Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2008 17:06 - Култови реплики от български филми
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27404 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 20.12.2008 17:16


Да кажа, че благодря на Бай Лъчезарчо, който сподели благородно репликите с мен ;)

От филма „Рицарят на бялата дама” (1982г.):


„Аз съм късоглед и пея в хора.”

 

От филма „Топло” (1978г.):


„Момиценце, върни ми зъбките, момиценце!”


„На вас историята да не ви е дала пълномощно, че така се афектирате от нейно име?“


„Любовта е навсякъде, Снегов.“


От филма „Опасен чар” (1984г.):


„Лошо, Седларов, лошо!”

„Стига простотии, бе тате!”

„Икономията е майка на мизерията.”

„Кой има най-много сухо, он че е пръв.“

„Мирише ми на командировка в Софийския Централен Затвор… От мен един съвет - килия 213, втория етаж, Южното крило. При бай Ставри… познавам го лично… Човекът е строг! Но справедлив. Много обича майтапите. Вие сте млад, ще излезете запазен.”


„Ша прощаваш, зетко, обаче така ни завъртя, че и името не успяхме да ти научим.” => „- Илия.“ => „- Илия, а? Грааааааадил Илия килияааааа…“

„Дет ис дъ куесчън - както е казал джентълменът Хамлет.“

„Аз смятам на сватбата да ги наредиме на масата така: роднина, милиционер, роднина, милиционер…“

„Не, дарлинг, ти си трезва като малко пухкаво пингвинче.“
 

„Ястребовски - свободен архитект, урбанист и еколог.“

„Парите са тор, от която изникват красиви цветя.“

„ - Куфарчето Ви, господине!” => „ – Това ми е портфейлът!“

 


От филма „Дами канят” (1980г.):


„Някой телефонирва ли?”

„Когато говориш с мене,  да мълчиш!”

„Вземи ме лодкарю на твоята ладия лека!”

„Абе, Пехливанова, ти знаеш ли, че имаш страшни очи?”

„А сега тебе викат, како.” - реплика към Невена Коканова, която иска да остане насаме със Стефан Данаилов, но малко преди това, тя самата е отпратила конкурентката си със същите думи, че майка й я вика.

„Йекиме, уплела съм ти пуловер.”

 
От филма „Вчера” (1988г.):

„То от кино не се забременява!“

„Не съм казвал, но пак повтарям...“

„Няма да си играем тука на абстрактен хуманизъм. Сега ще видите вий, кон боб яде ли!“

„Е, сега вече ще се изключваме!“

„Нямам нито един кариес.”

„Бийтълс… Бийтълс… К"ви са тия маймунски танци, вземете изтанцувайте по един валс, покажете че сте млади хора!“


От филма „Таралежите се раждат без бодли” (1971г.):

„Бай Танас е само мас!”

„Когато татко се ядоса на мама, чупи чаши. Това е, защото жена не се удря. Ама е по- скъпо.“
 


От филма „Оркестър без име” (1982г.):

„Може ли такова нещо, бе Гоше? То бива, бива музика, ама кокошките спряха да снасят! При двайсет кокошки, яйца от пазара купуваме! Аз и на война съм бил, ама такова чудо... Бомбардират, бомбардират, па спрат. Какво беше това чудо, какво беше това изкуство?“ 

„Ти какво си мислиш, ма? И ние пушим цигари "Кент" и ядем бонбонки "Тик-так"!“

„Ники, ще ти скъсам главата, гад мръсна!“

"Алооо, кибиците... настрана, ако обичаш!"

„В следващата песен се пее за любов, раздяла и още нещо...”

„Ай сиктир, ще й свиря десет дена под прозореца! Да не е Лайза Минели?”

„Пепи, к’ва е тая бира, ма? Е не, тоя път наистина ще отидем да му я треснем в главата! Защо ще ме прави на идиот той мене, бе! Мене никой не ме е прецакал досега, а той ще ме цака с топла бира!“

„Две ноти не може да изкара като хората, ще ми се прави на Мирей Матийо.“

„Може да е "Сейко", но е назад.“

 
От филма „Господин за един ден” (1983г.):

„Ама ти ... ше си лягаш ли?” – пита Тодор Колев, докато проститутката се съблича.

 
От филма „13-тата годеница на принца” (1987г.):

„ - За какво те бяха осъдили? “ => „ - Казва ли ти някой, пък и смее ли човек да пита?“

„Аз съм само един прост магьосник. И то много прост.“ 

„Обичам го лудо, обича ме и той!”

