Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2008 12:55 - Вдъхновено и минорно
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9579 Коментари: 79 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2008 12:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Стоях над него. Гледах го и не можех да повярвам. Думите ми го бяха ранили смъртоносно и го бяха убили. Не знаех, че думите могат да убиват. Никога не съм предполагала, че точно моите могат да изтръгнат живота и топлината от едно тяло, че могат да задушат всичко красиво и истинско. Как е възможно да убия с думи? Та аз съм добър човек или поне винаги съм си мислила, че съм. Аз съм добър човек, който стои над един изстиващ труп. Над едно тяло, което до скоро беше прегръщано от мен и с което споделяхме удоволствието от сливането.

 

Как се случи?

Кога?

Защо?

Кога освирепях толкова, че станах жестока?

Защо не се спрях?

Защо продължих да те унищожавам с думите си?

Защо изпитвах удоволствие от това?

Защо си мислех, че ще се почувствам щастлива след това?

 

Винаги съм била такава. Винаги! Всеки път, когато някой ме нараняваше, аз вдигах гордо глава, прикривах болката си и го унищожавах емоционално. Правех го безмилостно и целенасочено.

 

Открих убийствената сила на думите, когато бях дете. Бях на не повече от 9 години и имах съученичка, която изпитваше удоволствие от малтретирането на по-малките и по-слабите от нея. Подиграваше им се, гавреше се, унижаваше ги. Никога не го правеше с мен. Нямам идея защо, но в момента, в който се появявах в стаята, тя заставаше в най-далечния и край и прекратяваше тормоза. Един ден, трябваше да остана след часовете, защото бях наказана и докато чаках, видях как тя беше хванала един гущер за опашката и го завираше в лицето на обляно в сълзи момче, което я молеше да престане. Тя се хранеше със страданието му, Ставаше все по-силна и все по-самоуверена. Тогава се случи нещото. Аз просто станах и започнах да говоря. Не осъзнавах какво казвам, но с всяка изречена дума се чувствах все по-силна, все по-самоуверена, а тя все по-малка и по-слаба. Унищожавах я. Бавно. Убивах я с думи, които изричах и които не чувах. Казвах неща, които не мислех. Беше като заклинание. Обричах я на вечна болка. Изпивах я. Изпитвах удоволствие. Чувствах се силна.

Открих своя наркотик, когато бях на 9. Развих силна зависимост. Използвах думите и тяхната сила непрекъснато. Увеличавах дозата ежедневно. Ставах все по-силна и все по-добра в усвояването на тяхната убийствена сила. Започнах да се интересувам и от тяхната съживяваща сила. Правех си експерименти с всичко и с всеки. Първо почти унищожавах хората, а после ги лекувах. Открих лечебната сила на думите. Осъзнах, че не само докосването лекува. Разбрах, че заклинанията не са само празни слова. Виждах завръщащата се мощ на думите. Чувствах се избрана да учасвам в уникална и вълнуваща игра. Виждах всички тихо-фоби и шумо-фили, които се криеха от думите. Виждах хората, които не можеха да живеят без своите mp3 player-и, телевизори и компютри и които  нямаха представа за силата, която имам. Започнах да играя. Самозабравих се. Убивах и съживавях. Ампутирах и присаждах. Заминавах и се завръщах. Наранявах и лекувах...и всичко това само с думи.

 

Той лежи. Мъртъв е. Убих го. Играех си и изгубих контрол над себе си. Никога не съм предполагала, че нечии чужди слова могат да ме наранят. Не съм си помисляла, че може да има и други като мен, но ето – той беше такъв. Думите му ме нараниха. Опита се да ми каже, че преди да се излекувам, трябва да изпитам болката. Каза ми, че ще ме заболи, но после ще почуствам облекчение и лекота. Каза ми всичко. Гледаше ме в очите и виждах нежност и любов. Единственият човек, който ме е обичал някога. Единственият, който съм обичала някога. Повярвах му. Отадох му се. Не знаех, че болката е толкова силна. В моментът, в който той започна да премахва всичко болно и гнило от мен, аз просто разтворих устни и започнах да крещя. Писъкът ми премина в поток от думи и колкото по-силна ставах аз, толкова по-студен и мъртъв беше той. Не знаех какво казвам. Не можех да се спра. Виждах, че го убивам. Нямах контрол. Исках да спра. Съзнанието ми крещеше. Сърцето ми се пръскаше. Не исках. Шибани думи, спрете да излизате от устата ми. СПРЕТЕ ДА УБИВАТЕ !

