Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2008 11:28 - Sex is natural and fun, but...
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5663 Коментари: 23 Гласове:
0



В петък, стоях на една маса с много мъже и малко жени. Ясно е за какво сме си говорили под влиянието на минималистичната обстановка, многото алкохол и разгневените хормони.  Говорихме за секс...за много секс. Разговорите започнаха с най-екстремните места, на които е правен, минаха през най-странните пози и ситуации, в които е практикуван, профуча през свирките и техните същност и дълбочина и завърши с това, какво искат мъжете и жените един от друг.  Мъжете, естествено в техен стил, заявиха как искат единствено повече вагини окачени в рамки на триумфалните им арки. Жените, стандартно казаха, че търсят нежно отношение, романтика и качествен секс.

Започна дискусия и спор. Привлякохме хора от съседните маси и групи. В един момент се оказахме заобиколени от около 25 души, от които познавах не повече от  10. Голяма част от тях бяха мъже, които упорито се опитваха да ме убедят, че няма смисъл да търсиш романтиката, когато можеш за няколко часа да си дадеш нещо по-добро и по-качествено. Човекът, който най-енергично отстояваше тезата, след приключване на разговора седна до мен и започна разговор. Всъщност се оказа, че това е поредният мъжкар с разбито сърце, тръгнал да си отмъщава на всички жени, заради една. Мъж,  развил условен рефлекс на тъпкач и путкопоклонник.  Мъж, който е забравил какво е да говориш за собствените си нужди и желания, без да се налага да спазваш изискванията, наложени ти от маската на мъжкар.

Тръгнахме си с един приятел. Мъж, който познавам от години и за когото знам всичко. Мъж, който се съобразява със същата тази маска. По средата на пътя той ми подари роза, после ме хвана за ръка и когато го попитах какво прави, той ми отговори „Изморих се да се правя на силен и нямащ чувства. Искам да се влюбя и имам нужда от нежност и понеже това не се случва, а си ми най-близкия човек, позволи ми да направя проекция върху  теб. Знам, че ще изтълкуваш нещата правилно”.

Всъщност не знам дали съм ги изтълкувала правилно или не. Не съм ги тълкувала,  но е факт едно в свят, в който мъжете тръгват напред с репликата „Не можеш  да разбереш какво е в главата ми, но ако искаш да опиташ, трябва да се качиш на една друга” е трудно да бъдеш романтичен и да срещаш романтика. Рано или късно, заобиколен от толкова много секс, ставаш секс маниак.  Хората започват да си мислят, че си пристрастен към секса, а ти всъщност си пристрастен към романтиката.

В свят, в който докосването между хората е сведено единствено до проверяване степента на влажност и преценяване дали условията за проникване са подходящи е страшно да оголиш себе си и да се довериш.

В свят, в който любовта и търсенето и се сравняват с чалгата, а реализираната нимфомания е мечтата, с която хората стават и си лягат, единственият избор да срещнеш романтиката е да се преструваш на секс-маниак , защото така изглеждаш безопасен.

Мдам, много яко. Честито на всички. Да пием за прямотата и искреността в отношенията между мъжете и жените.

П.П. Всъщност и любовта и сексът, водят до пристрастяване. Въпрос на избор на дрога е, а мотивите за избор - това вече е друга тема.





Тагове:   sex,   Natural,


Гласувай:
0



1. nakom - Това е бил момента пакостино
07.09.2008 11:45
да му направиш свирка, и да видиш дали те лъже ;-)
цитирай
2. pakostinka - Nakom,
07.09.2008 12:12
ако свирките бяха средство за доказване истинността на дадени романтични изказвания, то всички мъже щяха да се провалят :)
цитирай
3. nakom - Много изпитано средство са
07.09.2008 14:32
не виждам защо го подценяваш ;-)
цитирай
4. анонимен - Мразя го джуджето страх
07.09.2008 19:11
Развигор Попов
4

