Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 18:57 - Мъже vs. жени или как първите разказаха играта на една горда представителка на вторите
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13612 Коментари: 31 Гласове:
-1

Последна промяна: 02.06.2008 19:01


Искам да попитам, от високата трибуна на собствения си виртуален Хай парк” – какво ви става, бе мъже?

 

Винаги съм знаела, че мъжете са задвижвани от две сили –  желанието за власт и желанието за секс. По отношение на властта няма да се изказвам, щото някак си не съм чак толкова компетентна, но искам да говоря за желанието на мъжете за секс.

 

С една голяма част от приятелите си - мъже си говоря свободно и безпроблемно за секса, флиртувам, закачам се и като цяло се забавлявам.

 

С друга част от приятелите си, като ни се прилигави и изперкаме яко, започваме да си пишем  за свирки, за дълбоки прониквания, помощни материали, избираме си подаръци от секс-шоповете и изготвяме стратегии за групово тестване. Това е една много прекрасна част от борбата със стреса, съчетана с чесане на езици, трениране на пръсти и развитие на въображението.

 

От няколко седмици, обаче ми комуникирам активно и пия бири с два броя индивиди от мъжки пол, които са решили, че приказките ми за секс на балкона, свирки в киното и взаимно мастурбиране в метрото са свързани с конкретното ми желание да го направя точно с тях. Да, ама не. Аз като една що-годе вряла и кипяла мома бях сигурна, че съм показала липсата си на сексуален интерес по всички възможни начини, щото ще ме извинявате, ама ако искате да имате нещо повече с някого не бихте се разделяли 5 поредни пъти с просто и бездушно ръкостискане или  с тъпата реплика „Пич, беше ми приятно. Ще се чуем  в скайп. Аре”.

 

И така, днес доде денят, в който кака ви Пакостинка трябваше да изсърба две попари и то от тези горещите и гадните, които ти полепват по гърлото.

 

Първата попара, която изсърбах набързо в ранния следобяд беше свързана с любовно обяснение, получено от едно много сладко момче. Тази ситуация определено беше очаквано от мен, но бе категоризирано в графа „опасения” и много силно се опитвах да избегна такава ситуация и подобен разговор. Да ама не, колкото и да се правя на луда и да бягам и мен ме хващат на къс пас и то доста често. Разговорът беше пълна катастрофа, като за пореден път установих, че репликата „Харесвам те само като приятел” никак, ама никак не върви а за помагането и намаляване на напрежението просто трябва да се забрави. Освен, че с това изречение предизвиках изсипването на дузини змии, гущери и доста псувни върху главата си, установих, че такива отношения за мъжете са обидни и че „само приятели” за тях включва и приятелски секс по няколко пъти в месеца.

 

За мъжете приятелството с жена е „ забавление, разходки и приятно разпускане от време на време”. Е добре. Извинявам се, ама не ща да имам приятели мъже, щото ако се спазва тази дефиниция, след определен брой споделяния между приятели ще имам сериозни проблеми със задържането на тампона във вагината си J

 

Ако с първия момък се разминах само със самосъжалителни изречения и известна доза упреци, спрямо моята личност, то вторият определено ми разказа играта. След като ме попита кога да вземе вино – днес или в сряда и да му отида на гости, а аз му отговорих, че няма да му ходя на гости, че не ща да си амортизирам органите с великански размери ми беше зададен въпросът: „Мацко, кога ще се позабавляваме, ама така че да пръснем матрака?”. Аз му казах, че баш в момента май съм малко влюбена и то не в един ами май в повече мъже и имам сериозни проблеми със себе си и избора, а той не е в тези с чувствата, следователно и със секса. Ето това, уважаеми дами и господа е реплика, която може да заслужи скоростната ви и мигновенна смърт и аз определено се видях просната по средата на локва отсобствените си кръв, слуз и черва. Той ми отправи  замръзващата реплика от типа „Добре, дерзай си с господина и господата и много ти здраве”, аз му отговорих „Благодаря”. След доста неловка пауза разговорът ни протече по следния начин:

 

-         Добре де, нужно ли е да реагираш като пубер и да се сърдиш за това, че искам да правя секс с някой друг? Може ли да не се сърдиш?