 

Няколко секунди по-късно всичко беше свършило. Той лежеше до мен. Топъл и бездиханен. Очите му ме гледаха неразбиращо. Не знаеше какво се беше случило. Не знаеше защо. Не знаеше как. Та той искаше да ме излекува. Защо го убих? Аз не знаех какво се се случило. Нямах представа защо. Защо го убих?

 

Няколко мига след това осъзнах, че лечебната сила на думите не е чак толкова силна. Открих, че сълзите не могат да съживяват.

Разкаянитето не можеше да върне времето назад и беше единственото, на което можех да разчитам, за да спася душата си.

Празното ми сърце онемя.

Душата ми се сгуши в най-далечния и прашясъл ъгъл на същетвото ми.

Ръцете ми станаха неподвижни.

Устните ми се изкривиха.

Спомените ми се удавиха в сълзите ми.

 

Останах сама с остатъците от мен.

Останах сама с остатъците от него.

Останах сама с убийствената, но не и с живителната сила на думите.

Останах сама с разлагащите се трупове на любимия и на истинската ми същност.

Останах сама с единственото, което оцеля в мен.

Останах сама със съвестта си.

 



Тагове:   минорно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. potrebitelskoime - а пък аз открих наскоро,
09.06.2008 13:02
че не толкова думите имат способност да убиват,
колкото ние сами да се нанизваме на тях ;)
цитирай
2. анонимен - Ма кво точно е станало,
09.06.2008 13:07
какво си казала. Дай по-конкретно де.
цитирай
3. pakostinka - @Потребителскоиме,
09.06.2008 13:17
за жените е ясно защо се нанизват, ама не разбирам за мъжете и най-вече защо жените нанизват мъжете? Абе изобщо защо е необходимо някой някого да нанизва и да се самонанизва?

@Тлнет,
да, да, да. Да ти дам нещо конкретно и като яхнеш метлата, жив човек около теб да не остане. Не, достатъчно тежко ми е че убих един, не искам да съм косвен виновник за смъртта на стотици. Все пак си най-четения блогър :)
цитирай
4. fenris - ....
09.06.2008 13:23
какво да кажа, то моето сърце е на попара от такива пробождания, ама се зараства пустото и винаги тупти по-силно след това! Колкото до нанизването става защото сме хора и търсиме близост а понякога близостта плаши другите и те ни нанизват!
цитирай
5. анонимен - Бях
09.06.2008 13:25
:(
цитирай
6. pakostinka - @Fenris,
09.06.2008 13:34
А какво се случва, когато близостта плаши нас самите? Кой кого нанизва в такива случаи?
Да, сигурно си прав за това, че след разбиването на сърцето то тупти по-силно, но дали винаги ще е така? Какъв е гаранционния срок на разбитите сърца и колко поправки могат да бъдат направени, преди да се наложи трансплантация?

