Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2009 15:38 - Писаници н(я/и)какви
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7312 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 05.01.2009 15:45


Скъпи мои, дядо Коледа и дядо Мраз,

Обръщам се към двама ви, защото както се казва – „Обединението прави силата”, та аз като един фен на другаря Йода, следвам философията за силата и ви подарявам по едно писмо, затворено в светещ меч. На дръжката на меча закачвам инструкции за експлоатация, защото е твърде вероятно да си направите по една непланирана лазерна епилация, докато грижовно вадите посланието ми.

 Към инструкциите за вадене, съм прибавила и инструкции за вкарване, защото очаквам да получа отговора на запитването си в идентична опаковка като е желателно цветовата гама да е бордо, червено или розово (щото нали съм момиченце).

 Като заговорих за вкарване и изкарване, имам няколко въпроса към вас:

-         Колко пъти тази година всеки един от вас вкарва и изкарва подаръци в торбата и в последствие го направи с бабата под елхата?

-         Интересно ми е дали някога сте опитвали да разменяте партньори – например баба Коледа да е с дядо Мраз и някое от джуджетата и ако да, то какво е усещането?

-         Възбуждате ли се като изкарвате подаръците от торбата и ако да, какво правите с внезапно появилата се твърдина? J

Ох, ето отново се разсеях и започнах да пиша мръсотии и да вадя старите ленти от старите чанти. Та, пишех за писмото си.

 Ще се запитате защо ви пиша сега, след като е прието тези неща да се правят предната година? Ми, защото обичам да съм различна. Според домашният ми любимец (диамантена богомолка – робот), съм силно комплексирана особа, с ограничени способности да задържа вниманието върху себе си и затова крещя непрекъснато и правя някакви неща, напук на системата и традициите. Не, моля ви, не си мислете, че съм бунтар – просто съм цайс със сложен комплекс от недостатъци и дефицити. Та, пиша ви, защото не обичам да съм част от тълпата екзалтирани фенове и фенки просещи подаръци и подаръчета – искам да съм от онези, които просто информират за намеренията си да повеляват.

 И така, аз, пре - мъдрата, пре – славната, пре – хвалената, пре – плюваната, пре – (о)свиркваната и най-пре – красната, Ви информирам, че според повелите ми тази година ще:

 - Открия вярата, която ще ме спаси от греховете, които трупам непрекъснато.

- Изпитам любовта, която ме допълва и която аз допълвам.

- Излекувам всичките си емоционални рани.

- Правя секс само с хора които ме привличат и емоционално.

- Се раздавам само за тези, които знам, че са с мен, заради мен, а не за да запълват времето си.

- Уточня окончателно отношението си към философиите, по които залитам и ще взема окончателно и мъдро решение в какво вярвам.

- Се заобиколя от придворни, които да ми асистират в ежедневните дейности и ще ми помагат да обличам гениалните си мисли в думи.

- Обръщам повече внимание на себе си и интелектуалното си развитие.

Тази година ще бъда себе си и ще отрежа главата на всички неверници, които лъжливо проповядват лицемерието, гъзолизничеството и се опитват да ме отклонят от пътя ми.

Всъщност, след толкова дълги писмо и инструкции за употреба, нека да стигнем до същността на нещата – искам тази година, в края да получа само един подарък:

 Бих желала пакетът с коледните ми подаръци да съдържа няколко марионетки и една сцена. Нямам претенции, как ще бъде оформен пакета, важно е да ми позволява да се вдъхновявам с куклите и те да правят всичко онова, което аз никога не съм успявала да правя и да ми напомнят винаги колко красиво е усещането да бъдеш себе си, без да ти пука за лицемерните и престорени нужди и желания на другите.

 Другото, което желая е безкраен секс (ако може да не е с марионетка или мъжка надуваема кукла), като обектът може да ми бъде предоставен в опаковка по избор – важното е съдържанието да отговаря на предварително издаденото постановление на Принцеса Пакостина.

 Финален акцент на подаръкът ми за Коледа 2009, желая да бъдете вие двамата, заедно с всичките си джуджета и джуджанки, а какво ще правим после ще бъде нашата малка тайна, след като ви нагостя с малко Маги(я).

