Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2008 17:24 - Реплики от света на Пакост
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3491 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2008 17:28


Няколко отговора на репликата  Искам да правим секс!” отправена от момче към момиче:

 

-         Ох и аз така, ма повече искам да отида до тоалетна, наистина е важно.

-         Какво ще кажеш първо да си поговорим, после да се поцелуваме, да се понатискаме и след около три месеца да си поговорим отново за това?

-         Предпочитам вибратора си. По-готино ми е сама, а и с Вибро се познаваме много добре.

-         Ми и аз така, ма съм неразположена в момента и ще е така следващите няколко години.

-         Ти сега сваляш ли ме или кво?

-         Ок, става.

-         Ще правя секс с теб само ако имаш Майбах, 20 сантиметров пенис и 10 сантиметров портфейл, пълен с банкноти и кредитни карти с неизчерпан лимит.

-         Как можеш да ми говориш така? Мръсник! /често следва плестница и оттегляне на обекта на желания/

-         Съжалявам, ама аз не искам.

-         Ти само за секс ли мислиш?

-         Ти също ме привличаш, но мъжествеността ти ми идва в повече. Би било добре да се обръснеш и изкъпеш.

-         Не виждаш ли, че съм разстроена, какво ме занимаваш с глупости?

-         А не, няма да стане. След последният път ходих разкрачена 5 дни и колегите ме гледаха подозрително.

-         А аз си мислех, че си по-различен от останалите прасета, ма явно не – всички мъже са прасета.

-         Няма ли да порастнеш? До кога пръчката ти, ще е водеща в отношенията ни?

 

Култовата ми:

-         Може, но не един с друг.

 

Отговорите са автентични и неподправени. Част от тях са изричани от мен или мои познати и приятели/моми/, а друга част е споделена от злощастни нейни приятели от мъжки пол, на които пожелавам искрен успех в търсенетои предлагането и най-вече в споделянето на желанията.

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totenlicht - еввала,
11.06.2008 17:32
машалла и три поклона за песничката. а клипа към нея е брутален.
пъ ти кога се осветини, ва, Радолипкен?!?
цитирай
2. andreytcho - :))
11.06.2008 18:24
Само един признавам за верен отговор:

Ок, става.
цитирай
3. lupunel - :)
11.06.2008 21:12
6
цитирай
4. akasha85 - hihihihihihihihih :) жените и м...
11.06.2008 21:53
hihihihihihihihih :) жените и мъжете са от различни планети все пак :))))))) много рядко желанията съвпадат :Р
цитирай
5. dexter - Аз не разбрах
12.06.2008 07:42
на рандом ли ги караш или има някаква математическа закономерност да плейваш всеки един от отговорите?
цитирай
6. анонимен - реплики от света на потребителскоиме
12.06.2008 10:11
представителна извадка

попитах сто жени: искаш ли да правим секс?

ето най-честите отговори:

- е, ама ти се сети най-накрая
- ок, става
- падна ли ми най-сетне, мръснико
- о, миличък, искам те веднага
- разбира се, че искам да се изтрещя с теб
цитирай
7. pakostinka - @Тотен,
12.06.2008 10:53
ми докато ти броиш разни анкети и се занимаваш с глупости, аз се самоосветих ;)
И още нещо - забеляза ли физиономията на човека с ушите? Ето това се казва мерак - толкова му е голям, че чак моят събуди :)

@Андрейчно,
а на теб става ли ти от отговора "Ок, става?" ;)

@Лупу,
предполагам, че ми пишеш 6-ца или че харесваш 6-тата реплика, каквото и да е - евалла ;)

@Акаша,
не само много рядко съвпадат, а понякога толкова невероятно се разминават, че направо ми идва да взривя някоя планета :)

@Декс,
закономерността е 1 към както ми дойде ;)))