@Тлнет,
не страдай, мило момче. Както е казал един от любимите ти поети, "не се гаси туй, що не гасне", та и в твоя случай така "не се измества за дълго, туй що ръчка активно" :)
цитирай
7. fenris - Ами при мойто
09.06.2008 13:41
му загубих бройката, случвало ми се е да бъде наранено и от близки хора! Сърцето ми се научи да прощава! Прошката е лекът за него! Когато се научим това, тогава трансплантацията няма да е необходима! РАзбитото сърце е по истинско и по живо, защото е изпитало и болката и радостта и има доживотна гаранция. Хората се различават по идеологиите си. Единственето нещо, което ги обединява са сънищата и болката! Болката има и изцелителна сила, защото щом те боли има надежда за теб! А поправки не са необходими, то се възстановява само като Върколак от XMEN!
цитирай
8. pakostinka - Да, идеологиите са различни и
09.06.2008 13:44
моята се различава от тази "Щом те боли има надежда за теб". За мен надеждата не е пряко свързана с болката и страданието. За мен надеждата е в споделянето и лекуването, в помагането и разбирането и знам, че колкото и силен да си - всичко се амортизира при неправилна експлоатация, а и ние не сме Върколаци, Фенрис, ние сме хора - не можем да се възстановяваме сами.
цитирай
9. fenris - може би
09.06.2008 14:26
, не сме върколаци, въпреки израза, какъв е човек за човека, но смятам, че сърцето, не се амортизира, от нас зависи да стана по-силно, въпреки нанесената му болка, от нас зависи, да сме силно дърво или фиданка, зависи от нас как чувстваме нещата! А надеждата е наистина в споделянето на лекуването, естествено зависи с кого! Всичко е едновременно много сложнои съвсем просто! Не е нужно да се нараняваме, но ако го направим, или ни го направят, не трябва да рухване след третата рана! Просто стисваш зъби и продължаваш, защото следващият път, може да не е рана а ласка и защото една ласка заличава десет рани, повярвай ми знам го! ЗА някои рани трябват повече ласки, но и те заздравяват, понякога от нечия ласка, понякога от дългата ласка на времето!
цитирай
10. totenlicht - ех, Пакост, Пакост. . а едно време ...
09.06.2008 14:54
ех, Пакост, Пакост..
а едно време казваше, че болтовете на тоя тип вътрешни органи винаги издържат, въпреки припукванията и припращяванията..
цитирай
11. pakostinka - @Фенрис,
09.06.2008 15:07
сигурно си прав...не знам...не мога да съм сигурна, защото моят опит е малко по-различен, но ще търся лечебна ласка, ето настройвам радарите и се надявам да съм излекуване след известен период от време :)

@Тотен,
ми какво да ти кажа, говорила съм, ама какво да правя - явно болтовете се оказаха амортизирани ;)
цитирай
12. dexter - Доживях!!!!
09.06.2008 15:12
Бог слезе отново на земята. Този път е в женски образ и е готов да върши хиляди пакости!!!

цитирай
13. pakostinka - :)))
09.06.2008 15:15
Ех, Декс, колко сладък комлимент, ама си мисля, че може би си се объркал - ищо божествено няма в съществото, което върши пакости, освен божествената глупост, ама това не трупа червени точки ;)
цитирай
14. fenris - pakostinka - @Фенрис,
09.06.2008 15:17
По-скоро ще е , очаквай неочакваното, хубавото винаги изненадва! Просто си живей нормално а то хубавото само ще дойде!:)
цитирай
15. анонимен - ehhehe
09.06.2008 15:22
Ehe pakostinke v kakva kasha pak si se zabyrkala :)
цитирай
16. totenlicht - @Пакост, което доказва, че НЕ ВИ...
09.06.2008 15:33
@Пакост, което доказва, че НЕ ВИНАГИ си права :))

@Декс, на нея се подмазваш, а ние вече въобще не си говорим, така ли? ;)))

цитирай
17. pakostinka - @Фенрис,
09.06.2008 15:36
обещавам да си седна на дупето, да си живея живота и като дойде хубавото ще пиша за него :)

@Анонимен,
ми да, то ако аз не забърквам каши, няма да има кой да яде - човечеството ще бъде обречено на вечен глад ;)

@Тотен,
ако бях винаги права щях да съм божество и щях да се съглася с Декс и моля те, не ревнувай :Р
цитирай
18. stone - аз не можах да разбера нищо
09.06.2008 17:38
може би тези метафори са твърде силни за мен - не можах да ги проумея. пък и да си призная, не го изчетох цялото.
виж, там дето разказваш как се прегръщахте и споделяхте удоволствието, ако напишеш един нов пост за това, ама с повечко графични подробности, ще го прочета целия, и ще гласувам за блога ;-)
цитирай
19. dexter - :)
09.06.2008 17:38
Тук стана интересно.
Момичета, не се карайте. Всички сте ми любимки :)))
Т.: тези дни ти пиша... ама никаква те няма!
Пакост: просто заключих как разбирам написаното. Чак сега направих връзката, че лирическия Аз е = на Ти. :РрР
цитирай
20. pakostinka - @ Stone,
09.06.2008 18:10
знаех си аз, че това не е по твойта тема. Обешавам, че в следващият ми пост ще има много повече за сливане и споделяне на удоволствие, ама недей да гласуваш, че става много комерсиално ;)

