Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 12:29 - Като за начало... :)
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1872 Коментари: 5 Гласове:
3



Има неща, които независимо каква сума си навит да дадеш никога не можеш да получиш, защото те не са обект на търговски отношения.

Едно от тези неща е любовта – усещането, че си обичан, независимо колко много глупости правиш и колко грешиш. Усещането, че получаваш прошка, топлината на истинската прегръдка, усещането за семейството – такова каквото го имаш и цениш.

Няма нищо по-важно от семейството, ама нищо. Ако някой ми беше казал преди 3 години, че ще твърдя това толкова убедено, сигурно щях да го ударя с някоя гега, но днес знам, че независимо колко много приятели имам и колко са истински, просто семейството ми е една идея преди тях.

Днес за първи път през живота си плаках по този начин – облекчена, щастлива и най-вече благодарна на всички сили, които закрилят мен и семейството ми. Днес ми се обадиха и с новината: „Лекарят каза, че няма нищо страшно.” Никога не съм мислила, че за един миг могат да се отпушат всичките ми слъзни канали и да предизвикам „Ел Ниньо” върху лицето си.

Последните 12 дни мислих много. Разигравах варианти. Подготвях се. Изучавах причинно-следствените връзки и изграждах модели в главата си. Беше ме страх да си представя този вариант, въпреки, че не спирах да се моля за него.

Последните няколко дни мислих за всичко, което имам и за богатствата, които съм  натрупала в съкровищницата си.

Днес благодарих на тези, които ме направиха такава. Чух как се разплакват и ми казват, че се гордеят с мен.

Днес е един от най-щастливите дни в живота ми.

Благодаря на всички хора, свръхествествени сили и подредба на небесни тела за това.

Благодаря за добрите новини.

Благодаря за прекрасните приятели.

Благодаря за вълшебното и съвършено семейство.

Благодаря за нещата, които не са добри или лоши, а са просто правилни.

Благодаря!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Браво,
05.01.2010 12:54
браво, честит ти щастлив ден! :)
цитирай
2. pakostinka - :)
05.01.2010 12:56
Благодаря...сега отивам да танцувам със снежинките :)
цитирай
3. mirandolina - Дай Боже...
05.01.2010 13:48
да имаш много такива дни !:)))
цитирай
4. bambola - щастлив ден :)
05.01.2010 15:58
има фрзи които нямат нищо общо с любовта а всащнсот са цялата надежда в куп и уви тези моменти са в които разбираме много повече за себе си колкото за другите, савсем наскоро коментирахме че eдна "страшна"новина ,бомбардира с чусвта и почти винаги ни прави по-добри, колкото и грубо да звучи..

желая ти само добри новини тази година :)
цитирай
5. krissstina - това е твоят коментар на един мой пост :)
07.01.2010 18:08
04.03.2009 17:09 Обичам те и го знаеш...а понякога...понякога е толкова хубаво да не успяваш да напишеш каквото и да е, защото сълзи от щастие размазват грима ти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940338
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170