Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2008 20:36 - Музиката! Моята музика!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1902 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2008 20:44


Горещият чай контрастира със студения въздух, който изпълва дробовете ми. Подът ме изкушава да се разходя отгоре му и да се освободя от задръжките си...звуците, които така обичам  изпълват стаята и забравям за всичко...обичам тази музика.

Единственото нещо, шарено колкото живота е музиката. Обичам тази шарения – имам си подходяща музика за всеки случай и за всяко настроение. Вярно е, че много рядко съвпада с общоустановените вкусове, но това не ме интересува.

Сутрин, отивайки на работа слушам мръсни песни и се усмихвам на хората, които срещам, а изумените им погледи ме радват повече от засраменото слънце.

На работното си място слушам всичко, в зависимост от това какво искам да причиня на колегите си – страстно латино, през консервативна класика до агресивен саунд, а понякога се отдавам на комерсиалността.

Вечер, се прибирам от работа, вървя по осветените улици и разпускам с нежна музика, която превръща хората, които срещам в малки звезди, около които танцувам.

Нощем заспивам с музика, която ме кара да мечтая ,сгушена в пухкавото одеало.

Имам няколко диска с музика за секс, до които рядко стигам и които приятелите ми ругаят, но това е моята музика за секс.

По Коледа изпадам в депресия, паля свещи и плача на подбрани любовни балади.

Когато загубя някого или нещо си пускам музика, която ме успокоява със звуци, убеждаващи ме, че това е част от живота.

Когато се влюбя слушам френски шансони, а когато съм щастлива слушам музика, която ме изпълва със сладостното усещане за утрешния ден, изпълнен с истински хора и изживявания,.

Днес съм щастлива, вярвам в любовта и положителната развръзка.

Днес, слушам това.

 

 



Тагове:   Моята,   музика,   музиката,


Гласувай:
0



1. julllinkata - Напълно те разбирам, Радост:)
10.11.2008 00:38
Аз съм пълен музикален шизофреник и ако няма музика край мен съвсем полудявам:))))))) Аз пък тия дни съм на вълна Леонард Коен и "A thousand kisses deep"....което ен знам какво показва точно. хаха От една страна съм спокойна,малко влюбена,унция разочарована,по особен начин тъжна,поетична,истерична..Опа, пак не е ясно хаха Но парчето и текста са суперски:))))Поздрав най-сърдечен,Драги ми Смехурко
цитирай
2. анонимен - Моето предложение за музика за секс е
10.11.2008 10:10
"Je t'aime... moi non plus" на Jane Birkin и Serge Gainsbourg. Нежно и чувствено, само за романтици ;)
цитирай
3. pakostinka - Jullinka,
10.11.2008 11:49
влюбена с унция разочарование? Хм, не позволяваме такива работи :) Усмивки, малък Патиланчо :)

Пимп,
мдам много страстна песен, ама бая повторения ще трябват докато трае целият секс :)
цитирай
4. ahmeddogan - има и филм
10.11.2008 15:16
на биркин и гинсбур, а на бг песничКАТА звучи мн мърсуващо
цитирай
5. pakostinka - Хммм,
10.11.2008 15:28
знаем за филма с Делон - за него ли говориш?
И кое му е мръснишкото на песничката ан български?
цитирай
6. ahmeddogan - ne i ne
10.11.2008 15:33
ne moje tolkova konsumatvino! ne vsichko e commerce!
цитирай
7. pakostinka - Диги,
10.11.2008 15:54
къде видя консумативно отношение? Та аз съм един виден борец против комерса
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1951498
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170