Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2009 16:35 - Шизофренно-романтични отклонения
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1891 Коментари: 5 Гласове:
2



„В какво се превръщат мечтите”…гледали ли сте този филм?

Аз, да. Вчера говорих с един човек за него, а днес просто го изгледах.

Сега, няколко минути, след като направих нужното, за да спрат да изтичат секретите ми, продължавам да изживявам видяното.

„В какво се превръщат мечтите ни”… или „в какво се превръщат мечтите ни?”

Един от въпросите, които си зададох след  филма е каква е интонацията. Как завършва това изречение? Каква е интонацията му? Какво цели този филм? Дали се стреми да ни покаже нещо или просто ни провокира да си задаваме въпроси? Дали цели да повярваме в съществуването на сродните души или просто е съвременна интерпретация на остаряла и покрита с забвение приказка?

В какво се превръщат мечтите ни?

До къде можем да стигнем ,мечтаейки?

Дали наистина сме толкова големи колкото са имагинерните ни представи за света, който ни обгражда?

Как изглеждам аз в мечтите си след 10 години?

Ще успея ли да се доближа до този образ?

Колко съм готова да платя, за да спася душите на тези, които обичам?

Това, което съм аз ли съм или съм се проектирала по този начин, защото някой на когото държа е казал, че харесва този тип отношение и поведение?

Знам само, че това не е филм, който дава отговори. Той задава въпроси. Отваря сърцето ти и напъхва три тампона памук в него, а решението дали сърцето ти ще зарастне и започне да пулсира отново или ще умреш от кръвозагуба е единствено твое. Решението е твое, но носиш отговорнос – отговорността за хората, които обичаш и те обичат.

„ - Понякога, когато печелиш, губиш – каза ТЯ

-Понякога, когато губиш, печелиш – каза ТОЙ”

 

 



Тагове:   отклонения,


Гласувай:
2



1. martito - Много силен филм наистина. . . С м...
06.09.2009 17:46
Много силен филм наистина... С много въпроси, много любов, много живот..
цитирай
2. анонимен - ти въобще имаш ли представа какво е ...
06.09.2009 18:37
ти въобще имаш ли представа какво е това "шизофренен"? аман от хора, дето използват думички наляво-надясно без да си имат и идея от значението им. четете бе, кво толкова ша ви стане
цитирай
3. pakostinka - Martito,
06.09.2009 19:04
прекрасен е, а аз имах честта да го гледам за първи път, което само по себе си е неописуемо :)

Огън и лед,
можеш ли да си представиш, че имам представа? А ти можеш ли да си представиш, че въпросното понятие може да се натовари и с метафоричен смисъл?
цитирай
4. анонимен - имаш дръжки /ама може и да си се ра...
06.09.2009 19:09
имаш дръжки /ама може и да си се разровила в гугъла и да си прочела нещо последните 10 мин/.
а и сори, ама аз не бих метафоризирала нещо толкова сериозно, а ти в качеството си на каква си го позволяваш не ми е ясно. хайде и със здраве
цитирай
5. pakostinka - fireandice,
06.09.2009 21:48
знаеш ли, понякога се дразня, когато неинформирани относно житието и битието ми хора, влизат в роля на морални съдници и се опитват да ми дават тон в живота.
Хайде с теб да пропуснем този момент, а?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949231
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170