Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 20:17 - Писмо от кака Радолипка
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6507 Коментари: 52 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2008 20:36



До ИА "Оплаквания, мрънканици 
и улов на недосегаеми"


Относно:

Прогресивно увеличаващият се брой на хора с психични отклонения в на планетата Радолипея.


Уважаеми Дами и Господа, 


В последните шест месеца се наблюдава лавинообразен ръст на лудите, шматкавите, хахавите и смахнати перковци, които обитават моята лична планета, наречена Радолипея.  За да гарантирам Вашето компетентно решение, ще направя леко встъпление, имащо за цел анализ на създалата се ситуация и описание на групите заселници.

Радолипея е една, сравнително приветлива и ведра планета. Не разполага с масивни баобаби или вековни дъбове, ама няма и капризни, вечно недоволстващи рози. Не можеш да гледаш стотици пъти залеза от нея, но пък и единственият такъв е феноменален и запомнящ се. При по-старателно търсене, на планетата могат да бъдат открити стотици чифтове скъсани на колената, в следствие на падане ,панталони. Ще се влюбите в променливото време на планетата или ако не се влюбите, то ще пожелаете да си построите заслон, за да може да се спасявате от бурите. Радолипея разполага с уникален природен феномен, неречен "Водопадът на мъдростта и всички отговори" . Характерно за този природен феномен е, че веднъж потопили израстъци в него, хората стават вечно мъдри, за всичко прави и силно мокри. Наличието на всички тези феномени, влияе пряко върху мотивацията на инопланетяните да се заселят на Радолипея. 

На планетата Радолипея, действат стабилни закони и процедурите са по-тежки от тези на Министерство на финансите, по време на проверка на Плугчиева. В следствие на прозрачните процедури и дългите изпитателни срокове, смея да твърдя, че на планетата Радолипея, живеят ограничен брой жители, показали достатъчно качества, аз да бъдат нейни обитатели.

Напоследък се забелязва тенденция на трайна промяна в поведението на радолипчани. 
Промяната се характеризира с неспазване на правилата, правене на безразборен секс, опорочаване на великият Водопад и най-вече липса на каквото и да е умение за контрол. Никой от инструментите ни не действа вече. Всички изтрещяха. Аз останах единствена нормална. 

Уважаема ИА, моля Ви да разгледате бързо настоящата ми молба и да предприемете съответните мерки, така че планетата Радолипея да се насели с нормални хора и да излекуваме всички перковци. 

Ако не реагирате своевременно, има опасност дори аз да изгубя разсъдъка си, което е нежелателно и противоречи на всички норми и стандарти за поведение.


В очакване на Вашия отговор, 
Радолипка Радкова
Радостен радетел за Радолипея


 


Тагове:   Кака,   писмо,


Гласувай:
0



1. dexter - въпрос...
04.06.2008 20:32
В подобна форма ли да кандидаствам за радолипеец?
цитирай
2. pakostinka - С оглед
04.06.2008 20:34
на липсващите законност, ред, норми и процедури, може да направите волеизявлението си не чак толкова формално, а бихте могъл да го направите и вербално. То вече нищо не се знае, щото само луди останаха, мисля, че вече и аз започвам да губя разсъдък, ама се държа все още за масата и за бирата ;)
цитирай
3. dexter - аха
04.06.2008 20:36
разБИРАм... ще гледам да изБИРА подходяща форма и ще я засиля към където трябва
цитирай
4. pakostinka - Хехе,
04.06.2008 20:38
само внимавайте със засилката, защото разБИРАтелството е много значима и важна част приемането Ви за гражданин, но трябва да внимавате да не паднете във водопада.
Ако искате по време на изБИРАнето на средства мога да споделя и малко опит ;)
цитирай
5. dexter - моля,
04.06.2008 20:40
споделете... винаги ми е драго да почерпя...
цитирай
6. pakostinka - Ееее,
04.06.2008 20:42
ма така публично ли се говорят такива работи? Някои неразбрали зложелатели, ще решат че освен строга и морална, съм и склонна към корупчия и няма да разчетата думата "почерпване" по правилния начин.

