Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2008 01:41 - Сърцеразбиващо
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4631 Коментари: 31 Гласове:
0

Последна промяна: 26.09.2008 13:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Бях там. Гледах залязващото слънце и си мислех за всички красиви моменти, които споделихме.  Мислех си за всички глупави ситуации, от които ме измъкваше. Мислех си за големите ти ръце, които така обичам...ръцете, които ме карат да се чувствам малка.

Бях там. Гледах вълните и си спомнях как си играеше с косата ми и се закачаше с нея, защото приличала на цунами с неустановена сила. ..казваше, че там крия оръжията си. Махаше очилата ми и ми казваше, че не са ми нужни, защото искаш да усетя, чрез устните ти вълните, ангелите и любовта.

Бях там и ми казваше как аз съм единствената светлина и как ако мен ме няма нищо няма да има смисъл. Целуваше ме. Усещах пръстите ти, които изписваха по кожата ми огромната ти нужда да споделяш залезите с  мен.  Тялото  ти напяваше нежно за огромното ти жалание  да обичаш точно мен и да споделяш всички залези с мен.

Тук съм.

Оглеждам се в дъното на поредната чаша. Не знам коя е. Броях ги до петата – после...после изпаднах в безпаметност. Мъглата ме пое, а сълзите ми ме удавяха в себе си.

Саморазрушението.

Както му остава на човек, когато се почувства опустошен? Какво ти остава, когато споделиш с някого всички малки и красиви кътчета от съществото си и накрая той си тръгне, грабвайки душата ти, без дори да се обърне?

Кога разбираш, че е късно? Колко дълго можеш да се извиняваш? Колко искрено можеш да съжаляваш за раните, които си причинил?

Преди време ходих на лекар.

Погледна сърцето ми и ми каза:

 „Мило момиче, забелязвам сериозни щети, нанесени последните няколко години. Дълбоки рани, които са нарушили функционирането на всички предсърдия и камери. Знаеш ли, мило дете – никога не съм виждал такова нещо. Сърцето ти прилича на плячка, за която са се борили множество хищници и лешояди и която по случайност не е унищожена.”

Попитах лекарят колко време ми остава, а той ми каза, че ако открия подходящия каргиолог и хирург , може да надживея чинарите, но ако взема грешното решение днес може да е последният ми ден.

Всъщност...оказа се, че взех грешното решение.

Днес е последния ден.

Гледам залеза и си мисля за човекът, който опустоши всичко красиво в мен. А го бях предупредила. Бях споделила всичко, което лекарят каза. Знаеше всички рискове. И въпреки всичко ме уби.

Не съжалявам.

Има някакъв чар в това да усещаш как животът се изтича от теб.

Започва от крайниците ти, които просто изстиват. После изтръпват. Студенината после обхваща стомаха и гърдите ти, а най-увреденият ти орган остава да тупти до последно.

Шибаното сърце. Увредено и почти мъртво става свидетел на смъртта ти.

Знаеш ли, любими, не съжалявам.

Ти ме уби, за да живее егото ти.

Аз умрях такава каквато бях, за да ликуваш ти.

Превърна ме в същество на командно дишане.

Ликувай.

Аз не съжалявам.

Много по-лесно е когато си мъртъв.

Много по-лесно е когато единственото пулсиращо нещо в теб е репродуктивния ти орган.

Дали ще ти благодаря?

Не, един ден ще видиш децата си, такива каквито ти ги създаде – безчувствени и студени.

Време е да запаля камината и да се наметна с одеалното – изкуственото сърце не се справя така добре с изпомпването на кръвта.

И знаеш ли, какво не знаеш?

Залезите с изкуствено сърце са много различни и са много по-красиви – просто идва мигът, в който свикваш със студа.






Гласувай:
0



1. raztvoritel - MOTHFOEBIA
26.09.2008 09:19

My mother found difference in my two legs before we've gone out. I also have fobia: I am fearing. By the vibrations moths produce.
цитирай
2. pipil - Гледала ли си филма " Мекси...
26.09.2008 10:15
Гледала ли си филма " Мексиканеца"? Там имам една култова реплика: "...кога разбираш ,че трябва да сложиш край?"
А отговора е : "Никога!"
Това е и драмата на нашия живот...
цитирай
3. totenlicht - и все пак го направи, нали. . надявам ...
26.09.2008 10:26
и все пак го направи, нали..
надявам се, че това те кара да се чувстваш по-добре, въпреки че не виждам как..
Радост, не мога да ти кажа друго, освен това, което чу вчера.
НЕ СИ умряла. това че си в ада нищо не значи.
цитирай
4. soho - В ада май сме две, но предпочитам май ...
26.09.2008 10:44
В ада май сме две, но предпочитам май да съм умряла...
цитирай
5. pakostinka - Разтворител,
26.09.2008 11:58
аз се притеснявам единствено от вибрациите, предизвикани от преминаващите трамваи, защото не знам дали панелката ще устои ;)

Пипил,
аз мисля, че след третият път, в който не си разбирал, се научаваш да слагаш край много лесно и го правиш, като няма начало ;)

Тотен,
всъщност нищо не съм направила - просто бях малко в ада, а сега съм НАД нещата...отново ;)
Благодаря....за вчера ;)

Сохо,
хайде да се омитаме вече, че и на мен ми писна в тези кръгове
цитирай
6. ahmeddogan - psotingyt
26.09.2008 12:59
e pisan sabale u 1. forty one?
цитирай
7. pakostinka - Диги,
26.09.2008 13:01
мдам, сабале е писан...проблемация?
цитирай
8. totenlicht - скъпа сохо, много повече от две сме. ...
26.09.2008 13:02
скъпа сохо, много повече от две сме.

