Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2009 14:18 - Аз, клишето...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5500 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2009 14:42


Можеш да разчиташ за всичко на мен”

„Обичам родината, мразя държавата”

 
Колко от нас се замислят за това, как се превръщаме в ходещи клишета?

Използваме едни и същи възклицания.

Обозначаваме различни обекти с идентични понятия.

Ходим на едни и същи места с едни и същи хора.

Трудно приемаме мнение и гледна точка, различни от нашите.

Мислим стереотипно и вярваме в нечии чужди думи.

 

Последните три дни чух  много клишета от млади хора, които се борят неистово с желанието на родителите им да ги вкрат в коловоза и които бавно и постепенно губят силите си.

Срещнах много възрастни, които носят бремето на стереотипите и се опитват да възпитават децата си в неклишета.

Докоснах се до истински човеци, които само и единствено, чрез клишетата можеха да ми обяснят колко щастливи са от това, което имат и чувстват и са.

Видях турци, които са много по-българи от мен.

Видях турци, които ме третираха като чужденка в България.

Усетих омразата срещу себе си и се возих в пълен с хора автобус, които не говореха на моя език.

Почувствах любовта на майката към бебето и, независимо, че не разбирах какво му говори, защото това не беше моят език.

В главата ми кънтеше клишето „Всички различни, всички равни” и за първи път почувствах как не се съгласявам с това клише.
Аз не бях равна!



Тагове:   клише,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Даам ,
06.04.2009 14:27
тъкмо когато влезем в някое удобно стереотипче и се намира някой да ни го разчупи :) Всеки ден ни е еднакъв и различен . Такъв си отива целият ни живот . Остават емоциите и чувствата - да си блъскаме главите над тях ...
Поздрави !:)
цитирай
2. pakostinka - Уфффф,
06.04.2009 14:46
Сарториум, толкова щях да съм шастлива ако си блъсках малката главичка само нд емоциите и чувствата :)
цитирай
3. анонимен - Грабвай
06.04.2009 15:07
тогава пушката :):):)
Чувал съм , че това успокоява и удовлетворява :):):)
цитирай
4. pakostinka - :)
06.04.2009 15:10
Хах...последният път, като грабнах пушката и изтребих всички мъже, а не ми стана по-спокойно :)
Иначе имам една за домашна употреба, ама любимците ми се крият напоследък :)
А ти от къде си чувал таквизи работи?:)
цитирай
5. анонимен - Защото редовно чета блога ти :P
06.04.2009 15:13
И знам аз , за бягащите ужасено мъже :):):)
Нищо , че си ги изтребила , ще докарат още във вторник :):):)
цитирай
6. pakostinka - хехе,
06.04.2009 15:26
то направо дошло...въпросът е как ще ми избиват клишетата тези новите мъже? :)
цитирай
7. анонимен - ей , все за избиване мислиш :)
06.04.2009 15:30
и що после бягали тез мъже ?:)
ще ги прилъжеш с нещо по-така , да ти паднат в ръчичките и после бой с клишетата по главите :):):)
цитирай
8. pakostinka - Т.е.
06.04.2009 15:36
предлагаш ми да заменя избиването на клишета с класически бой с клишета за избиване на мъжете? :РРР
цитирай
9. анонимен - Т.е.
06.04.2009 15:48
предлагам ти , да няма повече груби избивания , а леко - еротично потупване с клишенца ;)
Дето се вика : И мъжете живи и здрави и Пакостинка весела и доволна :):):)
И така ...докато нарами пак пушката :):):)
цитирай
10. pakostinka - Т.е.
06.04.2009 16:08
привличаш вниманието към определени действия, но въпросът е дали има желаещи да се жертват?
цитирай
11. анонимен - E , все ще
06.04.2009 16:24
се излъже някой . Не може всички да те познават:):):):):)
Отиваш пред НДК и се оглеждаш за някой изумен провинциалист като мен . Те всички първо там ходят да зяпат и си мислят : "Бах го туй кво е гуляму". Барваш го докато още е ошашавен и ето ти нищо неподозираща жертвичкааа :):):)
цитирай
12. pakostinka - Хмм,
06.04.2009 16:28
звучиш доста ерудирано - ти така ли правиш с гостите на Добрич? :)
цитирай
13. анонимен - Не.
06.04.2009 16:33
Само с гостенките :):):)
цитирай
14. анонимен - Опа ,
06.04.2009 16:36
благодаря за комплимента :)
И ти си много ерудирана !

пп: а какво значи "ерудиран" ?
цитирай
15. pakostinka - Оооо,
06.04.2009 17:02
забелязвам дискриминиране на представителите на мъжкия пол...а думичката "Ерудиран", произхожда от "ЕРУДИТ" и означава
Енигматичен
Рационален и
Устат
Дечко
Извършващ
Терор

:)))



цитирай
16. анонимен - Не е дискриминиране ,
06.04.2009 17:21
а хетеросексуализъм :P
А аз съм ЕСТЕТ
Еротично
Сексуално
Триумфално
Екстраполиран
Тип

:):):)
цитирай
17. pakostinka - Оуууу,
06.04.2009 17:23
вече съм впечатлена...какво още освен хетеросексуална естетика можете да предложите?
цитирай
18. анонимен - Ами например ,
06.04.2009 17:59
нося на бой с камшик , на връзване с белезници и др.
За съжаление не нося много на обстрелване с пушки:(
Надявам се това да е достатъчно като за първа среща .
цитирай
19. pakostinka - Оу,
06.04.2009 22:26
повече от достатъчно е за първа среща. Дадохте ми материал за поне още три срещи с тези белезници и камшици, а пушките...може да не се стигне до тях :)
цитирай
20. анонимен - Още трииииии ?
06.04.2009 22:56
Колко минути е препоръчително да издържа , за да избегна това с пушките ? :):):)
цитирай
21. pakostinka - Критериите
06.04.2009 23:16
се работят, все още, но преди това трябва да се запознаем с потенциалните възможности и капацитета на издържливост :)
цитирай
22. анонимен - Ха-ха-ха
06.04.2009 23:22
че ти докато разработиш критериите , той мъжо че умре бря :):):)
Малиии , сега погледнах поста - от каква тема до къде стигнахме :)
Срам ме е :P
цитирай
23. pakostinka - Скъпи Сарториум,
06.04.2009 23:57
вие не мислете за времето за изготвяне на критериите - ние сме специализирали и ще се справим бързо, ама вие мислете какво ще правите после с тях :)
цитирай
24. doriana - Аз мисля, че сме равни, именно за...
10.04.2009 17:02
Аз мисля, че сме равни, именно защото сме различни и нямаме подобия един в друг! Но за езика, който не си разбрала и то на път за в къщи....лоша работа!
Те - клишетата са необходимото зло, че да не се налага в един обикновен диалог да губим време да се изразяваме творчески, току виж ни разбрали погрешно. А с клишетата такава опасност няма. Освен в изключителни моменти, когато са излишни. В моментите като този с майката и бебето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951912
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170