Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 03:11 - Лунатични лутаници...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3002 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 11.04.2010 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

А някои  казват, че страстната седмица била отминала ….изкушенията и прегрешенията били в миналото….да бе, таратанци.

От три седмици имам едно изкушение и то е в тялото на прекрасен двуметров  34 годишен мъж с 15 годишен брак.

Това изкушение събужда всички демони в мен, като се започне с  тези, които цял живот са ми набивали клинците и обръчитеи се стигне до онези, които никога не съм предполагала, че могат да съществуват в тялото, главата или каквито и да било съзнателни и подсъзнателни нива.

Истината е, че за първи път изпитвам желание да бъда с женен мъж, знаейки, че всичко, което бих направила с него е грешно и против ценностите и възпитанието, които съм получавала….а той  е прекрасен… В момента, в който го видя и се овлажнявам и знам, че сексът ще е повече от такъв, какъвто харесвам…

Объркана в моралните си и сексуални дилеми се допитах до множество обвързани приятели и познати и се оказа, че всеки един от тях си има по един/а или повече любовници. Задълбавайки се по-надълбоко се оказа, че партньорите масово си изневеряват, но основната цел е никой да не разбира за забежките на другия.

Да, но аз съм в една различна ситуация – човекът, с който искам да правя секс ме прегръща и ми държи ръката на публични места. Споделя ми колко съм уникална и различна и се държи като хлапак в мое присъствие. Едва се осмели да ми поиска номера на мобилния, а след като го получи ми се обади 10 минути по-късно, споделяйки колко би се радвал ако му се обадя, когато имам възможност. Естествената ми реакция бе да го попитам не е ли той този, който среща затруднения да комуникира по всяко време с разни фифиритки, а той отговори: „Не бери грижа за мен, съкровище”.

Странно нещо е живота – до преди месец изнасях лекции на един мой приятел, който се перкаше с женени мъже, а малко по-късно се оказах в ситуация, в която не искам никой друг освен този сериозно обвързан мъжкар.

Животът е непредсказуема игра на покер, не знаеш какво държи този срещу теб и дали ръката му ще предизвика сълзи или безкрайна радост в теб.

Всъщност, въпросът е свързан с моралните устои и ценности на съвременното семейство. Човекът, който така силно желая не е единственият, който тенденциозно изневерява на съпругата си. В днешно време това се е превърнало в модна тенденция. Преди три дни имах оферта от мъж, с шест годишен брак с отворена връзка, който ми каза, че може да има всяка жена, която пожелае, стига да се постарае да я излъже, но той не иска да лъже момите, че е свободен, въпреки свободата, която му дава връзката му.

Истината е, че ние  жените сме големи овце, обичаме да ни лъжат, обичаме да ни свалят звезди и когато това се случи, умираме от кеф да ги изхвърлим в кофата за боклук мислейки си за десетките мъже, които да ни лъгали и разочаровали и за отмъщението, което желаем.

В ранната сутрин, когато цветът на водката се сливаше с този на небето, напивайки се заедно с момчето със шест годишен брак, той ми каза, че обича безумно много жена си, а когато го попитах защо не е с нея, той ми отговори: „Защото тя не може да ми даде усещането, което ти ми даваш” и тогава се зароди естественият въпрос: „Защо си с нея?” и получих естественият и единствен отговор „Защото съм свикнал с нея и защото е майка на детето ми”, а това естествено ме разби...какво ознаава да бъдеш с някой само защото е майка или баща на децата ти? Какъв пример даваш на поколението си примирявайки се и бидейки с партньора си само по тази причина?

Изпих водката си на екс, казах му, че не искам да ме изпраща и не искам да ми се обажда повече…. Замислих се за своите изкушения – мъжът, който искам не е баща – все още… за него жена му не е майката на децата му, за него е част от рутината и ежедневието, а аз съм ексцентичната птица, която се е появила с началото на пролетта и за чието опрашване се съревновават всички…въпросът е – защо женените мъже изневеряват и какви жени избират за това?

Другият въпрос е дали ще се поддам или просто ще отмина изкушението? … Прекрасен двуметров мъжкар с чуство за хумор, пасващо си перфектно с моето…едва ли, но …. Ще поживеем и ще видим :)
To be continued...




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darkanion - ужас,
11.04.2010 19:07
аз съм потресен :D
не че съм върл консерватор, но не се знае в какво ще прерасне нещото ви с него и дали няма да се разбие семейството му...
Води се от принципа "Чувствата са фалшиви, емоциите - неистински и измамни", обмисли дълготрайните плюсове и минуси и тогава тръгни да правиш нещо :)
цитирай
2. pipil - според мен мъжете изневеряват от ...
13.04.2010 16:23
според мен мъжете изневеряват от скука, от суета и защото така правят и другите. а жение....просто от обида...или евентуално ако не им стига нещо във връзката...да не говорим ,че трябва да има и чувства
цитирай
3. pontis - отново си впечатляващо искрена ...
13.04.2010 22:45
:))
цитирай
4. stone - ти наистина си много ексцентрична птица
22.04.2010 16:43
така да се надъхаш за мъж, който едва ли не заеква като те види. държал се като хлапак, не смеел да ти се обади... не го познавам, ама това са качества на мухльо.
жените мислех, че се възбуждат от самоуверени мъже.

а пък за този, дето казал, че може да има всяка жена, която пожелае - директно ги режи такива. освен ако не са брад пит или джордж клуни. другите са чисто и просто лъжци.
цитирай
5. nakom - Винаги си писала истински пакостино
29.04.2010 21:49
беше започнал да ми липсва този стил
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940851
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170