 П.П. А, и ако може, джуджетата да ми направят малко стрийптиз – ще ми е интересно да видя как свалят всичко и остават само по шапчици ;)





Тагове:   какви,


Гласувай:
0



1. анонимен - koi kaza...
05.01.2009 21:33
Не знам кой твърди и казва, че Пакостинка е луда, дали беше богомолката-робот или някой друг не се сещам, ама аз пожелавам Дядо Коледа или Дядо Мраз или и двамата с всичкото им джудета и джуджанки да ти пратят мир в душата, хуй в устата и блаженни мигове до насита, кеф ти с двама, кеф ти с трима, а що пък не и петима
цитирай
2. анонимен - anonimnia pod...
05.01.2009 21:34
nomer 1 sum az, mila,zabravih da se regna
цитирай
3. totenlicht - ха ха ха, тематична е песента:))...
05.01.2009 22:44
ха ха ха, тематична е песента:)))
и Морфин са подходящи за джудешки стриптийз:)))
цитирай
4. pakostinka - Аноимен 1 и 2,
06.01.2009 10:31
евала ти, много благодаря за прелестните благопожелания. Както се казва от твоите уста в божиите уши и в моето ежедневие...и все пак, мили - кой си? Ти ли си или не си?

Тотен,
радвам се, че поне този ми избор сметна за подходящ - еввала, машала и т.н. :)
цитирай
5. abs - само аз ли намирам
06.01.2009 10:32
поста за похотлив?!
цитирай
6. pakostinka - Абс,
06.01.2009 10:40
мдаммммм :)
Както вчера споменах, скъпо мое дете, проектираш своите желания и постъпки в междуредията на написаното, а за джуджетата...мисля, че си една от малкото, които се подмокрят, като си представят танцуващи голи джуджанковци :)
цитирай
7. furiika - :))))))))))))
06.01.2009 10:44
"Колко пъти тази година всеки един от вас вкарва и изкарва подаръци в торбата и в последствие го направи с бабата под елхата?"

хахааааааааа, много якоо!
:)))))))))))))))
цитирай
8. abs - Пакооост,
06.01.2009 11:03
ти описваш мечтите си за джуджешки стриптиз, аз съм се подмокряла?! безсрамие и безочие му се вика на това!

Фурийке,
евала, а така - покажи и го! :P

Тотен,
подкрепи ме де...
цитирай
9. pakostinka - Фурийка,
06.01.2009 11:15
мдам, понякога пръстите ми изпреварват дори перверзното ми съзнание ;)

Абс,
всъщност си направих малка закачка с джуджанковците, а ти беше тази, която започна да се облизва похотливо :)
А...и защо да те подкрепя Тотен? Ще са ти много няколко джуджета? На теб? Това не може да бъде :)
цитирай
10. abs - единствената форма на джуджета,
06.01.2009 11:29
която може да предизвика известна похот у мен е тази от клипа на Рамщайн - Зоне... всичко друго е твърде перверзно дори за мен ;)
но ме кефи как гузно се оправдаваш ;)
напомняш ми на вица:
Кандидат за работа прави психотест, лекарят му рисува квадратче и го пита какво вижда?
- Виждам гола жена.
Рисува му тръгълник.
-Пак гола жена.
Рисува му кръг.
-Пак гола жена.
Докторът: - Ама вие сте сексуален маниак!
Кандидатът: - Вие ми рисувате голи жени, аз съм бил сексуален маниак!?
цитирай
11. pakostinka - Абе малката,
06.01.2009 11:38
не ми ги приказвай на мен тези за оправданията, ами си признай, че клипът ти харесва, защото Снежанка пляска яко дупета, а тези джъджета никак не са такива в буквалния смисъл на думата :)
Абс, виждате пишки във всичко овали и ромбове, които ви се показват :)
цитирай
12. totenlicht - абе и двете ви тресе здраво хормона и ...
06.01.2009 11:49
абе и двете ви тресе здраво хормона и някакъв необясним тийнейджърски разврат ма нейсе..
добре че съм аз, да пазя моралните устои :))
цитирай
13. pakostinka - Извинете, скъпа моя Тотен,
06.01.2009 11:52
но аз спрях мъжете, изкомандвах хормоните си и си мисля само за джуджета, които скачат в снега и тръскат елховите клонки.
Хормонът е треснал другарката Абс, ама за нея знаем - целогодишно е със силни изригвания по Коледа и Нова година ;)
За моралните устои...мечтайте
цитирай
14. abs - Пакост,
06.01.2009 11:54
ммм в ромбовете - пишки?! не обърка ли формата? ;)

