Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2009 00:06 - България - страната на К.П.П.-тата /к*рвите, педерасите и простаците/
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8447 Коментари: 71 Гласове:
0

Последна промяна: 16.03.2009 00:32


България! Страната, в която съм родена и която обожавам. Страната, в която съм открила себе си и съм научила всичко стойностно за любовта и хората. Страната, в която когато бях малка беше важно да помагаш на другарчетата си и на възрастните хора.

Тази страна вече я няма. България се превърна в страната на курвите, педерасите и простаците.

Една страна, която се прослави с хита си „Кен лий” и с отпора, който нададе не за газовата криза, а за турския кенеф.

До скоро си  мислех, че не живея в страната на курвите, а че съм в царството на обърканите, но все още добри хора. Живеех с тази представа до снощи. Какво се случи  ли? Бях в популярен столичен клуб. Момичетата, около мен можеха да бъдат оприличени или на травестити, или на чалгаджийки или на курви, като последните две категории трудно се разграничават. Като едно свястно човече, свикнало да уважава ценността „свободна воля” не се впечатлих. Опулих се зверси, обаче, когато пуснаха “Give me one reason” на другарката Трейси и около себе си чух зверски вой. Групичките траверси и педераси пееха абсурден текст.  Пееха нещо от типа „Гив ю лай май бейби, айв уана мей орей”, скачаха лудо и видимо умираха от кеф. Стъписах се и се опулих като настъпан охльов.

Няколко минути по-късно, разбрах, че пеят изпълнението на новата звезда, заместител на Валентина Хасан . Кандидатът, с безумен текс и истинска умствена изостаналост, за участие в Мюзик айдъл, която журито е пуснало и явно ще гледаме в третия сезон на риалитито.

Ужасих се,  от  младите хора около себе си. Те не само танцуваха кто роботи, изглеждаха като главни герои на сериал, показващ провалите на пластичната хирургия и непростимите грешки на стилистите...те просто бяха тъпи като цървули /извинявам се на цървулите/ и пееха текста на страдащото от умствена изостаналост момче, а не на  истинския великан.

Тази вечер мнението ми се затвърди. Гледах гореспоменатото предаване и видях, кои ще са хората, които продължават. Прослушах ги отново в сайтовете. Единственото момче, което успя да ме настръхне с изпълнението си, не беше допуснато. Причината:  не изглежда достатъчно атрактивно. Тази новина, му бе съобщена от предозиралата със силикон и ботокс Мария. Курвата от Стара Загора, която разбира от музика толкова, клкото аз от атомна физика.

Искам само едно – тази пръчка да се изправи и да каже на покойният Бари Уайт, че не изглежда атрактивно...или пък на Бочели...или на Трейси. Искам този старозагорски боклук да го направи, но не...няма как да се случи, защото това може да става само в България – страната, в която всички се идентифицират с имитаторите – кретени. Страната на Курвите, Педерасите и Простаците.

 

Странава, в която КПП не е понятие, свързвано с пропусквателен режим, а с хората, които налагат стандартите.

П.П. В клипа, можете да чуете човекът, който няма да слушаме, защото не е атрактивен.





Тагове:   българия,


Гласувай:
0



1. анонимен - как може чалгаджийка да оцени класиката в музиката?
16.03.2009 00:16
не е атрактивен, понеже не се пристисква за оная си работа, когато пее и най вероятно журито вижда в негово лице сериозна конкуренция.

цитирай
2. pakostinka - Според мен,
16.03.2009 00:23
няма как чалгаджийка да оцени нещо, което никога не е чувала като звучене преди. И да - не е атрактивен, защото не пуска мръсни погледи, казващи "Ще те скъсам", както една част от тези, които продължиха.
Въпросната дама е доказателство за това, че не само мъжете мислят с долната си глава...
Мамка му, колко ме е яд, не е истина!
цитирай
3. stix - аз предлагам "голямата&q...
16.03.2009 00:33
аз предлагам "голямата" отварачка да изпее същата песен, за да видим какъв смях ще падне...

