Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 23:29 - Малко преди полунощ...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3991 Коментари: 21 Гласове:
6



Ох, признавам си – нищо не разбирам от мъже. Винаги съм заявявала, че са първосигнални и смотани и че има определени рецепти и трикове, които да използваш и прилагаш, както и въдици, които те захапват. Продължавам да мисля по този начин, но има един проблем – защо не можеш да го правиш с тези, в които си влюбен?

Влюбена съм – от няколко месеца и за първи път не мога да контролирам чувствата си и ги усещам, че са истински. За първи път консумацията е на нулево ниво, а аз се държа по-зле и от кифла. За първи път правя толкова романтични неща и потъвам в нечии очи по този начин и за първи път виждам това в човека срещу мен. За първи път всички знаци говорят, че има нещо повече и въпреки това нищо не се случва.

Понякога побеснявам сама на себе си, защото това състояние ме кара да искам да крещя. За мен не съществуват други мъже. В последните два месеца получих две сериозни предложения за женитби и признания от няколко мъже за това колко съм прекрасна и как това състояние не е нормално.

Понякога просто плача – наливам си вино в изискана чаша, усилвам до дупка Нина Симон, паля свещ и просто си позволявам да се удавя в сълзите си. В последните седмици това ми състояние се задълбочава и ситуацията ме прави много повече нещастна, отколкото щастлива.

Често си казвам, че няма повече да му отговарям и вдигам телефона, че няма да го заговарям в скайп и че няма да се поддавам на евтините му провокации. В последния месец ми става все по-трудно, а и не е като да не се виждаме почти всеки ден.

Държи се непоследователно – интересува се и познава приятелите ми, но не ме среща с неговите/той също не се среща с тях/. Гледа ме с обожание и ме докосва плахо, а в следващия момент ми разказва за някакво момиче, с което е бил. Разказва ми интимни подробности за себе си, а след това става студен и дистанциран.

Не знам какво да правя. Искам да го целуна, а не мога. За първи път не мога да направя първата крачка. Била съм влюбена много пъти /или поне съм имала всички симптоматики/, но никога не съм била толкова безпомощна, а той ми разказва за единствената си любов от преди година.

За първи път в живота си не знам какво да правя. Искам да му изкрещя, че го обичам и че обичам всичко, което е и което не е, защото е съвършено балансиран, но знам, че ако го направя той ще си тръгне.

За първи път в живота си се замислям да си тръгна първа, защото ако остана означава да се превърна в приятел.

За първи път в живота си виждам мъж, който се притеснява от всичко, което съм – притеснява се от мисленето ми, от желанието ми да помагам на хората, от искреността ми, от възпитанието ми. За първи път чувам толкова често да ми се повтаря, че съм права.

За първи път си задавам въпроса дали това няма да е последният.



Тагове:   малко,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - kef.....
07.12.2009 23:48
"Влюбена съм – от няколко месеца и за първи път не мога да контролирам чувствата си и ги усещам, че са истински"

няма последна любов, живей тази без страх и без минали истории,ако не разбира от половин дума кажи му цяло изречение...това е живота пакост,минава...


цитирай
2. totenlicht - и това ще мине, спокойно. знаеш ли ...
08.12.2009 10:32
и това ще мине, спокойно. знаеш ли колко пъти точно тези разговори за "единствени" и "големи" любови, водят до нещо още по-голямо? :)
цитирай
3. bongobongo - Bongo..
08.12.2009 11:32
незнаеше какво да ти каже...освен дерзай!;):):)
цитирай
4. pipil - Разбира се -дерзай! Колкото и лю...
08.12.2009 12:27
Разбира се -дерзай! Колкото и любови да имаш,винаги има една по- различна,и ако тази е точно такава ще съжаляваш по- късно.А няма нищо по човъркащо съзнанието от това да си задаваш въпроси от сорта на -"ами ако "
цитирай
5. lupunel - и това ще мине, спокойно. знаеш ли ...
08.12.2009 12:57
totenlicht написа:
и това ще мине, спокойно. знаеш ли колко пъти точно тези разговори за "единствени" и "големи" любови, водят до нещо още по-голямо? :)

Разбира се чe ще мине:)
цитирай
6. pakostinka - Бамболка,
08.12.2009 13:53
права си - животът минава и за съжаление или за радост - все по-бързо.

Тотен,
а ако има една, която води до нещо различно и я изпусна?

Бонго,
ех, а колко е трудно с това дерзаене.

Пипил,
дори само заради това си заслужава да го направя, но ако не е тя и загубя човека?

Лу,
та ти си само на 18 - много ти разбира на теб главичката :)))
цитирай
7. bongobongo - Hm!!!!
08.12.2009 14:13
Как да не знам..как!?
Много добре знам...и затова се опитвам поне на някой друг надежда да дам...защото за себе си зная че надеждата движи света-докато вярваме в нея..после идва НИЩОТО...всъщност то отдавна е дошло ..но да не те обезкуражавам ;)
Търси...търпението..понякога -но само понякога се възнаграждава..какъвто ти бил късмета е често..Но я стига ,да млъквам че стана протяжно дълго..и тъпо разбира се:):)
цитирай
8. pakostinka - Бонго,
08.12.2009 15:21
а ти надяваш ли се все още?
цитирай
9. sis - давай смело
08.12.2009 15:22
няма какво да се губи!
или ще стане, или няма да стане - няма чак толкова много варианти.
Ако не стане сега, може да стане след година - пак няма какво да губиш. Щял да избяга, ми да бяга, значи не е твоя човек!

