Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 23:02 - Майната му!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3133 Коментари: 20 Гласове:
1

Последна промяна: 23.03.2009 23:26


Ужасно много пъти съм чувала колко съм:

Готина...

Интелигентна...

Прекрасна...

Различна от тъпите путки...

Караща мъжа и приятелите си да се чувстват прекрасно в компанията ми...

Достойна за уважение....

 

Какви са резултатите? Нулеви.

Няма какво да кажеш, когато мъж ти каже: „Различна си...искам те...обожавам те...с  теб може да се говори. Не си една изкуствена кукла, продукт на конвейрно производство. Усмихваш се и заразяваш с усмивката си. Не казваш само „да” и „не”.  Обосноваваш се. Знаеш защо мислиш точно по този начин. Човек си. Ти си всичко, което съм искал и сега, когато си срещу мен и мога да те докосвам се плаша до смърт, защото не знам какво да правя с мечтата, която пие вино с мен”.

Можеш да се изгавриш с него, когато не е искрен и играе, но когато попадаш на мъже, мислещи наистина горенаписаното е ужасно, а когато си в серия ти идва да нарамиш пушката.

Ако цената, която трябва да платя за качествата, които притежавам е тази...ми ебала съм им и качествата и мъжете.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Радке ,
23.03.2009 23:14
ти си готина ! Ужасна , ама готина !
Не си кукла изкуствена , нито продукт на серийно производство :)
Защо се ядосваш ? Аз ти се кефя .
Ако имаш проблеми бих изминал 600 км , за да те подкрепя и да ти помогна . Какво искаш повече ?
Дори и после любопитно да ме напляскаш с кожен камшик по дупето :):):)
Хвърляй пушката и се отдай на удоволствията от живота !
Поздрави!:)
цитирай
2. pakostinka - Хах,
23.03.2009 23:17
скъпи мой Сарториум...говориш така, защото не си ме срещал. Явно близките срещи с мен действат по този начин :(
А за камшика...може ли да започнем с нещо по-лайт - белезници, например? :)
цитирай
3. анонимен - Може и с
23.03.2009 23:49
белезници :):):) ама да не извадиш големия маркуч от гаража после и да ме направиш на пешеходна пътека :):):) . Сериозно - ако те срещна с удоволствие бих пил бира (или кафе) с теб . И би ми било забавно .
Разочарована си от някой ? И какво ? Живота си е твой . Ако някой е загубил от цялата работа , то това е този ,който не е оценил компанията ти . Не го приемай като свалка от гения Шмани :):):) Казвам ти просто , че си готина такава каквато си и имаш много приятели (макар и накои от тях да са виртуални ) , които те харесват . Забавлявай се и ако ти падне нещо - действай :):):)
цитирай
4. pakostinka - Ах, Сарториум...
23.03.2009 23:52
ми хаде покани ме на кафе, за да ти покажа антуража си. Може да не те правя на пешеходна пътека - като начало мога да се задоволя да те превърна в малко бонзайче, а за мъжете...майната им...знам, че не аз губя, но проблемът е в серията, в която влизам, а не в нещата, които ми се случват :)
А за действието...на мен ми казват Радка - активиста :)
цитирай
5. анонимен - Голямо кастрене
24.03.2009 00:12
ще падне докато го превърнем в бонзайче :):):)
А , за кафето не се заричай , че както се нареждат нещата , може в скоро време да се окажа в София и тогава наистина може да пием кафе , барабар с целия ти антураж :) Имам впредвид , че ми предлагат работа там и се гласят да ме правят софиянец . Засега се дърпам , защото не обичам да дъвча въздуха преди да го преглътна . Ама може и да клекна накрая :)
А сега трябва да обърна внимание на уважаемия gmihov , който явно започва да се съмнява относно непоколебимостта на своята концепция за пространство-времето .
цитирай
6. pakostinka - Ооо,
24.03.2009 00:15
ако решите да приемете дъвкането, преди преглъщането, моля ви, предупредете ме предварително, за да мога да организирам антуража, че е много своенравен и хаотичен напоследък :)
А на другаря Михов му пратете много сапунени мехурчета от милата Радка ;)
цитирай
7. анонимен - Задължително
24.03.2009 00:46
ще Ви предупредя :) А другаря Михов спори като магаре върху последните ни разменени коментари тук http://gmihov.blog.bg/viewpost.php?id=311967
което е продължение на спора ни с него и Доктора от тук http://gmihov.blog.bg/viewpost.php?id=311055
цитирай
8. sowhat - и аз викам
24.03.2009 09:25
да хвърлиш пушката и да живееш живота
цитирай
9. abs - Пакост,
24.03.2009 09:58
всичко това е подготовка за юни месец. малко остана до заветната цел. аз вярвам в нея!
цитирай
10. stone - аз мисля другояче
24.03.2009 11:04
мъж, който ще ти падне на колене, ще ти разправя колко те обожава, и ще ти се глези така, не може да предизвика желание у една жена.
предизвиква желание този, който не с думи, а с държанието си й показва, че редовно чука такива като нея, че и по-хубави. такъв, който не се впечатлява особено от нея и не я обсипва с комплименти. малко загадъчен, леко мълчалив, с премерени думи, и висок статус, разбира се.
цитирай
11. pakostinka - Сарториум,
24.03.2009 12:11
чакаме те :)

Соу,
ама аз пушката не съм я взела още...просто ми се иска и то много :)


Абс,
и аз вярвам в заветната цел, ама не е ясно кога ще да е това като година ;)

Стоун,
имаме доста различни концепции за мъжа, такъв какъвто трябва да е и какъвто харесвам :)
цитирай
12. stone - @11
24.03.2009 15:21
добре де, ще добавя - и пенис >20см. сега вече харесва ли ти?
цитирай
13. pakostinka - Stone,
24.03.2009 15:52
ма какво ще правя с този пенис - ще ора ли? :Р
цитирай
14. andreytcho - Ужасно много пъти си вярвала :)
24.03.2009 16:45
Ужасно много пъти си срещала мъже които им се ебе
Ужасно много лъжем за да ебем
Ужасно е, но и прекрасно :)
цитирай
15. pakostinka - Андрейчо,
24.03.2009 16:49
няма да пия вино с теб, щом ще ме лъжеш :)
цитирай
16. andreytcho - :)
25.03.2009 14:30
Хаха ми аз няма да те лъжа, ще ти го кажа право в очите - Ще ти скъсам задника! :)
цитирай
17. pakostinka - Ау,
25.03.2009 17:24
сега вече ме засрами...не знаеш ли, че съм много притеснителна? :)
цитирай
18. анонимен - Мечтата
26.03.2009 14:02
Ако човек попадне на мечтата си и не знае какво да прави с нея, значи е нещастен.

Ако не просто не знае какво да прави с нея, а и го КАЖЕ на глас, значи е нещастен идиот.
цитирай
19. andreytcho - :)
26.03.2009 15:44
Затова ти го казвам, за да не се налага ти да си искаш :)
цитирай
20. pakostinka - Анонимен 18,
26.03.2009 18:55
това е най-умното нещо, което съм прочитала скоро...благодаря


Андрейчо...мдам...благодаря за това, че ме предпазваш от неудобството и автогола, който бих си вкарала ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949062
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170