цитирай
4. анонимен - това момче е атрактивно като визия
16.03.2009 00:33
даже има чар
нещо не включвам
не е допуснат, защото не е атрактивен
като визия или като сценично поведение?
изпълнението и на мен много ми хареса :)
цитирай
5. borjanmljakov - Възмутен съм от глупостта на този постинг!
16.03.2009 00:37
пакостника, обмислял ли си възможността да спреш да пишеш до навършване на 80 години? Би било добре за всички.
цитирай
6. pakostinka - Stix,
16.03.2009 00:38
аз искам тя да изпее, каквато и да е песен, ама не от нейните и на живо, защото когато ти обработват всичко и пееш на плейбек е лесно...

Анонимен 4,
ами и на мен ми е много очарователен и смятам, че има изключително интелигентно излъчване, ама явно имам грешна представа за мъжете и си падам по Неатрактивни смотльовци.
А за критиката...каза нещо от типа, че бъдещият айдъл трябва да грабва и момичетата да са луди по него, а той не притежава тези качества. Сигурно е така и като се замисля са прави, защото в Бг гласуват тийнейджърите, чиито критерии са доста по-различни от моите и твоите.
цитирай
7. pakostinka - Борянмляков,
16.03.2009 00:39
мога да ти поднеса паничка, в която да се освободиш от възмущението си, а за спирането да пиша - ми не, ама не мисля и да обмислям. Съжалявам много за всички :)
цитирай
8. stix - Димитър Атанасов
16.03.2009 00:40
щеше а спечели първо място в Мюзик Айдъл, ако не беше пеещата кебапчийка...
цитирай
9. pakostinka - Стикс,
16.03.2009 00:44
не съм убедена, че щеше да спечели, защото това не е поведението и образът на една "звезда" в България, но определено щеше да е наслада за сетивата да се гледа и слуша и щеше да е като цветно петно на фона на останалите "атрактивни" типажи.
цитирай
10. neptunche - още
16.03.2009 00:47
щом чух в какъв състав ще е журито , ми беше ясно какви простотии ще стават.. Добре, че не го гледам това предаване....
цитирай
11. vmir - Не схващам, как така не продължава? В клипа казват, че продължава!
16.03.2009 00:49
??????
цитирай
12. pakostinka - Нептунче,
16.03.2009 00:51
решението ти е било правилно, защото виж аз за какви неща се нервя :)

Vmir,
това беше на един от кастингите...окончателното им решение беше днес и младежът не продължава.
цитирай
13. анонимен - музиката или задниците? кое избираме???
16.03.2009 00:51
някои хора забрявят,четова е конкурс за пеене, а не запоказва не на задници...

ама то май само такива ще останат накрая...

пълни некадърници...
цитирай
14. pakostinka - Анонимен 13,
16.03.2009 00:53
все пак журито е в състав, който издига в култ телесните прелести, а вокалните качества са на заден план...но това е така, защото сме такава държава и тъпите ни ценности са такива
цитирай
15. анонимен - държавата това сме ние защо сме ...
16.03.2009 01:05
държавата
това сме ние
защо сме допуснали хора, без музикална култура
да определят културните течения???
цитирай
16. pakostinka - Анонимен 15,
16.03.2009 01:07
защото никой не ни е питал, а и когато ни питат /като например по време на избори/, рядко изказваме мнение и се скриваме зад паравана на равнодушието и неебателността
цитирай
17. анонимен - последната дума ме вбесява, но
16.03.2009 01:12
ще ти отговоря:
няма значение какво си гласувал, когато избора ти се подменя...

