Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2008 17:03 - Смотан вакуум
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7999 Коментари: 44 Гласове:
0

Последна промяна: 08.07.2008 17:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

„Е т’ва жените сте ужасни” – това беше репликата, която ми сервира един мой приятел и ми каза, че желае за един определен период от време да не говори с мен.

Аз стоях, пулех се пред компютъра и не можех да разбера що ми говори така това момче. Напрегнах се сериозно за мисля що, пък то било щото си ланкахме за секс. При мен се има предвид споделяне на любовни и не толкова любовни мисли и чувства и виждания за живота.
В процеса на ланкане, естествено подхванахме темата за миналите, настоящите и потенциалните другари и другарки за секс. Момчето ме запита имам ли някоя нова звезда на хоризонта, като отговорих утвърдително. Той ме скастри веднага за това как може да не споделям какво как и кога и му отговорих, че се дърпам все още. Преди да ме отсвири ме попита що се дърпам и аз му казах "Ми щото нямам топка, дето да ми пречи още". Той каза "Какво?" и аз му обясних, поради което той ме отсвири /концепцията ми за топката и дърпането ще видите по-долу/.

 

Докато броях различните цветове кламери, бях сериозно издухана и егото ми страдаше осъзнах, че това мъжете са много смотани.

 

Осъзнах също, че и жените сме много смотани.

 

И поради щото сме смотани по различен начин, не се разбираме и само си се дърлим и нервим и накрая решаваме всички конфликти с бурен секс. И стигнах пак до моята си теория за секса и правенето му...за сладостта му и за невероятната лечебна сила, която има за решаване на конфликти.

 

Интересен начин за решаване на конфликти и туширане на напрежението. Мислех много за това.

Вече имам концепция защо е важно именно по този начин да се неутрализира напрежението. Надявам се да е по-разбираема и да не последва подобно фиаско, каквото с момъка.

Концепцията ми е изградена на база визуализиране на определените състояния и е следната:

 

Уважаеми Дами и Господа,

представете си напрежението като огромна топка слузеста материя, която е застанала между хранопровода и трахеята. Вгледайте се в себе си и почувствайте всеки един от тези органи поотделно. Първо пулсиращият хранопровод и после пръхтящата трахея. Добрееее. Почувствайте напрежението. Малката пулсираща и слузеста топка...с твърдост на престояло две седмици в хладилника желе. В началото топката напрежение е малка и не се усеща. Представете си как се движите – тичате в парка или ходите бързо. Усетете я как подскача и създава едно странно усещане в тялото ви, което често се бърка със симптомите на влюбването. Усещате ли леката тръпка над стомаха? Точно така, това е напрежението в умерени дози или т.нар. стрес. А сега си представете, че е дошъл мигът, в който любимият среща неговата любима или просто тъпкачът се среща с желаещата да бъде натъпкана. Представете си как нещата са перфектни до момента, в който двамата не започвате да се карате. Темите на караниците може да са различни – от това „защо трябва да ходим пеша тези цели 500 метра” до важните житейски дилеми – „да напусна работа или да остана?”. Както и да е...върнете се към топката в тялото с. Усещате ли как тя започва да расте? Става все по-твърда, но твърдостта и не носи удоволствие дори на дамите. Големината заплащва двата преждеспоменати органа да бъдат запушени, което гарантира срещата с висши сили и енергии.

 

Ето това е моментът, в който единственото спасение е съвокуплението. Проникването на мъжки полов орган в женското тяло / за жените е важно да е там където стандартно се прави проникването/ способства образуването на вакуум и по този начин за лечението и премахването на напрежението и изхвърлянето на гнусната топка от тялото.

Вакуумът може да е с различна степен, в зависимост от степента на разширяване на обема на мъжкия полов орган и уплътнението, което може да направи около него женският полов орган. В следствие на различните анатомични особености има различни степени на вакуум, следователно различно време за премахване на напрежението. Времевият период е между 5 и 50 минути и той се определя от много други физични характеристики като ускорение, сила, еластични удари и т.н.

Схемата на лечение и изхвърляне на вредните образувания от тялото е проста: образуваният вакуум помага на напрежението да се спусне надолу покрай стомаха, червата, пикочния мехур и да се закачи леко с пикочопроводите. В моментът в който топката се озове в пикочопровода или във вагината, тялото се развакуумира за което се изпозлват инструментите пъшкане, стенене или просто изкрещяване. ;)

 

Ето заради тази концепция за туширане на напрежението и отказът ми да съдействам бях обявена за ужасна, зла и неемпатична.