)
цитирай
5. sa6osladura - Tи реализирана нимфоманка ли cи...
07.09.2008 19:46
Tи реализирана нимфоманка ли cи?Kaкъв e кpuтepuят ти за nълна реализация? Всъщност какво искаш секс или много секс?Мoгa да ти дам самo втopoтo:)
цитирай
6. totenlicht - Пакост. . това би трябвало да го к...
07.09.2008 23:14
Пакост.. това би трябвало да го коментирам на по бира..
цитирай
7. stone - че какво пречи
08.09.2008 10:08
едно и също нещо ти да си го изживяваш като романтика, пък той като ебане?
като оня виц за иванчо и марийка:
И: Хайде да играем на море.
М: Как се играе?
И: Ми аз ш'те еба, пък ти ш'се вълнуваш.
цитирай
8. ahmeddogan - е мн тъпи приялтели
08.09.2008 11:28
само за секс си говорите:)
цитирай
9. pakostinka - Наком,
08.09.2008 11:58
не че го подценявам това средство, просто му нямам доверие, щото обикновено бариерата винаги е вдигната ;)

Анонимен,
аз пък мразя Развигор Попов, ама никой не ни пита ;)

Са6о,
всъщност съм реализираща се нимфоманка и ок, щом можеш да даваш много секс - ок, с теб съм ;)

Тотен,
това всъщност е за доста бири :)

Каменчо,
аз съм за синхрона. Не може ли нещата да се изживяват по един и същ начин,за да може после да си говорите? :)

Диги,
не само говорим. Правим го. Честичко. С приятелите :)
цитирай
10. baletlnetpepas - Пакостинке
08.09.2008 12:27
да си треснем среща и да си направим по една тутурутка без да си говорим, какво ще кажеш?
цитирай
11. dansker - това че всяка вечер си с различна не ...
08.09.2008 12:41
това че всяка вечер си с различна не означава че не си самотен. като попиташ хората кога за последно са чувствали тотално душевно единство с някой, обикновено настава една доста неловка тишина и сред мъжете и сред жените.

п, поздрав за клипчето. един от най-ллюбимите ми филми
цитирай
12. pakostinka - Балетлнетпепас,
08.09.2008 12:54
ок, ама само ако обещаеш да ми продухаш качествено каналите ;)

Dansker,
всъщност си прав - бройката няма нищо общо с единението....усмивки ;)
цитирай
13. baletlnetpepas - Пакостинке
08.09.2008 13:57
да обещая или да не обещая, ние нищо няма да си говорим, така че дали ще ги продухам или не е все едно.
цитирай
14. pakostinka - Хех,
08.09.2008 14:14
именно заради това Балетлнет..., да се договорим предсварително, за да не си разваляме след това кефченцето ;)
цитирай
15. baletlnetpepas - ама на мен ми е лесно да обещая
08.09.2008 14:43
нали след това няма да можеш да се обадиш дори.
Обещавам!
цитирай
16. pakostinka - Има сделка,
08.09.2008 16:11
кога ще правим тутурутката?
цитирай
17. baletlnetpepas - Пакостинке,
08.09.2008 16:53
за да не ми напакостиш ти предлагам удобно за теб време и място - центъра на гр. София, утре 12:00 на обяд.
цитирай
18. pakostinka - Балетлнетпепас,
08.09.2008 17:21
аз си мислех, че идеята е точно да си правим тутурутчести пакости един на друг, но след като съм се объркала и не съм в час с нещата - ок, мисля, че след като Карлуково ще бъде отхвърлено като безопасно, но ненамиращо се в центъра място, ще трябва да се срещнем у дома - баш център, дървенда под прозорчето, птички и щурци :)
цитирай
19. baletlnetpepas - Пакост искаш да ми направиш пакостинке
08.09.2008 17:29
"баш център, дървенда под прозорчето, птички и щурци :)" това място не може да е в центъра на софия, някое село ще да е... А там слските момци само чакат да се появя с типичната си софийска интелигентност и красота.
цитирай
20. pakostinka - Е как
08.09.2008 17:42
не е в центъра на София - там си е. Не вярваш на милата Пакостинка? Как можеш да си помислиш, че ще пожелая да ти навредя? Та аз нали именно заради тази ти интелигнетност и красота се навих на напакостяване? Няма да ги затривам, я ;)
цитирай
21. baletlnetpepas - Пакостинке
09.09.2008 12:46
мисля, че вечерта беше чудесна - благодаря ти!
цитирай
22. pakostinka - Baletlnetpepas,
09.09.2008 13:45
мдам и аз мисля така, все още ми треперят краката а мозъкът ми - той е прегрял. Каква страст, какъв интелект, какъв мъж. Уау
цитирай
23. viki11 - Искрено ти благодаря за инфото. ...
19.09.2008 02:45
Искрено ти благодаря за инфото.
Обичам да съм в крак с модата и новините :)
Розата...хербаризира ли я? Това прави жеста вечен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949356
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170