Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2008 17:34 - Нещо различно от експлозии и наводнения
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3148 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2008 17:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Гърмя, трещя, горя...сто неща се случиха днес...земетръскахме се...самолетостопкахме се...политикопооплакахме се...и така нататак и сичко се обърка и блокира...и разтресе.

Нашите журналисти само за селото Челопеченето говорят.

Братята ни по оръжие и мислене, нашите съблогери, също само за това пишат и говорят. Любимите ми модератори и те само такива теми пускат. Абе направо мъка...скука...зор...и мор.

 

И понеже не искам да пиша за сериозни неща, щото не мога и щото вече ми се повръща от темата на деня, ще пиша за Холандия. Бях там. И не, не бях в Амстердам.

Едно от характерните за мен неща е, че ходя в много страни и забележителностите ги виждам само от самолета на излитане.

 

И понеже Пакостинка я мързи ще маркира няколко значими неща:

 

 

  1. Едноседмичното пребиваване в място, лишено от достъп до цивилизация, пренаселено със западноевропейци идва в повече.
  2. Затварянето на магазините в 16 часа те обърква  прави невъзможно закупуването на боеприпаси и алкохолни запаси.
  3. Липсата на хора по улиците способства да се загубиш в гората.
  4. Силната вяра на местните хора и неудобството, което изпитват, когато се заговори за политика и за секс те карат да се чувстваш много мръсен и грешен.
  5. Пребиваването в Амстердам след седмица на село те шокира.
  6. Амстердам те кара да си развратен и да искаш да правиш мръсни неща.
  7. Сутеньорите никак не са добронамерени, особено ако станеш неволен свидетел на разни противозаконни неща.
  8. Измъкването жив и здрав от сутеньорите е трудно, но позата „аз съм глупав и неориентиран турист, поне при мен проработи”
  9. Спуснатите перденца на улицата на „Червените фенери”, не означават, че все още е затворено, а напротив – показва, че е отворено отдавна и че се извършват благи неща за изпиването на едни благи течности.
  10. В музея на секса в Амстердам, една от стратегиите е да те изненадат от отзад J
  11. Гълъбите на площата пред музея на Мадам Тюсо, са по-бързи от буревесници и се стрелкат по диагонал за 1/3  от секундата, като създават реална опасност за живота на хомо сапиенсите.
  12. Корабите в Амстердам са много, но има навигационна система. Интересно е да видиш как водно колело се разминава с голям кораб и как се преборва вълнението от корабчето.
  13. Гъбите и тревата е навсякъде, не само в Coffee shop-овете, а хората са готови да ги споделят с всеки.
  14. Да гледаш финала на европейското в Амстердам, заобиколен от десетки испанци е невероятен купон, а фиестата след това е първокласна.
  15. Да решиш, че няма да има проблем с откриването на място за спане по време на туристическия сезон е доста наивно, особено ако го правиш „от днес за вчера”.
  16. Преспиването на летището не е удобно за телесата и кокалите ти, но пък е приятно за нуждите ти на контактьор и приказливец.
  17. Пълният самолет с българи-простаци, прибиращи се за моренце, те кара да благодариш на Бога за това, че обикновено те мислят за чужденка и можеш да се дистанцираш от паплачта.
  18. Ирландците и латиноамериканците са сродните ни нации по чувство за хумор и мироглед...и не само...мисля че биха били добри партньори ... по проекти J

 

 

Айде...Пакост свърши. Изля всички сокове и мисли. Сложи ги на масата и сга гордо и доволно продължава напред към следващщото БУМ или БУМ-БУМ или БУУУУУУУУМ....кой знае? ;)

П.С. Едно клипче снимано там, където бях ;)





