Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 13:33 - Какво искам от мъжете? :)
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9118 Коментари: 18 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Както всички знаем животът рядко е предвидим и никога скучен и монотонен.

Зарината между документи, телефони, кафета и указания установих, че най-добрият начин да се освободиш от малко натрупано напрежение е просто да го изщракаш и излееш между бутоните на клавиатурата. Понякога няма значение темата, няма значение емоцията, важно е само да щракаш :)

И така, последните две седмици, провокирани от сезонните специфики и емоционални разпродажби бяха интензивни по отношение на работата, но още по-наситени  по отношение на работата с мъже. Хората, които ме познават са наясно, че в обкръжението ми не липсват притежатели на хоботчета между краката си, но също така са наясно, че на мен все нещо не ми е наред. Един повод, породил излиянието в предишния пост и последващ продължителен женски разговор в събота ме накара да се замисля за това какво искам от мъжете.

Установих, че искам само едно нещо, което обаче е всичко – искам мъжът да нахлува и обладава мозъка ми.  Искам да ме провокира да надхвърлям границите си и желанието на тялото ми да е резултат от причиненото от него на мозъка ми.  Да разсъблича безсрамно всеки страх, всяко опасение и притеснение. Да го прави не насилствено, а да ме изкушава и съблазнява. Искам да ми позволява да го правя и с него – искам да причинява оргазми на мозъка ми, да се храни от тях, както аз се храня неговите.

Никой оргазъм на тялото не е така сладък, като този, който е предшестван от пълното удоволствие изживяно в резултат на мозъчното пенетриране.

Мъжът, който може да прави това е всичко е мъжът, който за мен е перфектен. Не искам нищо повече, но не бих се задоволила трайно с нищо по-малко. Това не е просто секс, това е философия, отношение, партньорство. Това е всичко и го искам, защото съм лакома. :)




Тагове:   Какво,   мъжете,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Всички мъже са такива , но
09.08.2010 13:48
само през първите две-три седмици . После се "изхабяват" , а и мозъкът ти свиква с оргазмите .
Природата ни е изиграла мръсна шега ...
цитирай
2. pakostinka - Sartotium,
09.08.2010 13:53
позволи ми да не се съглася с теб - в живота ми досега съм срещнала само четирима мъже, които могат да правят това, за което пиша и не са се изхабили. Пък и всички знаем, че след мозъчните идват множествените оргазми, където включваме и тези на тялото :)))
Това, което играе лоша шега на мъжете е усещането, че трябва да тренират единствено техники ориентирани към физкултурата, което е добра идея, но не е основополагаща :)
цитирай
3. анонимен - Е , аз не съм казал , че няма изключения .
09.08.2010 14:16
Имало значи и издръжливи пичове , а ? :-))
Не знам какво да ти кажа ... пък и баш аз , дето редовно преживявам съкрушаващи поражения на любовното поле , да ти давам акъл ... :-))
Ама и ти като гледам все не можеш да гръмнеш правилния заек ... :-P
Няма да се отчайваме - мозъчните оргазми са пред нас !
цитирай
4. pakostinka - Абе,
09.08.2010 14:21
има издръжливи пичове, но да - стрелям добри зайци, някои са направо впечатляващи, ама никой не е правилния, а докато го целнем ЗАЕКА, може да си осигуряваме мозъчни оргазми с другите зайци, които могат да ни ги причиняват ;)
цитирай
5. анонимен - Докато си играете на мозъчни оргазми,
09.08.2010 17:22
организмите ви, вкл. и мозъка, ще изпаднат в състояние на атрофия, поради липса на съответната храна....
Ако пък прекалите със съответните храни, органите ще изпаднат в състояние на хипертрофия.
Какво остава - хранете се с това, което е достъпно, в умерени количества и дай Боже със сравнително добро качество.
То "друго" и много трудно ще откриете, освен ако не ви кацне птичката на щастието. Ама нея май я застреляха по време на " акциите " .... :)))
Колкото до пичовете ЗАЙЦИ, май те по-често стрелят, и то сполучливо, НО СА ОТ ЛОШ "МАТЕРИАЛ" ... :))))
Все пак - успех с индивидите с хоботчета между краката, но внимателно, защото някои с "тях" си вадят хляба и в преносен смисъл ...:))))
И защо Радка Патка, а не Радка Пиратка ...?
цитирай
6. pakostinka - Андрешко,
09.08.2010 17:59
лично аз се опитвам да балансирам типовете хранителни продукти, които ми предоставят прелестните същества с хоботи, а относно ваденето на хляба, какво имаш предвид - че вместо хобот ще ми извадят хляб? :РРР

