Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 13:39 - Един от днешните поводи да се усмихна...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1808 Коментари: 6 Гласове:
1



След като установих за пореден път висшата форма на лицимерие, интригантство и безпринципно поведение на загубило се в слузта си безгръбначно, демонстрирано от шефката ми установих, че съм била баси говедото и че съм чакала много дълго.

Абе доста неща разбрах за двата часа, в които говорих с колегите и времето, когато съм била в отпуск.

Винаги съм се чудела как такива хора оцеляват толкова време в бизнеса и запазват репутацията си. Явно заблуждават добре.

Та след като беснях, излизах, подреждах, събирах си багажите и всякакви други неуспешни дейности препрочетох едно определение за мен и ми стана толкова топло и спокойно.

Благодаря ти за това:



Радка е най-великата жена в съвременната трагична и мрачна епоха..
.
...усмихна ме и прогони част от бесовете ;)





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - pakostinka
03.09.2009 14:14
Администрацията е змиярник навсякъде и в София и в провинцията. Мани, мани..
цитирай
2. pakostinka - Mirandolina,
03.09.2009 14:17
няма да се предавам - обещавам, ама обещай, че и ти няма да се предаваш :)

Смани,
аз в момента не съм в администрация, което е по-отчайващото в случая.
цитирай
3. анонимен - Автора!
03.09.2009 15:17
Какче, ти ще станеш по-велика дори от Айн Ранд... :)
цитирай
4. pakostinka - :)))
03.09.2009 16:18
Като стана велика, обещавам да обявя вдъхновителите си - ще те качим на пийедестал :)

Благодаря отново, какиното ;)
цитирай
5. анонимен - като се развихриш нямаш спиране :-))
04.09.2009 01:49
тъкмо щях да се цупя че си ми изтрила коментара дето ти пуснах на по-по-предния постинг и открих ,че вместо под поста ти съм ти го изпратил на ЛС .
Съвсем съм се сдухал напоследък и не знам на кой свят съм .
Разбирам ти чувствата в момента , защото преживявам същото . Хем бих дал половината си живот да напусна , хем знам че след 15 дни като приключим сезона и ме освободят , ще ми липсва цялата тази идиотщина .
Да не ти пука обаче . Няма нужда да ставаш велика , защото ти си си велика . Което , разбира се е малко плашещо за околните , но ще свикнат с времето :-))
Пожелавам ти много усмивки ! Дори и без повод като днешният .
цитирай
6. pakostinka - :)
04.09.2009 06:41
Sartorium, аз никога не трия коментари, особено ако са смислени, а това, че си объркал коментара с ЛС е нещо, което ми се е случвало и на мен, кото означава, че няма да ви трепем :)
Надявам се околните да свикнат с лудостта ми, която някои по-тактични особи наричат гениалност.
Усмивки и от мен :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952472
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170