Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2008 17:51 - А бяхме толкова прави...тогава!
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3958 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2008 17:52


Запалих нервно поредната цигара. Той ме гледаше и се подсмихваше. Изглеждаше като хищник, който се забавлява с жертвата си. Знаех, че паднах в капана му. Така и не разбрах как. Ръката ми трепереше и аз детински се опитах да се прикрия, хващайки чашата с бира, която натежа и правеше треперенето да изглежда предизвикано от дебелата стъклена халба. Обърнах се, за да извикам бармана, защото бях запалила последната цигара. Не можех да издържам погледа му. Поръчах си коктейл и забравих за цигарите.

Докосна ме. Настръхнах. Наведе се и прошепна в ухото ми:

 

-   Усещам те. Дори от това разстояние усещам настръхналите ти зърна и ароматът ти. Усещам учестеното ти дишане и разширилите се зеници. Кого си мислиш, че лъжеш правейки се на силна и неподвластна на това, което и двамата усещаме?

 

Дъхът му...играеше си с мен. Горещината му се спусна надолу по врата ми, мина покрай гърдите ми, поигра си с тях и се установи трайно между краката ми.

 

Трябваше да се стегна. Това не биваше да се случва. Нямахме право да го правим.

 

Всички обстоятелства около мен и него. Цялата му неподходящост...силната му индивидуалност...нуждата ми от любов...способността му да дава само страст...огънят между нас...Не! Не трябваше да се случва! Някой щеше да изгори и знаех, че ще съм аз. Щях да се влюбя в него. Щях да искам всичко! Щеше да ми даде по-малко! Щях да страдам и да потушавам пожара в сърцето си със собствените си сълзи. Не! Нямаше значение какво усещам...не и в този случай,  не и при тези обстоятелства.

 

Той ме гледаше. Галеше ръката ми и изписваше името ми върху нея. Беше като хипнотизиран. Дръпнах се. Казах, че искам да отпия от питието си.

 

-         Защо бягаш непрекъснато от мен? От какво се страхуваш?

-         От какво се страхувам? От теб. От това, че ме караш да изпитвам нещо, което не мога да контролирам. Страхувам се от това, че искам да скоча, знаейки че 30 метра по-надолу ме чака бетонна стена. Ужасявам се от това, че ще съм с теб, ще е прекрасно и после просто трябва да си тръгна, защото ако не го направя ще го направиш ти. Ужасявам се от това, което се случва. Мразя те, за това че ме изкарваш от кожата ми. Ненавиждам те, за това че точно ти си този, който ме кара да изпитвам това. Ненавиждам себе си за това, че искам да съм толкова безразсъдна. Побърквам се, защото знам, че ще усещам цяла нощ дъха ти и ще ме преследваш и в съня ми.

 

Той се усмихна нежно или снизходително. Трудно е да определиш каква точно е усмивката му. Целуна ме леко, после плъзна пръст по устните ми и се отдръпна.

 

-         Милото ми глупаче. Това, което описа току-що се нарича страст или поне аз я наричам така. Някои използват понятието любов. Трети изобщо не използват думи. Ти си едно малко и безумно красиво пиле, което се е оплело в собствените си конци. Оплело се е в неправилната комбинация от различни кълбета и материи. Бориш се със страховете си, със стереотипите, с вятърните мелници, със стените...красиво пиле, което се е оплело в самото себе си. Толкова си красива, когато си объркана.

-         Престани! Този разговор сме го водили вече. Може ли да не започваме отново? Всъщност мисля, че е време да се прибирам и не, не искам да ме изпращаш. Всъщност бих желала ако може да не те виждам. Колкото и да настоявам следващият път да пием по нещо, моля те, знай че е по-безопасно за двама ни да не се виждаме, защото не можем да се контролираме.

-         Страхуваш се, че ще се влюбиш в мен ли?

-         Страхувам се, че вече се е случило.

 

Тръгнах си. Вървях по празната улица. Толкова исках някой да ме прегърне, че се спрях, гушнах едно дърво и се разплаках.

 

А беше толкова просто, когато бяхме просто приятели. 
А беше толкова забавно, когато просто си пиехме бирата и на шега си говорихме за това колко хубав би бил сексът помежду ни и как не трябва да позволяваме да се случва, защото ще развалим всичко.

 

А бяхме толкова прави тогава...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - лични дневници
03.09.2008 18:15
Вий имате буйна и красива коса,

буйна като огъня на любовта ,

красива като злато тя.

По-нежна от най-нейната коприна на света.

Усмихна се сега и лицето май ти засия.

Имаш най-красивите очи,по-красиви дори ,

от седемте рилски езера прохладни чисти искрящи и лъчисти.

Божествени са твоите крака ,

като изваяни от мрамор са.

божествена си ти ,

божествена е твоята уста,

по-вкусна от мед ,от ананас от яготка е тя.

А желая да я вкуся аз сега

и да погаля най-красивите гърди на таз земя.

Коремче нежно вкусно като сметана.

Винаги красива си засмяна.

Мацка готина потбрана.

цитирай
2. pipil - Neveroqtno! ama ti go vkusvash, ...
03.09.2008 19:53
Neveroqtno! ama ti go vkusvash , znam...i az nastrahnah i az si go pomislih, i az bqh tam.....
цитирай
3. pakostinka - Анонимен,
03.09.2008 23:03
влизаш в ролята на дървото, което ме прегърна. Дали не беше ти?

