Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2008 02:53 - И ти к'воооо? А аз к'воооо?
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18557 Коментари: 75 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2008 03:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Какво? Сарказмът ми не ти харесва? И какво? Очакваш да направя нещо по въпроса? Искаш да предприема мерки? Сигурен ли си?

Мога да бъда всякаква – обичам да променям правилата на играта и ролите си.

Харесва ми да бъда „курва на повикване”, но само когато искам да бъда повикана. Ако ме повикаш по този начин в неподходящо време, бъди сигурен, че можеш да се превърнеш в кастрат – ако не в психически такъв, то във физически – колко му е да отрежа корнишончето?

Обичам да бъда кучката, която те надървя, само докато ти говори за смисълът на живота и докосва чашата си и която след това те оставя да се прибереш с репликата „Това не е мой проблем, но ако имаш голямо желание, можеш да полъскаш в таксито – чувала съм, че ексхибиционизмът е добър за бързото изпразване”.

Познавам в дълбини ролята на недокосваната любознателна девица, която докосва перверзно и разпитва подробно за устройството на пениса ти и иска да я насочваш и да и обясняваш.

Преди време се справях много добре и с играта на котка и мишка – обичах да спипвам плячката си в тоалетната и да ставям една единствена възможност за измъкване – тази, свързана с бруталното и животинско проникване. Искаш ли да си спомня тази игра?

Искаш ли да продължавам да изброявам каква мога да бъда и какво мога да дам, защото аз мога да дам много. Преди това искам да те попитам, какво ми предлагаш ти?

Един средностатистически чеп, върху чието КПД трябва да се поработи доста сериозно?

Едни любовни обяснения, на които не мога да повярвам, защото нямат никакъв израз в реалността?

Малко нежност, която е прах в очите, за да мотивираме пенисогълтачката да включи центрофугата и да смуче и върти за теб цяла нощ?

Искреност, прикриваща неуспешно желанието ти да доминираш?

Желанието ти да ме направиш по-добра, което е параван за стремежът ти да ме промениш, независимо, че казваш, че си влюбен в мен заради това, което съм?

Да продължавам ли?

Какво за сарказмът ми? Не ти харесва? Възбужда те? Искаш да ми затвориш устата и има само един начин за това?

Знаеш ли какво – аз мечтая не по-малко за такова затваряне на устата, но стиска ли ти?

Дали си достатъчно мъж, за да го направиш или си наперен паун, който играе и се стреми да изглежда готин пред приятелите си? Познавам те – знам, че си путка и като такава ти предлагам да затвориш собствената си уста по този начин.

А сарказмът ми – използвай го за след това. Влиза добре анално, а и знам, че ще ти хареса – всичко, което ти се завира там за теб е ок. Няма да ти трябват лубриканти, защото си се погрижил добре за това задникът ти да е разработен, а и толкова често си ми говорил за равновесието в природата.

Говорили ли сме си за равновесието при задниците? Аз имам теория - когато лижеш задници, най-малкото, което можеш да получиш за баланс е чеп в гъза. Аз, за да не нарушавам равновесието ти подарявам сарказъм, а как ще си го навреш реши сам.

На това му се казвало „свобода на избора”, нали?

И к"во? Не ти харесва това, което съм?Съжалявам скъпи, не мога да бъда само огледало и да отразявам образът на този, който е срещу мен. Просто в един момент се отвращаваш и това е моментът, в който просто си тръгваш, а първообразът остава с манията си за величие и самовлюбено си набива каквото пожелае дълбоко в отверстието.

 






Гласувай:
0



1. viki11 - Какво търсиш при хората с манията им ...
30.11.2008 10:34
Какво търсиш при хората с манията им за величие, ако не ти харесват?
искаш да си като тях?
Не можеш?!!

Отвратително писание,което ме радва. Най-после изгря слънцето за тези, които го уважават. Другото е отражение от хора, които не го могат.

Голямо разочарование си. Най-вече за себе си, защото ние нямаме нужда от разочарования.

