Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 14:57 - Второ спамче :)
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1102 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2009 14:59



Драги ми смехурковци,

 

 

 

Днешният ден е изпълнен с емоции, породени от огромен вътреличностен конфликт.

 

 

Както предполагате, аз съм от момичетата, които всяка сътрин си влизат първо във фейсбука, пощата, скайп и задължително в няколко сайта за дневни, седмични и нумерологични предсказания.

 

И днес денят ми не премина по по-различен начин, но съм много притеснена. Един от дневните ми хороскопи гласи следното: „Най-добре ще се почувствате в уединение и без компания. Марс повишава сексуалността ви, но пък не успявате да контролирате емоциите си. Това ще ви създаде неприятности.”

 

Ми не мога да разбера. Обикновено, когато съм с повишена сексуалност предпочитам компания. Освен това, обичайно не умея да контролирам емоцииите си, което не знам как е свързано с Марс. Може би, се има предвид сексуалната емоция и последващото овлажняване? Дали астрологът не е притеснен, че количеството паднали валежи е твърде голямо и ако взема и аз емоционално да се обливам, ще се случи Апокалипсис? И освен това – кое ще ми създаде неприятности – това, че ще съм уединена и никой няма да ме слуша или повишената ми сексуалност, или пък влагата?

 

 

Объркана съм, скъпи смехуранковци.

 

 

Ще се пръсна!
Моля ви, кажете ми какво да правя – половината ден отмина, а аз все още не съм убедена, че съм постъпила правилно.

 

 

А ако объркам пътя и това започне да изглежда като бунтовническо поведение на звездите?

 

Моля ви...само вас си имам. Помощщщщщщщ!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - А на
03.07.2009 16:02
този етап влагата как е?
цитирай
2. julllinkata - хаххаха
04.07.2009 14:33
Пакостинкееее, недей откача, ма оу хаха :*
цитирай
3. pakostinka - Smani,
06.07.2009 11:18
с оглед и завишеното количество валежи - висока :)

Джулс,
ни мога, моуууууууууууу ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952802
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170