 

Ма вярно мъжете са много смотани, ма и жените също...здраве да е...аз съм повече за редовната профилактика и проверка на органите, които се явяват  важни елементи от системата...можеше поне на малко профилактика да се навия, какво като не съм болна...можеше да се направя на такава...ма вярно съм смотана J

 

П.С. Мило момче...ще ме вакуумираш ли...профилактично?



Тагове:   вакуум,


Гласувай:
0



1. neanonimen - Хм,
08.07.2008 17:22
Ок!
цитирай
2. totenlicht - да те коментирам. . мислих, мислих. ...
08.07.2008 17:30
да те коментирам.. мислих, мислих.. и се отказах.. нямам думи просто..
но пък на първо четене дори научнообосновано изглежда.. :)
цитирай
3. анонимен - E.
08.07.2008 17:31
kе можах да се концентрирам и да я прочета тая "творба". Хем става дума за секс...
И какъв език само... "ланкахме си", звучи като някакъв страшен селяндурски диалект... "отсвири ме"... Бати ужаса, ша прощаваш!!
цитирай
4. stone - ей богу
08.07.2008 17:32
то верно, че горе си има disclaimer, че тук се пише за шантави неща, ама по-шантаво от тази топка скоро не бях чел :-)
добави още една теория в световното научно богатство :-)

аз мислех, че нещата са по-прости. boy meets girl, и оттам насетне от само себе си... ама явно без топката да узрее не става.

случайно да си забелязала топката да се появява като овулираш? обзалагам се, че ще откриеш корелацията :-)
цитирай
5. pakostinka - Неанонимен,
08.07.2008 17:35
кога? :)

Тотен,
ми ти с тези физика и философия ме побърка. Следващият ми образователен текст ще е свързан с източна философия ;)
цитирай
6. neanonimen - pakost
08.07.2008 17:37
след22ч.
цитирай
7. totenlicht - pakostinka, ще чакам. хайде - на...
08.07.2008 17:37
pakostinka, ще чакам. хайде - напиши един, пък аз ще му направя римейк :))
цитирай
8. pakostinka - Анонимен,
08.07.2008 17:41
какво да правиш - прости хора на прост език говорят - благодаря за опита да ме прочетеш. Следващият път ми напомни - ще ти платя вредни ;)

@Камен4о,
вярно, че горе си има предупреждение и опровержение и поради това не можеш да ме обвиниш в нищо, а и шантавостта е неизмерима и непостоянна /хубаво е, че съм те изненадала ;)/

За топките и овулацията...ми не е точно така - връзката не е правопропорционална - тогава има едни други усещания, за които ще пиша следващия път и те се наричат "псевдо симптоми на изтичане на кръвта през вагината"...тази симптоматика се характеризира със силно движение на топката в областта между яйчниците, като се предизвикват положителни усещания, за разлика от топката, за която говоря тук ;)

@Неанонимен,
ще гледам да съм подготвила топката до тогава, ама ти да си готов с масичката ;)))

@Тотен,
а пари, за авторското право ще дадеш ли? :)
цитирай
9. totenlicht - pakostinka, събираш пари да платиш ...
08.07.2008 17:44
pakostinka, събираш пари да платиш на анонимен 1 ли?
иначе си егати материалистката. обърни се към духовната си страна и намери с кого да кръстосаш енергии :)))
цитирай
10. valsodar - Хм :)
08.07.2008 17:46
Звучи ми като инструкция за водопроводчик ?! :)))
цитирай
11. pakostinka - @Toten,
08.07.2008 17:53
ми аз като го чета пак Анонимния, определено смятам, че много пари ще ме одере. Духовната ми страна я няма, а за енергиите - мога само да ги обменям, онези специалните неща с кръстосването трябва да се науча да ги правя. Познаваш ли подходящ учител? ;)

@Valsodar,
аз пък си мислех, че приличат повече на инструкции за девствени зубрачи, ма уви - пак не ми се е получило ;)
цитирай
12. totenlicht - пакост, тамън двама познавам :)...
08.07.2008 18:01
пакост, тамън двама познавам :)
поименно ли ги искаш или да го спестя?:)))

е тренирай това с духовността. според някои дебели научни книги духането помага.
за кръстосването на енергиите с двамата учители съм убедена, че ще помогне съвсем наистина.
;)
цитирай
13. pakostinka - @Тотен,
08.07.2008 18:09
призовавам те към две неща:
1. Моля не разпространявайте конфиденциална информация за енергийните полета, потоци и източници
2. Моля не се отклонявайте от темата - говорихме си за топки и образователност.

