Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2008 19:24 - Мисловен лунатизъм
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3370 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2008 19:25


Замислям се колко често просто стоя и наблюдавам живота отстрани.

 

Понякога нямам сили да заговоря момчето, която всяка сутин ми се усмихва и ми пожелава слънчев ден.

 

Понякога нямам сили да изкрещя колко  ме боли, защото съм изхабила всичко, за да пресъздавам изкуствена усмивка.

 

Понякога не мога да гледам усмихващите се хора, без да се разплача.

 

Понякога не искам днес да свършва, защото знам, че утре няма да успея да направя това, за което не събрах сили и защото знам, че утре ще съм още по-разочарована.

 

Понякога искам да унищожа всичко, до което съм се докосвала някога, за да не остане следа от съществуването ми и да изчезна безследно и завинаги.

 

Понякога искам да не съм обичала никога, защото така няма да познавам усещането за изтръгване на сърцето ти.

 

Понякога наблюдавам и просто дишам. Живея механично. Ходя на работа. Вървя. Срещам се с притятели и познати. Понякога просто дишам, облегнала се на стената със затворени очи и слушам.

 

Слушам забързаните хора...

Лаещите кучета....

Разплаканите деца....

Крещящите си един на друг, родители....

Падащите кестени....

Умиращата природа....

Разбитите усмивки...

Стенещите души...

 

Понякога забравям да отворя очите си. Протягам ръце напред и просто тръгвам. Ориентирам се на къде да вървя по препятствията, които срещам. 

Понякога пропадам в дупка, друг път в септична яма.

Понякога ме блъска кола, друг път трамвай.

Понякога прегръщам дърво, друг път отблъсквам човек.

 

Понякога, когато ме заболи отварям очи, за да видя тъмнината или заслепяващото ме слънце...

Понякога проглеждам, за да видя колко болка мога да понеса...

Понякога се изправям и продължавам...

Понякога се свивам и заспивам на улицата...

Понякога ме ритат, а друг път ме завиват...

Понякога срещам хора, които се усмихват и ме прегръщат...

Понякога ги отблъсквам....

Понякога....

 

Сега?!

Сега ги прегръщам.

Сега ги обичам...

Сега им благодаря...

Сега съм красива, щастлива и добра...

Сега просто вървя и се усмихвам и сега знам, че утре ще заговоря усмихващото се момче.

Сега знам, че усмихващи се хора ме чакат да се появя.

Сега знам, че обичам и че съм обичана.

Сега знам, че имам всичко.

И сега...благодаря на всички.





Тагове:   Мисловен,   лунатизъм,


Гласувай:
0



1. nakom - Леле Пакостино
27.10.2008 21:03
потрисаш ме.Много яко си го написала, а песента просто кърти в прибавка.
Мога да ти добавя само едно нещо - Буда е казал - животът е страдание.Може би затова толкова често не щем и да чуем за истината, извън тази която сме си изградили за да ни е удобно.И само в любовта правим жертви, и се събуждаме за светът такъв какъвто е - наистина красив и прекрасен.Само когато сме влюбени и обичани, или когато умираме.
цитирай
2. pipil - Понякога чета само теб за деня. . . ...
27.10.2008 23:42
Понякога чета само теб за деня...
Понякога казваш всичко..
Понякога боли...
Понякога все едно аз сам писала това...
Понякогa ми се иска наистина да сам го направила...
Понякога е болезнено от такива мисли....
Сега неискам да го мисля повече...
Сега ми бе достатъчно, че прочетох толкова силни неща...

цитирай
3. stone - е, ще го заговориш, ама...
28.10.2008 10:26
онова предното нали го заговори, че и се прегърнахте даже, пък накрая нищо.
цитирай
4. mitakat - Ради
28.10.2008 12:10
How much pain can you take, before your heart brakes ?
:)))
цитирай
5. anallizator - . . . реплика от филма "Амер...
29.10.2008 23:59
...реплика от филма "Американски прелести" :
"Понякога си мисля,че на света има толкова много красота, че не мога да я понеса..."