Радолипкен, вчера си е за вчера. :)
надявам се наистина да си, но съм съмнително човече.
ще те видим довечера.:)
цитирай
9. pakostinka - Ми
26.09.2008 13:10
да ти кажа съмнението не е хубаво нещо - трябва да вярваш на другарчетата си и да, ще ме видиш довечера - в цялата ми прелест ;)
цитирай
10. totenlicht - нали знаеш. . вярата, доверието и ...
26.09.2008 13:21
нали знаеш.. вярата, доверието и другите глупости не идват ей така, особено пък след дни като вчерашните.. :)
цитирай
11. pakostinka - Че какво
26.09.2008 13:26
му беше на вчерашния ден, освен, че се срещнах с една нова Инквизиция?
цитирай
12. totenlicht - не просто нова, ПОДОБРЕНА и силно ...
26.09.2008 13:30
не просто нова, ПОДОБРЕНА и силно мотивирана :)))
а нищо, денят си беше pretty standard..
цитирай
13. pakostinka - Наистина
26.09.2008 13:31
не мога да разбера защо всички са решили да ме замерят с моите камъни...я моля ти се, иронията си е моя територия...
Обмислям вариант да се оттегля я под някое дърво, я в някой бункер...тези каменни дъжнове ми идват в повече ;)
цитирай
14. ahmeddogan - правилно
26.09.2008 13:37
блогът, като начин на живот:)
цитирай
15. pakostinka - Изключително
26.09.2008 13:49
щастлива съм, че затвърдих това твърдение. Моля, използвайте настоящия ми пост, като доказателство пред колегите си - воайори ;)
цитирай
16. totenlicht - pakostinka, нали знаеш, че въпреки ...
26.09.2008 13:52
pakostinka, нали знаеш, че въпреки това те обичам?
цитирай
17. pakostinka - Тотенката,
26.09.2008 13:57
нали знаеш, че и аз те обичам, но въпреки това ще ти върна камъните - прави място за тях в дворчето си :)
цитирай
18. totenlicht - ха ха, аз в мойто дворче отдавна о...
26.09.2008 14:32
ха ха, аз в мойто дворче отдавна отглеждам планини, бонзаи и мандали.
нали знаеш за кристалното същество с аурите..
всичко е част от световния баланс, та в тоя смисъл кво са още 200 - 300 камъчета..
:)
цитирай
19. pakostinka - Как какво са?
26.09.2008 14:46
Каменоломна. Стоп, благодаря ;)
цитирай
20. krissstina - ...
26.09.2008 22:47
има приятели,които ще ти се развикат,за да разбереш,че не си умряла.Има приятели,които ще сте сритат по дупарата достатъчно силно,че да се вдигнеш поне на педя от пъстта,в която си...има приятели,които си плачат с теб тайно за монитора и не предлагат нищо повече от искреност,чаша вино и това да те изслушат.Имаш нужда и от трите вида приятели...имаш нужда от себе си най-много...
цитирай
21. krissstina - и още...
26.09.2008 22:50
допуснах студовете на аляска в сърцето си и сега съм по-жива от всякога.Ледът и самотата имат своята красота и място...не се плаши от себе си...все още можеш да обичаш....мен:)
цитирай
22. pakostinka - Делишменова,
27.09.2008 01:00
а дали бихте ми позволила да обичам някой друг освен вас, като например мякой с хоботче?
цитирай
23. vmir - Момичета, в природата има равновесие, а
27.09.2008 08:26
положението при мъжете е почти огледално на женското, ето, вижте:

http://www.youtube.com/watch?v=UQhiavrY2JY

:)))
цитирай
24. totenlicht - krissstina, надявам се, че поне теб ...
27.09.2008 12:38
krissstina, надявам се, че поне теб чува, щото явно въпросната пръст (която е с малко по-воден и леко отпадъчен състав всъщност) вече явно доста е влязла в ушите и, че пооглушава.
цитирай
25. pakostinka - Vmir,
27.09.2008 13:30
така е и при мъжете е така, но някак си по-бързо им действат лекарството - секс, наркотици и алкохол :)
И да, видях ;)

Тотен,
бе стига бе, знаеш ли колко ще е яко като почнат да ми растат дръвчета и от ушите. Всъщност май ми трябват трите вида приятели и то едновременно и ако може този с ритника да е по-активен ;)
цитирай
26. vmir - pakostinka, според мен не е правилно да се вземат
27.09.2008 19:36
успокоителни вместо лекарства. Концепциите им са доста различни.
цитирай
27. totenlicht - Пакост, аз наистина ще почна с шу...
27.09.2008 22:18
Пакост, аз наистина ще почна с шутовете съвсем скоро.
:)
цитирай
28. pakostinka - vmir,
29.09.2008 01:52
съгласна съм с теб - въпросът е кой определя кои са простите успокоителни и кои са лекарствата?

Тотен,
преди да почнеш се убеди, че синините от моите ритници са изчезнали, защото иначе би изглеждало като отмъщение ;)
цитирай
29. vmir - 28. Пакостинке, ето това е въпросът на въпросите, значи.
29.09.2008 10:15
Неслучайно англичаните казват, че храната за един е отрова за друг. Неслучайно борбата за мир взема толкова много жертви.
цитирай
30. totenlicht - Пакост, интересува ме ефекта, а не ...
29.09.2008 11:32
Пакост, интересува ме ефекта, а не как изглежда.;)
цитирай
31. placebo - ((:
06.10.2008 20:23
Уоу, много ми хареса, звучи толкова болезнено и банално... :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949532
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170