2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Прочетен: 2146 Коментари: 12 Гласове:
Последна промяна: 14.02.2009 09:08
Уважаеми дами и господа,
Трите грации /Тотен, Абс и Аз/ имат удоволствието да ви представят новото си бизнес начинание зовящо се:
Advanced Sex Services
for Hot Orgasmic Latex Eroto& Sex maniacs
Новото бизнес начинание е ориентирано към:
- Неумеещи да изпитват оргазмена наслада при т.нар. класически контакт.
- Нежелаещи да се ограничават с продуктите от кухнята и готови да използват тези от градината и/или кокошкарника.
- Прикритите фенове на БДСМ и откритите, но презадоволени такива,
Така, че:
„Уелкъм, мили наши клиенти, клиентченца и клиентища в нашият продуктов каталог”
І. Категория High-Tech:
1. ADSL – Administration Domestic Services for Lust
Нов социален атрибут!
Подобрен модел велоаргометър с вибрираща седалка за домашна консумация
Основни показатели: овлажнява, стимулира, онанира. И най-важното - върши всичко вместо вас.
Допълнителни екстри: социални и хуманни дейност. (демек хем жената доволна, хем мъжът свободен).
Появява се и във вариант "анатомично-ерогенен" стол. Столът има приставка за външна стимулация, а при екстремни нужди - приставка и за дълбоко проникване. За романтичните облегалките се трансформират в нежни големи ръце на ухажор. За комуникативните е включен чип с команди. На фразата "Мислиш ли че съм надебелял/а" отговаря "Не, муцка, даже си отслабнал/а "
* част от кампанията "Задоволете жените в администрацията за по-добър свят"
2. HDTV* – Hard Domination of/for Testicles and Vaginas
Уникалното в този артикул е съчетаването на женски и мъжки полови органи по пътя към единствената цел – удоволствието. Не необходими да сте само доминирани или доминиращи, защото уникалното на продукта е, че е пригоден и за двата типа предпочитания.
Рекламният слоган е:
От счупване не се плаши и продуктът си купи.
* Скоро на пазара
ІІ. Категория “Zoo”
1. D.C. – Double Consummation
Категория “Zoo”, към момента е представена само от един артикул, тъй като клиентите срещат известни трудности в признаването на зоофилията си, но артикулът е атрактивен и иновативен.
Основната маркетингова линия, която ще бъде следвана е, че клиентите получават много бонуси при сексът с кокошка:
- Тяснота
- Плитчина
- Самоизпадащо яйце, след приключване на половия акт
- Омлет с пресни яйца
За по-умелите е възможно яйцето директно и самостоятелно да пада в тигана, така че докато тече вторият акт омлетът да бъде приготвен.
Рекламният слоган е:
Double combination – Chicken Sex and Omelet-ейшън
Социалното послание на кампанията, за пред органита на властта е:
Kinky is using a feather;
pervert is using a whole chicken
ІІІ. Категория Art:
1. „Ангели на милосърдието – 3 в 1” – Licking, Checking, Stamping
Bonus: A.S.S. Kicking
Концепцията на този продукт, както и реализирането на услугата са свързани силно с участието на трите грации. Те влизат в ролята на ангели – едната облизва старателно по цялото тело клиента, другата проверява старателно със специално пригоден за целта камшик, дали е достатъчно влажен и облизан, а третата залепва марки по тялото му.
Бонус: ползване на райския DHL и изпращане на клиента на земята в плик, чрез шутиране.
Тази услуга е ориентирана основно към мазохисти и филателисти.
Рекламен слоган:
„Раз, два, три и с ангелите ти свърши”
*Cuming soon
2. СМС - "Смучи, Музо, Смучи"
Категория СМС е вдъхновена и създадена специално за другарката АБС. Основната линия, която се следва е „Изсмукване и изцеждане до последна капка, без разливане”.
Бонус: СМС – услугата се предлага само в един вариант - кожен
Рекламен слоган:
„Музо, хайде вече, облечи си кожено елече!!!!!”
3. ГД”ПО-ТЪП” – Гузно–Девствени Перфектно Онаниращи ТрЪвестити – Пуритани
Категория ГД”ПО-ТъП” е насочена към всички клиенти, имащи склонност да правят нещата, които извършват представителите на другия пол, но набиращи все още смелост и представителите на разни проследяващи дирекции. Основният пакет услуги тук са класическите търкане, близане, смучене, леко проникване. Използват се и специални играчки, които са в процес на производство.