-         Не, не може.

-         Защо?

-         Ти наистина ли си толкова нагла и ме питаш?Не можеш ли да си отговориш сама?

-         Ми не, щото това ще е моят отговор, а не твоят и освен това ако смяташ, че съм толкова нагла, можеш просто да си тръгнеш. Аз искам да се понапъна и да поговорим, ако може.

-         Знаеш ли в момента искам да те пребия, изчукам брутално и да те зарежа.

-         Мдам, това определено са емоции, с чието провокиране нямам проблем и все пак...извинявам се, че не си ме разбрал, ама аз не искам да правя секс с теб, просто си пич и ме кефиш. Пия си прекрасно бирата с теб и си говоря още по-прекрасно. Лошо ли е?

-         Знаеш ли, не ми се слушат лицемерните ти извинения и оправдания. Ако не искаше да ме разиграваш нямаше да го правиш,одавна щеше да си изяснила всичко и нямаше да има нужда от въпросните извинения, а и ти казах дерзайи не се занимавай.

-         Хей, пич, не съм лицемерна. Казах ти нещата в прав текст, кое точно му е лицемерното?

-         Ако не беше, до сега нямаше да ме разиграваш. Първо помисли ти как се държиш, после ми говори глупости. Аз съм си голям човек. И като такъв, бях напълно откровен и прям с теб,.Насреща си обаче имам жена...не, че съм го забравил и за миг, ама трябваше да мисля първо за това... държиш се лицемерно с хората, като с бездушни същества. Ей за това не понасям жените. За това и никога няма да ставате за друго, освен за ебане. Защото сте  само пози и лъжи. Мислиш си, че си по-различна. Не си, мацко. Същата си. Ебеш се. Понякога се ебеш просто така за спорта....не го мислиш, защото не искаш, макар и вътрешно да знаеш, че ще си остане само до няколко чукания... и изобщо за  какви чувства ми говориш, стига глупости? Като че ли се ебеш някой, година след като сте станали гаджета. Да ви еба и чувствата, дето си измисляте жените. Направо ми се отебава като ми заразправят подобни дивотии, а знам какво всъщност представляват отвътре. Пари, ебане и глезене. Няма друго.

 

И така поне 20 минути. Стоях и гледах мъжа срещу себе си и не можех да го позная. Не говореше на мен. Не говореше за мен. Това беше живота му, а аз бях поредната тъпа путка, която го е преебала. Баси. Тъпо е. Той е готин. Нужно ли е нещата да свършват така и защо мъжете и жените не могат да бъдат наистина приятели?  Попитах го какво иска, какво търси и той ми отговори „ Не и това, което ти искаш. Не искам връзка. Искам приятел, с който да разпускаме заедно”.  Предложих му първото, а той каза „Не става. Всеки път, когато ми говориш ще си мисля за това, как искам да ми направиш свирка и нещата няма да се получат. Приятелство между мъж и жена може да има само, когато никой не иска секс или пък и двамата искат. Ако единият има желания е съмнително колко е истинско приятелството между тях”

- Ок, но аз имам приятели мъже и нещата между нас нямат нищо общо със секса.

- Съмнително е, доколко е истинско. Може да нямат подобни желания или просто не си разбирала, въпреки че вероятно точно желанията са водили близостта. Ами....поразсъждавай малко....Свали розовите очила и поопознай хората.

 

 

Добре, признавам си, този ми еба майката. Направи го целеустремено, аргументирано и болезнено. Изкара ме кучка, ама от онези първокласните, които изпитват душевен оргазъм от третирането на мъжете като хлебарки, пък аз не съм такава. Ама наистина не съм. 
Въпреки, че раните са дълбоки и кървящи искам да попитам „Какво ви става бе мъже? Не може ли просто да излизате с някоя жена на по бира, без да си представяте как ви захапва пишката или как я чукате?”...това направо не е истина. Не знам дали трябва да опознавам всички хора, но за една част от човечеството – мъжката, определено ще се запиша на курсове. Предложения къде?