И накрая най-важното. Такива смотани мисли има ЕДИНСТВЕНО МЪЖ И ТО ВЪЗПИТАВАН В БЪЛГАРИЯ, където мъжът като има пишка и се смята за нещо различно.
Такъв груб недодялан поглед върху нещата със забиване на чепове в ануса имат само мъжете, които успешно имитирам за да им покажа, как изглежда отстрани тяхното поведение.
Благодаря за вниманието.
Никак не съм доволна от действителността. Но я дочаках успешно.
Нека помислим и за утре. Явно доброто не побеждава.
а гадовете си плащат с поколения след тях, гарантирам го. Но пък на една гад не й пука за поколенията. Логиката е в гена, не в мозъка му, който явно не му служи правилно.
цитирай
2. анонимен - е, как можахте пак?
30.11.2008 10:49
да пуснете това в избрани и то в неделен ден? Липса на вкус - ако мислите, че дамата казва нещо сензационно или потресаващо, пак сте се объркали - и тя нищо не казва всъщност. Може да се ползват всякакви изрази, добре, но този постинг разбирате ли каква му е целта?
Това място на нищо не го прилича ваече, дръжте си ги така там да се виждат всичките им глупости
цитирай
3. bloghead - Огън и жупел
30.11.2008 10:52
Някой май здраво е яхнал метлата?! Такова словоизлеяние е запомнящо се :-).

Успех с конкретната или общата мъжка половина.
цитирай
4. анонимен - do anonimen
30.11.2008 11:18
Каквъвто блог.бг ,такива и избраните му ! Какво се очудваш ? Това е супер в сравнение с ,Любовь ,, НА БЕЛИССИМА 777 ,което виси като просташки медал и ще виси в избрани поне 1 месец! Не ги чети тези четива в избрани .Те са ИЗСРАНИ от курви и педераси ! Поздрав за автора ,че го доказа с влизането си в избрани !
цитирай
5. анонимен - да
30.11.2008 11:25
ама те верно, че са й се присмели на тази, хах, само дето ние не щем всеки път да им виждаме излагациите на тези автори.
цитирай
6. pipil - СТРАХОТНО!
30.11.2008 12:13
ЕВААЛА! Ама сериозно говоря! Така можеш да се изкажеш само ти! И неотразявай горните писания, който не е имал сбълсък с подобен род маже , той не е наясно едана жена как може да се ядоса, а явно ти си и обидена при това!
Макар ,че няма нищо по -жалко от това една неприлично умна жена да се опитва да обясни подобни неща на един от всички тапанаропутки!
цитирай
7. pakostinka - Viki11,
30.11.2008 12:37
какво се опитваш да ми кажеш, защото аз като един самозабравил се псевдо-творец не те разбрах. Казваш ми, че съм мъж, надменна, разочароваща...какво? Моля те, ако може с по-малко думи и да е по-конкретно - все пак имам само три мозъчни клетки, а едната умря, докато се лутах мисловно в коментарите на поста си.

Анонимен 2,
специално за теб следващият ми пост ще е с пояснения и бележки.

Bloghead,
мдам понякога е добре да яхваш метлата - разчистваш добре и всичко започва да блести след интервенцията ти ;)

Lidis,
надявам се да съм в групата на курвите, защото трудно ще се справя с шизофренията си на изсран педераст.

Zabavnata,
всъщност малка война срещу няколко конкретни личности, които за съжаление са силно заразни. Установихме, че живеем във века на инвазията на путката като мъжки характер.

Анонимен 6,
има една опция да не ги гледаш - просто пропускаш? Толкова ли е трудно да го направиш, щото мога инструкции и за това да направя :)

Ketbaloo,
има много други теми, но въпросът ми е "трябва ли да пиша неща, заради хората и за да се правя на такава каквато те искат да ме виждат?"...аз предпочитам да пиша за това, което ме вълнува по начина, по който ми харесва и сигурно ще има и по-смислени писания, ама сега съм в просташкия си период :)

Све,
ако отразявах мнението, мислите и писанията на хора, които не виждат по-далече от собствените си носове, до сега да съм се превърнала в комплексиран ембицил...и благодаря.
Не съм обидена - просто съм изненадана от това коко ниско могат да падат хората - а казват, че миньорството загивало. Загива, друг път :)
цитирай
8. viki11 - Това не е жена!!!!!!!!!!!! И ...
30.11.2008 12:38
Това не е жена!!!!!!!!!!!!

