Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2009 12:27 - Мултифункционално... по понеделнишки!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4745 Коментари: 21 Гласове:
5

Последна промяна: 03.08.2009 12:27


Умрам си да съм мултифункционална, бате. Шефовете ми и те мрат да ме правят да съм мултифункционална.

Потрябвал му договор на някой? Радка ще го напише.

Трябва да се разработи проект, без значение дали ще е по оперативната програма за околната среда, развитие на човешки ресурси, административен капацитет или по „селската програма” ? Радка е най-добрата.

Трябва да се направи обучение на шайка идиоти? Само Радка може да ги укроти.

Концепция за кампания? Е, как – Радка е нашият човек.

Трябва да се вдига телефона, да се поддържа комуникация с партньорите, да се управлява програма, да се правят анкетни карти, стратегии за развитие на територии, комуникационни стратегии? Ма, моля ви се – Радка ще се справи с всичко.

Уважаеми колеги,

Знам, че съм прекрасна, справям се с всичко, тъпа и упорита съм и не мога да търпя поражения, ама моля ви се – не съм богиня. Аз съм една тъпа гъска, която колкото и интелигентно да изглежда не е учила, камо ли пък да е сполучила в съставянето на договори, регламентиращи разходването и отчитането на определени средства.

Не съм учила и за това как да правя комуникационни стратегии, а озъптяването на говеда ми го премахнаха като дисциплина от лятното училище в обора на село.

Скъпи шефове,

 моля ви, припомнете си какво е вписано в длъжностната ми характеристика, за щото не правя нищо от това, за което ми се плаща и не ми се плаща за нищо от това, което правя. Много обичам да съм широкосроена, всичкознаеща и мерудията, която се озовава на всяка манджа, ама малко започвам да откачам вече.

Любими кметове и зам.-кметове,

Много ви моля да спазвате йерархията, които сами сте си създали. Когато един човек е експерт по проект, не може да очаквате да ви информира какво прави техническият сътрудник. Това го прави координаторът и/или ръкововителят на проект. Знам, че съм прекрасна, отзивчива и звуча компетентно /това го каза един колега/, ама моля ви се – не ми е работа по цял ден да ви оправям бакиите с хора, намиращи се на 3 метра от вас, при положение, че аз съм на 200км.

Уважаеми блогъри,

Скоро имам рожден ден, подарете ми нещо мултифункционално и нечупливо, за да се вдъхновявам и да го навирам по съответните дупки на всички дебили, които очакват от мен чудеса, но най-вече, да си го навирам по моите дупки, защото от проклетия и упоритост, вярно ги правя и положението не става никак розово.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Добре,
03.08.2009 12:43
добре каза си го как си е..:)
цитирай
2. gothic - Пакост,
03.08.2009 12:46
на всяко работно място има три категории хора:х кариеристи-натегачи-връзкари, които правят кариера, пари (а някъде и рушвети); мъртви души, ходещи на работа за тредов стаж и социален контакт и накрая работния добитък - влачещ на груб останалите две категории. И така е навсякъде, без изключение
цитирай
3. pakostinka - Smani,
03.08.2009 12:48
казах си го, да. И на кметовете и на шефовете им казах, щото то като запаля моторетката, не мога да спра :)

Готик,
знам, че има, ама на фона на предстоящата отпуска, цялото стадо говеда на гърба ми ми додоха у повече :)
цитирай
4. gothic - Що ли
03.08.2009 13:04
ми е познато от някъде? Прибирам се вечерта от работа - сутринта тръгвам за Балчик. Прибирам се вечерта от Балчик - сутринта на работа...пък и там телефонът периодично звънеше на служебно. Ебаси и отпуската, ебаси и почивката!!!
цитирай
5. pakostinka - Охо,
03.08.2009 13:10
Готик, мисля, че те водя -тази година 10 дни от отпуската ми са, за да работя и да бавя говедата :)
цитирай
6. sowhat - уф
03.08.2009 13:19
това все едно аз съм го писала.

в събота напечатах един лист:

уважаеми, аз не съм измекяр

:))
цитирай
7. pakostinka - Соу,
03.08.2009 13:21
а какво направи с листа? :)
цитирай
8. gothic - Наравно сме
03.08.2009 14:06
щото аз ще си остана само с тези десет дни :Р
цитирай
9. pakostinka - Готик,
03.08.2009 14:13
в такъв случай да пием за магаретата и черноработниците ;)
цитирай
10. gothic - Пакост,
03.08.2009 14:28
на работа съм, но след нея с удоволствие ще пийна една "Спаси мъжа" за твое и мое здраве 7)
цитирай
11. pakostinka - Готик,
03.08.2009 14:37
и аз съм от тези, които спасяват мъжа, защото много малко останаха. Скоро ще има питие, което да апелира "спаси жалкото подобие на мъж", защото няма да останат дори такива ;)
цитирай
12. baletlnetpepas - Хм
03.08.2009 18:28
наистина ме затрудни, всичко което имам е строго профилирано и няма никаква мултифункционалност. Какво ли да ти подаря?
цитирай
13. pakostinka - БТП,
03.08.2009 22:48
като начало, можем да приемем и нещо специализирано, но с подходящата насоченост. Имаш ли нещо предвид? :)
цитирай
14. julllinkata - Ше ти даря една мултифункционална лопата
04.08.2009 08:31
Да сА бийм по главите с нея:Р Дишай, мултифункционална ми любима:) :***
цитирай
15. pakostinka - Джулс,
04.08.2009 09:28
аз хубаво ще дишам, ама кой знае какво ще се роди :)
А иначе, любима - какво стана с нашата бира в парка? :)
цитирай
16. totenlicht - а какво стана със свободната кок...
04.08.2009 10:49
а какво стана със свободната кокошка? това да не е от свинския грип да си развила мутация тип патка?
цитирай
17. pakostinka - Тотенлигченце,
04.08.2009 11:28
как какво става с кокошката? Тук си е и се вихри изключително активно, като пръска перушина и мята яйца навсякъде. Патешкият ген, биде привнесен от птичия грип преди две години, който мръсно удари основно човчицата и главичката ми. Чакам сега да ме удари свинският - най-вероятно ще ми пораснат 6 чифта цицки...уха, свободна кокошка, с патешки акцент и 12 цицки...усещам, че ме чакат добри времена :)
цитирай
18. stone - че като не стана ти шефка...
04.08.2009 11:49
нали бяха ти предложили миналата година, ти се отказа. сега щеше ти да юркаш така някого, а той теб да псува. вместо обратното.
цитирай
19. pakostinka - Аааааааа,
04.08.2009 11:51
айде сега - бъркай с пръст в раната и го върти. Тцтцтц... :)
цитирай
20. sowhat - закачих го зад гърба си
04.08.2009 12:37
да четат идиотите!
цитирай
21. анонимен - ей браво!
04.08.2009 22:37
ще си го разпечатам и аз, з а да си го закача на стената!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949405
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170