@Декс,
виждаш ли какво правиш? Ехххх, мъже, мъже. За това говоря и аз. Аз приемам да съм на второ място след Тотен, защото нали за приятели всичко се прави, та ще се задоволя със среброто :РРР
А за лирическия герой и мен...хм, смъкваш ме от пийедестала, а? :)
цитирай
21. demoniceye - Да, думите убиват.
09.06.2008 19:45
Има една много стара поговорка: Лоша рана заздравява, но лоша дума не се забравя. Дори и да не физически. Убиват всичко красиво и съществено.
цитирай
22. baletlnetpepas - Разказът ме убеди,
09.06.2008 22:10
че в същност не владееш тази сила на думите, но пък много желаеш. С желание не става, трябва дарба.
цитирай
23. pakostinka - @demoniceye,
09.06.2008 23:32
наистина убиват, но и съживяват, тъжното е, че по-често убиваме, отколкото да създаваме и вдъхваме живот.

@baletlnetpepas,
хм, разконспирирахте ме. Имате ли тази дарба щото ако да, да споделите и разкажете малко за нея, а ако ли не я притежавате моля да замълчите, докато я придобиете :)))
цитирай
24. wonder - Чудно! :)))
10.06.2008 00:24
И много близко-разбираемо. Думите имат душа. Брависимо! :)))
цитирай
25. baletlnetpepas - ествено, че я притежавам
10.06.2008 00:24
но за дарбата си надарения не може да разказва. Той я преживява, а не я наблюдава. Мисля, че я усетихте защото се жегнахте.
цитирай
26. анонимен - Беше въпрос на време да се случи. ...
10.06.2008 10:09
Беше въпрос на време да се случи.
Елементарно и егоистично поведение на радикален идивид.
"Интересно" е когато изградиш такъв характер, поведение и липсва съпричастност, себевладение, доброта в ключови моменти.
Такива като теб съм 'унищожавал' с думички неведнъж и ще продължавам да го правя :) - вероятно, защото имат нужда от болка, а аз обичам да помагам ;)...


цитирай
27. pakostinka - @Wonder,
10.06.2008 11:05
благодаря, те наистина имат душа, а понякога и собствен живот ;)

@Baletlnetpepas,
хмммммм, не се жегнах, но определено я усетих. Голяма дарба имате вие, великан сте ;). Поне на преживяването няма ли да ни покажете, да се учим от можещите?

@Анонимен,
впечатлена съм от благородството ти - рядко се срещат такива хора в днешно време. Аз съм щастлива, че се появи отново, за да ме лекуваш от моя егоизъм и себелюбие. Моля те, ранявай ме - искам да се лекувам ;)
цитирай
28. baletlnetpepas - Скъпа пакостинка
10.06.2008 13:48
ни ма не разбрахте - това не се учи това е дарба.
цитирай
29. анонимен - Съгласен съм с фенчето на Кристиън ...
10.06.2008 14:08
Съгласен съм с фенчето на Кристиън Бейл.
Как се чувстваш Пакост?
Как е егото миличка, расте ли или се сдухва ?
При теб средно положение няма :-).
цитирай
30. pakostinka - @ Скъпи Baletlnetpepas,
10.06.2008 14:23
Разбрах Ви и понеже е дарба и знам, че имам някакви наченки, желая да видя Вашата дарба в действие, та да установя плюсовете, минусите и необходимите последващи действия :)

@О, неповторими Анонимний,
прав сте, че при мен средно положение няма и тъй като сте решил да ме лекувате, предполагам се сещате на къде отива егото ми ;)
цитирай
31. анонимен - Ха - да те лекувам?? Не съм написал ...
10.06.2008 14:36
Ха - да те лекувам?? Не съм написал такова нещо.
Бих ти доставил удоволствие, като не те лекувам по-скоро! Иначе егото ви, госпоИце, дерайлира от време на време. Покачва се, покачва ... после "пук" и Пакост изпада в депресия!
Кажи ми "Радост" как е ? Харесва ли ти или да ?