Аз съм предводител на инициативния комитет "Да спасим Радолипея" и негов единствен член, но все пак трябва да даваме добър пример ;)
цитирай
7. dexter - правилно
04.06.2008 20:44
Чакам ви тогава под водопада... след тридесет радолимути...
цитирай
8. pakostinka - Вземете си
04.06.2008 20:47
чаролипопротектор и радомрънкащ неутрализатор ;)
цитирай
9. dexter - О
04.06.2008 20:52
Та аз не излизам без тях. Също така винаги под ръка ми е иронизиращия-нюхертракторизираш инджектопляктор за перефландация на малките кащабрили джелембандолейчета!
цитирай
10. pakostinka - Оооооооооо,
04.06.2008 20:57
впечатлена съм. Мисля, че може да обсъдим сериозно зам. председателското Ви място в инициативния комитет. Та вие сте така подготвен за всичко :)
цитирай
11. dexter - Радоуес
04.06.2008 21:00
Страхотно! Какво трябва да правя като зам.председател радолипеец?
(много разводнихме тук.. ако желаете ... изберете друга форма)
цитирай
12. pakostinka - Хм,
04.06.2008 21:02
ние не толерираме такова интимно поведение и скъсяване на дистанциите, но може би сте прав, че това са политически въпроси и не точно това е трибуната за тяхното обсъждане ;)
цитирай
13. анонимен - ///
04.06.2008 21:03
Разтревожен съм от безсмисления ти пост,съжалявам че си изгубих времето
цитирай
14. dexter - Трябва да има грешка
04.06.2008 21:05
За какво скъсяване на дистанцията говорите? Та нали председателя и зам.председателя са като дупе и гащи. Аз за по голяма близост не искам да си мисля...
цитирай
15. pakostinka - И аз съм разтревожена,
04.06.2008 21:06
а също така съжалявам за времето ти.
Може ли да разчитам на благородство и приемане на моето малко, жалко и безсмислено извинение? ;)
цитирай
16. pakostinka - Хм,
04.06.2008 21:09
Декс забелязвам едно удобно двусмислие, но да речем, че съм мнителна...малко повече отколкото трябва ;)
цитирай
17. анонимен - Добре
04.06.2008 21:11
този път ше ти гласувам но за в бъдеще ще съм по-взискателен
цитирай
18. pakostinka - Вие сте,
04.06.2008 21:17
така благороден и появил се навреме. Имам нужда ох интелигентни хора, с критичен подход към моите аз-мислица, защото да не се самозабравя.
Моля Ви, следващия път, като напиша подобно безсмислие миобещайте, че ще бъдете безпощаден :)
цитирай
19. анонимен - ///
04.06.2008 21:23
ама че си и духовита ,ае не предизвиквай масови безредици
цитирай
20. andreytcho - А транзит минава ли се?
05.06.2008 09:56
Не искам да се заселвам но искам да "видя" малко от природата :))
цитирай
21. totenlicht - ох, itsasin69, пък на теб не ти ли ...
05.06.2008 17:36
ох, itsasin69, пък на теб не ти ли омръзна да се повтаряш, а?

виж какво Пакост, мисля, че си необичайно несправедлива към населението на Р-нещо-си.
пък и нали знаеш "като сме повече от вас ще видим кой е обратен"..

здрасти, Декс.:)
цитирай
22. pakostinka - @itsasin69,
05.06.2008 18:15
ма моля Ви се - нима предполагате, че аз такава малка и жалка, бих могла да предизвикам нещо подобно? Не, това може да се случи, само с хора като Вас - идеали за подражание и следване. Ще ми позволите ли да Ви следвам? :)

@Андрейчо,

да видиш част от природата или от разюзданите съволупляващи се обитатели искаш? :)

@Тотен,

виж сега, смятам, че съм справедлива и мъдра. Да, може би съм малко строга, но никой не се е оплаквал от ролята на "Строга господарка" до сега и освен това, колкото и да се въртя, най-много "Би" да стана :)
цитирай
23. totenlicht - никой, освен ти самата напоследък. ...
07.06.2008 16:00
никой, освен ти самата напоследък.
и не от ролята, а от ефекта и..
:)