И спри сам да си отговаряш. Да питаш , и препитваш, охулваш и похвалваш. Не можеш ли да се чувстваш човек?
цитирай
9. pakostinka - Viki11,
30.11.2008 12:39
знаеш ли, понякога е хубаво да ползваш услугите на специалисти - маниакалната убеденост и нсепособност да приемаш различни гледни точки, водят до психични отклонения. Все още можеш да избегнеш нещата ;)
цитирай
10. bloghead - @pakostinka
30.11.2008 12:58
Мда, понякога е добре човек да се оттърве от скелетите в килера.
цитирай
11. pakostinka - @Bloghead,
30.11.2008 13:15
ти цели скелети ли държиш? Аз имам само няколко черепа, ама все още обмислям възможността да играя боулинг с тях ;)
цитирай
12. bloghead - @pakostinka
30.11.2008 13:29
Обезглавяването на хора не е в моя стил, за това ги държа цели. Стават идеална украса за Вси Светии
цитирай
13. pakostinka - :)
30.11.2008 13:35
Аз като една традиционна кифла, се радвам на Коледа и се нуждая от топки, с които да украсявам елхата. Също така, като една мултидункционална жена, държа нещата да се употребяват многократно и да имат поне две предназначения, затова реших: нареждам пищялната, лакетната и другите кости като кегли и търкалям черепа като топка. Може ако искаш за Коледа да съберем твоите скелети с моите черепи и да кандидатстваме за най-творческа коледна украса ;)
цитирай
14. bloghead - Съгласен,
30.11.2008 13:59
може да си направим и марионетно шоу, версия на Снежанка и седемте джуджета с елементи от Corpse bride.
цитирай
15. abs - Ау Пакост...
30.11.2008 14:02
ти и Тайп О ... лелеле как те повредихме самоо... ;) то верно семейни ценности, ама не предполагах, че чак толкова ще поемеш от тях ;)
цитирай
16. abs - а и бтв
30.11.2008 14:06
мнг забавна дискусия по-горе... определено разбужда "сетивата" :D enjoy бейби ;)
цитирай
17. анонимен - впечатляващ
30.11.2008 14:51
постинг! :-)
цитирай
18. pakostinka - @Bloghead,
30.11.2008 14:53
имаме сделка - подробностите по криейтива ще ги уточняваме на лични, като му дойде времето ;))

@Абс,
ми нали се разбрахме с теб да се вземаме, а и както виждаш вече съм категоризирана като мъж, така че смятам, че вече ще кажеш "Да" на предложението ми ;)
Пък за дискусията - така е, друго си е да усетиш този прилив на интелектуална енергия и заливащата те толерантност и търпимост ;)
цитирай
19. pakostinka - @Пимп,
30.11.2008 14:53
благодаря, за съжаление мисля, че след направените разкрития съвсем ще се откажеш да ме поканиш на среща ;)
цитирай
20. bloghead - @pakostinka
30.11.2008 15:36
OK, ще направим един личен brain-storming или както е по-модерно в наши времена brain-showering ;].
цитирай
21. pakostinka - @Zabavnata,
30.11.2008 15:37
благодаря ти за това, че за пореден път разбрах колко уникална съм и как съм родила нещо, което е невъзможно по подразбиране ;)
цитирай
22. abs - така си е
30.11.2008 15:37
"да не се боим от разнообразието" ;)

а иначе Взехта! Да! Я! Вундерба! Си! Уи! и т.н. ;)
само таковата, може ли пръстена следващия път да ми стане?!
цитирай
23. pakostinka - Абс,
30.11.2008 15:40
обещавам да се постарая и да предоставя пръстен, който съответства на размера на правилния пръст. Ти последно на кой го искаш - на правилния или на средния пръст?
цитирай
24. abs - чакай малко
30.11.2008 16:05
средния не беше ли той правилният?!
цитирай
25. pakostinka - Абс,
30.11.2008 16:33
ми не знам - традиционно за правилен пръст се смята безименния, но в нашият случай може да е и някой друг ;)