Баси, всичко е толкова криво





Тагове:   мъже,   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Случва се , но рядко :)
02.06.2008 19:18
Става номера, приятно е да си пие човек биричката в приятна компания и да си бъбре що душа му сака, но е хубаво нещата да са наясно още в самото начало :)
Че, ние мъжете, нали сме си първосигнални и ние е слаб ангела, често бъркаме желаното с действителното :)
цитирай
2. pakostinka - Да ти кажа,
02.06.2008 19:32
и жените не са чак толкова второсигнални на колкото се правят, ама пък чак такова разминаване...мамоу...не е истина :))))
А за бирата - ми и на мен ми е яко да има приятна компания, особено ако е мъжка :)
цитирай
3. valsodar - Сред най-добрите ми приятели са няколко жени
02.06.2008 23:07
За огорчение, едната почина от рак, но все още я чувствам до себе си със специфичния й хумор, с който за секунди ме е правила на дребно мезе.
Не е проблем да се поддържа приятелство със срещуположния пол, но и двете страни трябва да са наясно със себе си и нещата да се казват открито и навреме.
А инак моабета с жени, за мен винаги е бил мног ценен, защото те ми предоставят гледна точка от която понякога е много трудно да погледнеш.
Не вярвам да имаш проблеми за в бъдеще след случката, просто ще си имаш едно наум и ще си в състояние навреме да следиш в каква посока се движат нещата :)
цитирай
4. dexter - pakost
03.06.2008 09:58
Наистина ли има такива мъже?
цитирай
5. stone - опа, тази тема е в моя домейн ;-)
03.06.2008 10:12
право е момчето. тази работа с приятелите става само когато няма привличане... тоест, или и двамата да са грозни, или да са бивши гаджета и са се наситили един на друг сексуално, или да са преситени от достатъчно секс с други хора, така че да не го искат един от друг.

това е то, няма друг вариант. иначе когато между двама души има несподелено привличане, отблъснати желания и т.н., за какво приятелство можем да говорим?

много е обидно за един мъж да знае, че с други се чукаш, пък с него - не. сравни ситуацията с тази между приятели мъже - никога няма да кажа на някой от приятелите си, че ще играя карти с пешо, а с него не; че ще ходя да карам мотор с гошо, но с него не; защо тогава трябва да се примирявам с "приятел" жена, която се чука с ХХХ, пък с мен не? това не е истински приятел.

та това е то между мъжете и жените. и се учудвам, че интелигентна жена като теб досега не го е била разбрала.
цитирай
6. totenlicht - стоун, абе интелегентна била. . ...
03.06.2008 10:57
стоун, абе интелегентна била..
пакост това? неее..
но скъпа моя, съчувствам ти и те потупвам емпатично по раменцето :)
цитирай
7. andreytcho - :))
03.06.2008 11:33
Аз май съм го казвал и преди - ПРОБЛЕМА Е В ТЕБ!
цитирай
8. pipil - ГЛУПОСТТИИИИИ! Пакост не ги сушаи ...
03.06.2008 12:24
ГЛУПОСТТИИИИИ! Пакост не ги сушаи тия мьже! Нищо ти няма, и ти го знаеш!
Проблема е в това ,че жените и мьжете са различни по природа, НО, правилата винаги имат изключения! Аз сащо често изпадам в подобни ситуации, за сьжаление не умея да се вьзползвам от мьжете такак като ми се иска , макар да заслужават това! Но имам приятели мьже ,който са изключителни и добре, че са те! Но това са просто по интелигентна порода мьже, не като тоези ,котйо тук са се изказали ! Поздравления за поста!
цитирай
9. pakostinka - @valsodar,
03.06.2008 12:44
ок - приемам тезата ти и обещавам - повече никакви недоразумения. Слагам картите още първите минути на масата и това е :))))

@ Декс,
да, наистина има такива мъже и за моя радост или нерадост аз някак си ги срещам и контактувам с тях. Искаш ли паспортни данни? :)))

@ Stone,
вярно тази тема е в твоя домейн, ама не мога да разбера защо все жената да е виновна? какво лошо има в това една жена да се чука с приятеля ти пък с теб не? Ми ако се аресват и се сакат? Ако има нещо малко повече от трещене и дълбоки орални, анални и вагинални прониквания? Ти как би приел факта, че жената към която изпитваш някакви симпатии и искаш малко повече от секс е била с всичките ти приятели, преди да ощастливи теб? Какво лошо има в това да не се чукаш с всички, а само с тези, които те привличат?

