Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 22:59 - Глупости от страната на сънищата!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 911 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2009 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Винаги съм се чудила какво се случва с човек, след като направи избор.

Няма значение какво е избрал -  важното е какво се случва с главният и избиращ герой – дали се чувства удовлетворен или по-скоро си разочарован?

Независимо дали, лирическият герой, избира да се обясни в любов на човека в когото е влюбен или просто преглъща всичко, оставайки несподелен...

Независимо дали решава да яде салата или пушени сиренца...

Независимо дали заявява, че е тук и сега и на разположение или просто си тръгва, без да се обърне...

Истината е, че след всеки избор, който направи съществото наречено „герой на литературно произведение”,  се чувства по-себе си и по-празен...

Започва  да търси обяснения за обстоятелствата и защо са се стекли по този начин.

Опитва се да открие логиката в свят на хаос и импулсивност.

И накрая...накрая остава  сам на брега на морето с вълните, които се бият в краката му с надеждата да изкарат на брега поне една морска звезда, с която да гледат заедно изгрева, заспивайки завинаги...или ...събуждайки се, променени до неузнаваемост!

П.П. Най-голямото  ми проклятие е, че винаги когато съм била искрена до безобразие и съм разкривала всичко, разголвайки себе си до капилярите в сърцето ми, тези пред които съм го правила, винаги са вярвали и са били убедени, че се ебавам с тях...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stone - кой е пък този, дето отказва на жена
09.06.2009 09:21
мен когато ми се обясни така някоя, гледам да не я разочаровам, а да й дам това, което иска...
е, поне за въпросната вечер ;-)
цитирай
2. pakostinka - Каменчо,
09.06.2009 15:04
бе не разбра ли, че си падам по некомерсиални и непопулярни смотльовци? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940580
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170