@Zabawnata,
така е за всяка война си има повод и причина. В случая причината е, че някои хора приемат нещата твърде лично, а едни други налагат позициите си на псевдо-моралисти.
Едни трети пък, са се възприели като богове и налагат своите изисквания...а четвърти - за тях войните са спорт ;)
Според мен - всичко се дължи на липсата на толерантност към различните гледни точки, защото нали всеки си мисли, че е най-великият и най-съвършеният ;)
цитирай
26. abs - zabavnata..
30.11.2008 16:51
вече не е точно свалка, така де отдавна се свалихме, съблякохме и сега се чудим кво се правеше после... човещинка, кво да правиш.
цитирай
27. totenlicht - абе, Радолипкен, честито възмъ...
30.11.2008 17:00
абе, Радолипкен, честито възмъжаване един вид :)))
едно време казармата правеше мъжа Мъж, ся едно есе и край вече с месечния цикъл и другите женски неразбории.
ще взема и аз да напиша едно такова, че ми писна от женския род :))
цитирай
28. pakostinka - Абс,
30.11.2008 17:03
не издавай така нашите драми и трагедии - излагаш ме. Все пак съм Мъжът и егото ми е по-чувствително.
Бързо един минет за назидание ;)

Тотен,
знаеш ли, трудно е - месечният цикъл се измества с ежедневна ерекция - кофти си е и това ;)
цитирай
29. totenlicht - гледай сега, някак по-лесно ми се ...
30.11.2008 17:07
гледай сега, някак по-лесно ми се струва да влезеш сутрин в банята и да си удариш една, вместо цял ден да се мотаеш със санитарни материали.. :)
цитирай
30. pakostinka - Да де,
30.11.2008 17:09
ама едното е за сметка на другото - едното 5 дни, другото по 30 в месеца ;)
цитирай
31. abs - хахахахаххх пакост,
30.11.2008 17:10
ти от кога се оплакваш от ерекцията?! преди така мило и се радваше всеки път? ;)
цитирай
32. pakostinka - Ми
30.11.2008 17:16
как от кога, от вчера, откакто станах не неин консуматор, а носител.
цитирай
33. abs - Ненаситница
30.11.2008 17:22
все ще намериш за кво да мрънкаш начи. спокойно де от ерекция не са мре, пък била тя и перманентна ;)
цитирай
34. totenlicht - пакост, чакай сега да се разбереме. ...
30.11.2008 17:23
пакост, чакай сега да се разбереме.. си ли мъж вече или не си, а?
или си станала педерасТ, щом консумираш?!?
изгубих се някъде в тълкуванията..
цитирай
35. pakostinka - Абс,
30.11.2008 17:27
това че съм мъж не изключва женските ми качества и/или пороци, като най-характерното от тях е мрънкането - ми не мога толкова бързо да се преобразя.

Тотенче,
ми аз съм мъж в женско тяло, което претърпя метаморфоза и според тълкуванието се превърнах в мъж -педераст ;)
цитирай
36. totenlicht - хм. . егати и глухата златна жаба, ...
30.11.2008 17:30
хм.. егати и глухата златна жаба, дето си я хванала да те метаморфизира..
:)
цитирай
37. pakostinka - Ми сега,
30.11.2008 17:31
едни хващат златни пишки, други златни риби -аз глуха жаба...да се е'а и аз да се... поне вече имам с какво ;)
цитирай
38. totenlicht - ха ха ха. може ли да почна да те уха...
30.11.2008 17:36
ха ха ха. може ли да почна да те ухажвам?
обаче само ако се опитваш да ме сваляш с реплики тип "гадже, 22 см. ми е". тогава съм твоя завинаги :)
цитирай
39. pakostinka - Хм,
30.11.2008 17:41
ми не - мога да те свалям с репликата "Мацко, искаш ли да си направим романтично четене на свещи?"
цитирай
40. totenlicht - е, искаш да ми кажеш, че сега, вече ...
30.11.2008 17:55
е, искаш да ми кажеш, че сега, вече като си мъж, не ти е 22 см.?!?!?
поне в началото ме излъжи де :)
цитирай
41. pakostinka - Абе
30.11.2008 17:56
мацко, какви са тези минималистични размери, за които ми говориш? Всъщност ми е 30 ;)
цитирай
42. totenlicht - а. е на това му се вика прикаСка, с...
30.11.2008 18:17
а. е на това му се вика прикаСка, спечелИ ме от раз :)
ти като стана мъж, ай ся стани и мюсюлманин, че да се уредим и двете с абс:))
цитирай
43. анонимен - Kentavur
30.11.2008 19:11
ami ima vuzmoznost da ti preskochim chetivoto razbira se,no ne e li napisano to za da se prochete. Nie kak da znaem kakvo e sudurzanieto mu. A i sled kato veche sme razbrali kakva otvratitelna boza e ima i opcia za davane na mnenie . Eto zatova chetem ,a ne propuskame i davame mnenia
цитирай
44. pakostinka - Е не,
30.11.2008 20:26
няма чак толкова да се променям, заради жените. Нали като типичен мъж, трябва да показвам кой командва и как?

