бях напуснал хралупата си,защото ме призова в края на деня един от полу-боговете на Холдинга в лицето му на Зам.Изпълнителен Директор,за да потвърдя в края на седмицата божественния му произход/какво глупаво словосъчетание"Изпълнителен Директор",или си изпълнител от изпълнителите или си директор от директорите.Нещо като дървено желязо/.За сега за бог признавам само Мамона.Извинете, Вие още не сте се доказали.Надявам се, че не сте и човекоядка и не представлявам за Вас гастрономически интерес.Автора е Ерих Мария Ремарк /Крамер/,а извадката е от "Черният обелиск".Горещо Ви я препоръчвам.Там ще намерите допълнителната доза сарказъм,който Ви липсва още.Вярно е,че пича Парис е троянец, но е бил и съдя на конкурс по красота между три богини,замервайки ги с ябълка.Като че ли има грознни,красиви и по-красиви богини.И така, бунака е предизвикал Троянската война.Мислех си кой ли подхранва Вашата апологетика,та за това попитах?А това което споделяте по отношение на комуникацията Ви с простосмъртните,според мен не е добре.Вярно е,че боговете следва да за забулени със загадъчност, но ако не кажете, ясно какво искате за вечеря, ще ядете това което отделяте.Повече няма да ви се меся в Свиркария.Все пак тя си е Ваше дете.Износили сте я дълго,родилисте я в мъки, отглеждайте си я.Интересно ми е само/ако не е нетактично/,колко дълго сте я зачевали,ако ме разбирате, какво Ви питам?Давам Ви възможност да ме ощастливите с посланията си до 17 ч.След това ще се оттегля.Отивам на село, в хасиендата на един приятел до неделя.Обещал съм му срещу огризка от ябълка да му боядисам част от оградата.Евтин съм нали?Вие не ронете сълзи за отсъствието ми.Пишете,не ме жалете.Вашето мнение е важно за нас.Няма да си вземам лапа, за да не ме познаете, ако случайно сте "вилидж пипъл" този уйкенд.Хайре!
цитирай
19. pakostinka - Уважаеми Господин Икономист,
13.08.2010 17:15
дълбоко и трайно Ви благодаря, че все пак ми оставихте правото да управлявам Свиркария по начин, по който аз определя за уместен - тъй да се каже аз съм и Изпълнителен и Директор :)))
Вие, като простосмъртен имате право да признавате който, както и по колкото пъти на ден, седмица и месец си искате, затова като божество ще уважа избора Ви. Ще уважа и препоръката Ви, да се запозная подробно с творчеството на великия Ремарк - имаше период, в който правих опити, но влияеше зле на идеализираните ми божествени представи за живота на простосмъртен, но ме спечелихте основно с "допълнителната доза сарказъм" :).
Относно, неприятника Парис, какво да ви кажа - нали знаете,ч е хубавите ябълки ги ядат прасетата, та така и с богините - простосмъртните им мятат ябълки. Несправедливост. Това е и причината, поради, която се занимавам вече само с божества, а ако те отсъстват се отдавам на дълбокопроникновенни самостоятелни забавления.
По отношение на Свиркария - заченах я от първия път - оказах се доста плодовита.
Следващият път може да Ви наема на моята хасиена - има сериозна необходимост от пренареждане на керемидите. Ще ви предоставя пълна кошница с ябълки, любеници и пъпеши, което ще е разкош на фона на огризката, която ще получите. Това ми напомни за храненето и заявяването - забравихте само елемента с наличната продуктова гама ;)
И тъй като съм вилидж пърсън този уикенд, съм убедена, че ще ВИ позная по самотната гега и ордите, които ВИ заобикалят около оградата :)
цитирай
20. анонимен - Икономист
16.08.2010 08:02
Ахой,г-жо Пакостинке.Всеки път четейки за божественното Ви битие,изпадам в потрес.Ма вие,боговете и 1/2 ботовете,не витаехте ли в облаците?Какви керемиди,на кой покрив?Нима над Вас не е само небесната безкрайност.Като няма облаци, от къде дъжд?Нали ако завали ще ви разреди амброзията в чашите?
В същност Вие сте една странна е енигматична богиня.Нещо мъгляво между обидата на Йори,пъченето на Пипи и аеротерикатлъка на Карлсон.Не мога да дефинирам божественните Ви наклонности и кои точно сектори курирате?Лова,любовта,правото,войнстваща Палада,изящните изкуства или фурия на отмъщението?Компилация от всичко,подпури от мечтани превъплъщения.И така странна и многоръка размахвате атрибута на Диоген /не бъчвата/.И ползувате фенера,не като ламба а като запалка.Така може да си подпалите булчинската рокля.
