Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 18:58 - Отказвам !!!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7065 Коментари: 43 Гласове:
0



Край!

 

Отказвам да се обвързвам емоционално и да изпитвам каквито и да е чувства към мъжете.

 

Отказвам да се занимавам с недорасли и незнаещи какво искат мъже на по 30 години.

 

Отказвам да си губя времето, с хора, които преди да те попитат „Как си”, ти държат сметка защо не си им се обаждала 1, 2 или 3 седмици.

 

Отказвам да съм до мъже, които ми се обаждат веднъж на три седмици и преди да попитат „Удобно ли е да говорим” ме питат „Кога ще се ебем”.

 

Отказвам да инвестирам емоции, преди да съм сигурна, че ще има възвращаемост.

 

Отказвам да съм романтична кифла, агресивна кучка или курва на разположение.

 

Отказвам да се срещам с мъже и да се правя на мила, нежна, разбираща и докато се правя на такава да пърхам с мигли.

 

Отказвам да играя игрички, искам да живея тук и сега и не искам да се занимавам с пухльовци, които се страхуват от чувствата си.

 

Край!

 

П.П. Скъпи мъже, не се питайте защо има толкова кучки. Определено сте се погрижили производствения процес да не спира.



Тагове:   отказвам,


Гласувай:
0



1. realna - ;)
23.09.2008 19:32
Значи трябва да се откажеш от всички мъже .Ако случайно срещнеш господин идеалния след време ще видих че и той има ако не всичките то половината по-горе изброени недостатъци ,.Кво се чудим то са мъже ,какво да искаш от един мъж -да си гледа семейството ,да дава пари за вкъщи и за теб , и от време на време да му пускаш някой аванта ., А най важното да му дадеш пълна свобода да ходи кадето си иска стига да не прави деца на друга ;))))))))
цитирай
2. julllinkata - хахха
23.09.2008 19:36
Сори,Радост,знам че не е смешно,но така добре те разбирам.....ама аз все отказвам ли отказвам и после пак на пангара.
цитирай
3. abs - Пакост...
23.09.2008 20:14
така де да си дойдем на думата - от кога гооврим да се вземем... ади, де :P аз съм водолей, а знаеш кво казват за водолеите :P
цитирай
4. abs - Лазаров,
23.09.2008 22:06
за пъновете до знаем вече, но аз така и не разбрах доводите ти за това заключение... а пък жените и без тва сме много.... споко ще има и за вас ;) не можем всички да се сбъркаме едновременно - ще го правим на порцийки ;)
а и честно казано, ние така си говорим, но после винаги ни минава... рано или късно... човещинка си е , природа как се вика ... ама не казвай на никой :)
цитирай
5. pakostinka - Realna,
23.09.2008 22:31
извинявам се много, ама аз не търся г-н Идеален, както не търся и недостатъците на мъжете, те просто ги навират сами в носа ти. И се извинявам, ама номера с децата, парите, свободата и т.н. някак си не върви пред мен. Тъпа съм, ама какво да ме правиш :)

Жулинката,
абе знам аз, че няма да издържа дълго време ама какво да ме правиш - яхам метлата и почвам да разчиствам ;)

Абс,
ми хайде де, до кога ще те чакам...и моля ти се, не предавай фронта :)

Уважаеми г-н Яздещ,
не сме изтрещяли никак даже, просто с толкова пънове, как да не вземеш резачката :)
цитирай
6. abs - Пакост...
23.09.2008 22:44
ама те като са пънове, кво повече да им режеш?!
цитирай
7. pakostinka - Хех,
23.09.2008 22:47
ми как какво - коренчетата им, ако има някоя и друга издънка, може и нея да оа отрежем :)
цитирай
8. abs - ок,
23.09.2008 22:49
чакай да си взема търнокопа и идвам и аз.... ти ще режеш, аз ще хрупам пуканки от страни и ще те подкрепям морално и духовно, дийл?
цитирай
9. pakostinka - Абс,
23.09.2008 23:10
абе ти с този търнокоп, най-много някое представление на пилон да ми извъртиш - вярно ще се вдъхновя ;)
цитирай
10. pakostinka - Яздещото момче,
23.09.2008 23:11
после си лепим нещата по наш вкус, а като ни омръзне - режем отново и преналепваме ;)
А да и как какво да ни правиш - да ни обичаш и онождаш :)
цитирай
11. abs - гуспоице...
23.09.2008 23:12
без писмено пространствено заявление в либов ни са давам на пилона и тва си е ...
тея дни ме влекът дългите обяснения в писмена форма... що ли...
цитирай
12. pipil - Предлагам да си направим фен клуб на ...
23.09.2008 23:13
Предлагам да си направим фен клуб на измамените, разочаровани и ненамиращи свестни ,истински и готини мьже!
Аман от това :" Шь ть ибь ли тая вечер или да си бия камшика!?"
:)))
цитирай
13. abs - Аааааа аз не съм измамена, разочарована и ненамираща
23.09.2008 23:18
няма да играя във вашия клуб... за мен живота е прекрасен :D защо да се извинявам с чужди проблеми, като мнг добре знам своите ;)
цитирай
14. pakostinka - Уважаема Абс,
24.09.2008 11:01
няма да ви се обясня в либоф писмено - нямате никакъв шанс, а и като е прекрасен живота за вас, защо се напъвате да влизате в нашия клуб?

