Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 16:30 - Шестте неща, които ме правят щастлива
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3058 Коментари: 18 Гласове:
4

Последна промяна: 20.07.2009 19:53


          И като виден последовател на великия Smani, да си напиша и аз моите:

     1.  
Да чуя „Обичам те”, когато цялото ми същество желае да изкрещи тези думи на човека, който ги изрича.

           2.  Да знам, че всичките ми любими  хора са на максимум 600 км.  разстояние от мен и че са здрави и щастливи.

           3.  Да усещам, че нещата, в които вярвам и правя си заслужават и имат смисъл.

           4.  Да бъда искрена и пряма с хората около себе си, да знам, че ме приемат такава         каквато съм и да съм уверена, че подхождат по същия начин, в общуването си,  с мен.

          5.  Да съм споделена и да споделям…да обладавам и да съм обладавана…да провокирам и да съм пенетрирана…да съм с партньор, който умее да ми връща топката и да поема волетата ми.

          6.   Да се завръщам  и да преоткривам „у дома”.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. damnation - Супер неща :) Май контекста беше да ...
20.07.2009 16:42
Супер неща :) Май контекста беше да се изброяват "дреболии" а ти си описала важни неща, но пак си е супер :) Поздрави :)
цитирай
2. smani - Пакостинка
20.07.2009 16:56
:)))))
Какъв беше тоз великия... :) Яка реклама ми дръпна.. Благодаря!
Съдържателно, както винаги във ваш стил госпожице Пакостинка. Сега моите щастливости бледнеят пред вашите. :)
цитирай
3. pakostinka - Damnation,
20.07.2009 18:10
аз съм пропуснала контекста /както обикновено/, но за отплесването и объркването - Смани е виновен - аз от него видях :)
Иначе...мерси :)

Смани,
ма как какъв беше? Вие не го ли познавате - той е единствен, неповторим и неподражаем :)
Съдържателно, както винаги обличам с думи, факсовете, които получавам и все пак...вашите щастливости, никога не биха могли да избледнеят :)...аз ще се погрижа да не ги пече много слънце :Р
цитирай
4. smani - Впечатляваща
20.07.2009 18:22
загриженост госпожице Пакостинка! :)
Ами този КОНтекст и аз съм го пропуснал в следствие, на което нашите щастливости са изпълнени със съдържателност и важност. С една дума вдигнахме летвата. Да му мислят другите. :)
цитирай
5. pakostinka - Уважаеми Smani,
20.07.2009 18:29
загрижеността ми е истинска и неподправена, но не си мислете, че е безплатна - със сигурност ще си поискам нещо, а дали ще ми се даде е друг въпрос.
А, благодарение на случилото се недоразумение, не успях да споделя за малките си, очарователни недостатъци, свързани с бране на цветя, тормозене на хора и щипане на куета, които ме карат да се чувствам НАЙ-ЩАСТЛИВИЯТ челувек у мира :)
П.П. Внимавайте поне с конете, щото кобилките не са опасни, ама животните с големите пръти...лелееее :)
цитирай
6. анонимен - О, Yeah!
20.07.2009 19:34
О, Yeah!
цитирай
7. smani - Наистина
20.07.2009 19:36
ужасяващо недоразумение. Ще остана с чувство на вина в близките няколко часа. Но какво да се прави аз винаги не съм доразбрал нещата. Не е за севте, както се казва.
:))) Големите пръти - духът на зайко байко се завръща. :)
цитирай
8. pakostinka - Тлнет123,
20.07.2009 19:41
знаех си, че ще се впечатлиш :)


Смани,
само не си режете вените, че ще ми тежите на съвестта няколко часа :)
А духът на Зайко...той винаги е бил тук, ама показваме малко романтика, щото да има по малко за всички шаранчета :)
цитирай
9. анонимен - знаех си, че ще се впечатлиш :) ...
20.07.2009 19:48
pakostinka написа:
знаех си, че ще се впечатлиш :)


Паки, мен ме впечатлява всичко на 2 крака, което има цици!
цитирай
10. pakostinka - Хм,
20.07.2009 19:52
значи не бързай да се впечатляваш, тъй като не е ясно дали имам тапицерия на гръдния кош или природата си я е спестила :)
цитирай
11. анонимен - значи не бързай да се впечатляваш, ...
20.07.2009 20:04
pakostinka написа:
значи не бързай да се впечатляваш, тъй като не е ясно дали имам тапицерия на гръдния кош или природата си я е спестила :)

Аааа, аз като се срещнахме хубаво те огледах!
цитирай
12. pakostinka - Аааааааааа,
20.07.2009 20:08
аз пак съм пропуснала, както момента на срещата, така и на оглеждането...явно си доста деликатен :)
цитирай
13. анонимен - аз пак съм пропуснала, както мом...
20.07.2009 20:10
pakostinka написа:
аз пак съм пропуснала, както момента на срещата, така и на оглеждането...явно си доста деликатен :)

Не помниш ли как ме предизвика да се срещнем и аз само това и чаках, веднага дотърчах! ИзпОтих се от бързане! Аз съм незабравим, няма как да не си спомняш невероятната ни среща, едва ли си имала друга толкова вълнуваща като тази!
цитирай
14. pakostinka - Мдам,
20.07.2009 20:13
вече си припомних :)
Явно при мен, ключовата дума е "предизвикателство" :)
И да...не съм имала по-впечатляваща :)
цитирай
15. анонимен - вече си припомних :) Явно при мен, ...
21.07.2009 00:26
pakostinka написа:
вече си припомних :)
Явно при мен, ключовата дума е "предизвикателство" :)
И да...не съм имала по-впечатляваща :)

O, Yaeh!
цитирай
16. pakostinka - Тлнет123,
21.07.2009 11:00
повтаряш се, а това не е хубаво за имиджа на най-великия и най-готиния блогър :)
цитирай
17. viki11 - И да уважаваш не само "свои...
22.07.2009 14:53
И да уважаваш не само "своите" хора. А и тези другите, и тези в интернет, които не познаваш. И тези, с които някой понякога си играе на измислени игрички.
цитирай
18. pakostinka - Вики11,
23.07.2009 00:09
винаги съм уважавала другите хора, особено тези в интернет :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951835
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170