Тотен,
хахахахаахахххаа за съжаление наистина ги пазиш и всичката комулирана енегрия, предназначена за теб се разейва в мен... плс... влез във форма и ми помогни... не смогвам... ;)
цитирай
15. totenlicht - т. е. Радолипкен, джуджетата не са ...
06.01.2009 11:59
т.е. Радолипкен, джуджетата не са мъжки?!?
изненадваш ме в случая :))
а за моралните устои - реализирано на практика:)

ха ха, абс, аз съм силно развратна, но не ми личи, именно поради факта, че трябва да ви компенсирам двете с гореспоменатата :)
цитирай
16. pakostinka - Абс,
06.01.2009 11:59
знам, че очаквате да кажа, че виждате във вагините пишки, но това е твърде елементарно и все пак, всичко ние го знаем.
П.П. Радвам се, че признавате несмогването си с мен, защото знам, че с джъджетата нямате проблем ;)
цитирай
17. abs - голямо
06.01.2009 12:01
вербално мазало стана...
демек никой нищо никога!
цитирай
18. abs - Пакоост,
06.01.2009 12:02
не смогването не беше за теб :P от теб съм се отчаяла отдавна и няма за кво да пробвам да смогвам дори ;)
цитирай
19. pakostinka - Ау,
06.01.2009 12:04
ама много интелигентно се изказвате, скъпа Абс - "вербално мазало"...аз бих използвала нещо като "поредица от дипломатични твърдения, които доведоха до нищоказване" :)

И моля ти се, как така ще се отчайваш от мен...хайде ще ти пусна един-два пъти :)
цитирай
20. анонимен - Може ли някой да резюмира постинга
06.01.2009 12:15
и коментарите .. накратко :)
цитирай
21. pakostinka - За вас, многоуважаеми - винаги:
06.01.2009 12:20
та иде реч за едни въпроси, които лирическата героиня задава и едни постановления, които издава и си заръчва подаръци за следващата година./това е поста, който завършва с желание, джуджетата да останат по шапки/
Коментарите: Многоуважаемата Абс, иска да трещи джуджковците, ама не си признава в прав текст и се прави на девственица.
Та това е в общи линии резюмето.
Какво ще получа?
цитирай
22. анонимен - Получаваш 1 т. от мен
06.01.2009 12:25
и вече си с впечатляващите 8303. Честито! ;)
цитирай
23. pakostinka - Ах, Пипм,
06.01.2009 12:28
а можеше да получа един коктейл...хлип-хлип-хлип ;(
Сега в самотните си нощи ще се завивам с мощите на точките ;)
цитирай
24. totenlicht - Пакост, другарят Пимп не е споменал ...
06.01.2009 12:39
Пакост, другарят Пимп не е споменал естеството на точката.
ми ако е G точка?
много бонуси получаваш с нея, не хлипай така многострадално :)
цитирай
25. pakostinka - Аааа,
06.01.2009 12:42
знам, че не е тя, щото ако беше тя щях да съм усетила вече, ама на - то по-лесно от другите точки да дават и затова ;)
цитирай
26. justin - abe mila
06.01.2009 17:57
абе мила, не ме ли позна....ай мамоооо (анонимен номер 1)
цитирай
27. pakostinka - Абе злато,
06.01.2009 18:00
ма имах предположения, но исках да се разкриеш пред всички, за да мога да кажа възхитеното си "АХХХХХ" ;)
цитирай
28. анонимен - аааа...от джустин
06.01.2009 18:08
аз не се скрих, просто на един дъх изчетох и драснах с такава скорост, че забраих да се регинк
цитирай
29. pakostinka - Ах,
06.01.2009 18:28
скъпи мой, знаех си, че някой ден ще те оставя без дъх, ма не очаквах да е по този начин ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951761
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170