А в събота и неделя, естественно,че не съм боядисвал огради.Тово беше само алюзия за Том и Хък.Истината е, че в събота открихме патпадъчия сезон, в едно пазарджишко село.Заради Вас и само заради Вас, стрелях само по ниско летящи патпадъци.Вече не смея да вдигна пушката към небето.Представяте ли си да целна с някоя съчма дописната си Богиня?Божественният ви гняв от синините по тялото Ви сигурно ще е ужасен!
цитирай
21. pakostinka - Уважеми Господин Икономист,
16.08.2010 10:04
бих желала да подчертая за пореден път, че не случайно божественото ми име е Пакостинка - една от задачите ми е да обърквам простосмъртните и понякога да хаквам системите им ;). Комбинацията от образи, които сте посочил е добре подбрана, особено в частта на техните специфики, но сте пропуснал този, от когото имам най-много - Барон Мюнханзен /умно момче сте, няма да посочвам точно какво негово, защото знам, че ще се ориентирате/ ;)
Малко съм изненадана, че споменахте Диоген, защото той определено е първата ми любов, която и до ден днешен не е застинала или завяхнала, а атрибута му...използвам го като жезъл на познанието и мъдростта, а фенера като свещен огън, който подобно на Прометей да сея из простосмъртните и да се опитвам да ги просветля. Понеже съм, една нехарактерна и непостоянна богиня, често ме заточват на земята и както обикновено отговорът на всички въпроси е много прост и елементарен: именно дълготрайният ми принудителен престой на Земята е причина да се сдобия с няколко хасиенди.
Лично аз не одбрявам ине разбирам ловът и простосмъртните, които го пупражняват, но коя съм аз, та да говоря - аз съм просто богинята на пакостите, но все пак не мога да не ви благодаря, че сте внимавал да не уцелите нежните ми продължения на гърба. Нямаше да изсипя божествения си гняв, щеше да е нещо друго и нямаше да Ви хареса, ама никак :)
цитирай
22. анонимен - Икономист
16.08.2010 16:23
Вероятно много пъти сте се издърпвали за косите,заедно с прилежащият Ви кон, от блатата в които сама сте влизали.Но внимавайте!Аз от тези упражнения, почти оплешивях/благодаря за момчето,азнаистина се чувствам така и знам,че най-хубавото тепърва предстои/.Вероятно не сте убивали побеснялото си кожено палто и летите само на крилете на въображението си , а не на снаряди.И не се възторгвайте толкоз от Прометей.Той просто е един крадец и предател на Вашата каста.Итината е,че е постъпил като днешен циганин.Още повече,че съкратено името му звучи като "Мето".
Лова уважаема Пакостинке, не е безсмисленото желание да убиваш за бройка или да се наядеш.Поне така го разбирам аз.Така ме научи,лека му пръст бате Дончо,/дано се разхожда във вечните ловни полета/.Истинският ловец отива на лов,за да бъде първо малко сам, после малко в компания и на края да не забравя ловния инстинкт на кроманьонският си прадядо.Не смислих за другото, което бихте пуснали върху главата ми.Понасям без проблеми роса и рози.Или имате и други остатъчни продукти за разгневили Ви простосмъртни?
цитирай
23. pakostinka - Уважаеми Икономист,
16.08.2010 16:42
тези три неща, поради, които хората ходят на лов съм ги чувала от съвсем невръстна възраст, когато ме водеха по лов с големите батковци, защото съм им била талисманче. И въпреки добре аргументираните позиции, философии и инстинкти, които се развиват някак си не успях да приема и открия красотата на лова - за мен си остава безсмислено изтрепване за спорта. Според мен, истинския ловец може да трансформира нуждите си и да открие удовлетворение в различен тип дейности - усамотението, компанията и инстинктите са пакет, който предоставят много други спортове и дейности, така че и вие не съумяхте да ме убедите.
По Вашата глава не бих пуснала нищо друго освен свежа утринна роса и ухайни рози - останалите продукти са за онези, които са ме изкарали от божествената ми кожа, но ми се е случвало засега само 2 пъти и то в ранното тийнейджърство.
Относно издърпването от блатата - не забравяйте, че съм богиня и винаги имам една божествена стълбичка, която се спуска по мое желание, което означава, че към момента божествената ми прическа е защитена :)
А относно моя възторг по Прометей- не мога да го укротя. Не знам дали сте запознат,че в автобиографичен план имам сериозен опит в работата с неговите съвременници и не крия любовта си към тях, точно заради него ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951597
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170