Предварително Ви благодаря ;)
цитирай
14. totenlicht - аз предразпространително и кул...
08.07.2008 18:17
аз предразпространително и културно попитах.:)

по отношение на две - ми необразована съм, кво да правя.. имам нужда от учител. ако може от по-опитните.
цитирай
15. pakostinka - Тотен,
08.07.2008 23:31
нямате никакъв проблем - мога да ви уредя поне двама учители - по две топки на учител, смятам ще придобиете добър опит с топките и премахването на напрежението. Ще гледам да имат богат опит, но не обещавам, че ще съм ги тествала.
Има сделка ;)
цитирай
16. totenlicht - звучи така, все едно си продавам ...
09.07.2008 00:35
звучи така, все едно си продавам душата.. :)
цитирай
17. анонимен - :)
09.07.2008 03:13
Лично на мен поста ми допадна,харесвам хората да се изразяват с прости думи.Браво pakostinka:)
цитирай
18. kotkin - въпросче
09.07.2008 10:55
Четеш ли Мураками? Тази топка ми е много позната, но при него не става дума за секс:) Интересно ми е, че имаш подобна асоциация..
цитирай
19. pakostinka - @Тотен,
09.07.2008 11:05
ми да - не знаеш ли, че съм почти адвокат ;)))

@Анонимен,
благодаря ;)

@Коткин,
знам всичките книги на Мураками като корица и не съм чела нищо негово - така и не дойде времето да чета нещо подобно. Топката, за която говори с какво е свързана?
цитирай
20. kotkin - мураками
09.07.2008 11:11
ами при него става дума за смъртта...една от героините му така си представя смъртта - като лепкава топка вътре в тялото
да не обяснявам сега тъпо (щото ествествения ми талант е да развалям вицове и да преразказвам безинтересно) направо ти препоръчвам да прочетеш "Хроника на птицата с пружина" - точно там става дума за топката
цитирай
21. анонимен - понякога в следствие на въпросният вакуум
09.07.2008 11:17
се чуват странни звуци. Интересно ми е дали това притеснява блогерките или смятат това за нещо напълно нормално? За мен лично не е проблем.
цитирай
22. pakostinka - @Коткин,
09.07.2008 11:32
може би това лято ще успея да прочета първата си книга на Мураками, като се надявам да не ме накара да искам да си прережа вените накрая, щото съм лабилна психически ;)

@Тлнет,
ето това е един много важен и екзистенциален въпрос - заслужава специален пост. Всъщност ти за едно пльокане ли питаш? Моля те, опиши конкретните звуци, защото те са доста ;)
цитирай
23. анонимен - Не бих го нарекал точно пльокане.Представи си звук излизащ под налягане от тесен процеп.... (честно казано наподобява едни други звуци)
09.07.2008 12:02
Казват, че именно от вакуума произлиза този леко сдухващ звук.
цитирай
24. pakostinka - Хех...
09.07.2008 12:06
описа го много добре, щом и аз го разбрах ;)
Аз лично нямам нищо против този трудноопределим звук/звуци...ма аз никога не съм била представителна извадка :(
Айде другите женки - думайте ;)
цитирай
25. анонимен - е да
09.07.2008 12:19
то не при всички го има май.
цитирай
26. totenlicht - pakostinka, ми то и аз съм почти м...
09.07.2008 12:34
pakostinka, ми то и аз съм почти милионер, ама почти не го броим.
че кво му е на "звук излизащ под налягане от тесен процеп" или по-просто казано "пльокане"-то?
вероятно ако правиш секс при пълна тишина би представлявало някакъв проблем, но от друга страна току виж помогнало да задържиш ритъма.
цитирай
27. анонимен - е то се чува
09.07.2008 12:42
най-вече като свърши работата. Не по време на ебангелеса. Няма да навлизам повече в подробности.
цитирай
28. totenlicht - е, то аз съм глуха природно. . ма ми е ...
09.07.2008 12:45
е, то аз съм глуха природно.. ма ми е простено.. от възрастта ще да е.
цитирай
29. анонимен - еми добре
09.07.2008 13:02
цитирай
30. анонимен - Abs
09.07.2008 13:59
потресе ме... исках да коментирам повече, но не мога... остана ми да кажа, че дори смотаната ми същност се активизира и вдъхновението ми така почна да напира, че ако има последствия ще те дърва лично отговорна ... такава поетична мисъл, такъв научно обоснован плам - гениално!
цитирай
31. pakostinka - Тотен,
09.07.2008 14:25
не ти е простено ;)

Тлнет,
много лесно се съгласяваш. Я да те питам теб за звука - винаги ли го има или само при определени ситуации и открил ли си корелация между звука, интензитета и плътността?