@Забавна,
наздраве

@Кентавър,
благодаря за това, че ми обясни функцията на блоговете и коментарите, ама отвратителните бози водят до връщане на консумираното - явно се прекалили с поемането на отвратителни неща, защото върнахте повече, отколкото нашите хора могат да почистят.
цитирай
45. roy - Пакостник не се обиждай, но нещо не ...
30.11.2008 20:40
Пакостник не се обиждай, но нещо не си добре с главата.Какво ли унижение трябва да си изживял за да бълваш подобни простотий.
Замисли се на какво би научил децата си с подобен род светоусещане.Със сигурност като пораснат ще се отнасят с теб както с парцал и тогава може би ще осъзнаеш грешната посока на собственото си мислене ,но ще е много късно.Мисли сега за да не съжаляваш после.

цитирай
46. pakostinka - Roy,
30.11.2008 21:06
никога не съм твърдяла, че съм добре с главата, дори съм се запознавала с хората декларирайки този си основен недостатък, но искам да тепопитам нещо.
Защо наричаш изказванията на хората простотии? Нужно ли е да пиша неща, които читателите на блог.бг масово определят като умни и гениални? Необходимо ли е да съществувам за чуждото одобрение? От къде знаеш, какви са мотивите за написването на горното? Как можеш да твърдиш, че това е светоусещането ми и да ми казваш, че това ще бъде възпитано и в децата ми? Защо смяташ, че не мисля и сега?
Няколко въпроса, в отговор на твоя коментар.
цитирай
47. viki11 - Турбо, педофили като тебе ще пишат ...
30.11.2008 22:06
Турбо, педофили като тебе ще пишат само за мен, защото съм върл противник на педофилията.
Сопри се.
И не се занимавай с моите сексуални въпроси, аз си имам достоинство и не се нижа по интернет. Всяко нещо си има място. Но на теб трудно може да си те обясни, ти си нещо не в нормите.

Ти трябваше сега да си зад решетките, какво се правиш на герой. Знаеш ли какъв любимец си ми.

А поста е тъкмо за избрани! Наистина блогът е тъпо място. Но искам докрай да изясня, защо тъпицмите в България успяват. Все пак, тази тъпня продължава да съществува. Или пере пари, или нещо подобно. Щото тук няма един смислен постинг. Само се нижат чужди истории в променен вид.
Тук отдавна търся престъплението , а не удоволствие. В тила на врагове.

Пък и кат те знам какъв убавец си, що не си траеш.
цитирай
48. roy - Може би бъркам, но не са ли простотий ...
30.11.2008 22:16
Може би бъркам ,но не са ли простотий думи като - "чеп","путка","гъза","курва" и т.н. и всичко онова което се намира около тях като контекст?
Да, не е необходимо да се съобразява човек непрекъснато с всеки ,но трябва ли да бълваме такава грозотия публично.Аз също употребявам горните думи но не публично и в ограничен тираж и най-важното знам че са простотий.
Немога да твърдя със сигурност какъв човек си по принцип, често пъти и много умни хора говорят простотии.Но със сигурност мога да твърдя ,че това което си написала е грозно и недостойно за уважение.