Све,
Хайде, вече сме две, ще навия Тотен и Абс, а и още няколко моми и ще ходим по клубовете и пъбовете и ще изнасяме лекции по "подходящо" поведение :)
цитирай
15. abs - грешно сте ме разбрали многуважаема,
24.09.2008 11:24
не се напъвам да влезна в клуба. даже се обявявам опозиция. но ще ви придружавам по пъбовете, щото като цяло обичам сеир ;)
цитирай
16. pakostinka - Никой
24.09.2008 11:38
няма да Ви позволи, многоуважаема, да се мотаете с членовете на клуба, без членска карта :)
цитирай
17. abs - това е ограничване на свободата
24.09.2008 11:44
на личността, точно вие ли ще го направите?!
цитирай
18. andreytcho - :))
24.09.2008 11:58
хаха - вече броя дните докато пак почнеш да пишеш за още мъже които не са готови да те задоволят така както искаш :)
цитирай
19. pakostinka - Абс,
24.09.2008 12:11
точно аз, защото както предоставям права, така обичам и да ги отнемам. Проблеми?

Андрейчо,
не бих писала за още мъже, ще пиша за настоящите мъже - спираме търсенето, преосмисляме наличното и си даваме почивка. Дай ми поне 20 дни ;)
цитирай
20. abs - ?!?
24.09.2008 13:32
1во - проблеми - да. и някои фундаментани права, които няма как да дадеш или отнмеш (всъщност можеш да ги отнемеш, но не си представям в толкова насилствена фаза).

2ро - 20 дни?! двадесет дни?! почвам да отбелязвам на календара ;)
цитирай
21. pakostinka - Абс,
24.09.2008 13:35
ми влизам в новото си амплоа и започвай да си ме представяш в такава насилствена фаза и още нещо - брой ги от вчера ;)
цитирай
22. abs - Броя...
24.09.2008 15:37
отбелязвам, ще го има документирано да знаеш! ;)
за насилствената фаза ще споделя само f2f ... мау!
цитирай
23. pakostinka - Ау,
24.09.2008 15:48
Абс ще си взема антуража в чантичката тази вечер ;)
цитирай
24. ahmeddogan - мъжете
24.09.2008 16:39
ми като няма мъже, жени има бол:))
цитирай
25. pakostinka - Ми да,
24.09.2008 16:40
и аз така казвам Диги. Ще ми е забавно да сменя полето, на което сея и жъна :)
цитирай
26. totenlicht - Радолипкен, присъединявам се към ...
24.09.2008 16:49
Радолипкен, присъединявам се към твоето изявление.
ще стана примерна ученичка и много ще се постарая да развия влечение към нещо по-безопасно в емоционално отношение.
цитирай
27. abs - Бо
24.09.2008 16:52
като котки?!
цитирай
28. pakostinka - Тотен,
24.09.2008 16:56
може да последваш и моя пример - аз ставам асексуална и почвам да купувам гоблени ;)

Абс,
никакви котки, ще ти ги убия у главата ;)
цитирай
29. pipil - Да се разберем, членските карти аз ...
24.09.2008 17:16
Да се разберем, членските карти аз ги издавам! А що се отнася до сеира, такав няма да има! Просто
защото този фен клуб ще е масов , а сеир има при други условия! Така ,че запазвайте места - пристигам!
цитирай
30. totenlicht - абс, котките винаги са на мода. Р...
24.09.2008 17:31
абс, котките винаги са на мода.

