Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 11:48 - ...а ми се скъса и сандала ...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2200 Коментари: 11 Гласове:
0



От както, кака ви Пакост, реши да става позитивна, мила и сияеща, започнаха да и се случват интересни неща, които варират – от заявяване на желание за напускане на работа и пълен игнор от страна на шефовете, до изненадващо обяснение в любов от анонимен субект по имейл.

Периодът, в който настъпват поредица от метаморфози е свързан и със затвърждаване на уменията ми да се забърквам в каши, кашища и кашички.

Снощи беше една странна вечер – бири, приятели, глупости и говорене за избори.

Снощи щяха да ме напердашат или поне имах усещането, че ако не бях толкова далече, момчето от съседната маса щеше да ми извърти два шамара, за да ме накара да млъкна.

Всъщност, не искам да пиша за това за какво спорихме – искам да пиша за това какво усетих. Лавина от гняв, ярост, омраза, желание да бъдеш забелязан, оценен... всичко това, отключено само с темата „избори”.

Не знам какво се случва с младите хора, но знам, че не се чувствам добре, заобиколена от интелигентни типове, които са решили, че с анархисткото си поведение ще променят света.

Нямам никаква идея как мога да обясня на хората, че ако искаш да ти е чисто, просто трябва да хванеш метлата – същото е и със страната – просто вземаш бюлетина и гласуваш.

Понякога ми е тъжно, когато ми се каже „на никой в тази страна не му пука за мен, защо на мен трябва да ми пука за нея?” и отговорът ми е прост – на никой, никога няма да му пука за теб, докато не заявиш, че съществуваш, което не се случва на маса след 10-тата бира, а става, като отидеш да гласуваш.

Снощи казах подобни неща, а хората побесняха.

Миналият ден говорих с една приятелка и ми каза, как масово момичетата в 7 клас са в гей-двойки и си разменят клипове на секса, който правят. Аз онемях и си пожелах да не отглеждам детето си в такава среда.

Преди една седмица ми разказаха как 15-16 годишно момиче, попаднало на профила на един мъж в сайт за запознанства. Уговорили се да се качат на един и същ влак, намерили се и тя загубила девствеността си с него в миришещата тоалетната на същият този влак – 5 минути след като са се срещнали. Стоях и слушах и не знаех какво да си пожелая, освен да имам само синове.

Вчера, една пенсионерка се спря от другата страна на заведението, в което бях и ми поиска храна. Аз и дадох, а тя изрази претенции. Побеснях, гледах я и исках да и се разкрещя. Пожелах си да се науча да овладявам емоциите си.

Снощи...имах желание да размазвам хората...а ми се скъса и сандала.

Откакто реших за ставам мила, позитивна и сияеща, не мога да се отърва от хора и ситуации, които ме саботират.

И все пак...знете ли, че София, в 3 часа през нощта мирише на лилиум и липа и че да ходиш бос по асфалта, заобиколен от този аромат е приказно?




Тагове:   агресия,   дискусия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - не се давай!
10.06.2009 11:56
и аз в последно време споря за това, че не държавата, а ние сами сме си виновни, ама... хората сами трябва да стигнат до истината. Ако могат.

... да ходиш бос по асфалта е приказно, да!

:):):):)
цитирай
2. sowhat - разбрирам...
10.06.2009 12:45
и се радвам че си отгледах децата ( почти )
цитирай
3. totenlicht - аз пък съм прекалено уморена да се ...
10.06.2009 13:53
аз пък съм прекалено уморена да се ядосвам. а и всеки път, когато видя някой просяк с претенции се сещам за стойностните хора, изпаднали в такова положение, с които съм се запознала. за това се опитвам да ги разбера, преди да им се ядосам още повече.. нищо, че често няма какво да им се разбира..
а сандала.. ще го оправим и него :)
цитирай
4. totenlicht - п. п. за политика не се спори. . дори и ...
10.06.2009 13:55
п.п. за политика не се спори.. дори и основателните аргументи, казани на висок глас губат голяма част от основателността си..
цитирай
5. pakostinka - Тотенче,
10.06.2009 14:07
абе явно аз съм от типа хуманоиди, които никога не се измарят да спорят и да палят от четвърт, което обяснява умението ми да се забърквам в каши и кашички :)
А сандала - вече го лепих на "Лодки" и някъде след "Попа" отиде...нов ще да трябва :)