цитирай
49. guinness - множествено число без "й" - това не се ли учи вече в училище, roy?
30.11.2008 23:00
оф, сигурно и за Буковски са казвали "баси простотиите", не че си Буковски, де, pakostinka, щото това си е проклятие :))) сравнението с огледало ми напомни едно любимо парче на Морфин, "аз съм като огледало, нищо съм, докато не се огледаш в мен" ("Like A Mirror"). Но там ситуацията сигурно е била друга. Просто минавах и така. Лека вечер :))
цитирай
50. pakostinka - Turbo4,
30.11.2008 23:17
мерси за мнението ама за рендосването на Вики11 не съм наясно :)

Вики11,
извинявам се много, ама не са ли точно твоите коментари онова аморалното и просташкото, за което ми казваш, че бълва от поста ми? Не е ли това двоен аршин, който те прави да изглеждаш най-малкото странно? Не знам какви са ви отношенията с Turbo4, ама викам да си ги изяснявате на лични, а не в моя блог, защото коментарите ти са злобни, неконструктивни, неясни и не се разбира какво искаш да кажеш и имам един въпрос - след като блогът е тъпо място, защо още си тук?

@Roy,
интересна логика - когато казваш подобни думи в затворен кръг няма проблем, но когато артикулираш публично се превръщаш в простак. Не се ли наричаше това лицемерие и поведение, продиктувано единствено от конформизъм и желание да бъдем харесвани и не е ли това една от причините да сме такива дупедавци и гъзолизци?
Нищо лично, просто няколко въпроса.

@Guinness,
благодаря...на теб усмихната сутрин и да, не че съм Буковски - той определено е по-луд от мен ;)
цитирай
51. guinness - о, забравих!
30.11.2008 23:20
Type O Negative _ любима група! А нуди снимките на вокала ... още повече :))))) (човек може да се излага безкрайно, нали?) :)
цитирай
52. pakostinka - @Guinness,
30.11.2008 23:39
мдам, аз отскоро станах фен на Type O...., а за излагането - ма моля ти се, самото блогово пространство е доказателство за това ;)

Turbo4,
бе те вашите отношения приличат много повече на война, отколкото на дипломация, но си прав - купон да става :)
И да, забелязах аз тематичното ти творение и се замислих, дали е от Кремиковци или от земетресението, ама накрая реших, че е от масовия бъг в софтуера, наречен "човек"...или пък е хардуер? :)
цитирай
53. roy - На въпросите с въпрос. Лицемерие ли ...
01.12.2008 01:06
На въпросите с въпрос.
Лицемерие ли е да не говориш пред децата си простотите описани по-горе?
Лицемерие ли е от страна на журналистите от телевизия,радио и преса да не говорят същите прототии в ефир?
Лицемерие ли е ако вместо да кажеш на една жена в очите "Искам да те е.а." я ухажваш галантно и с финнес?
Всеки иска да се хареса на определени хора.Само ,че има разлика как го правят простака и умния човек.Надявам се ти си от умните временно изпаднали в дисориентация кое е възпитано и кое просташко.
цитирай
54. анонимен - Dance
01.12.2008 01:29
Tova e nai-slaboto neshto koeto si pisala i zashto e v izbrani samo edin Gospod znae...
цитирай
55. julllinkata - И квоооо?
01.12.2008 04:23
Type'o'negative къртят:Р Като бях малка бях влюбена в Black number one:) А иначе и на мен ми иде по-солено, ама човещинка - всеки трещи чат пат:)
цитирай
56. pakostinka - Turbo4,
01.12.2008 08:38
то това, че не можеш да се отървеш от юзъри е добре за рейтинга :)

@Rоy,
нека аз да отговоря - Да, лицемерие е да не говориш, когато мислиш и не зависи пред кого и как го или не го правиш. Тогава, когато мотивите за мълчание са свъзрани с това какво ще кажат другите е тъжно и жалко и независимо как се държиш пред децата си, ако мълчиш си лицемер. Познавам много родители, които говорят така и децата им не го правят. Познавам и своите родители, от които най-нецензурният израз, който съм чувала е "Мамка му" и говоря така. Няма доказана причинно-следствена връзка.
Лицемерие е, когато в медиите нещата не се назовават с истинските им имена и не говоря в случая за думите като "Чеп", говоря за общото назоваване на истината. Вие видяхте ли какво искам да кажа или просто думите избодоха очите ви и забравихте за смисъла?
Лицемерие е, когато един мъж иска единствено да ме вкара в леглото си, но се прави на влюбен, защото ме лъже.
Лицемерие са опитите ни да се прикриваме, а каква съм - все още и аз не знам, но се търся и не се страхувам да се заявявам такава, каквато се чувствам.