живеем в държавата на лъжците... и на сълзите
(никога не пиша пълен член!)
цитирай
18. pakostinka - Анонимен,
16.03.2009 01:15
ако изборът ти се подменя, хората, които смятат, че това е така винаги могат да предявят претенции, Не е така, обаче, когато няма направен избор - тогава можеш да се оплакваш на арменския поп, затова е по-добре подменен избор, отколкото никакъв.
Затова и хора без талант ще решават, кой е талантлив и кой не.
цитирай
19. анонимен - pakostinka
16.03.2009 01:20
Каквато ни е културата като народ ,такава ни е държавата , такова ни е и всичкото . За съжаление , хората предпочитат да гледат кръгли идиоти по телевизията , защото един глупак се чувства добре , когато вижда , че има и по-големи глупаци от него .
Тези , които правят подобни "шоута" са отлично запознати с основното верую на българина : "Не е важно аз да съм добре - важно е Вуте да е зле ."
цитирай
20. pakostinka - Srtorium,
16.03.2009 01:23
за съжаление си прав, просто аз си мислех, че живея в малко по-различна страна, в която хората, правещи телевизия, осъзнават каква е силата и какви модели налагат.
цитирай
21. анонимен - sartorium,
16.03.2009 01:24
имаш ли конструктивна идея какво може да се
направи по въпроса? така ми се иска да има решение..
и нивото като цяло да се повдигне,
но при положение, че "отгоре" се дирижира това..
какво?
цитирай
22. gothic - Пакост,
16.03.2009 01:37
разбирам те напълно! Слава Богу, че не съм гледал този айдъл, в противен случай щех да си разбия телевизора. За повода да го напишеш - аз по тази причина съм редуцирал местата в които ходя до не повече от две-три - проверени места, където музиката е на ниво и хората стойностни, макар и не от "висшата" помярска класа. Затова и изригнах срещу затварянето на The Club в един мой постинг - защото и той ще се превърне в сборище на КПП вероятно, а и защото островчетата на нормалността в тоя ебан град намаляха с още едно...Нямам думи...
цитирай
23. анонимен - анонимен 21
16.03.2009 01:37
Аз идеи и да имам все тая . На тия "отгоре" не им трябват мислещи хора , а зомбита . Но не обикновени зомбита , а такива които съществуват заради сапунените серияли , бачкането , кредита и ипотеката . С една дума - американци :) . А тези които мислят и се бунтуват , тях полицията ги бие на площада пред народното събрание (малката буква е използвана умишлено).
Дай на народа хляб и зрелища . Поради липса на хляб , остават само зрелищата .
Цялата тази чалга простотия , която ни залива ежедневно има за цел да забравим това например :

http://www.vbox7.com/play:4ed1d561
цитирай
24. pakostinka - Gothic,
16.03.2009 01:43
аз също ти говоря за места, на които не ходят КПП-та, което е и причината да съм толкова шокирана, а за телевизора - той оцеля, само защото не бях сама, когато го гледах, та ме спряха :)
цитирай
25. gothic - sartorium,
16.03.2009 01:46
тук се намества и УМИШЛЕНОТО затриване на образованието. В един съботен вестник излезе новина, че се обмисля опростяване на ръкописа, понеже бил ПРЕКАЛЕНО СЛОЖЕН!!! И някакъв малоумен зам. министър заявил, че идеята си струвала и щяла да бъде изпробвана в училищата наесен. Идва неграмотно поколение - ЗОМБИТА в пълния смисъл на думата....
цитирай
26. pakostinka - Sartorium,
16.03.2009 01:52
въпреки, че темата е малко офтопик искам да кажа нещо - това, което се случи на 14-ти ме беше отговорност само на полицаите и депутатите. Протестът не беше организиран правилно, имаше много дупки, нямаше конкструктивни предложения и беше пълно с хора, които скачаха, само заради самото скачане и избиване на агресия.
Цялата тази "чалга култура" е продукт от неумението ни да пресяване, да преценяваме и да избираме. Чалга културата не е причина, тя е следствие - причината сме всички ние, които мълчим, а когато скачаме, го правим искрено, истински и необмислено.