@Потребителскоиме,
хмммммммм, ще да си сексуален дзвер, щом всички моми така ти отговарят. Ще може ли да демонстрираш? :)
цитирай
8. анонимен - потребителскоиме
12.06.2008 10:57
ще, разбира се, нали съм ти обещал
цитирай
9. pakostinka - Хммм,
12.06.2008 10:59
кога това? аз пак съм била в кома или съм отново с деменция? :)
цитирай
10. анонимен - ще ти припомня
12.06.2008 11:03
след десети август :)
цитирай
11. pakostinka - Хехе,
12.06.2008 11:06
това прозвуча доста...как да се изразя...призоваващо :)
Преди това може записки, бележки и подобни истории, за да не се изненадам след десети ;)
цитирай
12. анонимен - със сигурност ще се изненадаш
12.06.2008 11:09
и то доста приятно :)

ПП дотогава ще събирам интервюта от потърпевши
цитирай
13. pakostinka - :)
12.06.2008 11:11
Не събирайте само интервюта, правете експерименти и тествайте и тогава, споделете резултатите с кака си ;)
цитирай
14. анонимен - резултатите мога да ги споделя още сега
12.06.2008 11:15
те винаги ще са изненадващо добри :)

баси, наспамих темата с егоцентризми
цитирай
15. totenlicht - Радолипкен, ти така ще направиш. . ...
12.06.2008 11:23
Радолипкен, ти така ще направиш..
вместо да споделиш святостта.. егоист човек си тии:)
цитирай
16. pakostinka - Хехе,
12.06.2008 11:23
така, така...нека те видят хората какъв си - самодоволен и егоцентричен :РРР
А за резултатите - аз на приказки не вярвам - искам статистики, доказателства и данни ;)

Тотен,
тежък и самотен е пътя към върха и светостта. Нищо не споделям :)
цитирай
17. stone - що за въпрос "искаш ли да правим секс"
13.06.2008 14:39
аз никога не го задавам. предпочитам да го извадя от гащите и да го размахам пред обекта.
допълнително предимство на моят метод, за което чак сега загрявам: така предварително неутрализирам отговора "само ако ти е над 20 сантиметра"
цитирай
18. pakostinka - Хехе,
13.06.2008 16:17
това ми напомня за една история, която чух скоро и която ме убеди, че мъжете обичат да действат и по този начин, но все пак си има особеностите преди да го размахате пред обекта и е желателно да има определен предварително постигнат увеличен обем. Това за по-голямо впечатляване на обекта и постигане на категоричният му утвърдителен отговор ;)
цитирай
19. physnews - ahahahahaaha:-))))
13.06.2008 17:07
този пост е УНИКАЛЕН, особено песничката ;-))) щях да падна от стола ;-)

а видяхте ли ушичките на пича ;-)
цитирай
20. pakostinka - Влади,
13.06.2008 17:16
как да да не съм му видяла ушенцата, та те заедно с погледа са факторите, които ме карат да му скоча на пича ;)))
цитирай
21. анонимен - Искрено ти благодаря!
13.06.2008 17:29
Разсмя ме истински, а песничката верно е връо!
И ти пожелавам само положителни отговори днес, ама да ти идат отвътре :)))
цитирай
22. pakostinka - :)))
13.06.2008 17:37
Много благодаря за пожеланията - ще се постарая.
Това положителен отговор ли беше? :)))

Поздрави
цитирай
23. physnews - ;-)))
14.06.2008 10:03
значи можело и положителни отговори ;-)

започваме издирване на Мr.P. (за неосведомените - това е Човекът с Ушенцата, Който Пее ;-)
цитирай
24. pakostinka - Ами като се понапъна може всичко :)
14.06.2008 11:40
Идеята за издирването на мистър Пи е гениална. Как ще разпределим териториите? :)
цитирай
25. physnews - Добро начало -
14.06.2008 23:51
Обиколка на всички пиано-барове в страната. ще бъде изработена специална шапка с дупчици за ушенцата. Малко ала Пепеляшка, но ще проверяваме на кой от евентуалните заподзрени ще му стане ;-)))

и после вече е лесно ;-)
цитирай
26. pakostinka - Мдам,
15.06.2008 12:56
знаех си, че без логична мъжка мисъл няма да мина и се оказа, че кака Пакост е права за пореден път. Л)))
Ако не беше скалъпил този план самотна и нещастна щях да си ходя, а сега има надежда, даже знам, в кои пиано барове ще ходя аз, за да търся мистър Пи...ама се замислих за нещо - дали това Пи в името идва от пенис?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940590
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170