Dance,
благодаря за мнението, а защо е в избрани - ако се свържеш с Господ и успееш да го питаш, може да кажеш и на мен ;)

Джулс,
нали знаеш - соленото е нужно, а и винаги можеш да смениш вкуса с повече оцет или захар или просто като изхвърлиш пресолената манджа ;)

цитирай
57. roy - Не мисля, че единствения начин да се ...
01.12.2008 09:22
Не мисля ,че единствения начин да се говори за проблемите в обществото и в душите ни да е вулгарно и отблъскващо с една единствена цел - сакъм някой да не се помисли ,че сме лицемерни.А иначе говори си както искаш то си твое виждане.
Щом единствения начин да си откровен спрямо себе си и останалите е да си служиш с "надървен","чеп" и "путка"- ок твоя си работа само не ме убеждавай ,че това е градивно и те прави да не си лицемер.Лицемерът и вулгарно да говори си остава лицемер и обратното чистия човек спазването на културата на изказа и етикецията в никакъв случай не го прави лицемер.
цитирай
58. pakostinka - Roy,
01.12.2008 09:49
методът на непълната математическа дедукция или индукция /не знам кое точно беше/, не е от най-любимите ми, защото е предпоставка за неправилно генерализиране и създава стереотипи и предразсъдъци. Интересно ми е как достигнахте до извода, че това е единствения начин да бъда откровена, но за съжаление, не мисля, че ще ми отговорите искрено.
Само малко отклонение - в писането, както и в поведението като цяло има различни похвати за подсилване на ефекта и за повлияване на аудиторията. Може ако искате да почетете малко и за това.
Моля ви да не смесвате понятията лицемерие, вулгарност, етикеция и култура на изказа, защото това води до размиване и разводняване.
Искам да кажа нещо - тогава, когато имаме колтура на изказа, само защото трябва да я имаме, а не защото сме убедени в това - да, тогава сме лицемерно.
Аз уважавам смисленото говорене, етикецията и дипломатичността и все пак - не живеем във времето на Уайлд, освен това живеем в България.
Тези, които говорят така, както на Вас ви харесва е хубаво да ги видите по партита и коктейли...и тогава ще разберете за какво лицемерие Ви говоря
цитирай
59. 5thangel - Уф
01.12.2008 12:56
Изтърка ми се търкалялото на мишката, бе. Тва критики, тва хвалебства, морал, аморал, свалки, чики- рики. До към 47-ми коментар стигнАх и спирам, щот вече забравИх какво исках да кажа, а и ми иде да се гръма симулативно с АК на автоматична.
А, да! Пост- пирон! Дерзай!
цитирай
60. pakostinka - :)
01.12.2008 14:09
5thangel,
не си само ти тази, която се е загубила и чиито пръсти са се изморили, ама хайде да не се гърмиш - това няма да го понеса ;)
Усмивки :)
цитирай
61. анонимен - чудя се кое е по-глупаво
01.12.2008 16:30
постинга или коментарите.
цитирай
62. shikozna - Директно, грубо, нахакано-хареса ...
01.12.2008 16:46
Директно,грубо,нахакано-хареса ми:-)
цитирай
63. pakostinka - Не се чуди, Нетче
01.12.2008 17:15
няма по-тъпо - и двете са еднакво зле, ама може би коментарите започват да натежават на моменти - все пак аз продължавам да отговарям :)

@Шикозна,
мдам...описваш любимия ми секс :)
цитирай
64. анонимен - Истинските неща и хубави и лоши, ...
01.12.2008 17:34
Истинските неща и хубави и лоши , звучат така , дръзко , намахано , режещо и слагащо всеки и всичко по местата! Аз поздравявам автора за смелостта му ! В тоя блог след повече от година се начетох и нагледах на неща и коментари , големи смешки за още по-големи смешници !
цитирай
65. estrella - Пакости
01.12.2008 20:07
си свършила, пакостинке, гледам, хората те хокат;))