Готик,
като знам колко са грамотни поколениятана възраст 12 - 18 години, се плаша много сериозно от това, което идва
цитирай
27. анонимен - gothic
16.03.2009 01:56
Така е , и мен това ме боли . Един мой приятел беше учител в едно село край Плевен (по разпределение) с 260 лв основна заплата . Има две висши - история и българска филология . Беше си умрял от глад горкия :) Сега живее в София . Работи като шофьор на автобус към известен превозвач и взема 1000 лева . Гледа си семейството човека . Та той един ден чул следния разговор между две пътнички :
- Виж го шофьора къф е сладък , мааа !
- Ма сладък е , ама сигурно е супер тъп и прост щом кара рейс , ми не бачка нещо друго .
Както казах вече - каквато ни е културата , такава ще ни е и държавата .
цитирай
28. gothic - pakostinka,
16.03.2009 01:59
Именно - никой не кара никого да приема насила чалга културата. А за това което идва - сина ми слава богу е на пет и аз съм се заел сериозно още отсега да го ограмотя в някаква степен, доколкото позволява възрастта му, и да му дам основи познания по история, география и други неща, защото силно се опасявам, че с това ще си остане...
цитирай
29. gothic - sartorium,
16.03.2009 02:02
Със сигурност е така. В държава, в която "Питат ли ме де й зората" беше заменено със "Шат на патката главата" не може да е другояче...
цитирай
30. анонимен - pakostinka
16.03.2009 02:02
Да , права си . Аз друго исках да кажа . Нямаме съзнанието , че сме един народ , че сме една кръв .
Полицаите биеха с мисълта , че удрят "чуждите "деца.
Ето това е най-страшното - да видиш на улицата паднало дете и да се извърнеш на другата страна , защото е "чуждо".
А , че имаше на тези протести всякакви отрепки - да , така беше .
цитирай
31. pakostinka - Готик,
16.03.2009 02:11
това, че ти ще го ограмотяваш и ще е интелигентен, не означава, че няма да бъде повлиян от вкусовете на съучениците си и няма да стане част от вълната, защото изборът днес в България е - поп-фолк фен, емо или аутсайдер. И трите са неприемливи за мен, но за младите хора да са различни и интелигенти е недостатък, който трябва да бъде отстранен.
Стереотипите и вкусовете, които се налагат са абсурдни, но са реални и за съжаление не можем да предпазим хората около нас от всичко.
Иначе, възпитанието в семейна среда е много важно за изграждане на личността, особено в среда като нашата.

Сарториум,
аз не смятам, че в друго общество нещата са различни - навсякъде има "наши" и "ваши" и навсякъде има групи и подгрупи.
И да, страшно е да видиш паднало дете и да се извърнеш, но тази реакция не е само на децата. Знаеш ли колко възрастни хора, които правят това съм виждала?
цитирай
32. анонимен - pakostinka
16.03.2009 02:31
Има общества , където не е така , повярвай ми . Виждал съм с очите си , но това е по-дълга история и ако я зачекнем сега ще отидат часове .
И Готик постъпва правилно . Независимо от всичко човек трябва да се опитва да научи децата си на някакъв морал и ценности . Ти също си права за това ,че улицата също оказва огромно влияние върху изграждането на личността на детето .
цитирай
33. djgator - pakostinka
16.03.2009 08:02
И аз онемях когато изгониха това талантливо и доблестно момче! Идиотщината никога не свършва, така е и тук - ти пишеш стойностен материал и веднага от нищото изскача мравката борянмравков и почва да квичи.
цитирай
34. buboleche - гледах кастингите,
16.03.2009 08:52
защото то се знаеше, че ще има яко смях. Обаче вчера направо не можех да повярвам, че махнаха това момче. Стана ми много гадно.. Но какво да се коментира, нещата са ясни. Поздрав Пакост, за поста.:)
цитирай
35. gothic - buboleche, не е смешно. Всъщност е ...
16.03.2009 09:04
buboleche, не е смешно. Всъщност е тъжно....
цитирай
36. sowhat - гадно беше че върнаха димитър
16.03.2009 09:15
за мен е изключителен талант, а и тия глупости че нямал излъчване...
всеки мъж ли трябва да е азис, че да мине???
цитирай
37. pakostinka - Sartorium,
16.03.2009 10:31
аз не твърдя, че това, което прави Готик не е правилно, напротив - похвално е, но просто има една възраст, в която приоритетите се изменят и започва да властва жаргона на улицата, който се определя именно от медиите и от предавания като Мюзик айдъл.

Djgator,
БорянМляков просто се закача и провокири. Има много по-страшни хора от него в този блог - хора, които си вярват и са фанатично обсебени от себе си.

Буболече,
аз също гледах част от кастингите и имаше такава гавра с хората, че съм затваряла прозореца на компютъра си. Че има идиоти - има, ама имаше и такива, с които нямаха право да постъпват по този начин.