Тагове:   наводнения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karryagain - браво!
03.07.2008 17:48
Ето нещо различно, че започна да ми писва от мазохизъм съчетан с воайорство
беше ми приятно да те чета :)
цитирай
2. totenlicht - ебах ти. . чудя се на разтегливостта ...
03.07.2008 18:36
ебах ти..
чудя се на разтегливостта на понятието "няколко", както и какъв ли роман щеше да сътвори червенокосата ти главица ако не те мързеше..
:)
цитирай
3. анонимен - .
04.07.2008 06:35
bahti selskata pry4ka
цитирай
4. gothic - верно те е налегнал голям мързел ;)
04.07.2008 09:38
верно те е налегнал голям мързел ;)
цитирай
5. totenlicht - ketbaloo, според разни източници ...
04.07.2008 09:43
ketbaloo, според разни източници има повече от един музей с восъчни фигури (примерно в Медина (Малта) и Санкт Петербург). очевидно има такъв и в Холандия.
цитирай
6. lupunel - &
04.07.2008 09:55
Най-напред, завиждам ти на преживяванията и да те попитам до колко тази поза на глупав и неориентиран турист се покрива с истината?
цитирай
7. totenlicht - ketbaloo, според гугъл и онзи в С...
04.07.2008 11:05
ketbaloo, според гугъл и онзи в Санкт Петербург се казва "Музеят на Мадам Тюсо". и като гледам се води.. клон?!? филиал?!?.. нещо от сорта..
цитирай
8. анонимен - nema tolkova tupo mqsto kato Ams...
04.07.2008 11:58
nema tolkova tupo mqsto kato Amsterdam..qko papla4 i drusanqci ot cql svqt, neka me oprovergae nqkoi...
цитирай
9. pakostinka - @Karryagain,
04.07.2008 12:55
не забелязваш ли, очаче че в милата ни родина, мазохизмът е национална черта, а воайорството любим спорт? ;)))

@Тотен,
поне 600 страници изпълнени със секс, наркотици, реге, опасности и невероятни заключения ;)))

@ Анонимен 3,
всъщност съм "Бах'ти тъпата коза", щото пръчките за мен са едни работи между краката на мъжете и понеже си нямам такава, съм козичка ;)))
Аре много здраве...

@Ketbaloo и Тотен,
мдам, някакъв клон е, ама и там има...с очите си го видех, на входа му стоех и на пазача да ме пусне вътре се молех ;)))

@Лупу,
доста се припокрива. За разкош можеш да прибавиш силна неориентираност, замаяност и леко психо поглед и ей ме на...Пакост в действие ;)))

@Анонимен 11,
дай аргументи, че да те опровергаем. Спорът обикновено се гради на изказване на твърдение и подкрепянето му с аргументи, което при теб липсва. Извинявай ама изглеждаш доста несериозно.
Поздрави
цитирай
10. анонимен - Да, има такъв музей, била съм там. ...
04.07.2008 14:19
Да, има такъв музей, била съм там. Освен въпросни гълъби по площада пред музея се щъкат мързеливо средновековни рицари с алебарди.
цитирай
11. анонимен - Само да добавя, харесва ми атмос...
04.07.2008 14:30
Само да добавя, харесва ми атмосферата на града. И това като, че ли се дължи най-вече на хората в него. И за повечето българи в самолетите, поне тези, които аз съм засичала съм съгласно..дали щото билетите станаха толкова евтини.. :))
цитирай
12. анонимен - shanti
04.07.2008 16:33
ako si gotin ti e gotino ako si tap depresar i v raia da otide6 6te se nameri nekoe par4e zlato v koeto da se spane6 i da si ydari6 kyhata leika
цитирай
13. thedarkangel1977 - добре че бяха блогърите, че да съм в ...
09.07.2008 19:00
добре че бяха блогърите, че да съм в час с новините из софия...
а и честно да ти кажа, хич не ме еня кво става в Холандия...
цитирай
14. pakostinka - thedarkangel1977,
09.07.2008 22:25
за следващият път да ти кажа, че е по-добре да използваш новинарските сайтове, за да се информираш за това какво се случва в Бг, а за Холандия...ми ок, мен пък ме беше еня,
щото бях там - въпрос на гледни точки.
Поздрави
цитирай
15. thedarkangel1977 - kкак да използвам новинарските ...
09.07.2008 22:48
kкак да използвам новинарските сайтове... като идея си нямах че изобщо е станало нещо докато съм спяла... влязох тук и хоп просветна ми че имало "Бум"...
понататък изобщо не беше нужно да се ровя по сайтовете...
а вечерта като се добрах до новините по бтв, всичко ми стана ясно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1949171
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170