Пипил,
а боляло ли те, така както и мен ме боля?
цитирай
4. pipil - uffffff, daaaaaaa, , , gadni4ko e
03.09.2008 23:05
uffffff, daaaaaaa,,, gadni4ko e
цитирай
5. pakostinka - Мдам,
03.09.2008 23:07
значи въпросът на съвремието ни е "Да те боли или да не те?"...кофти тръпка :(
цитирай
6. krissstina - :)и минава :)Ще мине и ще остане нещо ...
04.09.2008 02:06
:)и минава :)Ще мине и ще остане нещо много красиво...обещавам ти.Не съжалявай за нищо случило се,всичко е за добре :)изживей го.Наслади се:)спомняш ли си Жоро.Колко тъжна бях,ти беше с мен тогава.Сега не съжалявам.Всяко влюбване облагородява:)И ти не съжаляваш.Щеше ми се да съм малко по-масивна(колкото дървото,от което имаш нужда) ама смятам да го играя коледна елхичка.И въпреки това силноооо те прегръщам...е поплаках си с теб:)целувам те и ти вярвам и съм горда!
цитирай
7. анонимен - Здрасти пакостинке,
04.09.2008 09:29
Събирам силици и започвам да чета постинга ти. Много дълъг ми изглежда, но ще се пробвам.
цитирай
8. ahmeddogan - в нашия новт постинг го
04.09.2008 10:53
има дървотото дето блогърките го имат нужда бедли!
цитирай
9. pakostinka - Крис,
04.09.2008 11:06
нали знаеш колко те обичам? Хайде идвай си вече, че искам да гушкам една елхичка ;)

Пимп,
оценявам колко много сили са Ви били необходими, за да прочетете дори само заглавието. Прекланям се пред упоритостта ви :)

Диги,
това според е по-скоро цепеница, отколкото качествено дърво. Предпочитам си моето ;)
цитирай
10. анонимен - пакостинка
04.09.2008 11:12
Моментът с прегръщането на дървото е класика, която трябва да влезе в учебниците. Браво.

p.s. и не ме иронизирай
цитирай
11. pakostinka - Пимп,
04.09.2008 11:18
в кои учебници предлагате да влезе?
П.П. Поне мъничко ирония? Леко закачлива?
цитирай
12. анонимен - мъничко ирония, леко закачлива ...
04.09.2008 11:33
мъничко ирония, леко закачлива може.:)
цитирай
13. pakostinka - :)
04.09.2008 11:37
Ох, олекна ми. Помислих си, че съм ви загубила завинаги. Та за кои учебници говорехте, че може да се вмъкне моментът с дървото? ;)
цитирай
14. анонимен - Не знам кои.
04.09.2008 11:42
Това е клише, което съм чувал и което се употребява, когато нещо много ти хареса (или не ти хареса). Та и аз така, реших клише някакво тъпо да употребя:)
цитирай
15. pakostinka - :)
04.09.2008 11:56
Тъй като много държа на искреността желая да споделя, че с този си коментар ми се издигнахте в очите...за пореден път ;)
цитирай
16. baletlnetpepas - не можах да прочета поста ти до край
04.09.2008 15:02
но ми се струва, че ти се чука та две не виждаш.
цитирай
17. julllinkata - Хмм...
04.09.2008 15:48
А на мен ми се струва, че големите ебачи/разбирачи (който иска да се познава, аз нямам нищо наум) се страхуват от емоционални,искрени и свестни мацки....И накрая се задомяват с типа жена,която цял живот са плюли - скрипя,дето върти тегели в МОЛа и им скача по темето(оплешивяващо,за да е пълна идилията). И край на щастливата приказка с "Колко съм велик". Па на всички ни се чука - лошо ли е?
цитирай
18. pakostinka - Baletlnetpepas,
04.09.2008 16:41
отричала ли съм че ми се прави секс? Смятам всеки един човек с нормална физиология изпитва подобни желания, има проблем, тогава, когато тези желания липсват :)

Жулинката,
вярно трябва да пием по бира с теб ;)
цитирай
19. sa6osladura - В тоя пост много селяндури сте се ...
04.09.2008 22:00
В тоя пост много селяндури сте се събрали,баси:)
цитирай
20. ahmeddogan - хаха, пакост
05.09.2008 09:30
пиши само ти събираш толкова бг страсти накуп:))хаха
цитирай
21. totenlicht - Пакост. . всичко е временно и ще с...
05.09.2008 11:10
Пакост.. всичко е временно и ще свърши, знаеш го прекрасно.
порасналата кристална фея е изключително права :)))
цитирай
22. pakostinka - Са6осладура,
05.09.2008 14:54
прав си. Добре дошъл :)

Вики11,
всъщност си права човек има много пътища и много истини и всички те са правилни ;)

Диги,
това се дължи на факта, че съм космическа принцеса и всички ме възприемат като дърво, което да препикаят, прегърнат или използват за разпалки. Успявам да взема най-доброто от всички ;)

Тотен,
не е задължително да свършва, може просто да се видоизмени :)
цитирай
23. totenlicht - Пакост, друга дума за край на едно ...
07.09.2008 23:09
Пакост, друга дума за край на едно нещо.
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940555
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170