Соу,
ама да ти кажа ...в началото и Азис беше само Васко.
цитирай
38. sis - Пича си е много хубав!
16.03.2009 10:32
..че и бургазлия. :):):)
Мария наистина е брутална. Всеки път като я погледна и ми става гадно. Някой хирург много добре я е прецакал с тия "джуки". Чуха се шеги, че на устата си е лепнала срамните усни. :):):)
Не е хубаво да се подигравам с недъга й, ама тя си заслужава всичко.

Може би е по-добре за момчето, че не са го пуснали, ...така или иначе накрая ще стане първи, този, който Фънки и Дони са решили /или...там който им дърпа конците/. Пълна порнография!
цитирай
39. анонимен - Виж колко съм щастлив
16.03.2009 10:36
Не гледам Music Idol ;)))
цитирай
40. pakostinka - Сис,
16.03.2009 10:41
ако устата на Мара беше грешка, щяха да са я коригирали, ама не - тя си стои така, което води естествено до извода, че тя е поискала такива устни и че лекарят е невинен :)
А за момчето...не знам - дали е по-добре да минават само идиотите?

Анонимен 39,
ами не мога да видя колко си щастлив - ще ми покажеш ли? :)
цитирай
41. dorichela - Какво ти разбира Мара отварачката ...
16.03.2009 10:46
Какво ти разбира Мара отварачката от музика... ти виж я само някой мангал като запее мазен кючек и как почва да върти... нямам думи просто... Един простак колкото и скъпо да е облечен, по душа пак си остава простак! Жалко за момчето наистина,защото пее невероятно!
цитирай
42. gothic - pakostinka,
16.03.2009 11:05
това, което ще кажа е малко оф топик, но трябва. И аз в един момент излязох на улицата. И на мен тя ми е дала и взела много, но когато отидох там, вече бях оформен материал. наистина, времената са други, но родителския фактор винаги е бил (или по-скоро трябва да бъде) константа...
цитирай
43. soho - Защо спрях да го гледам?
16.03.2009 11:06
Заради нещата, които си описала и заради ужасната подигравка с хората, нямащи реална самооценка. Жалка картинка. Седнали да се присмиват. И тая измислена женичка там в журито и всичко. Дойде ми до гуша от "капацитети".
цитирай
44. pakostinka - Готик,
16.03.2009 11:13
всички излизаме на улицата и на пазара, но по различен начин и да, прав си за това, че родителите като фактор, трябва да са константа, но те могат да бъдат само ако детето им позволи, защото след една възраст не е възможно да се налагаш :)

Сохо,
така е - мисля, че в това издание, Фънки дори е по-малко брутален в сравнение с Мария
цитирай
45. анонимен - @40
16.03.2009 11:42
Мисля да не ти показвам, че ще ми е за трети път :P~
цитирай
46. анонимен - Пакост,
16.03.2009 11:47
нещо се нервиш излишно на Отварачката, бе! :)))
До края на айдъла знаеш ли колко още уникални таланти ше бъдат резнати??? Че новата мис 2009 кво е - плод на уникалната шизофрения!
Я по-весело! Гледай цирка и се забавлявай! Той е навсякъде около нас! :)))

Успешна седмица!
цитирай
47. stone - ааа, стига сте плюли марчето, де!
16.03.2009 11:53
тя е сложена там, та да се дървят селяните, като си пуснат телевизора.
шоуто също си има цел, а тя е да се правят пари от смс-и и реклами. хората са сметнали кой ще докара повече такива - и това явно не е скромничко момче, което пее хубаво. нищо лично, просто бизнес.
това е частна фирма и си прави каквито си конкурси иска. а за тези, които имат талант, пък нямат визия - ами да издават СД-та, да правят концерти... че не им били помогнали марчето и фънки - ами на мен някой помогнал ли ми е в моята кариера? действам сам и се оправям.