Рекламен слоган:
„Избери да си къртещо ебан, пред живота си на пуритан”
ІV. Бонус Категория: Аграрен Св. Валентин
Категорията е създадена специално за всички влюбени и особено тези, чиито половинки се нуждаят от вкарването на нов артикул навсякъде.
Новосъздадената фирма ASS HOLE&Sm, представя на вашето внимание само един продукт, чието използване е представено по няколко не класически начина, а именнно – ПРАЗЪТ!
1. SLAP – Sense–Lifting Aggressive Praz
Продуктовата гама включва специална селскция праз, подбирана на база неговата издъжливост и оребреност. Употребата на продукта SLAP е изключително лесна и достъпна – мъжът поставя пенисът си в специално пригоденият отвор в стъблото на праза, а с горната му част, т.е. листенцата шляпа своето момиче където пожелае.
Рекламният слоган е:
Заври си го в Праз – не бъди педераст.
2. PIMP – Pervert Is Misusing Praz
Това е една творческа услуга, насърчаваща празът да се използва правилно и в която всеки клиент открил релацията секс – готвене с праз получава бонус – още един праз.
Рекламният слоган е:
В леглото го прави със Праз, а в кухнята го дай на нас.
3. DHL – Deep Hard “Love” промоционално за Св. Валентин
Специално двойно проникване – пенис и праз.
Рекламен слоган на кампанията за СВ. Валентин е:
Запразни за св. Валентин – купи си връзка праз и не спирай да се/ме празниш!
*P.S. I suck you
* авторките са съвсем наясно какво имат изподнавпредвид на, ама няма да ви го кажат. пък!
P.P.S. Всички прилики със случайни и неслучайни лица и обекти е напълно случайни!
Авторките не носят отговорност за слабите сърца и нерви, липсата на хумор у читателите, както и за финансовата криза, духовния упадък на нацията и ей тези три неща!
P.P.P. S. Извинйете мъ, чи мудифицирах малку рабутите, ма снощи ни съ фключих ;)
Текст: Трите грации
Иновации: Пакост
Криейтив: Тотен
Промоутър: Абс
няма съмнение, че бизнесът ще е успешен, дори и в моментната финансова стагнация:):):)
одобяравмедитите, но н си мисли, че това може да компенсира снощното ти дезертьорство :))
а безумното буквосъбиране по-горе да се чете като "одобрявам методите ти" :))
Джу.. аре, от мене да мине мое да ти пусна филаи да ти отстъпя част от ПРските си задлжения :)
Тотен,
обяснявам само, бе скъпа ;)
Тотс, винаги съм казвала, че си благородна душа - за мен ще е удоволствие да работим заедно по ПЕ Ар кампаниите:Р
аз като един новобранец не смея да давам премъдри мисли, за това ще предложа една идея за услуга във вашият каталог: INTIMACY which is pronounced as Into-Me-I-See, т.е. който може да гледа в себе си с едно око :Р За всички самовлюбени или както прецени търговският екип.
Цитата е от едно забавно, научно-популярно филмче.... който го познае - печели персонална награда!
P.S. Искам да се извиня на авторката на поста, но отново няма да коментирам (домързя ме да прочета поста не за друго и другия път като рекламирате нещо, драга Пакост моля Ви, направете така че на таргет групата да не й се доспи след 3-тото изречение)
2. Тя е мама си джейс
3. Квалитетен пич, който си струва да познавате ;)
4. Романтичен човек, който пише за бизнеса :)
5. Иронията и гледната точка, които харесвам
6. Каменното момче
7. Епа има си блог момчето :)
8. Побърква ме от смях..
9. Мъдрост с нотка романтика
10. Тя не е сама :)
11. Сладур, който харесвам
12. Обичам да посещавам това магазинче :)
13. Интересен и обективен
14. Синьо...много синьо
15. Младежта днес
16. Nakom
17. ssstto
18. Какво - България ли?
19. pimp
20. Нетчето
21. Дигиту
22. Юлката
23. Стоте болести
24. БТП
25. Ванката
26. Новият-стар БТП или смелия-анонимко :)