Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2008 14:13 - Полу-реално и почти логично
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2621 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2008 14:59


Ако някой Ви срещне по улицата и Ви зададе въпроса „Кога за последно искахте да убиете някого?”, какво щяхте да отговорите? Аз отговорих „Преди секунди”, а после попитах момчето, защо задава тези въпроси и той ми отговори, че се е обзаложил, дали ще се намери човек, който ще посочи период, по-дълъг от 3 дни. Попитах го защо три? А той ми каза „Защото  три дни покой с околните в България е част от съвременната утопия, а аз искам да пиша антиутопоии”.

Седнахме да пием бира с момчето /напоследък непознати ни канят на бира/ и започнахме да си говорим за живота, нещата, красотата, бесовете и кестените – напоследък много говоря за кестените.

Живеем в свят на лайт мотиви, лайт цигари, лайт напитки, лайт емоции и лайт приятелства. Замислих се за марките приятели и познати. Не са много на пазара. Все още се наблюдава една трайна тенденция на рецесия.

Какви са марките приятли и познати?

Една голяма част от познатите и приятелите ми са обсебени от самите себе си и собственоръчно поднасят цветя в подножитето на пиедесталите, на които са се възкачили, като използват лайняни пръчки и човешки трупове, само и само да не слизат от тях.

Другата част от познатите и приятелите ми е обсебена от идеята да са фешън и куул. Говорят със заучени фрази, носят определени марки, купуват си дрехи от неподходящите марки и усърдно махат етикетите, за да не разберат другите, че са навлекли парцал, който е  down-market brands. Някои от тях даже не знаят какво означават нещата, които изговарят, но ги повтарят усърдно, защото така изглеждат „мор интелиджънт енд куул анд бикоуз ит’с фешънъбл”. Пият коктейли, за които са чели в Космополитън или в Стори.

Третата и най-голямата част е обсебена от депресията. Заобиколена съм от хора, които се депресират, защото имат нужда да са депресирани, да се самосъжаляват и да говорят непрекъснато колко е несправедлив живота и колко гадни неща се случват на тях – милите, добрите и невинните. Точно тази група от приятелите ми, никога няма да разбере, че всичко е въпрос на личен избор и на желание да се насладиш, а не да се изсереш на момента.

Четвъртата група са тоталните егоисти и егоцентрици. Хора, за които няма значение какви са нуждите и потребности и за които единственото важно нещо са собствените им желания, с които ти ТРЯБВА да се съобразиш, без „Но....ама...и аз съм човек...”, няма такива неща – ти трябва да правиш това, което на тях им се прави. Кеф им е да ходят на кино, а на теб просто ти се стои у дома? Забрави, трябва да отидеш и не само това – задължително е да забавляваш Егоистите.

Петата група са хората, които чувствам като истински приятели и които ме карат да забравям за желанието си да убивам за повече от три дни. Това са хората, които въпреки, че са болни се обаждат и казват нещо от типа „Ми аз ти казах, че няма да дойда, защото не ми звучеше като да искаш да идвам, ама ако заради това настроението ти е толкова скапано ще дойда”. Петата група е единствената, заради, която всяка сутрин изваждам усмивката си изпод възглавницата, целувам я и я слагам на лицето си. Заради тях, усмивката ми и аз сме, това което сме в добрите ни моменти.

Момчето стоеше и ме слушаше...разказвах му за това как в рамките на 5 часа, двама души около мен са припаднали и как хората около мен стояха вдървени и как аз самата се вдървих.

Казах му, колко силно исках да убия полицай, който беше помолен за помощ да бъде вдигнато и сложено да легне на пейка едно припаднало момче,и той отговори „Не е моя работа”.

Разказах му за агресията във всеки от нас, която според мен се дължи на състоянието, в което сме изпаднали –забравата, че сме преди всичко хора.

Споделих детската си мечта - да имам вълшебен пръстен и магическа пръчка, а той стоеше и ме гледаше.

Накрая, когато станахме ме попита „Кога за последно искаше да благодариш и да прегърнеш някого”, а аз отговорих „Сега”.