Abs,
ах, нима не сте осъзнала до сега как умея да паля и вдъхновявам? Нямам нищо против да ме държите лично отговорна за това, че са излезлли поредица от топки от вашето тяло...може след това да ме и почерпите или да ме запознаете с топкоизкормвача ;))))
Благодаря
цитирай
32. анонимен - неее, не го има винаги
09.07.2008 14:33
понякога се чува, определено е свързано с интензитета (ако някой разбере,че съм използвал тази дума ще ме скъсат от ебавки,но гледам да се придържам към добрият тон на пакостинка-блог) и плътността. Най-просто казано - ако плътността е по-голяма и скоростта на съешяване висока, шансът да се чуе този звук е доста голяма.

Пример :
Представи си, че помпаш топка с помпа с игличка. И помпаш яко, и като извадиш рязко иглата винаги излиза малко въздух под налягане и свисти.

Обаче ако дупката за помпане на топката е по-широка от игличката, въздуха си излиза докато се помпа и не се създава налягане и както и да извадиш игличката нищо не става. ^_^
цитирай
33. pakostinka - Ауууууууу,
09.07.2008 14:47
ето това определено беше тон и описание, които идеално паснаха на блога ми. Направо ме изумихте, уважаеми Тлнет. Ето сега е важно да не се отплесна и да не започна да ви свалям, защото знам че нямам шанс ;((...та да продължим...предполагам, че предпочитате звука, който се издава при по-голяма плътност и по-висока скорост, но ви моля за потвърждение.
Ако е така, то имам въпрос...каква е разликата в усещанията при разминавания в интензитета и плътността? /интересувам се от чисто познавателна гледна точка/ ;)
цитирай
34. анонимен - Е, обсъждаме си, кво толкоз.
09.07.2008 14:55
Честно казано,лично аз нямам никакви претенции за звука, който се издава от съвокупляващите се органи. По-важно е кви звуци издава интинмната партньорка.
А относно разминаването на интезитет и плътност ще отговоря, че не случайно съществуват термини за мъж :"малка пишка" и за жена "кофа". С две думи кофти си е. Поне от мъжка гледна точка.

п.с. ела ми гласувай за блога
цитирай
35. ahmeddogan - ахам
09.07.2008 15:04
за термоси иде реч,,,
цитирай
36. pakostinka - Е де Тлнет,
09.07.2008 15:27
това звучи грубо - кофа...поне кофичка да беше - по наше село даже с нежното "менченце" назоваваме тези предмети...а за звуците - направо алтруист ще да излезеш...не мога да не гласувам за такова съвършено същество - толерантен, красив, внимателен, ориентиран към нуждите на партньорката си...ах...току що ми излезе една топка ;)

@Ахмеддоган,
термоси в смисъл - завинтване или запазване на постоянна температура? ;)
цитирай
37. анонимен - термуси
09.07.2008 15:42
в смисъл широко.
цитирай
38. pakostinka - Аааааааааааааааааааааааа
09.07.2008 15:45
ма и този блог ли е твой или просто сте приятели, или само си говорите така по мъжки?
П.С. Има и термуси с тесни отвори - нашите всичките са такива, че широките много разливат ;)
цитирай
39. анонимен - ъъъ
09.07.2008 15:48
аз имам само един блог.
цитирай
40. pakostinka - Да де...
09.07.2008 15:57
и аз съм Спящата красавица и Пепеляшка, ама това само за пред хората ;)
цитирай
41. анонимен - Е да,
09.07.2008 16:16
забравих, че pepelopes e мой блог.
цитирай
42. ahmeddogan - не, опакспинка
09.07.2008 16:27
питах за термоси-олафуси-фалафоси, това което вакууумира кумира кенди
цитирай
43. ahmeddogan - 41
09.07.2008 16:28
е творец, а ти блогър:)
цитирай
44. pakostinka - Тлнет,
09.07.2008 17:09
аз си мислех, че и cefulesteven е твой блог и възнамерявах да те помоля да спишеш нещо мило и романтично за мен и за бъдещият ми любим, като възнамерявам щедро да ти се отблагодаря ;)))))

Ахмеддоган,
аз кумира кенди не го знам как се вакуумира, защото никогаж не съм смяла да си представя едно богоподобно същество по този начин - мама ми е казвала да не опорочавам някои работи и аз слушам.
А за творците и блогерите е много спорен въпроса, аз знам, че съм пръдла и летя с естествено гориво ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940582
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170