Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 14:43 - Направих го!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3330 Коментари: 17 Гласове:
1

Последна промяна: 02.09.2009 14:43


Казах, че напускам в края на септември.

Направих го, въпреки предупрежденията на приятелите ми, че кризата е голяма и е важно да имам работа преди да напусна.

Направих го, въпреки съветите на други да договоря нещо на парт тайм.

Направих го, въпреки опасенията на близките ми, че няма да се справя сама в новата ситуация и страховете на родителите ми.

Направих го, защото беше крайно време и отдавна спрях да се чувствам добре.

Направих го, защото информацията за чужди интриги ми идва в повече.

Направих го, защото не виждам смисъл от работата си, а не искам да бачкам само за пари.

Направих го, защото за да откриеш нещо ново, трябва да скъсаш веригите, прдържащи те към старото.

Направих го и се чувствам толкова лека и щастлива.

Направих го и се чувствам горда със себе си, защото направих така, че разговорът протече по най-перфектния начин.

Направих го и летя, защото прекратяването на отношенията точно по този начин значи много за мен.

 





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubopitstvo - Смело момиче
02.09.2009 14:46
Стискам палци и дано!
цитирай
2. totenlicht - честито. най-накрая :) много ...
02.09.2009 16:08
честито. най-накрая :)
много ясно, че ще се справиш!
цитирай
3. pakostinka - Любопитство,
02.09.2009 16:14
не съм чак толкова смела, колкото звуча :)

Тотен,
а дано...ама от колко време го мислех не е истина :)
цитирай
4. mathilda - успех!
02.09.2009 16:38
и само напред! :)
цитирай
5. totenlicht - абе много - малко, няма значение. ...
02.09.2009 17:22
абе много - малко, няма значение. мислила си го колкото трябва, че да се почувстваш сигурна да го направиш.
важното е, че оттук нататък само по-добре ще става.
споко, говорила съм с човека :)))
цитирай
6. blagorodnik - Браво!
02.09.2009 21:42
И аз бях така в началото като напуснах, а после ... идва страхът и милион въпроси, но до този момент има още малко време - сега се наслаждавай на еуфорията от свободата да вземеш решение и да го изпълниш :)
цитирай
7. pakostinka - Mathilda,
02.09.2009 23:01
благодаря - то няма накъде в друга посока да ходя :)

Тотенски,
с кого си говорила, сестро? С Всевишния ли? :)

Благородик,
усещането за освобождаване е велико :)
цитирай
8. анонимен - да не те отчайвам
03.09.2009 02:09
сестро, от една година седя вкъщи. напуснах по горе- долу същия гениален начин :))
не се оплаквам в никакъв случай, но не е лошо да се насладиш на моментната еуфория... изцяло :)))
цитирай
9. анонимен - :-) Сладурана си
03.09.2009 06:48
ама защо трябва целия свят да знае, че напускаш?:-). И аз съм уволнен и без работа от 3 месеца, ама освен хората, за които това нещо има значение - в смисъл биха ми помогнали да си намеря работа евентуално, никой друг не знае. Родителите ми - хептен. Какво, те ли ще тръгнат да ми търсят работа? :-)
цитирай
10. pakostinka - Dilution,
03.09.2009 08:35
все си мисля, че имам достатъчно добър бекграунд, за да не ми се налага да стоя твърде дълго в къщи, но пък винаги го има и другия вариант - така или иначе си кеся у дома, поне едно дете да взема да отгледам :)

Анонимен 9,
защото съм такава - когато съм щастлива или горда с нещо или някого искам целият свят да разбере. Защо пиша за любовните си разочарования, за моментните си просташки състояния, защо пиша за мръсотия?Защото съм впечатлена - нещо ме е погъделичкало или пронизало - затова.
А пък семейството се информира, не за да тръгне да ти търси работа, а за да са запознати със ситуацията и да бъдат успокоени...ама пак си казвам - това си е моята шантава философия :)
цитирай
11. stone - браво ради
03.09.2009 09:44
честно казано, чудех се кога ще го направиш - след серията постове за злобни шефки и тъпи задачи...
кураж и успех на новото място, каквото и да е то, а съм сигурен, че ще дойде скоро.
цитирай
12. soho - Браво,
03.09.2009 10:22
сега смело напред, работа има :)
цитирай
13. pakostinka - Stone,
03.09.2009 10:47
честно казано се чудех защо толкова го отлагах, а новото място да ме чака и да се стягат колегите :))))

Сохо,
и аз лежа на тази кълка - дано да се окаже правилната ;)
цитирай
14. totenlicht - с когото трябва, Пакост. :) освен ...
03.09.2009 12:43
с когото трябва, Пакост. :)
освен това ти хвърлих боб. и го разбърках с пресен пилешки крак. а както знаеш - тоя метод е изпитан и не лъже :)
цитирай
15. pakostinka - Аааа,
03.09.2009 13:23
вярно, че ти си имаше някакъв твой си бог, ама как се казваше? Мумфу?
Той от добрите ли е? :)
цитирай
16. saniko - .
03.09.2009 13:36
..желая ти успех!
цитирай
17. pakostinka - Благодаря,
03.09.2009 13:39
Санико :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952588
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170