Добре дошла в живият живот на живите хора!

ПО(някога)ЗДРАВИ !!!
цитирай
6. fenris - понякога
03.11.2008 11:52
просто се усмихваш и усещаш, че усещането е истинско а не просто гримаса за пред хората, която си изградил за собствена защита!
Поздравления!
цитирай
7. анонимен - И като спреш да се самосъжаляваш, ...
04.11.2008 17:46
И като спреш да се самосъжаляваш, какво, ще свърши светът? :)

А
цитирай
8. pakostinka - Леле Nacom-чо,
05.11.2008 18:44
ако знаеш как ме зарадва с този си коментар,,,ама сериозно :)

Пип,
нямаше ме дълго - как си сега и какво ти е достатъчно СЕГА?

Абе Каменчо,
само трещене ти е на теб в главата - нали се разбрахме, кака ти е Р-О-М-А-Н-Т-И-Ч-Н-А ;)

Митак,
повече, отколкото предполагаш :)

Фенрис,
понякога просто се понасяш и усмивката идва сама ;)

Анонимен,
ми светът продължава да се върти, а ти, като спрял да се самосъжалява човек, се усмихваш :)

цитирай
9. анонимен - Аз не съм спрял, просто се чудя ако ...
05.11.2008 22:57
Аз не съм спрял, просто се чудя ако спрем повечко хора едновременно, дали няма да вземе да спре ;)

А
цитирай
10. pakostinka - Че няма да спре - няма,
06.11.2008 00:11
ама да не вземе да се върти по-бързо, че тогава ще стане мазало - ще се въртим и ще повръщаме ;)
цитирай
11. анонимен - Е, сефте, все едно си предрусал с ...
06.11.2008 14:46
Е, сефте, все едно си предрусал с нискокачествени амфетки :-)

А
цитирай
12. raztvoritel - Описала си мъката и благодаря, че си чувствителна и умна.
07.11.2008 12:15
Сякаш всеки път, когато боли, си свидетел на едно предателсство на живота, към теб. Не бива да боли. Все още съм достатъчно близо хронологично до спомена, когато не болеше. Но вече избягвам желанието да се върна там. Остава и да приема, че щом сега (когато) е тъжно, то скоро ще бъде различно. Надявам се - задълго. И още се надявам да има повече запомнящи се щастливи дни, отколкото по-тъжни. За да си мисля, че животът не е страдание. А и да е - и това също можеш да го намериш при Буда-писанията, човек е по голям от живота си.

Човек е по-голям от живота си. Аз съм по-важна от това, което трябва да свърша. Ти си по-голяма от тъгата на един изгубен ден. Дано имаш спомени, които говорят ясно за това, че си по-голяма от делата си и че ако има критика (самокритика) ти си недосегаема. На критика подлежат достижения или хорски действия и твоите в това число. Но да си човек е наистина значително постижение. С което вече можеш да се гордееш!
цитирай
13. анонимен - Кой пръв повърна? А
07.11.2008 12:58
Кой пръв повърна?

А
цитирай
14. анонимен - @13
07.11.2008 15:27
А=Анус
цитирай
15. анонимен - О, поредния задклавиатурен боец, ...
07.11.2008 17:47
О, поредния задклавиатурен боец, проектиращ собствения си ректален спазъм под формата на агресия...

А
цитирай
16. placebo - Красиво
08.11.2008 22:37
Ти трябва да си някакъв прекрасен човек.
цитирай
17. pakostinka - Raztvoritel,
09.11.2008 19:09
благодаря.

Анонимен и Pimp,
моля Ви момчета - бъдете мили и не така в блогчето ми ;)

Анонимен,
не знам какво е да се друсаш с нискокачествени амфети, но съм сигурна, че първи повръща този, който е взел именно от тях, така че в този случай си ти ;)

Placebo,
ех, ако нещата се случваха, така както искаме и хората бяха такива за каквито се представят...ех...благодаря и много усмивки ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1948867
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170