Късмет! :):):):)
цитирай
10. pakostinka - Сис,
08.12.2009 15:34
точно сега обмислям варианта да поставя нещата по този начин, но за съжаление има едни усложняващи нещата обстоятелства, които не зависят от мен, но пък ще намеря начин да ги избегна :)))
цитирай
11. bongobongo - Tайно се надявам...
08.12.2009 15:37
pakostinka написа:
а ти надяваш ли се все още?

въпреки че за пред другите го играя непукист, който знае всичко за шибания живот и нищо добро не очаква;)
Но ти мен ме остави...аз съм тъпо парче-общо взето:):):)
цитирай
12. pakostinka - Ех,
08.12.2009 15:46
Бонго, всички го играем корави момичета и момчета за пред обществото, а и защо да те оставя - харесвам тъпите парчета, само с тях мога да се съизмервам - острите много ме боцкат :)))
цитирай
13. bongobongo - Дръти козел -взел дал съм аз...
08.12.2009 15:54
pakostinka написа:
Бонго, всички го играем корави момичета и момчета за пред обществото, а и защо да те оставя - харесвам тъпите парчета, само с тях мога да се съизмервам - острите много ме боцкат :)))

При това ..как да ти кажа,търсих,търсих любовта...но тя като хоризонта..колкото повече се приближаваш толкова повече ти бяга;):):)
Разбира се че може да се майтапим и базикаме тук виртуално-немаш грижи приятелче:):):)
Пък обществото..то е брат ..абе голема гад ако питаш мен!
И какво е обществото пред Великата природа..-едно голямо нищо бих рекЪл аз-Ме-хе-хе
Пакостей си на воля и се не тръшкай...живота е това батка което както и да го прекараш..все ще свърши..хаха(смея се на глупоста която измъдрих!:):) )
Засега е това ...ако има нещо питай -винаги съм готов за тъпизми и съвети..ето още един:
Не ми вярвай на нито една дума-хроничен лъжец съм(даже тренираям пред огледалото-верно не лъжа)-това бе истински случай(защото си го измислих сам!):):):)
цитирай
14. pakostinka - :)
08.12.2009 15:58
Бонго, обещавам, че вече ще се обръщам към теб за съвети и насоки, защото звучиш мъдро и ерудирано, пък макар да си лъжльо ;)
цитирай
15. bongobongo - О,да..такъв съм!(за моя радост;) )
08.12.2009 16:10
pakostinka написа:
Бонго, обещавам, че вече ще се обръщам към теб за съвети и насоки, защото звучиш мъдро и ерудирано, пък макар да си лъжльо ;)

Освен че съм подъл,гаден..мръсен-Не(къпах се!)и жесток нищожник го раздавам и съветчия..а щях да пропусна и художник,ако ти трябва и критик и адвокат (става въпрос че нявга по кръчмите(когато още пиех-сеха не пия!)лъжех наивните селяни и им отмъквах продукцият и какво дойде...)
Да не пропусна много подкупно копеленце съм!(приемам всякакви подкупи,парични,материални и прочие...ако ти се намират и някакви си там излишни 10 000 евро да знаеш че ще ги взема да видиш че съм човек и правя и услуги-...ми да бе!)
Надявам се че ти разведрих деня:):):)
цитирай
16. pipil - Неможеш да го загубиш- той ще си е ...
08.12.2009 17:01
Неможеш да го загубиш- той ще си е твой! Само ,че той не знае колко може да загуби!

цитирай
17. pakostinka - Бонго,
08.12.2009 20:35
аз пък съм много добър стратег - ако ти се намират 10 бона споделиги ги с мен - ще делим само печалбата ;))))

Пипил,
ах, а колко искам аз да съм негова и да ме поиска :))))
цитирай
18. stone - ех, и ти...
11.12.2009 17:07
аз май и преди съм ти казвал, но няма да е излишно да повторя: жена ако иска мъж, работата лесна:
- каниш го у вас
- пускаш там нина симон и наливаш виното в две изискани чаши
- събличаш се гола

и хайде работата опечена. виж, мъж ако обича жена, често пъти не е толкова лесно.
успех!
цитирай
19. анонимен - Абсолютно вярно!
22.12.2009 16:18
stone написа:
аз май и преди съм ти казвал, но няма да е излишно да повторя: жена ако иска мъж, работата лесна:
- каниш го у вас
- пускаш там нина симон и наливаш виното в две изискани чаши
- събличаш се гола

и хайде работата опечена. виж, мъж ако обича жена, често пъти не е толкова лесно.
успех!

Ако тогава не е сигурен какво да предприеме...
най-малкото не те заслужава
цитирай
20. анонимен - tova e kato da si....
29.12.2009 00:14
tova e kato da si vliuben v snezinka - nemozesh da ia dokosnesh, nito da ia vzemash za sebe si, nito... Prosto ako posegnesh ste ia raztopish. Pokazi mu, che dori i da te raztopi niama da te zagubi i gledai kakvo stava. Tova sam go vizdal i rezultata e bil potresavast ;) Uspeh
цитирай
21. анонимен - :)
09.02.2010 09:36
Ти си щастлива, но ще го разбереш после.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940264
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170