Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 13:43 - Шизо-мизо-физо-антифризо
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3050 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 27.01.2009 13:53


Ох, полудяла съм.

Не, че някога съм била нормална, но последните няколко дни бушоните съвсем изтрещяха и ги няма.

 

Открих, че обичам да се шегувам с хората и че хуморът ми често ги притеснява, а това ми харесва.

 

Открих, че обичам да се усмихвам на хората по улиците и градския транспорт, а когато ми отвърнат със смръщен поглед започвам да се смея с глас.

 

Открих, че съм необичайна смесица от смотана кифла и шарена близалка и взех решение да разработя нов бранд на себе си.

 

Открих, че хората ме определят като интересна и досадна луда, към която се пристрастяват, а това ме ласкае и ме усмихва.

 

Открих, че имам много незадоволени потребности, но че мога да мастурбирам и с двете ръце, което удвоява удоволствието и шансът за задоволяване.

 

Открих, че всяко разбиване на сърцето ми ме прави още по-силно обичаща и желаеща да го подари.

 

Открих, че не съжалявам за нищо и съм благодарна на всички идиоти, които съм срещнала.

 

Открих, че ми харесва да се возq в тролеq, чиито шофьори карат като луди и хората падат, докато си перфорират билетите.

 

Открих, че харесвам дупките във всеки един смисъл, защото има вяра за развитие и подобрение – те ще бъдат запълнени.

 

Открих, че съм шизофренна смесица от романтика, перверзност и премерен интелект и че тази диагноза ми харесва.

 

Открих, че единственият ми шанс е да се влюбя в някой извънземен, защото нямам шанс със земен принц – все пак, съм космическа принцеса. А да, и това го открих.

 

П.П. Усмихнете се. Животът е толкова топъл.





Тагове:   мизо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - ех лудницооо,
27.01.2009 13:51
как ме зарадва този ти постинг:):):)
цитирай
2. cccp - В първия момент прочетох
27.01.2009 13:55
П.П. Усмихнете се. Животът е толкова тъп.

--- и ми се стори хубаво и логично:)
цитирай
3. krissstina - буаха ах ха
27.01.2009 14:13
ти си идиотус смотанякос! И аз много ти приличам, особено по летищата! Лудостта ти е заразна...
цитирай
4. pakostinka - Пикола,
27.01.2009 14:26
а следващият път, като решим да пишем с Крис за приключенията ни по летищата да видиш за каква радост иде реч ;). Радвам се, че те зарадвах :)

СССР,
ами това е едно естествено и логично, но малко по-грубо продължение. Ще запазя този финал за едни по-малко топъл ден.

Крис,
всички обичат лудостта ми и да, много ми приличаш - ти си любимият ми спътник без карта и пътеводител :)
цитирай
5. abs - открих,
27.01.2009 14:50
че съм напълно съгласна с теб :)
цитирай
6. pakostinka - Ау,
27.01.2009 14:53
това трябва да се зареже - никога не си била напълно съгласна - винаги ми се опъваш. А ще ми пуснеш ли на някоя от ръцете? :DDD
цитирай
7. anallizator - Чак сега ли ги откри тези неща бре, да ...
27.01.2009 19:42
Чак сега ли ги откри тези неща бре, да ме беше попитала, щях да ти ги кажа :))))
Аз откогаааааааааааааааааааааааа ги знам.....
Ама така е по-добре - самоОТкриването, самоУкриването, самоопиТването, самооПипването и други самоо..... неща се правят самостоятелно!!!

САМОпоздрависване :))))))
цитирай
8. lupunel - пакостнице
27.01.2009 21:03
открих че си по-перверзна от мен!ами ше ти се отдам:)
цитирай
9. pakostinka - Анализаторчето ми то,
28.01.2009 10:42
ами ти ги знаеш, защото си ми умничък, а пък аз действам със забавяне,а поради щото съм тъпа и упорита и не питам - искам всичко сама да си открия, опипам и опитам :)
Цалуфки ;)

Лупи,
самоо приказваш. Говори ми с факти, като например - ден, час, място ....
цитирай
10. анонимен - Важни открития :)
28.01.2009 15:57
Завиждам ти!
Сериозно!
цитирай
11. pakostinka - Анонимен,
29.01.2009 11:52
моля те - не така...аз споделям . Не държа да държа авторското право ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951793
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170