А съм Патка, защото съм голяма бяла птица. Ако бях пиратка трябваше да съм въоръжена и агресивна :)
цитирай
7. анонимен - pakostinka - Ха, ха .........
09.08.2010 18:47
Патката наистина е голяма бяла птица, но ... се носят разни слухове и не е лицеприятно нарицателно .... :) А пиратите не е необходимо да леят кръв с оръжие и физическа агресия.
Ти много успешно използваш безкръвното оръжие на езика и сатирата ... :)))
Та затова питам .... :)))
Освен това, за да искаш, сигурна ли си , че даваш това, което мъжете искат , или приемаш всеки само в ролята на жиголо ... :)))
цитирай
8. pakostinka - Андрешко,
09.08.2010 19:09
никога не съм приемала който и да е като жиголо, лошото е, когато се окажа в пъти по-добра в мозъчното пенетриране. Това определено не допринася за ефективното използване на хоботите :)
цитирай
9. анонимен - pakostinka - Интересно ми е само
09.08.2010 20:55
дали преди, или след пенетрация на хобота, разбираш категорично кой е с по-доброто мозъчно пенетриране ... :))) . Нали разбираш, че има значение ? ;)
цитирай
10. pakostinka - Aндрешко,
09.08.2010 22:55
само да споделя, че този, който е съумял да ме пенетрира мозъчно, при последваите пенетрации не може да бъде сравняван с никой друг, защото удоволствието е в пъти по-голямо. Това е като да сравниш "Бабин зъб" с "Еверест"...неуместно е :)
цитирай
11. nakom - Моля те Пакостино
10.08.2010 00:38
опиши ни как изглежда една мозъчна ерекция, да знаем че така сме интелектуално импотентни :-)
цитирай
12. mimayordanova - Искам да ме провокира да надхвърлям границите си...
10.08.2010 00:45
ВЕЧЕ НЯМА ТАКИВА МЪЖЕ...
цитирай
13. mominasylza - дали да не с е наредя и аз до тебе...ама тихичко :-)))
10.08.2010 01:08
щото и аз го търся май същото,...обещавам да не преча...;-)) )))
цитирай
14. анонимен - искам мъжът да нахлува и обладава мозъка ми.
10.08.2010 06:48
А аз си мислех, че искаш да нахлува и обладава гъза ти :)))))))
цитирай
15. nightelfka - само през първите две-три седмици. ...
10.08.2010 08:36
sartorium написа:
само през първите две-три седмици . После се "изхабяват" , а и мозъкът ти свиква с оргазмите .
Природата ни е изиграла мръсна шега ...

drug p1t:PPPPP
цитирай
16. mirandolina - Сладуранка !:)))
10.08.2010 09:35
Винаги те чета с УДОВОЛСТВИЕ !:))) Хубав ден и...мъже внимание с Радка, тя е Умница !:)))
цитирай
17. pakostinka - Наком,
10.08.2010 10:49
това описание трябва да бъде заслужено - ако се постараеш бих могла да те накарам да се чувстваш по-малко импотентен :)))

Мира Йорданова,
има, аз познавам. Е, има обстоятелства, поради, които не мога да си ги взема трайно, но определено има :)

Момина сълза,
ако искаш ще ти осигуря място на първи ред, но обещай да не се шокираш :)

Анонимен 14,
така мислят всички, които не познават друг тип обладаване

Мирандолина,
благодаря. Хубав и усмихнат и на теб :)
цитирай
18. gothic - Хм, то този процес с мозъчната пе...
11.08.2010 18:12
Хм, то този процес с мозъчната пенетрация е двустранен. Пълноценно е било само веднъж. Тази с която се случи ми е съпруга почти осем години. И една интересна подробност. Не знам от ЕГН ли е, от що ли е, но с жени, по-млади от 28-35 години, не мога да постигна и ерекция, камо ли взаимно мозъчно проникване....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949860
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170