Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2009 02:40 - За най-прекрасния човек
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3618 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2009 02:42


Здравей, слънце.

Усмихваш ли се на изчезващия сняг? Едва ли. Мисля, че днес нямаш време и сили за него.

Спомняш ли си, че преди време ти обещах да напиша нещо красиво за теб? Непрекъснато ме питаше кога ще го направя и защо не пиша нищо. Тормозеше ме по твоя неповторим начин да напиша нещо и ето...днес го правя.

Няколко минути, след като сме се разделили пожелах да напиша красивото нещо за теб. Знаеш ли кое е то? Ти. Ти си най-красивото нещо, което може да бъде написано и изживяно.

Стоя и си мисля за усмивката ти, която всеки път ме кара да и отвръщам, след което да те прегръщам.

Мисля си за безбройните ти щуротевини, които ме вдъхновяват да живея по-пълноценно.

Усмихвам се на сладката бръчка на челото ти, която придава зрялост на изражението ти и с която изглеждаш малко абсурдно.

Вбесявам се от страховете в теб, които ти пречат да покажеш всичко, което си, но гии обичам, защото това си ти.

Не мога да устоя на предложенията за вечеря на терасата със свещи и мексиканската храна, която ми оферираш.

Влюбена съм в клипа, който ми подари.

Мисля си за красотата и знам, че ти си красотата.

Не мога да напиша нищо красиво, стойностно и смислено за теб, защото то вече е при теб...и защото вече е при мен

Искам само да знаеш, че те обичам...че съм до теб... и че си исполин.

Вярвам в теб !!!



Тагове:   най,   човек,


Гласувай:
0



1. krissstina - утре
27.02.2009 02:47
знаеш ли
онези, които заслужават най-малко имат най-много
аз имам теб- най-човешко истински обичащ и всеотдаен приятел
в моменти като тези ме е срам, че имам такива невероятни приятели, а се държа като пораженец
аз не съм красота, ако те няма теб
и няма да се усмихвам, ако те няма теб
където и когато и да е било...
благодаря ти, че си тук и сега
а, утре...утре никога не е важно, когато си щастлив
и колкото и да ме е страх и да ме боли(знаеш колко много) съм ЩАСТЛИВА да имам до себе си ТЕБ...какво значение има утре тогава ?!
обичам те и винаги ще те обичам
цитирай
2. pakostinka - :)
27.02.2009 02:50
Знаеш ли...красотата е в очите на гледащия и няма как да я видиш, ако не я носиш...
А утре? Утре е важно, защото точно утре ще посрещнем изгрева, ще пием вино и ще си говорим за околобалканското си пътешествие и книжарницата в Солун.
Утре е важно, но само защото има днес и това днес е споделено.
Аз те обичам повече и изчезвай за спиш, защото ще те пребия :)
цитирай
3. krissstina - препрочитам го и не спирам да пла...
27.02.2009 03:04
препрочитам го и не спирам да плача
защото знам
знам колко е истинско
цитирай
4. ahmeddogan - aha
27.02.2009 11:31
след порока, роматника
цитирай
5. sis - :):):)
27.02.2009 11:47
Eee, хубаво е да знаеш, че някой е щестлив! :):):)
цитирай
6. pakostinka - Криси,
27.02.2009 11:57
радвам се, че поводът за сълзите ти е такъв :)


Диги,
не се прави на моралист, че ще постна мръснишките ти съобщения :)

Сис,
наистина е хубаво :)
цитирай
7. stone - опа...
27.02.2009 13:44
тук съзирам силни чувства.
като няма мъже, карайте по женски.
има едни двуглави лилави такива, които може да ползвате, за да пренесете връзката си на едно по-високо ниво, дето се вика. по филмчетата съм ги гледал...
цитирай
8. pakostinka - Каменчо,
27.02.2009 14:01
айде моля ти се - по филми. Знаем те теб, че няма нещо, което да си гледал по тези филмчета и да не си направил - дори хеликоптер си правил :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940550
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170