п.с. за справедлива се съгласявам донякъде, но мъдростта ти е подложена на съмнение от известно време:)
цитирай
24. pakostinka - :)))
09.06.2008 10:45
Бо, знаеш, че не съм съгласна и имам възражения. Винаги имам възражения - предизвиквам те на бирен или винен дуел, който ще реши съдбата и гражданството ти в Радолипея... :)
цитирай
25. totenlicht - ха ха ха, Дуела се приема. нека ва...
09.06.2008 12:33
ха ха ха, Дуела се приема. нека вашият секундант уточни часа и мястото с моя секундант.
а оръжието ще е според зависи от гърловото ми състояние.
:)))))))))))))
цитирай
26. pakostinka - Имате предвид
09.06.2008 12:57
секундантите ми от мъжки пол, нали? :)
цитирай
27. totenlicht - по избор. въпреки че жените се сп...
09.06.2008 13:15
по избор. въпреки че жените се справят по-добре принципно.
цитирай
28. pakostinka - Е де,
09.06.2008 13:26
не бъди сексистка. И двете сме на пазара на труда, а в Радолипея има много достойни секунданти ;)
цитирай
29. pakostinka - Е де,
09.06.2008 13:27
не бъди сексистка. И двете сме на пазара за секунданти, а и в Радолипея има много достойни такива ;)
цитирай
30. totenlicht - мислиш ли? дай да изготвим един ...
09.06.2008 13:41
мислиш ли?
дай да изготвим един списък тогава.
с наличните, пък после ще отмятаме тези с качествата:)
цитирай
31. pakostinka - Ми аз ви предложих един,
09.06.2008 13:48
който вие приехте и одобрихте на първо четене. Следващата стъпка е да уредя среща и да тествате секундантите от Радолипея както вие пожелаете и намерите за добре. Моля ви само да не нанасяте телесни повреди, щото после на мен ще се жалват и ще реват, а аз не съм от най-съчувстващите и ще ги разочаровам :)
цитирай
32. totenlicht - ами вижте сега, при вашите усилени ...
09.06.2008 14:29
ами вижте сега, при вашите усилени ПР акции някак се оказва, че предложените секунданти БИ ТРЯБВАЛО да са от най-високо качество. само че в последствие нещата не са съвсем така.
тъй че, моля за в бъдеще прикрепяйте и сертификати.
но този ще го приемем без възражения де. жест на добра воля:)
цитирай
33. pakostinka - Ах,
09.06.2008 15:44
какво благородство. Смятам претенциите Ви за доста неоснователни и мрънкащи. Замислете се, ако продължавате в този дух, в бъдеще може да ви изхвърлим от клуба на Радолипските булки ;)
цитирай
34. totenlicht - ауууу. . що за неоснователни зап...
09.06.2008 19:29
ауууу.. що за неоснователни заплахи?
и не мрънкам, само конструктивно посочвам дупките в подхода ви:)
пукнатините трябва да се поправят, преди да е зейнал един гранолом огромен:)
цитирай
35. pakostinka - Дупките и граноломите,
09.06.2008 23:38
както вие им викате са си съвсем естествени образувания, присъщи и притежавани от всички секунданти. Вие не ги познавате и затова ги наричате пропуски. Моля ви се, всички на Радолипея сме съвършени
цитирай
36. totenlicht - Радолипкен, туй за съвършенството ...
11.06.2008 11:45
Радолипкен, туй за съвършенството е ясно, нали аз водя колонката и размахвам байряка.. демек представителна извадка съм.
а тез естествени образования чини ми се са добре замаскирани несъвършени образувания.
всички секунданти са ли са ГРАЖДНИ на Радолипея?
много сме се пренаселили ако е тъй..
цитирай
37. pakostinka - Не всички,
11.06.2008 12:34
само качествените, красивите и професионалистите.
А самото Ви изказване за съвършенството Ви, уважаема Тотен, говори за това, че сте на една идея разстояние от него ;)
цитирай
38. totenlicht - виж сега, наясно съм, че винаги са ...
11.06.2008 12:59
виж сега, наясно съм, че винаги са съществували и ще продължават да съществуват долни сплетници, клюкари и интриганти, но чини ми се туй мое съвършенство отдалече лъщи, на белким хората не го пропускат.
така че - пей си, Радке, кой ли пък те слуша.
;)))
цитирай
39. pakostinka - Хех,
11.06.2008 13:05
добре - нали знаеш приказката за вагината и пениса? :)))
Нищо повече няма да казвам :РРР
цитирай
40. totenlicht - ъмм. . не, но ти ще ме осветлиш пре...
11.06.2008 14:03
ъмм.. не, но ти ще ме осветлиш предполагам..
цитирай
41. pakostinka - Хммммм,
11.06.2008 14:57
не съм в настроение да осветлявам. Трябва да презаредя батериите ;)
цитирай
42. totenlicht - паднал ви е акумулатора, драга?...
11.06.2008 15:26
паднал ви е акумулатора, драга?
няма ли съвестни и граждански отговорни радолипчани за помощ? не може да стоите на тъмно и безпросветно.
цитирай
43. pakostinka - Има,
11.06.2008 15:41
ама ги прогоних. Идват ми в повече. Сама ще си презаредя и сменя батериите и използвам акумолатора след това. Все пак съм голямо момиче ;)
цитирай
44. totenlicht - и после - секундантите ставали за ...
11.06.2008 17:35
и после - секундантите ставали за нещо..
че то ако аз цял живот трябва да си сменям сама акумулатора, да си поправям тръбите, да закачвам антената за сателита и да си лъскам поршето за кво са ми тея секунданти?
егати и живота!
цитирай
45. pakostinka - Ех,
11.06.2008 17:40
добре дошла в Радолипея ;)
цитирай
46. totenlicht - ха ха ха, припомняй ми го всяка су...
12.06.2008 10:02
ха ха ха, припомняй ми го всяка сутрин:))))
цитирай
47. pakostinka - Хехе,
12.06.2008 10:56
а ти не ми припомни тази сутрин и забравих елексира ;(
цитирай
48. totenlicht - ауууу! рано сутринта ли трябваш...
12.06.2008 11:24
ауууу! рано сутринта ли трябваше?!?
а аз ти нося книгата.. мрън..
цитирай
49. pakostinka - Ти и вчера
12.06.2008 11:26
я носеше...и да, рабо сутринта трябваше ;)
цитирай
50. totenlicht - ми ето - мисля за тебе - и вчера, и оня ...
13.06.2008 10:01
ми ето - мисля за тебе - и вчера, и оня ден, пък ти..
нарани ми чуффствата с твойто безразличие..
цитирай
51. pakostinka - Съжалявам,
13.06.2008 16:18
моля те...прости ;)
цитирай
52. totenlicht - не! фръц! пък!
16.06.2008 14:24
не! фръц! пък!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952422
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170