а за клубовете си много права, пакостинке, голяма селяния и простотия е там, аз бях писал на няколко пъти за тях, тук: http://stone.blog.bg/viewpost.php?id=264947
и тук: http://stone.blog.bg/viewpost.php?id=170284
цитирай
48. pakostinka - Анонимен 45,
16.03.2009 11:56
а защо да не ми покажеш за трети път? Та нали това бил опитът, който бил решаващ и или носи късмет или не...а и тогава се решават съдби, затова...моля те, покажи ми :)


Батето,
нервя се, защото е навсякъде около нас и защото вечер, когато се прибера искам да гледам нещо забавно и отпускащо и това е едно такова предаване и когато не се получи и когато ми лансират дебилщина, съчетана с порнография, побеснявам
цитирай
49. benra - много
16.03.2009 11:59
ама много ме хвана яд,че Димитър не продължги.Неговото изпълнение успя да ме докосне, да ми въздейства.Да не говорим,че го намирам и за привлекателно момче
цитирай
50. pakostinka - Каменчо,
16.03.2009 12:07
ясно ми е, че става въпрос за шоубизнес и за печелене на пари, но нали се сещаш, че дефинициите за "атрактивност" и
неатрактивност", изказани от Мария ме побъркват и не, не е лошо момичето - то само е просто, но пък за сметка на това качествено. А за твоята кариера и помощта...тук не става въпрос за помощ, а за възможност за изява, която се или не се предоставя, въз основа субективната преценка за външния вид на една, стартирала кариерата си като просутутка, звезда.

Бенра,
мдам...както вече споменах - ние сме с извратени вкусове и не разбираме от мъжв :)
цитирай
51. pakostinka - И забравих...
16.03.2009 12:10
за клубовете си прав...и в двата си поста :)
цитирай
52. timmyd - И на мен
16.03.2009 12:53
този младеж ми беше фаворит, но го отстраниха - жалко. А аргументът не беше убедителен определено.
цитирай
53. pakostinka - Timmyd,
16.03.2009 13:53
хах...вече започвам да се успокоявам - мислих, че нещо аз не съм наред и че съм единствената, която го е харесвала, а аргументът беше убийствен :)
Фънки обижда дебелите, а Мария неатрактивните ... просто нямам думи.
цитирай
54. анонимен - Малеееее че сте тъпи всички
16.03.2009 14:30
Ви найстина ли мислите че найстина е отпаднало момчето. Всичко е нагласено и ще видите как един ден случайно ще замени друг участник в Музик Идол и ще стане пръв. Това е с цел да се отчете интереса към него.
П.С. Пакостинке този път поста ти беше тъп сякаш малко дете реве че не му дават сладолет :(
цитирай
55. pakostinka - Анонимен,
16.03.2009 14:35
малеее, надявам се да си прав и да се окажем тъпи, но...не вярвам. Като се случи, специално ще ти отдам значимото внимание :)

П.П. Ми рева, щото никой не ми дава сладолед, само анатомични пръчки ми предлагат :)
цитирай
56. gothic - Ще ми се да видя Фънки ще може ли да ...
16.03.2009 15:16
Ще ми се да видя Фънки ще може ли да каже нещо на Мийтлоуф...
цитирай
57. totenlicht - скъпа, човека е късметлия, че не са ...
16.03.2009 15:17
скъпа, човека е късметлия, че не са го избрали и трябва да благодари на де що светии има за случката.
първо - обвързват ги с жестоки договори
второ - трябва да пееш това, което ти се казва, без значение дали гласа ти е подходящ, а още по-малко - дали ти харесва.
(виж какво се случи с певците при Слави - Борис Солтарийски имаше невероятен глас, който полека се изхабява от неподходящите стилове, които е задължен да изпълнява.)
и трето - показаха го по телевизията. това е спорен актив, но все пак..
ти, като любител на ъндърграунд бг групите (това според мен) със сигурност би го оценила, ако го чуеш да пее в някоя група навън. за което не му е нужен мюзик айдъл, фънки, мънки или който и да било.
талантливите хора винаги намират начин да се реализират.
иначе силно подкрепям поста ти.
цитирай
58. pakostinka - Готик,
16.03.2009 15:24
предполагам, че щеше да каже, че киното е неговото по-добро амплоа и щеше да го каже, визирайки ролята му в "Боен клуб"

Тотен,
не мисля, че е късметлия - договорите и пеенето са част от обвързаностите, тогава, когато искаш да си звезда или участваш в подобрен формат. Човекът е наясно как стоят нещата там, а за гласа - не съм много съгласна с теорията ти за изхабяване на гласа, ама не съм запозната иняма да споря :)

А за свиренето - искам да го слушам в пиано бар, ама не знам къде свири това момче и изобщо свири ли ;)
цитирай
59. finbel - много харесах поста ти. поздрави!
16.03.2009 16:29
много харесах поста ти. поздрави!
цитирай
60. stone - абе айде бе
16.03.2009 16:31
не станал мюзик айдъл - голяма работа. тома като стана миналата година, какво - някой да е чул за него оттогава? то па все едно вие, които пишете във възхвала на момчето, ще си купите албум ако издаде - ще си дръпнете мп3 без пари.
цитирай
61. pakostinka - Finbel,
16.03.2009 16:37
благодаря - поздрави и за теб.