@Бориславо, мари
интелигентна съм си, я че даже и опитна в забъркването на каши, кашорища и кашоранки... и не се прави, не ми съчувстваш - забавляваш се - искрено :)

@Андрейчо,
и в теб е проблема и във всеки един от нас е, ама все пак мерси за конструктивната критика :РРРР

@ Пипил,
Мерси за подкрепата. Ето най-накрая една жена, която да разбира за какво иде реч, въпреки, че и мнението на мъжете беше силно важно :)
Поздрави, Пипс

цитирай
10. stone - @9
03.06.2008 14:07
интелигентна порода мъже били тези, дето не искат да те чукат? не са интелигентни те, ами гейове, или не ги привличаш сексуално.
или хитро се правят на незаинтересувани, докато кроят планове как те изчукат, когато се напиеш на някой купон. упс!

пакостинке, че как какво лошо имало - ами човек като иска нещо и му го откажат, най-нормалното нещо е да се чувства разочарован. а приятелите не трябва да си разочароват приятелите. именно затова е много трудно между мъж и жена.
цитирай
11. анонимен - Чудесна дискусиика,
03.06.2008 15:43
научих много неща.
цитирай
12. pakostinka - @ Stone,
03.06.2008 16:14
мисля, че с това си изказване слагаш всички мъже под общия знаменател на същества движени единствено от пръчките между краката си, което ако е така, то невинната девица в мен дълбоко страда :)
Освен това аз също съм разочарована, че не мога да си купя сандалите, в които съм влюбена щото струват яко кинти, ама означава ли, че трябва да разбия магазина или да спра да минавам от там или просто да приема факта, че няма да ги имам или нещо друго - да събирам кинти и да си ги купя, ако имам шанс да събера 2 бона от закуски. И да, приятелите не трябва да разочароват приятелите си, но когато изразиш мнението си, което е от типа "Готин си, ма няма да се трещя с теб и не, няма да ти направя поне свирка" то се предполага, че приятелите ще проявят разбиране. Нали за това са приятели?

@ Тлнет,
радвам се, че дискусията ти е полезна и си научил много неща...това беше и целта и - да пообразоваме малко мъжете и ето, че ти си сафи първият, който разбра каква е истината :РРР

Честито, печелиш награда :)))
цитирай
13. valsodar - Не слушай нас, ами себе си !
03.06.2008 17:18
Всеки от нас греши, но поне ако си сгрешиш, ще си знаеш че грешката си е твоя, а не преписана от нас.
Давай смело и каквото сабя покаже.
Добрите приятелства не се планират :)
цитирай
14. pakostinka - Няма,
03.06.2008 18:43
обечавам. Честна чавдарска, щото пионерче на станах :)))
Ще си бия главата сама със сложната или твърде елементарна мъжка психика и мислене и ще си греша и ще страдам, ма се надявам все някога някой да ми помогне с близането на рани ако станат много :)
цитирай
15. анонимен - Виждам символика в израза :
03.06.2008 18:47
"Близане на рани" .
цитирай
16. pakostinka - Така и трябва
03.06.2008 18:51
малко наподобявсимволиката в израза "Защо му казват превръзка, като няма рана" :)))
Ти тази символика ли откри или една друга? :)
цитирай
17. анонимен - Не,
03.06.2008 18:57
но това лафче за превръзката е смешно!
цитирай
18. pakostinka - ХММММ така ли?
03.06.2008 19:11
А ти коя символика откри? :)
цитирай
19. анонимен - ми адски е нецензурно,
03.06.2008 22:22
а пък вчера получих официален е-мейл от блог.бг, че ако продължавам така ще бъда изтрит, така че ще се въздържа от понататъчен коментар.
цитирай
20. anallizator - "Курсове за начинаещи, ср...
03.06.2008 23:59
"Курсове за начинаещи,средно ниво и напреднали, всяка вечер след 21:00 ч.
Дискретността и поверителността на споделеното се подразбира!