цитирай
32. pakostinka - :)))
10.06.2008 14:59
Кое дали ми харесва - да не ме лекувате или егото ми да не е константна величина?
Всъщност като се замисля, май отговорът и на двете е "ДА" :)
цитирай
33. baletlnetpepas - Признайте си пакостинке
11.06.2008 14:20
анонимния, с който така се заяждате е прототипа на убития с думи, за който говорехте във вашия разказ.
цитирай
34. pakostinka - Признавам си,
11.06.2008 14:24
ама също така си признавам, че ме възбужда и че желая да го изтрещя :)
цитирай
35. baletlnetpepas - Думата "изтрещя"
11.06.2008 14:30
пакостинке има многобройни и различни значения, какво точно имате предвид, за да не направя някоюй пакост в разбирането на казанто от вас!?
цитирай
36. pakostinka - Уважаеми Балетлнетпепас,
11.06.2008 14:35
когато аз казвам, че искам да изтрещя някого имам предвид възвратно-постъпателни движения, обмяна на телесни течности и съпровод на сладостни стенания. Избегнахме ли пакостите в разбирането?
цитирай
37. baletlnetpepas - О пакостинке,
11.06.2008 14:44
сятам, че описахте едно чисто и просто е___e. Не бяха ли обаче думите върховата ви степен на изтрещяване?
цитирай
38. pakostinka - Ееееееееееееееее не,
11.06.2008 14:54
смятам, че се оформя един проблем в дефинирането на нещата.
Думите са основно средство за лекуване, убиване и съживяване. Това е написаното от мен. Относно изтрещяването - мдам, в моя случай става въпрос за просто е-------е, с елементи на правене на либоф. Няма как да не е така - все пак анонимният е прототип и след като го виждам, че е жив е нормално да пожелая да го изтрещя /и жените имат таквизи желания/.
Връзката между думите и върховната ми степен на изтрещяване е невидима дори за мен самата. Бихте ли осветлили мислите ми? ;)
цитирай
39. baletlnetpepas - Оооо какъв проблем!
11.06.2008 14:59
Ако думите са средство за лекуване, убиване и съживяване, то какво прави изтрещяването?! Не е ли то самото лекване, убиване и съживяване! В този рез на мисли спрете с думите, ами се изтрещете!
цитирай
40. pakostinka - В този ред на мисли,
11.06.2008 15:09
не желаете ли вие да го напраивите първо, за да ми докажете тезата си, тъй като за мен трещенето си е просто трещене, а не лекуване, убиване и съживяване.
Ако умрете и възкръснете по време на трещене ще го направя и аз.
цитирай
41. baletlnetpepas - О съкпа паксотинке
11.06.2008 15:21
че влезем в голям метафизичен спор, нещо което не съм сигурен дали е необходимо. Колкото до доказването то е от сферата на рационалността, а ние говорим (или така смятам), зе нещо извън тази сфера. Опит имам, но за жалост нито имам представа как стана, нито мога да го предам на друг - просто е нерационално.
цитирай
42. pakostinka - Това
11.06.2008 15:25
лек вопъл за примирие и прекратяване на спора ли беше, защото ако да да си стиснем ръцете ;)
цитирай
43. baletlnetpepas - Спор ли?
11.06.2008 15:58
Аз не споря, аз твърдя!
Ръцете съм си ги протегвал от първия коментар, чакам само да ме гушнете и да изтрещиме :))))
цитирай
44. pakostinka - :)))
11.06.2008 16:00
Това, че сте един твърдящ мъж ме провокира да ви гушна и изтрещя ;)
И все пак, не ви ли е малко неудобно да ме сваляте толкова публично? :)
цитирай
45. baletlnetpepas - Не,
11.06.2008 16:15
след като вие толкова публично разказвате за оставените от вас трупове. Явно не бива да има нищо скрито - покрито!
Но забелязахте ли как изведнъж стана вдъхновено и мажорно - мисля, че ви доказах, че владея силата!
цитирай
46. pakostinka - :)
11.06.2008 16:37
Това доказва единствено, че владеете силата да провокирате, за другата сила не знам. Колко сили притежавате? :)
цитирай
47. baletlnetpepas - Сложен въпрос
11.06.2008 16:52
но ако съдим по написаното в Битие 1:26 би следвало да са безкрайно много.
цитирай
48. pakostinka - Хмммм,
11.06.2008 16:57
ако това е частта, в която се говори за това как Бог е създал човека по свой образ и подобие и той владее всичко живо ми е ясно за какво говорите и все пак, за да няма пропуски: кои са силите ви - да провокирате и да владеете ли?
цитирай
49. baletlnetpepas - О не,
11.06.2008 17:20
там не пише за това КАК е създаден човек, а за това КАКВО е човек. И ако съм образ и подобие на бог, който е всичко, вероятно притежавам в потенциал всички сили в това число и да провокирам и да владея :)
цитирай
50. pakostinka - Е да,
11.06.2008 17:27
но по тази логика всички ние ги притежаваме, така че това не е основание да ги демонстрирате толкова силно, тъй като това не е нещото, което ви прави уникален, а напротив - прави ви подобен на всички останали, включително и на мен. Радвам се, че те открих, братко, но все пак, отговорите ти са доста неконкретни :)
цитирай
51. baletlnetpepas - Естествено, това е точно така!!!
11.06.2008 17:46
В потенциал всички сме еднакви ;) Но до къде съм стигнал в развитие на потенциала си - не знам!
цитирай
52. pakostinka - Ахаааа,
11.06.2008 18:00
а в началото твърдяхте, че било дарба и че или я имаш или не, пък сега ми казвате как било потенциал и всички са еднакви.
Мисля, че изпускам някоя тънкост от божествената Ви същност :)
цитирай
53. baletlnetpepas - О, нима според вас
11.06.2008 19:16
дарба е идентично с потенциал?
Но навлизаме в областта на метафизиката, а това създава опасност отдълъг спор
цитирай
54. pakostinka - :)
12.06.2008 10:43
Ми какво да ме правите, леко проста съм и се оплетох. Предлагам ви наистина примирие и трещене ;)
цитирай
55. анонимен - Не съм прототип на "убития с ...
12.06.2008 14:15
Не съм прототип на "убития с думи" въобще .
Г-н БейлЧЕВ, бъркате ;)! По-скоро аз убивам с думи...
Имаше едно филмче "Еквилибриум" - Бейл се представя "Бейлстящо" за разлика от нашия
блогг(нарочно заекващо)гър.
Дали бих "изтрещял" със Слузестинка? НОУП, НОТ ЕТ ОУЛ :))))!