Гласувай:
0



1. анонимен - уау
10.10.2008 14:51
ей, човече, не знам какво се крие в душата ти, сигурно никой не знае какво се крие в душата му, всъщност, но предполагам, че са много и шарени неща.
а аз да попадна тъкмо на черничкото... все едно чета себе си... бах ти
да знаеш, много яко, такова, чак ме е срам да ти кажа нещо хубаво, а пък мама ме е учила, да казвам ако ще е нещо хубаво, и да си затрайвам повечко, ако не е...

та, де да знам, ноу глупаво взе да изглежда, пък и съм просто някой анонимен случайно бродещ из блоговете, ама ей така...
кураж, и целувай усмивката си по-често, дано имаш поводи...
само да е искрено, защото не бива да насилваш усмивките, иначе се кривят в гримаси...
цитирай
2. sisithebest - ох
10.10.2008 14:53
присъединявам се към темата...
цитирай
3. abs - :)
10.10.2008 14:54
само това искам да кажа - :)
цитирай
4. pakostinka - Анонимен,
10.10.2008 15:08
благодаря...а ти...ти не забравяй да се усмихваш на целувките си :)

sisithebest,
ама защо това ох? :)))

Абс,
не можеш да минеш само с това - ще трябва да го и покажеш :)
цитирай
5. totenlicht - извинете.
10.10.2008 15:33
извинете.
цитирай
6. pakostinka - Тотен,
10.10.2008 15:36
за какво да Ви извиняваме?Знаете, че по презумпция го рпавим :)
цитирай
7. totenlicht - а, не е нужно. извиньете и за изви...
10.10.2008 16:39
а, не е нужно. извиньете и за извинението.
само да питам, че мий интересно.. каква ти е принципната разлика между приятелите и истинските приятели?
че да се ориентирам аз горе-долу къде се падам. не че нещо, ама напоследък от шизофрении и други подобни взех да имам проблеми с идентичността и идентифицирането.
цитирай
8. pakostinka - Скъпа ми Тотенке,
10.10.2008 16:51
моите класации няма да помогнат за разрешаване на твоите проблеми с идентичността - те са за моите такива ;)
цитирай
9. sisithebest - ами
10.10.2008 17:00
защото си отговорих и аз на въпроса :)
цитирай
10. pakostinka - :)
10.10.2008 17:02
Хубав въпрос, нали? Ама и двата ;)
цитирай
11. totenlicht - ставаше въпрос за идентификаци...
10.10.2008 17:13
ставаше въпрос за идентификацията, свързана с теб, ма нейсе.
цитирай
12. pakostinka - О, мила Тотенке,
10.10.2008 17:26
то идентификацията днес няма да има нищо общо с тази утре, затова изобщо не я търси
цитирай
13. julllinkata - СЕГА!, Радост:)
10.10.2008 18:41
Сега искам да те прегърна....ама другата седмица евентуално:) А вече никой не искам да убивам, Малъри Нокс позамря в мен, просто защото вчера получих ебати.....мнооого мил подарък. Ще пусна пост де:)
цитирай
14. stone - е не каза най-важното
13.10.2008 16:47
чука ли се с момчето?
цитирай
15. pakostinka - Каменчо,
13.10.2008 17:43
какво чукане на фона на тази романтика? Либоффф му е прозвището :)
цитирай
16. stone - айде де
14.10.2008 09:52
е либофта какво е - пак чукане.
значи не си.
цитирай
17. pakostinka - Хехе,
14.10.2008 12:41
либофтас е либовно чукане и не, не съм. Аз не съм такова момиче - не мога от улицата и в кревата - срам ме е какво ще каже мама ;)
цитирай
18. anallizator - . . . интересно ми е дали ти самата се ...
14.10.2008 22:38
...интересно ми е дали ти самата се поставяш в една от петте категории хора и ако да-в коя?
Допускаш ли съществуването на петте характеризиращи хората разновидности - заедно в един човек, но проявяващи се по различно време и под влиянието на различни фактори и провокации....???
...щото мисля си Човекът не е константно понятие- само черно или бяло,силно или слабо,нежно или грубо и т.н , а е смесица от всичко това......,но аз само така си мисля,кажи ти как е?

:))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952615
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170