А за политиката...ех, не губят основателността си, но печелят опоненти с високи нива на тестостерон :)
цитирай
6. julllinkata - Милоооо
10.06.2009 15:48
да си купиш нови сандалки от марката "try walking in my shoes" by Depeche:P Мноо ясно, няма оправия и излизане на глава. НИ съ корай:*:*:*
ПП Аз ще гласувам, драга...па може след това пак бири, но на друго място:))))))
Цалюююф
цитирай
7. pakostinka - Джулс,
10.06.2009 17:36
ти и Илиянчо, сте моята гордост - радвам се, че поне вие заставате зад моята теза и ще я браните, отивайки до урните и гласувайки с умерзение :)
А пък аз нямам нищо против мястото, ама обещавам да не се поддавам повече на тази тема :)
П.П. Изкефи ме идеята да ми плащат за това, което говоря ;)
Мляс :)
цитирай
8. smileysmile - То винаги е така, решаваш да станеш ...
10.06.2009 19:57
То винаги е така, решаваш да станеш по-позитивен и мил и Съдбата, само за да ти го върне, едва ли не ти праща чума... И на мен ми се слчва честичко, така че не се притеснявай - не си сама (:
Относно гласуването - и тук съм много съгласна с теб. Може и да съм твърде мъничка, за да гласувам, но ако можех - бих го направила. Ако не гласуваш, значи признаваш, че не ти пука за тази държава и изобщо за средата, в която живеят децата ти. А за да очакваме промяна трябва да направим нещо по въпроса, вместо "да си правим вятър на устите".
Бих ти казала "По позитивно!" (типично в мой стил), но в случая ще мина и с пожеланието за усмихната вечер.

http://vbox7.com/play:ecb70381
цитирай
9. анонимен - аз ще гласувам
12.06.2009 14:44
напоследък все се чудя кой е най- достойния и за кого да гласувам.
1. Станишев (БСП) - то е типичната кукла матриошка. Преди изборите беше голям и хората го уважаваха но след всичките тези глупости който стори започва да става малък и малък
2. Борисов (ГЕРБ) - Един голям Великан . Много добър и честен ама и леко глуповат.
3.Доган- (ДПС) Бивш убиец сега просто шеф на Българите който се наричат турци
4.Сините ..... - те малко приличат на Левски. Винаги става шампион на България по футбол и винаги се осира като излезе на вън
5.АТАКА - начело с Болен Сидеров и филма как да излезеш от четвърти километър без да те хванат.
6.НДСВ - Идва Симеончо без нищо тръгва си с дворец. Що е то .. (легален крадец)

Радост Моля, те помогни ми за кого да гласувам ...
искам да гласувам но съм объркан
цитирай
10. jokera - Задраскай всички...
13.06.2009 08:39
...или напиши нещо за майките им лелите им или за целият род. Това пак си е някъква позиция. Най-тъпо е да стоиш безучастно и братята роми да решават политическата обстановка, а ти да се оплакваш, че "ДЪРЖАВАТА" е скапана.
За справка - кой ни избра президента Гошо?
Те на това разчитат. Че сме късопаметни.
цитирай
11. pakostinka - Анонимен 9,
14.06.2009 19:33
не мога да ти кажа за кого да гласуваш - ти самият си посочил и положителни и отрицателни характеристики. Достатъчно интелигентен си, за да прецениш, нали?
Помогнах ли? :)

Jokera,
и на друго разчитат - че сме гневни и негласуващи :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940552
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170