цитирай
56. baletlnetpepas - Мир
12.06.2008 19:20
и трещене! Съгласен
цитирай
57. pakostinka - @Анонимен,
13.06.2008 12:50
има нещо, което не разбрах, а то е: назоваването ми като "блоггггггър" каква точно асоциация, трябваше да предизвика, тъй като нещо не забелязах последователност, но съдейки от следващото изречение, може би с Ам-гъл?
Уважаеми Анонимний, мисля, че е необходимо да изкарате един преквалификационен курс, тъй като качеството на предлаганите от Вас услуги се е понижило - все още не сте ме убил, а само ме измъчвате :)))

@Балетлнетпепас,
Аз също съм съгласна. Крайченце
цитирай
58. анонимен - Виждам, че не се сещате, но не ми се ...
13.06.2008 14:51
Виждам, че не се сещате, но не ми се обяснява...
А Ам-гъл си е чисто ваша асоциация, която няма нищо общо с контекста на написаното от мен.
Дори не се отнася за вас колкото и странно да ви СЕ "чете" ..., но понеже сте "център на паралелните вселени" ВИЕ отново "реализирате" мотото "Аз съм-друг нема".., което е напълно обяснимо предвид радикалния, "от(у)падъчен -заден двор" на личното ви АЗ!
Кажи ми Пакост колко е най-продължителната ти връзка със субект от мъжки пол? Имала ли си такава изобщо или си 'карала' на любовни романчета с драматично - сълзлив и депресиращ привкус до сега? :) Имам чувството, че не са ти давали да се храниш достатъчно когато си била права под масата :((, и продължават да го правят, хаха, а ти се опитва да наваксаш ли ... да наваксаш -бедната Пакостинка :/
Ехххх, че се затъжих... :))))
цитирай
59. pakostinka - :)))
13.06.2008 15:19
Мдам, в моето виртуално пространство няма друг - само аз и определено задобряхте, уважаеми г-н Анонимен и все пак - това ли е най-доброто, което може да покажете? Аз все още съм жива. Мисля, че имате право на още един опит. Всъщност, мисля, че е наложително да направите още един опит, за да оправдаете неаргументираното си до момента твърдение, че Вие сте този, който убива с думи :)
цитирай
60. marystaneva - Постепенно душата умира...
13.06.2008 20:07
"Всеки път, когато някой ме нараняваше, аз вдигах гордо глава, прикривах болката си и го унищожавах емоционално."