 
От филма „Баш майсторът” (1978г.):

„Не съм виждал досега такъв шеф, другарю шеф!“
 
„Дай една голяма КЕНТа!”

 
От филма „Двойникът” (1980г.):

„Знаеш ли, брат"чед, кое отличава хората от животните? Алкохолът. Нито едно животно не пие.“ 

„Я изчисли, колко ще струва това "Ме уи" на държавата!“

„Брат"чед, аз я свалих… Димитрова! Тя те обича…“ 

„Слушай, брат"чед, какви са тия оставки? Няма да дезертираме! нАуката е като хорото, хванеш ли се веднъж - край“ 

„Ами пуснали са камби!” – нАучна работничка се оправдава, че е закъсняла за нАучен съвет, промъквайки се „незабелязано”

 
От филма „Куче в чекмедже” (1982г.):

„Татко каза, че ще ми купи колело, ама друг път.“


От филма „На всеки километър” (1969г.):

„Петелът е женски, господине.”

 
От филма „С деца на море” (1972г.):

„ - Колко коня е лодката? => „ - Трийсет коня и шест магарета.“

„Имам да спя още десет минути и идвам.“ – казва малчуган, който е наказан да спи следобяд, а иска да излезе с приятелите си.

„Къде е Кирчо? Техните го търсят да го бият.“ 

„Като му дръпна едно увеличение – ще се видят мустаците на капитана!”

„ - А какво е командировка?” =>
„ - Когато ти плащат е командировка, а когато ти си плащаш е курорт.“

„Няма да е делфин това, любов ще е.”

 
От филма „Кит” (1970г.):

„Риба, ама цаца… - Цаца, ама риба...”

 
От филма „Специалист по всичко” (1962г.):

„Дупки пробиваме всякакви” – надпис на предприятие във филма

 
От филма „Вилна зона” (1975г.):

„Аз може и да не съм прав, ама кюфтетата без лук не ги одобрявам.”

От филма „Разсъбличането на Венера”:

„ - Тате, ти да не си помислиш, че един чичко ми купи жабчето.... нееее, мама ми го купи”  => „ -  Казвай, кой купи жабчето на детето, ма!“

 
От филма „Всичко е любов“ (1979г.):

„Държа те за ушите, за да не ми бягаш.“

 
От филма „Два диоптъра далекогледство“ (1976г.):

„ - Те да се оженят без да ме питат!!!”  =>
„ -  Амчи, ти пита ли ме едно време, бе? Аз малко съм та бил, зат"ва си такъв… Яяяя, к"во му е на момчето, цяла паница мекици изяда!“

 
От филма „Бай Ганьо тръгва из Европа” (1991г.):

„Сакън! Не шавай! "Ся Бай ви Ганьо ще ви покаже как се прави риба!“

„А бе, бай Иречек вие тука "ляб не ядете ли, бе? Ний, българите много ядем "ляб. С тая попара, цял самун "ляб изядам.“

 

От филма „Понеделник сутрин” (1965г.):

„Малкият, внимавай на завоите!” – казва Йордан (Асен Кисимов) на Кръстьо (Стефан Данаилов), потупвайки го пренебрежително по бузата, когато забелязва, че той се опитва да ухажва приятелката му Тони (Пепа Николова).



Гласувай:
1



1. анонимен - БГ кино е най-
21.12.2008 17:57
тъпото нещо:)
цитирай
2. anallizator - От филма "Вчера" Ф...
21.12.2008 18:18
От филма "Вчера"
Финалната реплика:
"Доктор Фостър замина за Глостър ...
Кога?
Вчера..."

"Как искам само да пораснете, да ви мачка , мачка живота....
Знам!"


(когато спря тока и тя се надигна на пръсти и го целуна в тъмното)
"Не бях аз..."


От филма "Топло"
"Голям човек е дакела"



От филма "Бронзовата лисица"
"Ти не разбираш ли, че те обичам, дебелокожо такова..."


цитирай
3. pakostinka - Пимп,
21.12.2008 22:35
така е, затова чакам да ме накажеш с някоя много тъпа прожекция ;)

Хариславски,
както обикновено - изящен. Имам още един начин да се обяснявам в любов, благодарение на теб ;)
цитирай
4. anallizator - . . . само намери, на кого да го казваш ...
21.12.2008 23:26
...само намери, на кого да го казваш и се надявай да не е толкова "дебелокожо" :)))))))))
цитирай
5. beasta - това с простия
22.12.2008 00:27
магьосник най-много ме изкефи :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1938163
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170