Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2008 20:02 - Няколко въпроса...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3590 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 14.11.2008 20:04


Тъй като никой не умира девствен, защото животът наебава всички, то кога е периодът за дефлориране?

След като винаги има изгрев, защо нощта е толкова дълга?

Ако съм наистина добра, защо хората, които го оценяват ги няма го мен?

Защо след като вярвам в щастливия край ставам свидетел на житейски трагедии и плача толкова често?

Защо всички си заминават, а аз съм тази, която остава като безсмъртен монумент на мястото си, помахвайки с ръка за довиждане ?

Нищо лично, но защо никога няма отговори на въпросите ми?




Гласувай:
0



1. анонимен - Отговор :
14.11.2008 20:30
ПМС
цитирай
2. julllinkata - Радост -
15.11.2008 01:06
Бих искала да ти отговоря, ама нейсе, сестро. Точно мис терминал, дето всеки аннякъде запрашва и аз като "тъжна гара"....Надали съм най-подходящия консултант:) Но,а ко това те успокоява (поне малко) - реших, че отговори не ми трябват, а само действия.....А и поне минава, е...ла съм го хаха.
Тилнет: Бро, признавам, че на моменти зле ни влияе ПМС-то, ама да ти кажа честно мъжете кат влезете в "мензис" сте доста по-нетърпими от нас. Така че-ччшшшш, я по-полека и съпричастно към месечните ни мъки:Р
(Радост, мисля скоро пак да сформирам среща с познати от блога. Този път те чакам:)))))Поне на другия ден ще ни болят главите и ще знаем от какво. Иначе само на халос стреляме въпроси:))))
Поздрави
цитирай
3. pakostinka - Нетче,
15.11.2008 01:30
злато, не е от ПМС-то - нещо друго ще да е, имаш ли идея?

Жулка,
обещавам, че следващият път ще дойда. Ако ще рева, то поне да е от умопомрачителните коментари на блогърите, с които съм се срещнала и от виното, което съм изпила, а не от сърцераздирателните умозаключения, които съм си направила сама.

П.С. Дали ще успеем да изнудим и Тлнет да дойде следващия път?
цитирай
4. julllinkata - Хаха
16.11.2008 16:38
Знам ли, ако много му се помолим дружно, може и да стане.....По Коледа се случват чудеса хаах:Р
Но абс, Тотен и форевъркерион ги искам задълже:))))))
цитирай
5. pakostinka - :)
17.11.2008 11:19
Права си, както винаги, скъпа дружке :)
Абс и Тотенката ги повличам аз, а от теб форевър.... ;) за следващата седмица.
дийл? ;)
цитирай
6. julllinkata - Стиснахме си ръцете:)
17.11.2008 12:45
Ще постна към то сряда/четвъртък к'ва е идеята. Аз ше мъкна и Алекс и евентуално и едни весели дружки от Бургас, та можем да станем мнооого силна и ФФесела коалиция:)))))))
цитирай
7. pakostinka - ОООООО,
17.11.2008 14:09
направо си е перфекте и все пак "А от де мъже"? Или те само в оплюващите ни уста ще са? :)))
цитирай
8. julllinkata - хахаххаха
17.11.2008 22:33
Е,единия е от Бургас е "пич", евентуално ще навия и няколко весели побратими от блога и така:) Ама то и ние не сме баш кат' "жени", та какво ти дреме за "мъже"???? Всички, които са си направили теста за перфектния мъж казват, че са ТОЙ.. И Са предимно ТЯ...малИИИИ. Какво мазало стана хахаххаа. Така чееее, важното е да сме пичове всички и да има промили в кръвта:Р
Муц муц и до скоро:)
цитирай
9. анонимен - xxxxxxx
18.11.2008 10:46
bez dumi
цитирай
10. totenlicht - по точка едно - според твоите раз...
18.11.2008 16:26
по точка едно - според твоите разсъждения сме създадени наебани, та период за дефлориране няма.

нощта е толкова дълга, за да имаш време да оцениш колко е красива.

това въобще не е вярно, освен ако не броиш приятелите си и тези, които те обичат за хора.

защо ставаш свидетел не мога категорично да кажа, но да рече отговора е любимото ти "за да научиш нещо". и защото щастливия край не е задължително условие, пък и бялото се вижда най-добре на черен фон.

заминавала си безброй пъти и единствената причина, поради която не си оставяла след себе си хора-монументи е, че не обичаш сбогуванията. тъй че не драматизирай точно пък по този въпрос.

а за последната точка.. първо винаги имаш като алтернативен отговор 42. подозирам обаче, че си скептично настроена четейки това, та отговора на този въпрос е вероятно или не задаваш правилните въпроси, или не питаш правилните хора.

п.п. егаси.. тука едва ли не планове за сватбен джангър направихте, пък аз си стоя в полуневедение:)))
цитирай
11. soho - И аз си ги задавам.
19.11.2008 10:02
И все си мисля, че отговорите са положителни. Докато има време. Но колко време остава никой не знае.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952425
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170