Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2009 00:45 - Важна обява
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1435 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2009 00:46


Скъпи мои настоящи, бъдещи и все още неродени кандидати, по-долу можете да се запознаете с едно съвършено изложение, което грабна моето сърце и накара розичката ми да изтръпне от вълнение. Гледайте и се учете как да структурирате личните си презентации, за да имате по-голям шанс за одобрение и съответно онождане от моята уникална личност.

Само за протокола ви информирам, че лявата ръка я движа само нагоре и надолу, а с дясната извършвам въртеливи движения. Устата ги използвам основно, за да отправям вселенски и мъдри послания, като единственият начин да спра да го правя е да бъде плътно запълнена.

Очаквам вашите кандидатури.

Ваша Пакост.



Тагове:   обява,


Гласувай:
0



1. ngc7293 - Уважаема Пакост,
13.03.2009 01:02
...ако изпълните поставените от мен условия до утре сутринта, обещавам Ви, че ще можете да движите двете си ръце на 360 градуса във всички посоки, розичката Ви, ще изтръпне и след това ще отръпне поне десетина пъти, а от устата Ви освен вселенски стенания (дори пълна) друго няма да се чува!

Не презентация, ами цял карнавал бих направил за Вас.... но искам си колибрито!
цитирай
2. pakostinka - Уважаеми НГЦ,
13.03.2009 01:08
силно ша ви замолвам да ми дадете йоще малку време, шото от дирене на колибрита ме удари слънчев удар и прихванах бяс. Оказа се, че тез гадини били силно охранявани, в следствие на което съм с първа степен изгаряне под кръста и измръзване над него. Единственото нещо, което ме спаси беше шлемът ми на космическа принцеса и трептящата ми, от вълнение по вас, розичка.
Надявам се, че ще разберете страданията ми и ще ми дадете още малко време.
Сега се налага да ходя да се превързвам с йодасепт и да се увивам с електрическото си одеало.

Искрено и завинаги влюбено ваша,
Пакост
цитирай
3. zafirov - чичо Манчо
14.03.2009 00:57
Не знам, защо ли си мисля, че няма как да си въртиш едната ръка в една равнина, а фругата в деуга. Бах ма'аму звуча кат' математик. Освен да си майстор на занаята и да ти подарим златния шампионски пояс ама не на целомъдрието, а на нещо друго мъдрието :)
Предлагам награда по избор, за получаване - на познатият адрес на предаването, по познатото време :Р
Т.е. За вас винаги!
цитирай
4. julllinkata - Пфхаххахах
15.03.2009 22:33
Другарко, явно верно сте слънчасали хаха:Р Ама те тея колибрита са страшни гадини, д**биш:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1948747
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170