Напомня ми за голямата ми дъщеря... Тя също е добър човек, но го прави. Вероятно и аз имам вина за това... Защитна реакция ли е? Може би... Но мисля, че това също убива душата.
Аз имам друга "защита". Не искам да наранявам хората. Създадох си "стена", която ме предпазва от наранявания. Тези "рани" болят и наистина могат да убиват. Толкова много съм наранявана, че вече не си позволявам да обичам така, както обичах някога. Убиха душата ми... Не плача, не показвам слабост... Изглеждам силна. За да не ме наранят отново или поне не много...
цитирай
61. pakostinka - А това, което написа
14.06.2008 11:45
ми напомня на почти всичките ми приятели и познати и тяхното поведение - стената, маските, престореността...всички ние сме такива. страхуваме се и се молим да не ни наранят отново, защото не знаем следващият път дали ще оцелеем и дали ще успеем да съберем парчетата, а причината за този ни страх сме ние самите и хората, на които сме позволили да ни наранят...кръговрат, какво да направиш - не можеш да спреш колелото, можеш само да се опиташ да намалиш скоростта.
цитирай
62. анонимен - Слакост извинявай :))), чак сега ...
16.06.2008 11:07
Слакост извинявай :))), чак сега виждам, че на умряло куче нож съм вадил :)))...
Мисля, че не само си "умряла", но се опитваш и да "чувстваш" ... Ощипи се и разбери, че егото и
думичките ти не те правят жива!
Ти си типично превъплъщение на зомбиращ вампир, който се храни с мърша и с остатъците от
хората около него - изяжда ги и в последствие разбира, че изяденото не е допринесло за задоволяване на личните, низки нужди...
Вземи си кисело мляко с чесън.. и дедни окончателно, защото на този етап си жива само физически ...
В случай, че ти харесва така, обичаш да се мъчиш :)), тогава си на прав път !
Но помни едно СЛУЗЕСТ - ти никога няма да се докоснеш до нещо истинско, романтично и невинно...
Ти си обречения-женски граф ПАКОСТИКУЛА!
Хехе :))))
цитирай
63. pakostinka - Откри всичко,
16.06.2008 14:14
което така упорито се опитвам да скрия от околния свят...махна всички люспички от грозното ми Пакостикулско тяло и започнах да се разпадам...снощи загубих сърцето си, днес някъде потирих душата си, а егото ми започна да се клати и сигурно и то ще остане на някое паве, а изяждането на хората - това е възбуждащо и ти си един от хората, които го знаят най-добре ;)
цитирай
64. анонимен - Грешиш. . . Не ям хора и не обичам ч...
16.06.2008 15:23
Грешиш...
Не ям хора и не обичам човешко, а за възбуждащо... и дума да не става.
цитирай
65. pakostinka - Е
17.06.2008 14:00
не ми е за първи път, нали? :)
Искам да попитам, да не би да си някой ангел, допъл да спаси безпътната ми и грозна душа? :)
цитирай
66. анонимен - Хе :), че ангелите ако имаха такъв ...
17.06.2008 16:46
Хе :), че ангелите ако имаха такъв "остър" и рандъм език като моя щяха да са царе :)).
Защо рандъм ли?
Защото си избирам кого да стрелям с него..
Иначе не, не съм ангел..
И не разбрах кое не ти е за първи път?
цитирай
67. pakostinka - Не ми е за първи път
17.06.2008 17:37
да греша, а за ангелката ти съшност...ми той и Купидон е малко, сладко и олигофренчесто и избира кого да стреля - е не е с език, ама все пак :)))