Знаете къде, кога и как да ме намерите!

Поздрави!
:)))
цитирай
21. pakostinka - Тлнет,
04.06.2008 12:20
нищо нецензурно няма - еротично може да е, болезнено - също, ма чак нецензурно? Хмммм....просто се оправдавате, уважаеми :))))
За изтриването...отдавна ви сефтосаха, мислех си, че вече не ви правят впечатление подобни неща :)))

@Анализатор,

ще се възползвам, звучи доста примамливо, въпросът е каква е цената? :)
цитирай
22. анонимен - Е да свиква се.
04.06.2008 12:40
Но сега нося отговорност (най-четеният блогер в България съм).
цитирай
23. pakostinka - Ееееееееее,
04.06.2008 13:01
и ти ли Тлнет-е? И ти ли брате измени на същността си и се продаде, заради пустата слава? А уж не беше такъв...говореше за свобода на словото, непукизъм, бунтарство.
хм, това ме връща на темата на поста ми и ме кара разочаровано да генерализирам, че и ти като сите мъже говориш едно, правиш друго и вкарваш трето :)
цитирай
24. анонимен - За съжаление си права.
04.06.2008 13:11
Имах два избора пред себе си. Да продължа да бъда лошият стар тлнет или да направя компромис със себе си и да се радвам на популярността си. Мислих по въпроса и стигнах до извода, че четкането на самочувствието ми в момента е по-важно за мен, от т.нар. "бунтарство" (макар че няма нищо такова при мен).

В този смисъл, не бих казал, че това което правя се разминава от това, което казвам.

Признавам си, че се "продадох на славата".

Дали това е лошо или не. Трябва да помисля.
цитирай
25. pakostinka - Измисли ли го
04.06.2008 13:44
или ти е нужно повече време?
Дилемата е интересна и бих желала да ме държиш в течение :)
цитирай
26. blagorodnik - Отврат!
04.06.2008 21:02
Отвсякъде!
цитирай
27. totenlicht - blagorodnik, адски смислено. п...
05.06.2008 17:40
blagorodnik, адски смислено.
прекрасен критичен анализ.
добре обоснован и подплатен. ама отвсякъде.
разбирам те, споделям благородната ти погнуса от това отвратително петнене на художествената литература.

Пакост, съчуффствам ти, ма. силно. от сърце.
цитирай
28. анонимен - ле-ле-ле-ле
10.09.2008 15:35
Ти си луда :)
цитирай
29. анонимен - :)
24.03.2009 12:47
ae hora sq v 4etvartkaa 6e hoda da si praq siftetto
i taq putka iska da mi lapa
ako e bolna mojelid a me zarazi s ne6to kato mi prai svirki
цитирай
30. анонимен - може стига някой преди тебе да и е ...
24.03.2009 12:53
може стига някой преди тебе да и е лепнал някои бацил ;)
цитирай
31. анонимен - pakostinke, nqma priqtelstvo mejdu muja i jenata
20.05.2009 00:19
ne e imalo i nikoga nqma da ima i tova e!kazvam ti go ot lichen opit!s moite priqteli ot nejniq pol,vinagi sme bili otkrovenni edini kum drugi.tezi koito az iskam da izchukam,te ne go jelaqt,a drugite koito iskat sex sus men ,puk az ne iskam s tqh.i tova si go znaeme.i postoqnno si tursime edin ot drug-ponqkoga po-silno izrazeno,ponqkoga na maitap.no ti kazvam-nqma priqtelstvo mejdu muja i jenata.imam i losh primer ot lichen opit,no nqma da go spodelq,che napravo se poburkvam ot qd,samo kato se setq!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1952454
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170