Радолипкен, аре не гоблени, а? мое ли да играя на компютърни игри примерно? или да плета макраме с лула в устата и да разказвам истории от казармата?
цитирай
31. pakostinka - Све,
24.09.2008 17:40
чакаме те с балони и транспаранти ;)

Тотен,
изборът е между гоблени и плетива ;)
цитирай
32. pipil - Ей това му се вика женска солидар...
24.09.2008 20:01
Ей това му се вика женска солидарност! Да живеят жените, долу мьжете! Даите пиячката!
цитирай
33. totenlicht - pakostinka, да разбирам, че мак...
24.09.2008 21:25
pakostinka, да разбирам, че макрамето става?
ама с допълнението, нали???

Пип, идея нямаш колко подкрепям последното ти изречение.:)
цитирай
34. pipil - Алилуя! Радвам се, че намерих още ...
24.09.2008 23:52
Алилуя! Радвам се , че намерих още сьмишленички!
цитирай
35. raztvoritel - Прродължават да си се радват на простотиите!
25.09.2008 07:20
Какво да ти рекна, пакост, те са те помислили за съселянка :)
цитирай
36. sa6osladura - *
25.09.2008 10:32
Егaти наглата кучка!
цитирай
37. анонимен - Просто не търсите на правилното място
25.09.2008 11:11
Скъпи разчеровани жени.
Писна ми хората да се оплакват че не могат да намерят мистър идялен или мис идялна.
Не разбиратели защо се получава така. Защото живота ни прави голими егоисти и мислим само за себеси и е по лесно да се оплачем вместо да се опитаме да променим нещо.
Моля хванете живота в ваши ръце , спрете да се оплаквате и ще намерите това което търсите.
цитирай
38. abs - ама аз не се оплаквам,
25.09.2008 11:53
защо никой не разбра, че не се оплаквам. живота е прекрасен, само дето не му личи ;)
цитирай
39. pakostinka - Toten,
25.09.2008 12:09
макраме, само с гоблен и да, приемаме идеята на Пипил за питието - аз искам тройно :)

Разтворител,
ами аз съм си от село и съм си селянка по душа, радват ми се единствено селяните - гражданите са ми много висока летва :(

Сладък Сашо,
коя от всички?

Анонимен,
много обичам да ми се изказват компететно някакви хора, дошли отнякъде и незнаещи нищо. Вярно, че е много популярно такова поведение ама преди да пишем е хубаво да си зададем няколко въпроса: Иде ли реч наистина за търсене на идеалните мистър и мис? Дали не е по-добре да мрънкаме, вместо да променяме хората, които уж сме харесали и обичаме такива каквито са? Не е ли по-висша форма на егоизъм да променяш, отколкото да приемаш?
И уважаеми анонимен, хванала съм и то не само живота си в ръце, ама мога да кажа само "Курец"

Абс,
все трябва да си добрата, ей....тцтцтцт, конформист
цитирай
40. abs - Неее, Пакост,
25.09.2008 13:42
влизам в роля... нали ще правим бизнес с теб ;) това му се викаше пиар съобщение ;)
цитирай
41. pakostinka - Абс,
25.09.2008 13:53
ама и аз така, нали ще провокирам и ритам? Моето беше "Манипулиране на разговора" ;)
цитирай
42. reddesertsky - Научи се да се пазиш :)
11.10.2008 23:25
"... "Удобно ли е да говорим” ме питат „Кога ще се ебем”."
Явно така си ги научила. Чудя се кой ли е виновен в тази ситуация? :Р

"...ти държат сметка защо не си им се обаждала 1, 2 или 3 седмици."
Ми като толкова настояват вземи че им се обади. Искаш внимание?! Давай внимание :) Или си дръж твоето внимание само за себе си и не се оплаквай!

Явно с тези несериозни теми са те налегнали сериозни мисли :). Отпусни се и дишай дълбоко.

И си помисли, ако заприличаш на кучка, какво отношение на другите към теб ще ти подобава. Отнасям се към хората така както те ми показват че искат да го правя.
цитирай
43. анонимен - Вие
08.10.2012 02:48
Вие всички сте луди!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1948952
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170