Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 23:31 - Последният ми песимистичен пост
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 994 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2009 23:49


Преди време ме попита какво искам, а аз ти отговорих, че знам.

Попита ме какво не искам и ти отговорих,ч е не искам да съм доминиращата кукла, около която се върти света.

Ти се изсмя и каза, че това е невъзможно. Каза ми, че независимо къде съм и каква съм – светът ще се суети около моята личност, защото съм създадена, за да блестя, да излъчвам самочувствие и да подтискам хората около себе си.

Тогава не разбра колко ме заболя – всъщност изобщо не разбра, че си ме наранил с думите си, защото не направих необходимото, за да ти покажа, че се е случило.

Преди време, когато вече знаех какво изпитвам към теб и колко съм влюбена правех всичко възможно, за да те накарам да се почувстваш като парче месо. Пробутвах те на жени с лоша репутация, желаещи единствено пенис в себе си за нощта, без да забелязвам милионите ти опити да прекратиш разговорите ни.

Преди време ти се обясних в любов – няколко дни, след като те бях пробутала на непретенциозен купувач, като евтина мръвка с изтичащ срок на годност.

Преди време ти се обясних в любов – няколко дни, след като ти бях подписала протокола за екарисажа.

Днес ,ти казах, че ми липсва общуването с теб, а ти ми отговори, че хуманитарните професии, като тази, която упражнявам са наситени с говорене и че е нормално да ми липсва плямпането по нощите.

Днес , те помолих да продължим от там, където бяхме преди да те залея с каскадата от обяснения на чувства и емоции, които изпитвам към теб, а ти ми каза, че знаеш, че съм се ебавала с теб и че не е било сериозно.

Днес , ти казах, че съжалявам за това, че кучето ти е починало и че не знам какво повече да кажа, а ти ме помоли да не казвам нищо.

Днес, разбрах, че за всичко, което не се случи помежду ни съм отговорна аз, защото си поредният, който не разбра колко съм искрена.

Днес, изглеждам прекрасно. Момчето от съседната маса, ми каза няколк пъти „наздраве” с чашата си, но така и не посмя да дойде на моята маса.

Днес, знам, че мога да имам всеки мъж, който пожелая, защото имам достатъчно голям антураж.

Днес, разбрах, че няма да имам теб, защото ...не можеш да приготвиш здравословна храна от месо, изпратено в екарисажа.

Днес,  ми показа, колко много сбърках с всичко, което направих.

Днес, искам да ти се извиня – знам, че е късно, но искрено съжалявам.

Прости ми! Можеш ли?





Тагове:   heart,


Гласувай:
0



1. soho - Ами...
09.06.2009 09:16
освен - добре дошла в групичката ;)
цитирай
2. stone - абе ради
09.06.2009 09:23
пред кого се унижаваш така? с какво го е заслужил?
айде стига бе.
свършиха се мъжете на света ли, какво? я горе главата!
цитирай
3. pakostinka - Сохо,
09.06.2009 15:36
моля те, запази ми място в групичката :)

Каменчо,
бе горе ми е - само се правя, щото да се появи благороден рицар, който да ме успокои :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951521
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170