Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2010 11:56 - .... !
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2708 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 02.05.2010 11:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

-        - Бих искал да те почерпя с едно питие, нали няма да ме изядеш, след като го направя? – чух въпроса отчетливо, независимо от басите, които пронизваха стомаха  ми, непознатият глас, който се изтръгваше от мен в опитите си да обясня на бармана какво точно питие бих желала и пеещият за отровата във вените си Алис Купър… обърнах се надменно, пълна с желание да извърша вербално жертвоприношение за омилостивяване на егото ми и гарантиране на спокойствие и самостоятелност.


  - Не, благодаря. Питиетата си ги купувам сама, но ако искаш можеш да направиш нещо друго за мен? Достатъчно мотивиран ли си да опитаме?  - изгледах го предизвикателно над очилата.

 Знаех, че изглеждам секси – перфектен грим, облечена като палаво офис момиче, неприлично разкопчало повече копчета на ризата си, небрежна коса, която събужда желание да я усещаш между пръстите си и да я използваш, за да поднесеш пред лицето си плътните устни,  подчертани с  малко гланц за разкош…. Знаех, че излъчвам секс, а исках и да си поиграя с някого. Жестокостта ми се беше върнала и исках да усетя отново по устните си вкуса на прегорял мозък, който се е спаружил след ментален електрошок, направен от мен. Сложих ръка на кръста си, наведох се напред  и му показах пълнежа на деколтето си, който той елегантно, но безуспешно се опитваше да не зяпа.

 

-        - Както казах, единственото нещо, от което се притеснявам е, че мога да бъда изяден от теб, което не би било лошо ако говорим за секс, но съм сигурен, че нямаш това предвид.  Значи няма да ми позволиш да ти купя питие…, а казват, че жените днес били лесни…Ок, стреляй. Какво бих могъл да направя за теб? – усмихна се закачливо и видимо доволен от отговорите, които му давах. Имаше нещо хищническо в него и определено беше излязъл, за да отстреля малко дивеч. Чак сега си направих труда да го огледам – изваяни ръце, дълбоки черни очи и матова кожа. Изглеждаше като излязъл от офис – спортно елегантен черен костюм, светлосиня риза и вратовръзка на райе. Усмихнах се, видимо доволна от начина, по който ми отговаряше и това, което видях. Наведох се към него и прошепнах в ухото му:

 

-         -  Искаш ли да опиташ да ме спасиш от мен самата?

 Усетих как се усмихва, а дъхът му мина закачливо около врата ми. Хвана ме за кръста, за да ме задържи в тази поза и ми отговори:

 

-         - Не съм самоубиец, малката! Ти  не искаш да бъдеш спасена, ти просто използваш себе си за примамка и това е начинът ти да вкарваш наивници в капана си. Умно момиче си и съм убеден, че си разбрала, че те харесвам и както споменах - не бих  позволил на теб и на самия себе си да бъда изяден, освен в сексуален аспект – придърпа ме още по-близо до себе си, постави косата зад ухото ми и продължи – питието ти те чака на масата ти. Направи с него, това което искаш да направиш с мен сега. Напълни чашата с лед, като стената, с която ме посрещна.  Хвани чашата и позволи малките капчици да се стекат по ръката ти. Поиграй си със сламката и леда, така както искаш да го направиш с мен, а после отпий, така както ще го направиш и с мен по-късно…

 

Два дни по-късно телефонът ми иззвъня, а номерът не беше от тези, които бях вписала в него. Отговорих, а от другата страна чух дрезгав и закачлив глас, който ми каза:

 

-        - Готова ли си да ме изпиеш или изненадата от това, че съм открил номера ти без съдействието ти е твърде голяма и не би могла да ми отговориш?...Нищо, аз продължавам да искам да ти купя още едно питие, защото не видях как би ме изпила онази вечер. Можеш да го наречеш перверзно желание на скучаещ мъж, но можеш да го определиш и като последно желание на самоубиец, защото съм навит да опитам да те спася от самата теб.

 

 

 




Гласувай:
8



1. pontis - Страхотно ...
02.05.2010 12:06
скоро ще изчерпиш суперлативите ми за начина, по който пишеш. Проза със железен захват... за гърлото.
цитирай
2. miaa - Играта на живота ! Любовта, естествена и неукротима..Поздрави и усмивки:)))
02.05.2010 12:08
Надявам се да има продължение:)))Хубавите неща се случват, неочаквано, без да ги планираме и предизвикваме:)
цитирай
3. sowhat - мда,
02.05.2010 12:11
харесвам тази Рада ))))
цитирай
4. pakostinka - Pontis,
02.05.2010 12:17
:), благодаря...сигурно пиша така, защото съм такава? Железния захват е една от любимите ми техники и в живота :)

Miaa,
каквото и да се случи или да не се случи - моментът беше перфектен, а спаринг-партньора ми - един от най-добрите, които съм срещала ;)

Соу,
благодаря... :) Абе май, тази Рада е по-вървежна от кифленската :)

Усмихнат и топъл ден на всички ;)

цитирай
5. dorichela - Пакост,
02.05.2010 18:35
изкуството на флирта.... уникален гъдел! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940411
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170