Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2008 18:21 - Зависима от независимата любов
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1558 Коментари: 2 Гласове:
0



Искаш да ти забраня да ме обичаш? Не! Не мога. Коя съм аз, че да разрешавам и забранявам нечии чувства? Това да не ти е тоалетно казанче – пускаш водата и отмиваш всички мръсотии? Или пък излизаш преди да пуснеш водата и оставяш смрадта да се разнася в цялото помещение? Не, любовта не е тоалетно казанче.

Не очаквай да ти казвам да започваш или да спираш да ме обичаш.

Не очаквай от мен да те обичам всеки ден и да те боготворя.

Не очаквай от мен да не те наранявам.

Не очаквай да те лекувам.

Не очаквай да родя нашите деца и после да сме заедно, докато ги отглеждаме.

Не очаквай да повярвам в нещо, което не мога да усетя и което не може да ме докосне.

Не се надявай на това, че ще бъда твоето абстрактно произведение на изкуството.

Не очаквай, че ще бъда непокорната дива котка, която ще опитомиш.

Не очаквай, че ще те щадя и ще бъда дипломатична.

Не очаквай нищо от мен, защото очакванията ти може да ме изплашат.

Ако знам колко много искаш, може да си тръгна преди да съм прекрачила прага.

Ако знам с колко много очаквания натоварваш отношенията ни ще направя всичко възможно, за да ги няма – просто, за да се предпазя.

Знаеш ли какво...нека да се договорим и да сключим сделка за нашата любов. Става ли? Ето основните точки:
1. Ще бъдем оптимистични ентусиасти. Никога няма да очакваме нещо и по този начин ще сме винаги очаровани и никога – разочаровани.

2. Ще дадем превес на емоциите си – умът, принципите, моралните норми – ще забравяме за всичко това.

3. Ще бъдем импулсивни - няма да планираме предварително къде ще ходим – просто ще затваряме очи и ще решаваме в момента, а ако желанието ни е да правим „квадрата на любовта” – то значи ще го направим.

4. Ще се наслаждаваме на момента и няма да си обещаваме каквото и да е.

5. Ще сме искрени и няма да си казваме, че нещата между нас ще са вечни, защото нарушаваме т.4 и т.5 от нашето споразумение.

6. Ще се разделяме така, както искаме да го правим и ще се виждаме, тогава, когато имаме нужда-никакви задължения, никакви изисквания, никакви очаквания.

 

Готов ли си за тази любов?

Готов ли си за нещо, в което няма да имаш контролния пакет акции и ще си зависим от някой друг?

Помисли си преди да ми кажеш „Да”, защото ако го направиш нещата ще са различни.

Сигурен ли си, че искаш да скочиш?





Тагове:   независимата,


Гласувай:
0



1. анонимен - Твоят анонимен фен
08.12.2008 20:05
Слънчице - я дай по-добре за свирките - толкова по-добре се справяш (поне боравейки с едни по-еклектични думички) с тази тема... :P
цитирай
2. pakostinka - Скъпи мой, анонимен фен,
10.12.2008 15:37
с удоволствие ви заявявам, че следващият ми пост ще бъде посветен на Вас и на всички останали воайори ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952015
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170