Страшен пост, ще цитирам "директно, грубо, нахакано - хареса ми":) С радост бих го казала на глас, но обикновено като стигна до това, вече не мога да дишам от гняв. Поздрави:)
цитирай
66. ledzeppelin - о,йе,бейби ..
01.12.2008 23:42
..да яхаме метлите час по-скоро и да им го нарисуваме колко много са прости,че иначе им е доста сложно .. (:
цитирай
67. pakostinka - Анонимен 73,
02.12.2008 00:41
аз пък от името на автора те поздравявам, Гарантирам ти, че е смешник, но поне не се притеснява да си го признае :)

@Звездичке,
и аз обикновено не мога да дишам, затова използвам последните съкращения на мускулите си и пиша ли пиша - простотии и глупости, ама се изразявам, а хората - нека ме хокат - имаше една мисъл за кастрираните мъже и незадоволените жени - не знам защо ама ми се връзва перфектно с голяма част от коментарите :)

@Balin,
с две ръце и с два крака за исказването ти нищо че съм жена, или станах мъж или съм траверс или пък транс...ебах му майката...тея жени ме объркаха вече :)

@Ledzeppelin,
мисля, че освен яхането на метлите ще са необходими прости и ясни лозунги за това колк първосигнални и нещастни са, ама виж за рисунките ме хвана натясно...искаш ли да ми помогнеш и да напраивим тандем? :)
цитирай
68. stone - ради
02.12.2008 10:47
ти трябва да се преместиш в америка. там феминизма е на ниво кътинг едж, дет'се вика. може да те направят председателка на някое женско движение.
жалко, че държава на амазонките няма, там щяха направо да те коронясат да си им царица.
цитирай
69. ledzeppelin - 77.
02.12.2008 13:40
О,сигурна съм,че може да го направим доста цветно. :Р И странно,все още винаги е свързано с неизмерна обич и раздразнение заради това,а не с ярост...или поне не дълготрайна,поне не истинска. :)
цитирай
70. pakostinka - Stone,
02.12.2008 16:42
последното нещо, което желая е да се занимавам с тъпи феминизирани лели от америка, които прокламират политика за кастриране и изтребване на мъжете. Аз обичам мъжете и не, благодаря - ще си остана тук и ще тормозя народа ;)
цитирай
71. pakostinka - @Ledzeppelin,
02.12.2008 16:44
нави ме - имаме сделка - ще създаваме красиви и позитивни творения, които после с усмивки ще раздаваме на сивите хора около нас ;)
цитирай
72. roy - Лошато е че простотията и сканда...
03.12.2008 23:17
Лошато е че простотията и скандалното привличат нашата младеж и не само младежта.По времето на Уайлд дали никой не е говорел за "чепове"- едва ли.
Времето никога не е било проблем проблемите са от суетата объркаността и жаждата за значимост на всеки един човек.
А иначе дедукция, индукция ,продукция ,корупция ,и т.н и т. н. с тези думи човек не изглежда по-умен.
цитирай
73. blagorodnik - Пакост пак се
05.12.2008 11:21
развихри :) Явно някой ти е бръкнал в червата и реши да направиш клизма - шок на масовия читател. Бива си те в провокациите. Иначе горното писание е отврат - око за око???
цитирай
74. анонимен - 85
08.12.2008 17:23
az sym 85 uraaaaaaaaaa
цитирай
75. pakostinka - Roy,
08.12.2008 17:42
извинявам се много, но и по времето на Уайлд и по времето на Кралят - Слънце тези думи са се използвали доста активно, като има съответните доказателства за това. Не са много, разбира се, защото тогава моралистите са били повече и санкциите по-сериозни, но не ми казвайте, че в бордеите и по време на оргиите, които са си организирали са използвали съчетания като "мъжкото оръдие на труд", "нефритения меч" и т.н.
Освен това, позволете ми да споделя, че проблемите не идват от жаждата за значимост на всеки човек, а от сериозните комплекси, на които са носители хората, които овластяваме. Дреме и на баба Пенка за нещата, които говоря...и още нещо - не искам да изкглеждам умна, а само права ;)

Благородник,
никакви очи и никакви клизми - беше наистина провокация, за да видя какви са реакциите на средноинтелигентните и средностатистически потребители на блог.бг и за съжаление установих, че менталните и емоционалните дефицити са доста.
Тъжно...

Анонимен,
честито - следващият път ще ти подарим близалка :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952263
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170