Stone,
разбира се, че няма да си купа оригинален диск, а ще си го дърпам без пари, но бих давала пари за да го слушам как свири в някой бар, а за Тома...той е друга бира.
цитирай
62. gothic - ето
16.03.2009 16:52
нещо любопитно по въпроса за това, как се става звезда

http://www.stroeja.com/?id=23

а първите двама айдъли бяха страхотно обезобразени от мениджмънта си....
цитирай
63. deili - Поздравления!
16.03.2009 17:27
Впечатлена съм от написаното.
цитирай
64. анонимен - o-o-o-o! Мара
16.03.2009 17:48
... и на едно момиче подхвърли: Пеенето не е всичко!... Голям фолософ изкопаха и тоя път. Все още ме преследва Глория с нейното - Стимулиращо "НЕ"... Ужас!
цитирай
65. tili - Димитър има данни
16.03.2009 18:40
и ако му свети огънчето, ще успее. Не благодарение, въпреки - както всичко читаво в България.
цитирай
66. totenlicht - gothic, абсолютно подкрепям мн...
16.03.2009 20:12
gothic, абсолютно подкрепям мнението ти за мениджмънта и това имах предвид. обикновено спечелилите са съзнателно саботирани от хората, които се предполага да ги подкрепят в издигането.
в тзи смисъл по-добре да не си одобрен..

защо не си съгласна Радост? аз също не съм специалист, но имам някакъв музикален слух, а и познавам прежното творчество на споменатият по-горе младеж.
цитирай
67. raylight - Пиша този коментар,
16.03.2009 20:38
за да споделя, че чета почти всичко, което сте писала и то много ми харесва, независимо от паравана от "мръсни" думи :) Поздрави
цитирай
68. thomas - @pakostinka
16.03.2009 20:57
Извинявай. Всичко разбрах и с всичко съм съгласен, но не схванах смисъла на идеята самият ти пост да съдържа толкова много прояви на неграмотност. Доколкото си спомням от предишни твои постове, нямаш никакви проблеми с писмения си български, а тук е оплескано почти всичко - неправилно написаните думи като педераси, до скоро, охльов и пропусквателен са само началото. Не е наред и членуването, а само излишните и липсващите запетаи са повече от 30 (уморих се да броя). Опитах се да си представя защо би искала да пишеш така - за да покажеш как изглежда страната (и щеше да си права), но не открих нищо, по което позная, че го правиш нарочно. И тогава вече се ужасих.
цитирай
69. answer - Аз не гледам Мюзик айдъл още от миналия сезон...
16.03.2009 21:17
и изобщо не смятам да го гледам за напред. Журито е толкова безумно, че няма как да има добър резултат. Дебела свиня, жена с петно на лицето (уж уста), водещи-идиоти и само на Дони се чудя защо за едни пари си унищожава репутацията.

Всъщност грубостите не са ми стил, но тук няма грубост - единствено чиста и непринудена истина.

Мария говори за визия?! Милата дали си има огледало? Дебелото прасе говори за килограми?! Той дали си има кантар?

Съгласна съм с теб. След всяка екскурзия навън се чудя какво правя изобщо тук, именно сред такива каквито си посочила.
цитирай
70. анонимен - Pakostinkova vidq li che go vyrnaa dimitar
19.03.2009 00:38
Kakto ti bqh kazal che vsichko e naglaseno..... chakam si pochestite i da slushash batko si venci...
цитирай
71. pakostinka - :)
19.03.2009 09:19
Батко ми Венци като има вътрещна информация, защо не ми се обади, за да ме успокои, а?
Следващия път като ме успокои, батко Венци ще има всички почести и салтънати...и ще му благодаря качествено ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1948300
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170