А ако ангелите имаха език като твоя, мисля ще определени елементи от хранителната верига щяха да изчезнат ;)
цитирай
68. анонимен - Кои елементи ?
17.06.2008 19:08
Кои елементи ?
цитирай
69. pakostinka - Не се ли
17.06.2008 19:18
сещаш сам? Едни с почти толкова остър език, колкото и твоя ;)
цитирай
70. анонимен - Не, не. . ангелите не правят такива ...
17.06.2008 21:03
Не, не .. ангелите не правят такива неща.
Твоя език не е толкова остър колкото си милиш или искаш да бъде.
Интересното при теб е, че искаш да имаш поразяващ език ..., но не мисля че ти се отдава ... пък и по-скоро "грубееш" и ръсиш цинизми спрямо "останалите" отколкото да ги "поразяваш".
цитирай
71. pakostinka - :)))
18.06.2008 11:00
Всъщност аз не искам езикът ми да е толкова остър - порязванията и кръвта след тях ме плашат, а и не съм добра с превързването. Няма как да не грубея, тъй като нежността, която срещам е силно ограничена, а и следвам светлия пример на умните хора около мен. Ти умен човек ли си? :)
цитирай
72. анонимен - Определено не следваш "св...
18.06.2008 12:58
Определено не следваш "светлия пример" според мен.
Също така нежност няма как да срещнеш с твоето поведение, поради простата причина, че си груба като шхурка.
Цинизмите и езикът ти те правят грозна и изглеждаща незадоволена :))).
Пък мен ме остави дали съм умен или не ...
Ти умна ли си?

ПС : За да те озари "нежност" трябва ти самата да притежаваш "нежни качества"...
цитирай
73. pakostinka - Ами явно
18.06.2008 14:22
примерът не е чак толкова светъл, но пък ми остава възможността да го търся и да го намеря :)))
Цинизмът и езикът ми винаги са ми били слабата черта - всичко прозира - грубостта, грозотата, гнилостта и най-вече недоволството и незадоволеността...
А за озаряването с нежност...ех, по твоята логика трябва да взема някой друг урок по аристократизъм от школата, която ти си посещавал и която те е дарила с този нежен език и подход :)
цитирай
74. анонимен - Трябва да вземеш 1, 2 урока по нор...
18.06.2008 15:29
Трябва да вземеш 1,2 урока по нормално отношение и добро поведение(въпреки, че са те изпуснали чадо мое :))) .Обикновено такива като теб си намират в най-добрия случай ГРУБ тип, който ги налага(физически или психически) по "цъл дън", за да го уважават...
А "Примерът" ти не само, че не е светъл ами и ще ти помогне да отидеш далеч, далеч от светлината..

Относно школата - теб няма да те допуснат там понеже човек трябва да има минимум наченки на човещина в себе си.

цитирай
75. pakostinka - Е сега,
18.06.2008 16:09
аз възнамерявах да изкарам един интензивен курс, защото вярно много са ме изпуснали. Как мислиш 100 урока, ще успеят ли да ми повлияят така, че да имам елементарни наченки?
И дали това ще помогне да ме пуснат в школата? Все пак ще формирам минимум наченки човещинка :))))
цитирай
76. анонимен - Ооооооо, изключено. . . Не мой се ...
18.06.2008 16:23
Ооооооо, изключено...
Не мой се промени онуй шо не се оформя правилно :))))
цитирай
77. pakostinka - Самото понятие "оформя"
18.06.2008 16:45
предполага процес, който протича и в момента, така че предполага също така и промяна на оформянето. Не съм ли права, уважаеми? :)
цитирай
78. анонимен - Не, процеса вече е необратим! ...
23.06.2008 09:48
Не, процеса вече е необратим!
"ОформЛението" :)) ти приключи с коментар 77.
То е крайно незадоволително за околните и болезнено за теб :).
Ще се моля да те споходи късмет и светла орисия в следващия ти житейски опит.
Амин.
цитирай
79. pakostinka - Хех,
02.07.2008 13:19
явно съм много по-зле отколкото и ти си представяш, защото нищо не усетих, а каза, че е болезнено...въх...
Моли се, моля те...много молене и енергия са нужни за малката ми смотана и грешна душа :)
Сполай ти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952822
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170